Skrevet av Emne: Hva sier Blackwell tilbederne nå?  (Lest 3803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« på: August 02, 2006, 02:39:16 »
Da kritiske røster hevet seg etter Livermore kjøpet, ble det hevdet at KB hadde en genial plan om at allsidige Livermore kunne bekle flere problemplasser i laget.  Innser dere nå at mannen er et taktisk null, slik jeg lenge har hevdet.  Patetisk, er ordet ...
 

Sheridan

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #1 på: August 02, 2006, 02:40:56 »
Alt rundt klubben er fullstendig bak mål for tida....


Leedsfan

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #2 på: August 02, 2006, 02:57:25 »
Er helt sjokkert selv....

Ender denne preseason med at vi har kjøpt en langtidsskadet spiller, kjøpt en kar vi selger. har kun en overvektig keeper med dårlig cover og selger Hulse uten at det kommer nå skikkelig bra inn så er det jo helt sykt.

Stakkars Livermore!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #3 på: August 02, 2006, 03:01:58 »
Det verste er jo at vi har svært lite å rutte med. Og så er dette måten pengene brukes.
 

Sleivind

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #4 på: August 02, 2006, 03:08:04 »
Hvor mye kjøpte vi Livermore for? Hvor mye solgte vi han for? Ingen som vet! Så hvorfor skal en da automatisk regne med at vi tapte penger på han?

En litt tvilsom handel var det, men dette tyder på at det er andre spillere som er på vei inn. Så en bør ikke rope for høyt før en ser hva som skjer i løpet av de nærmeste dagene.

Milou

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #5 på: August 02, 2006, 03:21:42 »
Var villig til å gje Livermore ein sjanse, som h.b. ville ha sagt, men forstår ikkje at det er muleg å kritisera KB etter denne saken. Det måtte i så fall vera om han blei gitt bort til Hull (eller solgt til spottpris).

Det er vel heller ingen grunn til å syns synd på Livermore. Han har nok sjøl valgt å gå til Hull for å få meir speletid.

veteranen

  • Gjest
Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #6 på: August 02, 2006, 03:24:29 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Hvor mye kjøpte vi Livermore for? Hvor mye solgte vi han for? Ingen som vet! Så hvorfor skal en da automatisk regne med at vi tapte penger på han?En litt tvilsom handel var det, men dette tyder på at det er andre spillere som er på vei inn. Så en bør ikke rope for høyt før en ser hva som skjer i løpet av de nærmeste dagene.



Om vi har tjent eller tapt noen skarve pund på denne handelen er ikke hovedpoenget. Her er poenget at Blackwell roter og kaver med spillerstallen, - og det bare fem dager før seriestart!  

Ser også at kjøpet av den kneskadede Nicholls blir brukt som et argument for at Livermore nå er overflødig. Herre min hatt!

Blackwell vet at han denne sesongen ikke lenger kan skylde på gammal elendighet skapt av andre, og derfor er han under en type press han tidligere ikke har hatt. Nå får vi se tenkeren og planleggeren Blackwell.
Gud bedre, sier jeg!

Svend Anders

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #7 på: August 02, 2006, 03:25:42 »
Hvorfor så kritiske til Blackwell? Det man kan være kritisk til er i så fall hvorfor vi kjøpte Livermore "in the first place", og forklaringen er vel så enkel at han var det beste alternativet som var tilgjengelig. Vi har neppe tapt store penger på dette, for alt jeg vet har vi tjent litt.

Så kommer sikkert rykter/spekulasjoner - spesielt dersom Nicholls ER langtidsskadd og/eller det ikke kommer inn en solid forsterkning innen kort tid - om at det utenomsportslige årsaker til at Livermore plutselig måtte dra. Det virker jo ikke minst noe merkelig at klubben fremstiller det som at "plutselig fikk vi iet bud fra Hull" - de må jo minst ha blitt varslet om at han er tilgjengelig....

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Leedsfan

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #8 på: August 02, 2006, 03:26:15 »
Livermore har sikkert også fått en sum for så skrive under for Hull??!!

Milou: For å få Livermore til Leeds så måtte nok Blackwell prate varmt til han og fortalt han om alle mulighetene han hadde. 3 uker etterpå så forteller Blackwell at de skal selge han fordi hans muligheter er begrensede eller ikke eksisterende.. Man behandler ikke en spiller slik... Klubben Leeds er større enn spilleren, men allikevel synes jeg synd på Livermore.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B-m

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #9 på: August 02, 2006, 03:26:26 »
quote:
Originally posted by Frode

Da kritiske røster hevet seg etter Livermore kjøpet, ble det hevdet at KB hadde en genial plan om at allsidige Livermore kunne bekle flere problemplasser i laget.  Innser dere nå at mannen er et taktisk null, slik jeg lenge har hevdet.  Patetisk, er ordet ...



Vi kjøper en helt grei potet som forsterker laget, 2 uker senere får vi napp på K.Nicholls som er en solid forsterkning og som er en bedre spiller enn Livermore. 1 uke etter senere får vi napp på en til spiller som er mye bedre(antar dette er stor-signingen Blackie prater om), livermore blir da overflødig så vi selger ham med en liten profit.
















Eh..Blackwell ut ja
« Siste redigering: August 02, 2006, 03:28:16 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kato

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #10 på: August 02, 2006, 03:30:28 »
Rettelse: Selger uten profitt.

Har ved flere anledninger hørt Blackwell si at han aldri kjøper bare for å kjøpe. Han vil heller vente til den "riktige" spilleren er tilgjengelig.

Hvor er livermore i dette?
 

Sølvreven

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #11 på: August 02, 2006, 03:32:53 »
Livermore virker helt enkelt som et panikkkjøp, kun for å vise fansen at vi skal "forsterke" stallen.


Go Leeds Go
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

B-m

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #12 på: August 02, 2006, 03:36:51 »
quote:
Originally posted by kato

Rettelse: Selger uten profitt.

Har ved flere anledninger hørt Blackwell si at han aldri kjøper bare for å kjøpe. Han vil heller vente til den "riktige" spilleren er tilgjengelig.

Hvor er livermore i dette?






Kevin Blackwell has berated the current transfer window system as 'a nonsense.'
"I've been looking forward to August 31 when the transfer window closes because it's a nightmare to be honest," said Blackwell. "The pressure on managers in the close season, during these windows, is just too intense. You're on the phone all day long, picking up calls from all around the world.

"I've said before I'm not a fan of these transfer windows. It doesn't affect us totally because we've got the loan system we can use, but there's so much work that has to be done in that short period of time.

"I don't know any other business that has to have all it's work done inside one month, I think it's a nonsense."
« Siste redigering: August 02, 2006, 03:37:16 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #13 på: August 02, 2006, 03:37:12 »
Blackwell burde nok hatt litt tolmodighet og kanskje ikke signet Livermore hvis han mente at han ikke hevet laget. Og hvis han ikke hadde signet Livermore maatte han gamblet paa at han fikk de spillerne han ville ha (Nicholls og naa en ny).
Saa, hva skulle KB gjoere?

1) Signe Livermore, regne med at kanskje Bakke forlater klubben og kanskje faar signet en av de to spillerne han vil ha paa sentral midtbane.
2) Ikke signe Livermore, og satse paa at han klarer aa signe begge spillerne han har lyst paa foer seriestart, helst god tid foer kampen mot Norwich.

Naa er det jo lett aa vaere etterpaaklok, og si at KB absolutt burde valgt strategi 2. Men han ville ogsaa risikert aa ikke faatt noen av de spillerne han helst ville ha, ei heller Livermore.
Sier det igjen - enkelte folk her inne tror det aa kjoepe spillere er like enkelt som paa Championship Manager. KBs jobb er IKKE enkel, og ingen av oss vet hva som naa foregaar bak doerene paa Elland Road. Kanskje er situasjonen helt snudd om et par dager. Kanskje er Nicholls bare ute noen uker, kanskje kommer "kongen"?

Eneste vi kan gjoere er aa vente aa se, og heller slakte KB om det viser seg at han har gjort noe helt tullete.

auren, som venter med aa doemme noen foer det motsatte er bevist... eller noe i den dur.. :-)

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Milou

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #14 på: August 02, 2006, 03:44:54 »
quote:
Originally posted by Leedsfan

Livermore har sikkert også fått en sum for så skrive under for Hull??!!

Milou: For å få Livermore til Leeds så måtte nok Blackwell prate varmt til han og fortalt han om alle mulighetene han hadde. 3 uker etterpå så forteller Blackwell at de skal selge han fordi hans muligheter er begrensede eller ikke eksisterende.. Man behandler ikke en spiller slik... Klubben Leeds er større enn spilleren, men allikevel synes jeg synd på Livermore.



Viss forklaring di er riktig, Leedsfan, kan det vera riktig med sympati for Livermore. Men eg trur heller at det er dette som har skjedd [8D]: For å få sjansen til å spela for Leeds kontakta Livermore Blackwell og fortalte kor motivert han var for å spela for ein storklubb, og tipsa han om release-klausulen han hadde med Millwall, som gjorde at Leeds fekk kjøpt han for ein billeg penge. Etter at han kom til Leeds, har han imilertid komme for seint på treningar mange gonger, tydeleg fyllesjuk. Blackwell har bedt han om å skjerpa seg eller finna seg ein anna klubb. Livermore gjekk til Hull og sa at han heller ville spela fast på laget enn å spela reservefotball for Leeds, og tipsa dei også om at Leeds var interessert i å la han gå. Stakkars Leeds.

veteranen

  • Gjest
Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #15 på: August 02, 2006, 03:50:57 »
quote:
Originally posted by kato

Rettelse: Selger uten profitt.

Har ved flere anledninger hørt Blackwell si at han aldri kjøper bare for å kjøpe. Han vil heller vente til den "riktige" spilleren er tilgjengelig.

Hvor er livermore i dette?



Godt poeng, godt spørsmål! Uansett hvordan vi vrir og vender på denne dealen, så viser det at Blackwell ikke har klart å holde hodet kallt.

Kan ikke tenke meg at det finnes ett eneste menneske som virkelig tror at Blackwell har full kontroll og at klubben, sportslig, er "i rute".

Slenger ut et lite tips: Blackwell må gå allerede i høst. Og Steve Stone overtar som midlertidig manager! [;)]

« Siste redigering: August 02, 2006, 03:53:50 av veteranen »

Jon R

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #16 på: August 02, 2006, 04:06:06 »
quote:
Originally posted by auren

Blackwell burde nok hatt litt tolmodighet og kanskje ikke signet Livermore hvis han mente at han ikke hevet laget. Og hvis han ikke hadde signet Livermore maatte han gamblet paa at han fikk de spillerne han ville ha (Nicholls og naa en ny).
Saa, hva skulle KB gjoere?

1) Signe Livermore, regne med at kanskje Bakke forlater klubben og kanskje faar signet en av de to spillerne han vil ha paa sentral midtbane.
2) Ikke signe Livermore, og satse paa at han klarer aa signe begge spillerne han har lyst paa foer seriestart, helst god tid foer kampen mot Norwich.

Naa er det jo lett aa vaere etterpaaklok, og si at KB absolutt burde valgt strategi 2. Men han ville ogsaa risikert aa ikke faatt noen av de spillerne han helst ville ha, ei heller Livermore.
Sier det igjen - enkelte folk her inne tror det aa kjoepe spillere er like enkelt som paa Championship Manager. KBs jobb er IKKE enkel, og ingen av oss vet hva som naa foregaar bak doerene paa Elland Road. Kanskje er situasjonen helt snudd om et par dager. Kanskje er Nicholls bare ute noen uker, kanskje kommer "kongen"?

Eneste vi kan gjoere er aa vente aa se, og heller slakte KB om det viser seg at han har gjort noe helt tullete.

auren, som venter med aa doemme noen foer det motsatte er bevist... eller noe i den dur.. :-)




Vel talt, auren! La oss se hvilken spiller som kommer inn, før vi svinger øksa. Selv lar jeg meg ikke bekymre av denne Livermore affæren. Blackwell måtte starte sesongforberedelsene et par uker etter de andre managerne, grunnet play off finalen, og kunne ikke kontakte spillere før han visste hvilken divisjon vi skulle spille i neste sesong. Salget av Hulse har også gitt større økonomisk spillerom, som han ikke hadde på det tidspunktet Livermore kom til klubben. Er mer opptatt av skadene på alle nøkkelspillerne og det faktum at vi ikke har vært i nærheten av å drille inn en førsteellever i pre-season. [8)]

Jon R.
Jon R.

Kato

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #17 på: August 02, 2006, 04:06:49 »
Når man har lite penger, så er det jo ekstremt viktig å gjøre gjennomtenkte avgjørelser vedrørende nye spillere. Pengene må brukes fornuftig, spillerne man byr på må sjekkes og kvalitetssikres. Man må være så trygg man kan bli på at kjøpene er riktige.

Slik virker det dessverre ikke som vi driver butikk.

I tillegg kommer og går det prøvespillere over en lav sko. Tror ikke det er bra at disse brukes mye i kamp siste to ukene før seriestart.

Blackwell prater om at transfervinduet passer dårlig. Det øker presset så voldsomt på managerne. Tror kanskje han har rett. Dessverre er han trolig blant de som ikke tåler det presset
 

Erik_

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #18 på: August 02, 2006, 04:47:41 »
Jeg ble virkelig sjokkert. Og er ikke enig i det som skjedde med Livermore.

Men det har ingen innvirkning på "tilbedingen" min til Blackwell. Har trua og sover godt om natta fortsatt...

veteranen

  • Gjest
Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #19 på: August 02, 2006, 05:21:35 »
quote:
Originally posted by Enrique

Jeg ble virkelig sjokkert. Og er ikke enig i det som skjedde med Livermore.

Men det har ingen innvirkning på "tilbedingen" min til Blackwell. Har trua og sover godt om natta fortsatt...



Hvem er det du prøver å lure, Erik?

Så du, intelligent som du er, har liksom full tillit til Blackwell? Ja den var god! [:D]

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #20 på: August 02, 2006, 05:54:03 »
Hr veteran, du & Erik er nok begge ganske sta på synspunktene, sånn helt til det motsatte blir bevist, liksom [:)]
Du er det nok i virkeligheten også [:I]

Selv (er tilbake på OEF etter ca en uke "borte") lurer jeg meg grønn på hvilke forklaringer som etter hvert kommer ang. Livermore. At han går videre er kanskje like greit. Men håndteringen begynner å få et "selge Walton"-symbolstempel.

Virker derssverre som det ryker rundt Blackie allerede...

Godeste Kevin er nok nå såpass presset inn i et hjørne at alt annet enn "top 3"-start første måneden vil gjøre at bookmakerne senker samtlige sparkeodds mot nye bunnmålinger.

Denne pre-season har ikke vært spesielt goodie-oppbyggende, sett utenfra. Selvfølgelig vil ingen bry seg om det om vi begynner bra.

Men vil vi gjøre det da???




The glamour and the bright lights and the politics of sin
The ghetto that you build for me is the one you end up in

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SveinArve

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #21 på: August 02, 2006, 06:33:24 »
Har ikke forundret meg om vi skal betale lønna til Livermore i flere år fremover:)
Syns det vitner om panikkjøp ja. Lurer på om Carole er det samme?

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sheridan

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #22 på: August 02, 2006, 08:29:22 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Har ikke forundret meg om vi skal betale lønna til Livermore i flere år fremover:)
Syns det vitner om panikkjøp ja. Lurer på om Carole er det samme?

------------------------------
http://www.godoyil.no



det skal du ikke se bort fra....Leeds er jo blitt en klubb som folk elsker å latterligjøre (ikke uten grunn)....og denne "episoden" bare bekrefter at der er ingen styring. Bates ser på Leeds som en merkevare - klubben og supporterne er han likeglad med......mistanken bare øker....
« Siste redigering: August 02, 2006, 08:30:49 av Sheridan »

Erik_

Re: Hva sier Blackwell tilbederne nå?
« Svar #23 på: August 03, 2006, 05:41:40 »
quote:
Originally posted by veteranen
Hvem er det du prøver å lure, Erik?

Så du, intelligent som du er, har liksom full tillit til Blackwell? Ja den var god! [:D]


Intelligent er dine ord. Det eneste jeg har å si til mitt forsvar.

Jeg prøver ikke å lure noen.

og

Ja. Hvis du stryker full. [8D][:D]