Skrevet av Emne: Parker ut på lån  (Lest 10115 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik_

Re: Parker ut på lån
« Svar #30 på: September 06, 2006, 00:54:35 »
Det er så tullete å tulle i en tråd som omhandler Ben Parker...

...og annet tull.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Parker ut på lån
« Svar #31 på: September 06, 2006, 01:14:25 »
quote:
Originally posted by Enrique

Det er så tullete å tulle i en tråd som omhandler Ben Parker...

...og annet tull.


Nå må du passe deg så du ikke havner i samme båsen som han derre Start-treneren (jamf. Gerrard om Bjørnebye)...



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Re: Parker ut på lån
« Svar #32 på: September 06, 2006, 01:19:42 »
[}:)]

Læshy

Re: Parker ut på lån
« Svar #33 på: September 06, 2006, 02:21:45 »
Synes det er overraskende at Ben Parker ikke lykkes i sitt låneopphold. Utifra det jeg så i Sarpsborg i sommer var han imponerende god både på trening og i kampen mot Sparta. Mulig han virket god fordi alle andre var så dårlig, men jeg skjønner ikke helt dette. Mulig at sommeren tok knekken på meg og at jeg så helt feil, men jeg trodde personlig at Parker skulle komme tilbake og utfordre Crainey siste halvdel av årets sesong...

Lars Brevig alias Læshy
walton@pcmnorge.com
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Peter7

Re: Parker ut på lån
« Svar #34 på: September 06, 2006, 04:12:22 »
De fleste bruker tid på å tilpasse seg et nytt lag, og særlig et shit lag.
Vil ikke avskrive ham ennå - 19 år er ingen alder.
Gi ham tid, i mellomtiden har vi en bra dekning i

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

ragnar

Re: Parker ut på lån
« Svar #35 på: September 07, 2006, 21:35:08 »
Rutine får en bare av å spille kamper. Og da kommer som regel posisjoneringen seg og...

Ben Parker er ung og har godt av å få spille seniorkamper. Det gutten trenger, er å litt mer tid på seg.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Karl Hot Shot

Re: Parker ut på lån
« Svar #36 på: September 07, 2006, 21:36:42 »
Ben Parker på venstrebacken? Out of position!
 

Robert H.

Re: Parker ut på lån
« Svar #37 på: September 09, 2006, 23:42:00 »
Parker sliter benken i dag også.

B-m

Re: Parker ut på lån
« Svar #38 på: September 10, 2006, 00:22:46 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Ben Parker på venstrebacken? Out of position!



Bradford manager ut !! Er vel han som spiller han på v.b.?

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Re: Parker ut på lån
« Svar #39 på: Oktober 05, 2006, 20:28:01 »
Carver virker å ha tro på Parker. Og sier at han ønsker å tilbakekalle han om han ikke får mer ut av Bradford oppholdet, enn å slite benken. Håper han får spille seg i form frem til januar og kommer tilbake ved godt mot, for å ta steget opp til førstelaget.

Carver om Parker

Jeg liker det jeg leser. Ja takk til satsing på ungdommen. Uansett manager.

Ferre

Re: Parker ut på lån
« Svar #40 på: Oktober 05, 2006, 20:31:32 »
Ja, flott lesning! Kall han tilbake nå, Crainey trenger litt konkurranse.

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Re: Parker ut på lån
« Svar #41 på: Oktober 05, 2006, 21:10:11 »
Crainey trenger å bli solgt. Inn med Parker. Han er i hvert fall ung og kan utvikle seg.

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

kjelvi

Sv: Parker ut på lån
« Svar #42 på: Februar 28, 2008, 12:09:16 »
Da er det off.
Ben til Daro på lån

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1252200,00.html

------

United ace Parker set for loan exit



Leeds United left-back Ben Parker was today on the verge of a loan move to Darlington.
The 20-year-old looks set to join the League Two club for an initial month after losing his place at Elland Road to Alan Sheehan.
Parker made five successive starts for United in the lead-up to Gary McAllister's appointment as manager on January 29, but Sheehan was signed on loan from Leicester City by McAllister on the final day of the January transfer window and has retained the left-back slot in the four matches since.
McAllister named Parker in the line-up for yesterday's reserve game against Scunthorpe United at Elland Road, but the defender was withdrawn from the team at late notice and was seen leaving the stadium shortly before the scheduled 2pm kick-off.
Leeds were expected to finalise his switch to Darlington this morning, subject to Parker accepting the move, and the transfer would see him join a club who are competing for automatic promotion from League Two under Dave Penney.
Parker has completed one previous loan spell away from Elland Road, joining Bradford City's squad for the whole of the 2006-07 season.
He made 41 appearance for the Valley Parade club and had planned to reach 20 outings for Leeds this term, but he is five short of that tally having dropped out of United's starting side after their 1-0 defeat at Southend United last month.
Speaking earlier in the season, Parker said: "A good season for me would be to break into the first team and play 20 or maybe 25 games. That's what I'm looking to do.
"This is a massive season for me. I've had a few look-ins here and there, but when I get my opportunity I'm going to look to cement my place."
McAllister is likely to see the opportunity in Darlington as a chance for Parker to gain additional experience, and the full-back has not been included in any of the four match-day squads named by United's manager so far.
Parker is widely considered to be one of the club's most promising youngsters and he was handed an extended two-year contract in October, one of four academy products to agree new deals on the same day.

YEP

soumoh

Sv: Parker ut på lån
« Svar #43 på: Februar 28, 2008, 12:20:30 »
Hva McAllister ser i Sheehan og hva han ikke ser i Parker aner jeg ikke, men jeg vet at det er toskete å låne ut Parker.
We'll be back.

Erik_

Sv: Parker ut på lån
« Svar #44 på: Februar 28, 2008, 12:37:55 »
Forståelig at Parker ville dra bort på lån. Når manageren henter inn TO(!) lånespillere på venstrebackplassen, så er det ikke akkurat en tillitsærklæring.

Ben Parker må ha blitt en latterlig dårlig spiller på kun kort tid, så ut med han. La oss heller satse på å polere talenter for andre klubber. Tommelen opp, Mac.

Latterlig.

B-m

Sv: Parker ut på lån
« Svar #45 på: Februar 28, 2008, 13:14:11 »
Begynner å lure på om Parker er et råttent eple? Holdninger?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Runar

Sv: Parker ut på lån
« Svar #46 på: Februar 28, 2008, 13:52:49 »
Her må dte være noe i kullissene som vi ikke vet om, for det å heller låne inn to urutinerte ungutter på venstrebacken fram for å satse på vår egen unge talentfulle back er jo en katastrofe holdning. Hva er dette for en måte å drive lag bygging på....
 

Lars E

Sv: Parker ut på lån
« Svar #47 på: Februar 28, 2008, 14:02:06 »
Nå virker det kanskje som om jeg har en hatfetisj mot venstrebacker, men når jeg var på Leeds - Crewe var Sheenan en vannvittig middelmådig spiller som ikke bidro noe særlig positivt hverken offansivt eller defansivt. Synes det er særdeles skuffende at vi ikke kan satse på en egen unggutt som absolutt ikke har gjort seg vekk når han har fått sjangsen.

Men det kan jo kanskje være noe i kulissene vi ikke vet om... Mulig han er en useriøs type?

Edit: Han virker jo som en kjekk gutt på tv da ;D
Forever Leeds

Ferre

Sv: Parker ut på lån
« Svar #48 på: Februar 28, 2008, 18:15:17 »
Helt latterlig, i mine øyne. Låne ut en ung, talentfull spiller som i tillegg har spilt bra de kampene han har fått prøvd seg.

Nei, skal vi forsatt ha håp om opprykk må Macca begynne å ta gode avgjørelser - både på og utenfor banen. Det har nok dessverre vært en mangelvare så langt under McAllisters regime...

Larsen.

Sv: Parker ut på lån
« Svar #49 på: Februar 28, 2008, 21:18:15 »
Hva faen skal vi me Sheenan? Han er jo ubrukelig, håper ikke dette medfører at Parker blir solgt til sommeren.. :-\
Pride of Yorkshire

Jon R

Sv: Parker ut på lån
« Svar #50 på: Februar 28, 2008, 21:43:31 »
Mysteriet Ben Parker. Nok en gang.  ???
Jon R.

Sølvreven

Sv: Parker ut på lån
« Svar #51 på: Februar 28, 2008, 21:48:31 »
Jeg er jævla skuffet over junior politikken til Leeds. Her fostrer vi frem den ene perlen etter den andre, men å la de spille på A-laget?. Neida. Så blir de solgt til en PL klubb og etter kort tid er de etablert på laget. Vel, hvertfall noen av de....... Hva er det som feiler alle managerene til Leeds. Den siste som satset på ungdom var vel Wilko.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Adis

Sv: Parker ut på lån
« Svar #52 på: Februar 28, 2008, 21:55:55 »
Jeg er jævla skuffet over junior politikken til Leeds. Her fostrer vi frem den ene perlen etter den andre, men å la de spille på A-laget?. Neida. Så blir de solgt til en PL klubb og etter kort tid er de etablert på laget. Vel, hvertfall noen av de....... Hva er det som feiler alle managerene til Leeds. Den siste som satset på ungdom var vel Wilko.

Ja, DOL satset vel greit på en del karer som ikke akkurat brukte rullator.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Peter7

Sv: Parker ut på lån
« Svar #53 på: Februar 29, 2008, 14:47:28 »
Nå virker det kanskje som om jeg har en hatfetisj mot venstrebacker, men når jeg var på Leeds - Crewe var Sheenan en vannvittig middelmådig spiller som ikke bidro noe særlig positivt hverken offansivt eller defansivt. Synes det er særdeles skuffende at vi ikke kan satse på en egen unggutt som absolutt ikke har gjort seg vekk når han har fått sjangsen.

Men det kan jo kanskje være noe i kulissene vi ikke vet om... Mulig han er en useriøs type?

Edit: Han virker jo som en kjekk gutt på tv da ;D
Bring back Crainey!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'