Skrevet av Emne: Walton is OUT!  (Lest 11448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Re: Walton is OUT!
« Svar #60 på: Juli 31, 2006, 20:59:22 »
quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by Robert H.

Kanskje ikke så veldig rart han ikke ville skrive ny kontrakt når han ikke fikk spille...
Denne uttalelsen synes jeg Bates kunne spart seg!



Nettopp!

Er det noen som tror at Pugh valgte å forlate Leeds fordi han ikke ville spille for klubben? Han ville selvsagt svært gjerne spille for Leeds, men fikk i realiteten ikke muligheten til å gjøre det, og det tok han konsekvensen av.

Fotballspillere vil først og fremst spille fotball, noe annet ville jo vært unaturlig.

Disse uttalelsene til Bates, ser jeg på som et forsøk på ansvarsfraskrivelse i tilfelle Walton skulle slå til i Charlton. Blackwell har forsøkt seg på noe av det samme.
Ynkelig oppførsel av begge, mener jeg.



Dere har jo selvfølgelig et godt poeng, men hvor gammel er Simon Walton? 18 år?
Om han hadde vært litt tålmodig, i likhet med Scott Carson, tror jeg begge hadde hatt godt av å bli i Leeds. Jeg tror ikke at Simon Walton hadde gått tli en annen klubb i CCC heller. PL-spill fristet selvfølgelig, men hvor mye han får av de neste år, er jeg heller usikker på.

Marching On Together!
Marching on together!

Tom S

Re: Walton is OUT!
« Svar #61 på: Juli 31, 2006, 21:16:40 »
Så Blackie burde altså bruke både Pugh og Walton på laget fordi de vil spille fotball?
Kanskje dei må bevise at de er gode nok først??

Dersom Walton er så utålmodig, i en alder av 18 år, at han ikkje kan vente til han er klar for dette nivået så setter han seg rimelig høgt ifht sine lagkamerater.

Desse salgene er heilt greie. Lykke til i nye klubber gutter!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Re: Walton is OUT!
« Svar #62 på: Juli 31, 2006, 21:18:25 »
Det du glemmer her unge Mr Kaizer er at Walton spilte mange kamper og var en av våre aller beste spillere sesongen 04/05. Da er det selvfølgelig frustrerende å oppleve at man får nærmest null tillit året etter.

Argumentet ditt hadde holdt dersom Walton hadde blitt vist gradvis større tillit, men i dette tilfellet var det heller omvendt!
« Siste redigering: Juli 31, 2006, 21:19:08 av Robert H. »

Dennis

Re: Walton is OUT!
« Svar #63 på: Juli 31, 2006, 21:21:43 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Det du glemmer her unge Mr Kaizer er at Walton spilte mange kamper og var en av våre aller beste spillere sesongen 04/05. Da er det selvfølgelig frustrerende å oppleve at man får nærmest null tillit året etter.

Argumentet ditt hadde holdt dersom Walton hadde blitt vist gradvis større tillit, men i dette tilfellet var det heller omvendt!



Det har du helt rett i, men vi hadde da en bedre stall året etter også? Liam Miller (skuffende som han var) og John Douglas ble hentet inn, Bakke var til tider skadefri og ikke på utlån.

Jeg skjønner at han må ha følt det som frustrerende å ikke få spille etter en sesong med mange kamper, men likevel mener jeg han kunne vært mer tålmodig. Han kunne vært i klubben og likevel ikke fått spille fast på to-tre år uten at det hadde vært noen krise for framtida hans. I tillegg var han veldig svak de kampene jeg så han i, i fjor. Uansett, han tok et valg, Bates\Blackie det samme, og nå er han Charlton spiller. Ønsker han lykke til!

Marching On Together!
Marching on together!

auren

Re: Walton is OUT!
« Svar #64 på: Juli 31, 2006, 23:07:08 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Det du glemmer her unge Mr Kaizer er at Walton spilte mange kamper og var en av våre aller beste spillere sesongen 04/05. Da er det selvfølgelig frustrerende å oppleve at man får nærmest null tillit året etter.

Argumentet ditt hadde holdt dersom Walton hadde blitt vist gradvis større tillit, men i dette tilfellet var det heller omvendt!



Host! Hva baserer du disse uttalelsene paa? I de kamper jeg har sett Walton spille har han paa sitt beste vaert en middelmaadig spiller.
Grunnen til at han spilte saa mange kamper den foerste sesongen i CCC var at vi ikke hadde noen bedre alternativer, og det sier vel det meste om situasjonen. Naa som vi i sommer ville forsterke midtbanen med flere spillere, ville nok Walton knapt vaert god nok for benken.

Blir feil aa spille med Walton kamp ut og inn for ikke aa miste ham. Simon var ikke god nok forrige sesong, og naar han ikke innfinner seg med aa vaere i Leeds, saa er det bare aa selge.

Stiller meg heller mer kritisk til salget av Hulse, inntil vi ser pengene blir brukt svaert saa fornuftig paa spillere som hever laget.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Robert H.

Re: Walton is OUT!
« Svar #65 på: August 01, 2006, 04:19:43 »
Smaken er som baken.

Jeg synes Walton var en av våre beste spillere sesongen 04/05. Han fikk vel ca 30 kamper og var etter min mening et av sesongens få lyspunkt. Skal innrømme at jeg har en forkjærlighet for hardtspillende midtbanespillere (Batty er min alltime-favoritt) og at prestasjonene til Walton varierte, men det gjør de for alle 16-17 åringer.

Den kampen jeg fikk se live den sesongen (hjemme mot Cardiff) var han vår beste spiller "by far" og nå har jeg ennå ikke nevnt at han var en "local lad"...

auren

Re: Walton is OUT!
« Svar #66 på: August 01, 2006, 04:30:05 »
Enig. Batty var ogsaa min store favorittspiller. Tror det hadde vaert som midtstopper vi hadde hatt mest bruk for Walton denne sesongen. Foeler vi har litt for like spillertyper paa midtbanen som godeste Simon.

Men, men. Det skal naa vaere sagt at jeg gjerne ville beholdt Simon. Han er utvilsomt et stort talent, selv om han ikke er helt klar for A-lagsspill enda.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Re: Walton is OUT!
« Svar #67 på: August 03, 2006, 06:45:08 »
Charlton tapte i kvell 1-0 mot det kjente laget Welling ...

Simon Walton scorte..

[:o)]

Mvh

Killa