Skrevet av Emne: Aliou CIsse på prøvetræning  (Lest 2916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mads

Aliou CIsse på prøvetræning
« på: August 01, 2006, 19:50:48 »
Leeds United trialist Jerome Bonnissel has been joined by Senegal international Aliou Cisse.

The former Portsmouth and Birmingham midfielder is on the lookout for a new club following his release by Pompey.

Cisse did not feature in Leeds' draw with Grimsby on Monday and with Kevin Blackwell short of midfield options he may now step up his interest.

New signing Kevin Nicholls is currently awaiting the results of a scan on his knee injury while Shaun Derry has not featured this pre-season.

Meanwhile, the club have strengthened their backroom staff following the acquisition of former Chelsea manager Gwyn Williams.

Williams, who worked under Claudio Ranieri at Stamford Bridge, has over 27 years of experience with The Blues and is Leeds' new technical director.

"I'm looking forward to working at Leeds," he told the club's official website. "Leeds is a big club with a massive profile, and I want to make the club a success again.

"I'm here to help Kevin in terms of scouting, and hopefully we can strengthen the team and the club. I started on Monday and I'm looking forward to the season starting."


Premier League i næste sæson!
 

Papi

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #1 på: August 01, 2006, 20:32:36 »
jatakk!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

mads

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #2 på: August 01, 2006, 20:37:38 »
det siger jeg ogaå...han er en god type, og tror han vil være rigtig god i ccc.
lad os få ham, bonnissel, ward og foxe inden norwich kampen.
Benschenider, Garra and Asaba tror jeg aldrig får kontrakt....
så mangler vi kun en angriber, og måske en knatspiller, i mine øjne! så ser det godt ud...

Premier League i næste sæson!
 

Klausen

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #3 på: August 01, 2006, 20:39:39 »
Hadde ikke han disiplinær-problemer i Birmingham? Kom ikke tilbake fra ferie eller noe sånt...?

Spillere med dårlig holdning er det siste vi trenger.

mads

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #4 på: August 01, 2006, 20:45:18 »
Heart on sleeve type of player. No nonsense and no flair. Gets stuck in

Was a lion for us until his sad loss.
----

Agree completely with Dave.

Also, don't think I've even seen a bloke who needed to win every game quite as much as Cissé appeared to. Which may be at the root of his disciplinary problems.

Good organiser of the players round him, as well.
----

I always liked him.

Worker, battler, not as limited IMO as some of you think.

One of the most disciplined positional players I've ever seen, which combines nicely with his total lack of discipline with regard to kicking people up in the air.
---

http://www.smallheathalliance.com/forum/read.php?i=282704&t=282698


Premier League i næste sæson!
 

Kickthemdown

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #5 på: August 01, 2006, 20:48:54 »
Har sett han spille ved et par anledninger og det er en liten uslepen diamant vil jeg påstå. Om vi signer han og han blomstrer så har vi gjort et kupp.

Men bare vent, om 2 dager så er sikkert Cisse borte ...

Mvh

Killa som dog håper at dette går mot kontrakt[:)]

mads

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #6 på: August 01, 2006, 20:49:37 »
He went on to win the hearts of the Birmingham faithful after nine members of his family died in a ferry disaster in Senegal, and showed immense courage when he stayed in England to play in the Blues' first away win of the season before flying home to be with his family.
---

det lyder jo lovende

Premier League i næste sæson!
 

B-m

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #7 på: August 01, 2006, 21:19:08 »
Ja bra kar denne Cisse. Skikkelig tøffing!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #8 på: August 01, 2006, 21:27:39 »
Tålmodighet er en dyd? [:)]

Får vi Cisse gratis mener jeg det er en meget bra signing. Tror Blackwell har flere ess i ermet helt frem til 31 august. Og et eller to lånespillere etter det.

Får se om han kommer da.

ragnar

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #9 på: August 01, 2006, 22:11:48 »
Sjansene er vel store for at en ny sentral midtbanespiller nå blir hentet inn med tanke på skadene til Nicholls og Derry. Om det skulle vise seg å være en god spiller, så er det jo ingen ulempe... [8D]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #10 på: August 02, 2006, 00:26:39 »
Kanon!!! Vi treng midtbanespelarar me Premiership-erfaring, pronto!

Bye

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #11 på: August 02, 2006, 00:57:02 »
Virker som Cissé bør være klar nå,ellers har jeg ikke peiling på hva KB holder på med,med tanke på Livermore..
Trønder i Bergen!

auren

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #12 på: August 02, 2006, 01:03:30 »
Ikke sikkert at Cisse eller hvem det naa enn er, er klar til helgens oppgjoer. Men KB har faatt svar fra den yngre garde i treningskampene. Baade Bayly og Morris kan komme inn og gjoere en god jobb for Leeds United. Kanskje en bedre jobb enn det Livermore kan prestere. Blir spennende aa foelge med utover i uka, og selvsagt skal jeg hjem i morgen, en plass uten internett... Huff og gru..

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #13 på: August 02, 2006, 03:44:40 »
quote:
Originally posted by auren

Ikke sikkert at Cisse eller hvem det naa enn er, er klar til helgens oppgjoer. Men KB har faatt svar fra den yngre garde i treningskampene. Baade Bayly og Morris kan komme inn og gjoere en god jobb for Leeds United. Kanskje en bedre jobb enn det Livermore kan prestere. Blir spennende aa foelge med utover i uka, og selvsagt skal jeg hjem i morgen, en plass uten internett... Huff og gru..

Leeds
Till
I
Die!



Om du har en ny og moderne mobiltlf med et bra abonnement, kan du benytte den til å GPRS-surfe med, Auren.

Har prøvd det med hell i sommer - også for å aksessere luscos.com -eneste problemet er hastigheten og disse helvetes store signaturene til Sheridan, Trondheimwhite og et par andre...[:)]



midjo

Friend of Laphroaig

http://www.laphroaig.com
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

auren

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #14 på: August 02, 2006, 03:50:51 »
Hehe.. Vel.. Har en simpel Siemens tlf uten fargeskjerm, og klarer meg ypperlig med den. Faar heller faa oppdateringer fra en Leedskompis.

MOT!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

vangen2

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #15 på: August 02, 2006, 05:56:59 »
håper vi signerer han og bonnisell dumt d me livermore fårstår ikke poenget er d noen som vet d??

Vegard
Vegard

AndyMathie

Re: Aliou CIsse på prøvetræning
« Svar #16 på: August 02, 2006, 14:16:21 »
Vekk med Livermore heldigvis, så får vi gode nyheter om at vi har fått tilslag på en ukjent midtbane spiller til. I tillegg så håper jeg vi signer Cisse opp. Da ser det plutselig ekstremt lyst ut med tanke på direkte opprykk.

Nicholls ble jo også lovet et par nye signinger som kom til å heve laget betraktelig før transfervinduet stenger. Det var derfor han valgte å gå til oss fram for noen andre. COME ONE BLACKIE BOY.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!