Skrevet av Emne: Spelartruppen i Norge 2006  (Lest 3941 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hartey

Spelartruppen i Norge 2006
« på: Juli 12, 2006, 20:44:47 »
Vilka spelare har Leeds med sig på preseason??
 

Erik_

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #1 på: Juli 12, 2006, 22:35:32 »
Ekstremt lite bilde av gutta utenfor flyplassen

Man må jo bruke lupe for å se hvem som er med. Og jeg teller bare 13 spillere på bildet. [:0]

Men foruten de skadde, så er nok hele førstelagstroppen med. Inkludert Parker og Foxe.
« Siste redigering: Juli 12, 2006, 22:35:54 av Enrique »

B-m

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #2 på: Juli 13, 2006, 00:00:34 »
Ikke alle hadde ikke ankommet flyplassen da bildet ble tatt!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #3 på: Juli 13, 2006, 00:23:49 »
quote:
Originally posted by B-m

Ikke alle hadde ikke ankommet flyplassen da bildet ble tatt!


La meg gjette.

For det sa James Broughton, som også skal være forloveren, til en galning?

Pøh, jeg forventer bare 13 spillere inkludert James Broughton i Sarsjbårr. WACCOE folket stoler jeg ikke på. [:o)]

B-m

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #4 på: Juli 13, 2006, 00:39:08 »
quote:
Originally posted by Enrique

quote:
Originally posted by B-m

Ikke alle hadde ikke ankommet flyplassen da bildet ble tatt!


La meg gjette.

For det sa James Broughton, som også skal være forloveren, til en galning?

Pøh, jeg forventer bare 13 spillere inkludert James Broughton i Sarsjbårr. WACCOE folket stoler jeg ikke på. [:o)]



hehehe, yupp noe i den durn.

Lenge siden sist old eagle!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Læshy

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #5 på: Juli 13, 2006, 00:45:37 »
Var sytten spillere om jeg telte riktig i sted.

Keepere:
Neil Sullivan
Ian Bennet

Forsvar:
Gary Kelly
Hayden Fox (prøvespiller)
Matthew Kilgallon
Ben Parker (OBS!)
Paul Butler
Dan Harding

Midtbane:
Eirik Bakke
Joel Griffiths
Seb Carole
Steve Stone
Frazer Richardson

Angrep:
Rob Hulse
Jermaine Beckford
David Healy
Robbie Blake

På dagens trening var det høyt tempo, og åtte mot åtte (en trener var med å spilte). I forkant av spillsekvensen var det intensiv firkant med vanvittig tempo. Seb Carole viste god teknikk, og fart. Beckford viste spissegenskaper, mens Killer var sjefen bak. Ben Parker var på meg meget positivt og var bedre enn Harding. Utifra spillsekvensen og slik jeg tolker dagens spilling starter disse for Leeds i morgen:

Sully
Kelly - Fox - Killer - Parker
Griffiths - Stone - Bakke - Carole
Hulse - Healy

Blake var også positivt av spissene, og det å plukke ut to spisser er ikke lett.

uansett er det nok spillingen på morgendagens trening som viser hvem som starter kampen. Dette kommer jeg tilbake med etter morgendagens trening.

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

erik-oslo

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #6 på: Juli 13, 2006, 01:53:20 »
Er ikke Einarson og Gregan med?
« Siste redigering: Juli 13, 2006, 01:53:38 av erik-oslo »
 

Læshy

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #7 på: Juli 13, 2006, 02:09:51 »
Nei

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

erik-oslo

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #8 på: Juli 13, 2006, 02:27:50 »
Pussig, de var ikke nevnt blant de skadede som var varslet at ikke skulle være med...
 

soumoh

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #9 på: Juli 13, 2006, 05:52:55 »
Tuppet ut av laget da?

Spillere ut av Elland Road 06/07:
1) Pugh
2) Nicky Gray
3) Liam Miller
4) Jonathan Douglas
5) Ian Moore
6) Eirik Bakke
7) Jermaine Wright
8) Michael Ricketts
9) Rui Marques
We'll be back.

AndyMathie

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #10 på: Juli 13, 2006, 06:02:47 »
Soumoh, Bakke er i aller høyeste grad med. Vi mangler jo sentrale midtbane spillere så det nesten ryker ille, men Bakke må være med pga dette. Det kan jo være at vi ikke får hente noen sentrale midtbane spillere og da betyr det at Bakke kommer til å spille sammen med Derry sentralt.

Syntes forøvrig at Carole var den beste spilleren på treninga i dag. Beckford imponerte også. Dårligst var klart Joel Criffiths, virker som et realt bomkjøp.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Per-Stian

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #11 på: Juli 13, 2006, 16:30:11 »
Gleda meg stort over å sjå Seb Carole på treninga. Viste meget lovande takter. Min "man of the training". Joel skuffa også meg, såg ikkje ut som ein CCC-spelar. Hayden Foxe ska også få skryt for måten han knuste Hulsey i lufta fleire gonger. Mi største forundring va dog den lille troppen som kom t Noreg. Kor e Gregan og Gylfi??? Håpar å få gode svar i dag.

Kl 17 i dag spelar vi oppvisningskamp på Sarpsborg Stadion, i forkant av Leeds-Sparta!

Sleivind

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #12 på: Juli 13, 2006, 17:44:41 »
Grunne til at Gregan ikke er med er fordi det visstnok er store forsinkelser i utlevering av nye pass i England om dagen. Og Gregan er en av de som venter på nytt pass.

Ferre

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #13 på: Juli 13, 2006, 17:49:17 »
HERREGUD for ei tynn midtbane vi har. Vi må hente 2-3 midtbanespillere til, holder ikke mål dette. Ellers artig at Ben Parker får muligheten. Viktig at talentene får prøve seg.

-WE'LL BE BACK-

4ever arcticwhite

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #14 på: Juli 13, 2006, 19:03:20 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Grunne til at Gregan ikke er med er fordi det visstnok er store forsinkelser i utlevering av nye pass i England om dagen. Og Gregan er en av de som venter på nytt pass.



djisøs for en tabbe... På den annen side er jo både England og Norge en del av Schengen-området, og følgelig trenger ikke Gregan pass for å reise fra England til Norge. Han må ha gyldig legitimasjon, men trenger ikke pass.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

B-m

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #15 på: Juli 13, 2006, 19:32:17 »
quote:
Originally posted by 4ever

quote:
Originally posted by Sleivind

Grunne til at Gregan ikke er med er fordi det visstnok er store forsinkelser i utlevering av nye pass i England om dagen. Og Gregan er en av de som venter på nytt pass.



djisøs for en tabbe... På den annen side er jo både England og Norge en del av Schengen-området, og følgelig trenger ikke Gregan pass for å reise fra England til Norge. Han må ha gyldig legitimasjon, men trenger ikke pass.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]




Ta en telefon til Leeds og si det da!! [8D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Læshy

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #16 på: Juli 13, 2006, 19:49:30 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Gleda meg stort over å sjå Seb Carole på treninga. Viste meget lovande takter. Min "man of the training". Joel skuffa også meg, såg ikkje ut som ein CCC-spelar. Hayden Foxe ska også få skryt for måten han knuste Hulsey i lufta fleire gonger. Mi største forundring va dog den lille troppen som kom t Noreg. Kor e Gregan og Gylfi??? Håpar å få gode svar i dag.

Kl 17 i dag spelar vi oppvisningskamp på Sarpsborg Stadion, i forkant av Leeds-Sparta!



Gylfi var på plass i dag, og faktisk starter han sammen med Bakke i en 4-4-2 formasjon i ettermiddag.

Laget som starter:

Bennet
Frazer - Fox - PARKER - Harding
Stone - Gylfi - Bakke - Carole
Beckford - Blake

Gregan fant som kjent ikke passet sitt, og er derfor ikke med. Ang. kampen vi spiller Per-Stian begynner den kvart over fem tror jeg [;)]

Lææshy!

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

soumoh

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #17 på: Juli 13, 2006, 19:53:15 »
Nice :-)

Spillere ut av Elland Road 06/07:

2) Nicky Gray
5) Ian Moore
6) Eirik Bakke
9) Rui Marques
We'll be back.

4ever arcticwhite

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #18 på: Juli 13, 2006, 20:09:16 »
quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by 4ever

quote:
Originally posted by Sleivind

Grunne til at Gregan ikke er med er fordi det visstnok er store forsinkelser i utlevering av nye pass i England om dagen. Og Gregan er en av de som venter på nytt pass.



djisøs for en tabbe... På den annen side er jo både England og Norge en del av Schengen-området, og følgelig trenger ikke Gregan pass for å reise fra England til Norge. Han må ha gyldig legitimasjon, men trenger ikke pass.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]




Ta en telefon til Leeds og si det da!! [8D]



tja... det er kanskje like greit at Foxe får sjansen til å spille seg inn på laget? [8D]

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

HåvardK

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #19 på: Juli 13, 2006, 20:48:36 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Grunne til at Gregan ikke er med er fordi det visstnok er store forsinkelser i utlevering av nye pass i England om dagen. Og Gregan er en av de som venter på nytt pass.


Dette er vel den tynneste unnskyldningen jeg har hørt på lenge. Kan vanskelig tenke meg at vi har å gjøre med den egentlige årsaken her...

erik-oslo

Re: Spelartruppen i Norge 2006
« Svar #20 på: Juli 14, 2006, 00:19:58 »
UK er ikke med i Schengen, følgelig må man ha pass for å reise mellom UK og Norge. Så forklaringen kan være riktig....