Skrevet av Emne: Svar fra Viasat  (Lest 7208 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Re: Svar fra Viasat
« Svar #30 på: Juli 28, 2006, 21:24:37 »
jippi!!

Marching On Together!
Marching on together!

Sheridan

Re: Svar fra Viasat
« Svar #31 på: Juli 28, 2006, 21:57:47 »

Jon R

Re: Svar fra Viasat
« Svar #32 på: Juli 28, 2006, 23:08:45 »
Slik jeg forstår det, vil denne kampen vises på SportN, slik at jeg kan se den hjemme i min egen stue??????? Manna......[:p]

Jon R.
Jon R.

Leedsfan

Re: Svar fra Viasat
« Svar #33 på: Juli 28, 2006, 23:20:21 »
Helt fantastisk. Beste nyhetene idag:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Robert H.

Re: Svar fra Viasat
« Svar #34 på: Juli 28, 2006, 23:25:47 »
Dette må jo være vendepunktet for oss hardt prøvede Leeds-supportere!

RuneR

Re: Svar fra Viasat
« Svar #35 på: Juli 29, 2006, 00:56:30 »
quote:
Originally posted by Jon R

Slik jeg forstår det, vil denne kampen vises på SportN, slik at jeg kan se den hjemme i min egen stue??????? Manna......[:p]

Jon R.




Ja, det hadde jo vært for ille å måtte se den på Bohemen, sammen med alle dine Leeds-"kamerater" !!!???!!!!

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Jon R

Re: Svar fra Viasat
« Svar #36 på: Juli 29, 2006, 01:06:36 »
quote:
Originally posted by RuneR

quote:
Originally posted by Jon R

Slik jeg forstår det, vil denne kampen vises på SportN, slik at jeg kan se den hjemme i min egen stue??????? Manna......[:p]

Jon R.




Ja, det hadde jo vært for ille å måtte se den på Bohemen, sammen med alle dine Leeds-"kamerater" !!!???!!!!

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>



Så lenge 3 åringen er hjemme alene, er nok det ganske ille ja. [8D]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Svar fra Viasat
« Svar #37 på: Juli 29, 2006, 01:57:52 »
DA skal Viasat'en oppgraderes.

God som gull [:)][:)][:)]



The glamour and the bright lights and the politics of sin
The ghetto that you build for me is the one you end up in

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Re: Svar fra Viasat
« Svar #38 på: Juli 29, 2006, 05:12:37 »
Og der fikk jeg mail fra Christian Ramberg (kan er vel blitt Sportsjef eller noe) som håper på godt samarbeide gjennom sesongen.

Svend,
god natt etter 14,5 timer på jobb i dag

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Bjalle Skien

Re: Svar fra Viasat
« Svar #39 på: Juli 29, 2006, 16:45:36 »
Hei alle sammen.
Jeg ringte Viasat i Oslo, de bekrefter at de skal sende ALLE Leeds kampene direkte. Jeg fikk prutet ned prisen til kroner 219,- pr mnd. Vanlig pris pr måned er 319,- (påstår de) når jeg har parabol.

Fikk de også til å skrive som en kommentar at jeg kun abonerer pga Leeds kampene, og kan si opp abonemanget hvis de ikke sender alle Leeds kampene. Det går også ann å stoppe abonemanget i 3 måneder i ett strekk, dvs at når serien er over i slutten av mai, kan man ringe å be de stoppe abonemanget til serien starter igjen i begynnelsen av august. Men i august spiller jo Leeds i PL igjen, og da har ikke Viasat noen rettigheter[:D]

www.jarlebakke.tk

SveinArve

Re: Svar fra Viasat
« Svar #40 på: Juli 29, 2006, 16:51:42 »
Da har du parabol fra før?

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Robert H.

Re: Svar fra Viasat
« Svar #41 på: Juli 29, 2006, 16:59:16 »
Må man ha parabol for å få inn Viasat-kanalene? Jeg bor i et nabolag med et eget antennelag hvor vi ikke "har lov" til å sette opp parabolantenne. Dette antennelaget gir oss ca 15-20 kanaler i året til en relativt billig penge (deriblant SportN). Jeg abonnerer på Canal+ gjennom Canal Digital i tillegg. Har disse en pakke hvor jeg kan få Viasat Sport-kanalene i tillegg?

Dette kan jeg lite om som dere skjønner...
« Siste redigering: Juli 29, 2006, 17:00:13 av Robert H. »

Tom S

Re: Svar fra Viasat
« Svar #42 på: Juli 29, 2006, 19:08:31 »
Det spørs kroleis fellesanlegget er bygget opp. Har de tilgang til 5gr øst skal det vere mulig å fa inn VS2.
Er det felles satelittmottaker i anlegget eller er det lagt opp til at kvar bustad har eigen mottaker?

Dersom felles må styret i BL kjøpe rettighetene til Viasat, dette medfører då ekstrautgifter til alle bustadene.

Dersom du har eigen mottaker, og anlegget tar inn 5gr øst, kan du sjølv utvide ditt abbonement.

Uansett det viktigste du må sjekke er om fellesanlegget har mikrobølgehoder for å ta inn Viasatkanaler (5gr øst).

Lykke til!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Re: Svar fra Viasat
« Svar #43 på: Juli 29, 2006, 19:41:19 »
Takk for et fyldig svar Tom. Forstår vel ikke engang halvparten av det du skriver, men forstår at jeg egentlig bare må sjekke dette med antennelaget...[:)]

Eller kanskje Thomas (Lids) vet noe om dette? Vi bor i samme nabolag...

quote:
Originally posted by Tom S

Det spørs kroleis fellesanlegget er bygget opp. Har de tilgang til 5gr øst skal det vere mulig å fa inn VS2.
Er det felles satelittmottaker i anlegget eller er det lagt opp til at kvar bustad har eigen mottaker?

Dersom felles må styret i BL kjøpe rettighetene til Viasat, dette medfører då ekstrautgifter til alle bustadene.

Dersom du har eigen mottaker, og anlegget tar inn 5gr øst, kan du sjølv utvide ditt abbonement.

Uansett det viktigste du må sjekke er om fellesanlegget har mikrobølgehoder for å ta inn Viasatkanaler (5gr øst).

Lykke til!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!