Skrevet av Emne: Interessante spillere  (Lest 2503 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Interessante spillere
« på: Juli 29, 2006, 05:51:49 »
Blackwell håper på to signings før seriestart.

Har sett litt på stallene rundt omkring. Her er noen av navnene jeg kunne tenkt meg i Leeds (og som kanskje kunne vært mulig):

1. Heidar Helguson - Levert på nivået tidligere, noe ute i Fulham?

2. Chris Eagles - Lovende kant, herjet mot oss i fjor. Sett lite.

3. Callum Davenport - God forsvarsspiller, hadde kanskje passet.

4. Andy Reid - Kreativ spiller, målfarlig på dette nivået

5. Marvin Elliot - Så han for Millwall. Lovende, men lik de vi har

6. Pat Kisnorbo - Stopper. Strålende i kamp jeg så for Leicester

7. Richard Stearman - 18-årig back, Leicester. Talent.

8. Richard Chaplow - Uten tillit i WBA, ihverfall i fjor


Dette er noe av det brukbare jeg mener flyter rundt.

Nå mener jeg jo også vi bør styrke i prioritert rekkefølge: venstre back, striker, playmaker, stopper

Mvh
Kato
« Siste redigering: Juli 29, 2006, 05:54:53 av kato »
 

soumoh

Re: Interessante spillere
« Svar #1 på: Juli 29, 2006, 06:30:03 »
1) Storspilte for Fulham i fjor og han er neppe til salgt for under 5-6 mill (sterling pund)
2) På utlån fra Man Yoo, ikke til salgs virker det som. Var for øvrig rimelig dårlig i den andre halvdelen av sesongen
3) Ikke til salgs med hensyn til vår budsjett.
4) Ja takk, men blir ikke billig.
5) Just another squadplayer sier nå jeg.
6) Niet.
7) Niet.
8) Robson har sagt at han ikke er til salgs.

Will be back.
We'll be back.

veteranen

  • Gjest
Re: Interessante spillere
« Svar #2 på: Juli 29, 2006, 07:26:41 »

Den playmakeren som du etterlyser tror jeg du kan se langt etter, Kato. Det blir nok ikke hentet inn flere sentrale midtbanespillere i løpet av dette året. Blackwell vil ha mere muskler og løpskapasitet på midten (for det har Ken Bates sagt!), så kreativiteten må nok komme fra kantene...

Personlig er jeg ikke helt overbevist om våre kantspilleres fortreffelighet. Steve Stone kommer ikke til å bli verken yngre eller raskere, så jeg har mer tro på at vi kan få god nytte av hans hode og snakketøy, enn av hans føtter.
Jeg er ikke noen stor fan av Eddie Lewis. Jovisst kan han slå bra innlegg og frispark, men han er for lett å sette ut av spill. Marker ham tett - og vi ser ikke mye til ham. Virker rett og slett litt pinglete, spør dere meg.

Jeg tror faktisk at Nicholls og Derry kan bli en løpsterk og tøff duo på midten, men det mer kreative tror jeg våre kantspillere og spisser må ta seg av...

Og så vi få gjort noe med den plassen som har vært vår største hodepine i snart 10 år: Venstreback!

Dennis

Re: Interessante spillere
« Svar #3 på: Juli 29, 2006, 15:05:36 »
Enig veteranen; venstreback kan da ikke være så utrolig vanskelig å fylle? Hva med å lokke til oss kapteinen til Preston, G.Alexander? Han virka som en solid type, om heller litt gammeldags back. Eller tar jeg fullstendig feil og at han spilte høyreback?

Marching On Together!
Marching on together!

rasandeokse

Re: Interessante spillere
« Svar #4 på: Juli 29, 2006, 15:42:50 »
Nå er du begynt å sutre bra før sessong start veteranen. Jeg har ikke så stor kjennskap til Nicholls. Etter det jeg har lest kan det virke som han vil utfylle Derry bra.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1368664,00.html

KB har i det minste stor tro på Nicholls.
 

veteranen

  • Gjest
Re: Interessante spillere
« Svar #5 på: Juli 29, 2006, 19:54:27 »
quote:
Originally posted by rasandeokse

Nå er du begynt å sutre bra før sessong start veteranen. Jeg har ikke så stor kjennskap til Nicholls. Etter det jeg har lest kan det virke som han vil utfylle Derry bra. http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1368664,00.html

KB har i det minste stor tro på Nicholls.



Jeg har også tro på Nicholls, men han er nok ikke det vi forbinder den typiske kreative spilleren. Nicholls og Derry ligner nok mer på den type midtbaneduo som George Graham sverget til, både i Arsenal og Leeds: hardarbeidene, løpsterke tøffinger.  Det er ikke noe galt med en sånn kombinasjon, men da må vi også ha de rette kantspillerene, og det stiller jeg meg litt tvilende til om vi har...

Neida, her er det ikke mye sutring. Velbegrunnet bekymring og konstruktiv kritikk, er mer min greie. [8D]

Peter7

Re: Interessante spillere
« Svar #6 på: Juli 30, 2006, 15:42:13 »
Flere av spillerne på lista ville vært interessante for Leeds nå.

Gode enkeltspillere er viktig, men det er fullt mulig å rykke rett opp med de spillerne vi allerede har - fotball er som kjent et lagspill!

Med tanke på skadesituasjonen vil vi nok likevel hente inn et par spillere (på lån, i det minste) i løpet av kommende uke:

Rossi?
Matt Jansen?
Tommy Miller?
Kontrakt til Foxe?
Geoff Horsfield - tanksenter som var foran Hulse in the pecking order hos WBA i sin tid...
Ny låneavtale for Miller eller Douglas?

Vi får vel avvente til serien er i gang før vi krever Blackwells hode på et fat, men pre-season er lite lovende.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SveinArve

Re: Interessante spillere
« Svar #7 på: Juli 30, 2006, 19:42:44 »
Det som er "bra" med skaden til Nichols er at Bakke får sjansen til å vise seg verdig med en plass. Jeg mener at han er den beste spilleren vår på midten, og det har han vist i Pre-Season også...
Er ikke vits i at han sitter på benken denne sesongen fordi han har sagt ditt og datt. La han spille, han vet selv han må prestere og det er noe Leeds som klubb drar fordeler av i kampen om opprykk...

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Robert H.

Re: Interessante spillere
« Svar #8 på: Juli 30, 2006, 22:01:52 »
Av disse forslagene er det bare Davenport og Andy Reid som styrker laget merkbart. Eneste muligheten for at vi får fatt i noen av disse er vel at vi lar Spurs få Kilgallon i retur tenker jeg...

Førde

Re: Interessante spillere
« Svar #9 på: Juli 30, 2006, 22:05:55 »
Håper Bakke får spillerplass da! enig, han er ein av dei beste på midtbanen! og fortjener å spille!
Marching On Together

kjellern

Re: Interessante spillere
« Svar #10 på: Juli 31, 2006, 04:22:43 »
Mitt råtips er at det er duket for en overgang for Marc Bircham (28) fra QPR - ikke den spilleren jeg ønsker meg mest,  men en helhjertet midtbanesliter etter Blackwells hjerte som er tilgjengelig for en relativt billig penge (transferlistet hos pengelense QPR). Jeg skulle gjerne sett "kant" Tommy Smith (Derby), "spiss" Izale Mc Leod (Milton Keynes) og "stopper" Greg Halford (Colchester) komme inn, men det er vel ønsketenkning ?
 

Peter7

Re: Interessante spillere
« Svar #11 på: Juli 31, 2006, 04:28:49 »
Izale McLeod var nylig linket bl.a til Wolves, men jeg har ikke sett noen slik kobling til Leeds (bortsett fra på diverse fans-forum, da).

Milton Keynes er vel i League 2, eller hva?
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

kjellern

Re: Interessante spillere
« Svar #12 på: Juli 31, 2006, 04:54:38 »
Det stemmer det -rykket ned ifjor. Ung spiss med god målteft som har spilt for England U-21. Sterk og rask. Ikke annet en spekulasjoner fra min side - men han er tilgjengelig for ca 1 mill pund etter at den nye manageren Martin Allen (ex Brentford)overtok i klubben. Manageren gikk ut å sa at Mc Leod var for god for laget hans - noe som er relativt sjeldent - i virkligheten er det vel en annen måte å si at jeg heller vil ha pundsedlene for å benytte de til å byggeoppet nytt lag...
 

auren

Re: Interessante spillere
« Svar #13 på: Juli 31, 2006, 05:16:02 »
quote:
Originally posted by kjellern

Mitt råtips er at det er duket for en overgang for Marc Bircham (28) fra QPR - ikke den spilleren jeg ønsker meg mest,  men en helhjertet midtbanesliter etter Blackwells hjerte som er tilgjengelig for en relativt billig penge (transferlistet hos pengelense QPR). Jeg skulle gjerne sett "kant" Tommy Smith (Derby), "spiss" Izale Mc Leod (Milton Keynes) og "stopper" Greg Halford (Colchester) komme inn, men det er vel ønsketenkning ?



Hvorfor disse hermetegnene paa hvor de spiller paa banen[?]
Er det fordi de er saa daarlige i disse posisjonene?[;)]

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Re: Interessante spillere
« Svar #14 på: August 27, 2006, 19:34:38 »
Kisnorbo powerfully headed home his second goal of the season from Danny Tiappo's corner and it took a last-ditch interception from Jamal Campbell-Ryce to prevent Leicester doubling their lead two minutes later.


Leicester went close again in the 71st minute when substitute Iain Hume smashed his shot against the bar.


HOW THEY RATED


LEICESTER


Henderson 6, Kenton 6, KISNORBO 8, Mc- Carthy 6, Johansson 6, Low 6 , Hughes 6, Johnson 5, Tiatto 6 (Porter 7), Fryatt 5 (Hume 6), O'Grady 7.

« Siste redigering: August 27, 2006, 19:40:42 av kato »