Skrevet av Emne: KAMP: vs Norwich City, på Elland Road, august 2006 (sesongåpningen)  (Lest 43573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Lørdag klokken 1600 er vi endelig klare for sesongstart med blanke ark og farvestifter tell. Det er alltid noe spesiellt med sesongstart, da man igjen har sjansen til å starte på nytt! Nye spillere har kommet til klubben, og supporterne er igjen håpefulle! (vel, noen av oss [:)])

<b>Leeds United</b> tar imot <b>Norwich</b>, som i likhet med oss, er en het kandidat til opprykk! Det blir helt klart en tøff kamp og laget som eventuellt stikker av med seieren, vil ha fått en god start på sesongen mot en tøff utfordrer til opprykket. La oss håpe det blir hjemmeseier!

<u>Litt statistikk</u>
Jeg leser at vi har møtt <b>Norwich</b> ved 44 anledninger, med 17 <b>Leeds'</b> seiere, mot 15 for motstanderen. <b>David Healy</b> og <b>Darren Huckerby</b> møter forøvrig gamle klubber de har spilt for.

<u>Kampen</u>
Jeg tror vi må se opp for farten til <b>Darren Huckerby</b> og <b>Robbie Earnshaw</b>. Derfor håper jeg virkelig vi starter med <b>Matt Kilgallon</b> sentralt i forsvaret og ikke på back, da jeg tror <b>Gregan</b> og <b>Butler</b> vil få store problemer med farten. [B)]

Vi mangler et par-tre spillere som kunne startet lørdag dessverre, men forhåpentligvis har vi gode nok spillere til å fylle opp for dem og slå <b>Norwich</b>! Tre poeng ville nok eventuelt telt som seks i en kamp mot en opprykksrival og det ville gitt laget god sjøltillit på <b>Loftus Road</b> tirsdag.

Laget ser fortsatt ikke klart ut, pga småskader, men fyll gjerne inn etterhvert som det dukker opp lagoppstilling idet kampen nærmer seg. Det kribler nå, folkens! [:)]

Marching On Together!
« Siste redigering: Oktober 20, 2014, 21:02:48 av Promotion 2010 »
Marching on together!

sindre12

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #1 på: August 03, 2006, 19:00:31 »
jeg også mener det blir vanskelig for gregan og butler håper killa og butler får oppdrage håper vi signer noen spiller bonnisel?carson?cisse?westlake? men har trua på seier mot northbitch! vi må jo ha det beckford avgjør med hatrick Earnshaw kan skore mål men ikke på carson eller sully huckerby er ikke så god lenger.killa stopper de vel!.med dette laget vinner vi
          Carson
kelly-butler-kilgalllon-bonnisell
stone-bakke-westlake-lewis
       beckford-Healy!
Beckford 4 England!

gelderdend

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #2 på: August 03, 2006, 19:53:12 »
quote:
Originally posted by sindre12          Carson
kelly-butler-kilgalllon-bonnisell
stone-bakke-westlake-lewis
       beckford-Healy!



bonnisell? han er vel ikke signet er han? Carson blir det nok heller ikke noe av tror jeg. finnes vel en eller annen 38 åring vi kan låne..

bakke starter nok heller ikke. healy kjøres nok på vingen og killa ut på VB som danner drømmeparet gregs og butler i midtforsvaret. [8D]

blir det over 20 000 på Elland mon tro??

Ole som tror vi går på en skuffende sesong.. Blackie! prove me wrong!!!
 

trosetti

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #3 på: August 03, 2006, 20:14:54 »
Du er iallefall optimist, Sindre, det skal du ha! Men at vi får to nye spillere spilleklar til lørdag, har jeg liten tro på.

Jeg er også en av "Kaizer-klanen", som fortsatt har tiltro til KB. Vi har fortsatt ikke startet sesongen enda, og hvis vi får signert Cisse, Prutton og Bonnisell, har vi jo forsterket laget vårt betraktelig. Uten disse, har jeg også tro på at laget kan hevde seg i årets CCC, selv om jeg har mine tvil forran lørdagen, med tanke på at laget ikke er særlig samspillt enda.



God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Papi

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #4 på: August 03, 2006, 20:35:28 »
Trur ikkje vi skal ha forhåpninger og nye signinger før helga, då må det i tilfelle skje usannsynlig fort. Tipper me stiller med følgjande lag:

Sullivan - udiskutabel. Finnes ikkje andre alternativ. Kven av unggutta som får æra av og sitter på benken veit eg ikkje.
Lewis - Håper og trur KB køyrer Lewis bak. Killer treng vi i midten mot Huckerby og Co.
Killer, Butler - Midtforsvar. Killer har farten, Butler har rutinen. Gregan benkes.
Kelly - udiskutabel han også. Richy varmer benken sammen med Gregan
Stone - Svømmer i rutine
Bakke - Heia Sogndal
Westlake - Han er vel klar?
Carole - Trua på deg
Blake, Healy - To beste etablerte spissene vi har.

Korleis mitbana vert sjåande ut er usikkert. Med ein frisk Derry snapper han plassen til Westlake sentralt. Nå har ikkje Westlake trent mykje med Leeds, er i skrivande stund usikker om han er klar for klubben. Og dette taler jo i mot at han starter, men me får sjå.

Vi vinner anyway! Huckerby er jo vaksinert mot og score på ER :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

flynn

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #5 på: August 03, 2006, 20:41:25 »
Tror du er nære Papi, eneste er at jeg tipper Horsefield starter i stedet for Blake,

Flynn

Papi

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #6 på: August 03, 2006, 20:50:06 »
quote:
Originally posted by flynn

Tror du er nære Papi, eneste er at jeg tipper H?? starter i stedet for Blake,

Flynn



Har eg sove i timen? On his way? Allready signed?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....

Du har visst det i dag PAPI! hehe, såg det sjølv. Sorry Flynn:)
« Siste redigering: August 03, 2006, 20:51:29 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Papi

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #7 på: August 03, 2006, 21:07:21 »
The defender was absent from United's first-team throughout the second half of last season, and Blackwell has allowed him to pursue his career elsewhere with left-back Stephen Crainey fit to face Norwich.
Blackwell is also hoping to have Shaun Derry available on Saturday, despite the midfielder missing much of pre-season with the toe injury he sustained last term.
Blackwell said: "Stephen will be fine for Norwich and I'm hoping that Derry will be okay as well.
"That will be a boost, but we'll know more about them and the others tomorrow."



xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Svend Anders

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #8 på: August 03, 2006, 21:21:48 »
Blir jo håpløst å tippe laget når det er 5-7 spillere som kan være kjøpt/solgt innen fredag kveld. Om jeg kun tenker de som er i troppen nå, tror jeg det blir følgende:

Sully
Kelly - Butts - Killa - Crainey
Stone - Bakke - Derry - Lewis
Blake - Horsfield

Subs: Wilberforce, Gregan, Westlake (regner han som klar), Healy, Beckford

Per mandag morgen var det solgt ca 17.500 billetter til kampen, tror det må en real storsigning til for å komme over 25.000 til serieåpningen.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

26Killa

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #9 på: August 03, 2006, 21:33:44 »
Horsfield kan du ha rett i , Svend Anders...

... http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1382594,00.html

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Førde

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #10 på: August 03, 2006, 21:59:33 »
Eg trur laget blir de svend anders har satt opp! med unntak av horsfield, trur de er blake og beckford som starter!
Det blir spennande og eg trur på heime sigar til Leeds 2-1 !
Marching on together, Leeds...
Marching On Together

26Killa

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #11 på: August 03, 2006, 23:23:33 »
Sullivan,Derry og Bakke blir trolig klare når leeds tar imot Norwich på elland Road:)

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~876530,00.html

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
« Siste redigering: August 03, 2006, 23:24:33 av 26Killa »
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

SveinArve

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #12 på: August 03, 2006, 23:30:58 »
Hvordan er det med troppen til Norwich? noe skader der?

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Dennis

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #13 på: August 04, 2006, 00:02:30 »
Cresswell er definitivt ute, mens Derry, Bakke og Sully forventes å riste av seg småskadene sine. Hvordan det er med formen til Derry er jeg usikker på. Han har vært skadet i ei tå, men han har sikkert kunne jogge og løpe med den.
Ellers er jeg usikker på Killer, men rapportene sier vel at han spiller?
Edit : Kevin Nicholls er selvsagt ikke klar!

Marching On Together!
« Siste redigering: August 04, 2006, 00:02:56 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Jon R

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #14 på: August 04, 2006, 00:18:28 »
Vi møter et sterkt Norwich lag, som har en stall nesten uforandret siden ifjor og som definitivt er en kandidat for en direkte opprykksplass. Kontinuitet vil være en styrke i forhold til Leeds, som ikke har fått drillet inn en førsteellever grunnet skader og transferaktivitet. Trolig vil det meste av sentralinjen være byttet ut ift til de 11 som startet play off finalen ifjor. Jeg tipper på en treg start men på den annen side: Leeds taper jo "aldri" i sesongåpningen! Jeg tror jeg sier meg fornøyd med 1-1 og uavgjort. [:)]

Jon R.
Jon R.

Kickthemdown

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #15 på: August 04, 2006, 00:27:12 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Blir jo håpløst å tippe laget når det er 5-7 spillere som kan være kjøpt/solgt innen fredag kveld. Om jeg kun tenker de som er i troppen nå, tror jeg det blir følgende:

Sully
Kelly - Butts - Killa - Crainey
Stone - Bakke - Derry - Lewis
Blake - Horsfield

Subs: Wilberforce, Gregan, Westlake (regner han som klar), Healy, Beckford

Per mandag morgen var det solgt ca 17.500 billetter til kampen, tror det må en real storsigning til for å komme over 25.000 til serieåpningen.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Bates sa på radion i morrest av det var solgt 19800 billetter nå...

Kan gå mot 25000.

Mvh

Killa

Førde

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #16 på: August 04, 2006, 02:29:14 »
Tipper det blir om lag 22000-25000 på Elland road!!! 2-1 siger til Leeds!!!
Marching On Together

Leedsfan

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #17 på: August 04, 2006, 18:42:21 »
En Norwich supporter tror vi stiller dette laget i sin preview:

Leeds: 4-4-2
Ward, Richardson, Bonasel, Gregan, Benscheidr, Einarsson, Asaba, Bayly, Beckford, Moore, Lewis

Håper vi IKKE gjør det, hehe!

http://www.thenest-ncfc.co.uk/modules.php?name=News&file=article&sid=126
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Papi

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #18 på: August 04, 2006, 20:28:51 »
Bruker vel denne tråden til Liveupdate i morgon??

Blir nok sittende foran dataen, håper eg ikkje vert aleine....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Jon R

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #19 på: August 04, 2006, 21:09:47 »
quote:
Originally posted by Papi

Bruker vel denne tråden til Liveupdate i morgon??

Blir nok sittende foran dataen, håper eg ikkje vert aleine....




Eller alternativt: Kjøp deg et par trådløse hodetelefoner ( feks til 298 på Claes Olsson), koble deg til nettradioen og sett deg ut i sola på verandaen med en iskald pils, papi! [:)]

Jon R.
« Siste redigering: August 04, 2006, 21:10:50 av Jon R »
Jon R.

Dennis

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #20 på: August 05, 2006, 03:33:05 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Papi

Bruker vel denne tråden til Liveupdate i morgon??

Blir nok sittende foran dataen, håper eg ikkje vert aleine....




Eller alternativt: Kjøp deg et par trådløse hodetelefoner ( feks til 298 på Claes Olsson), koble deg til nettradioen og sett deg ut i sola på verandaen med en iskald pils, papi! [:)]

Jon R.




Det hørtes ikke ueffent ut, som Roar Stokke ville sagt!

Marching On Together!
« Siste redigering: August 05, 2006, 03:34:06 av Mr Kaizer »
Marching on together!

GeirO

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #21 på: August 05, 2006, 03:54:39 »
Bare noen kommentarer til innleggene over:

* De som drikker iskald pils er litt harry. God pils skal være avkjølt (litt kald), da smaker pilsen godt.

* Ã… stille med Derry i morra er vel litt sjansespill. Ingen kamper og få eller ingen treninger blir vel for dårlig.

* Horsefield og Westlake bør vel strengt tatt ikke starte i morra. La de få noen treninger først. Warner starter vel?

* Betyr det Bakke og Einarson sentralt i morra?

* Håper Healy får starte!
MOT

Mikkel

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #22 på: August 05, 2006, 05:51:40 »
Tipper på 25000..... Og 2-1 seier..; )

mads

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #23 på: August 05, 2006, 06:13:51 »
uha det bliver en svær kamp. tror desværre ikke vores hold er klar endnu, alt for mange har ingen eller for lidt kamptræning, og mange af vores køb er endnu ikke på plads. tipper på en forsigtig 1-1.

Premier League i næste sæson!
 

Førde

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #24 på: August 05, 2006, 07:48:17 »
Tipper tilskuertall : 25500, og siger til Leeds 2-1 !  Healy og Beckford!
Marching On Together

Robert H.

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #25 på: August 05, 2006, 14:49:05 »
Tror Svend Anders får rett i laget vi stiller med, bortsett fra at Warner erstatter Wilberforce på benken samt at Carole erstatter Beckford.

Bare drøye 7 timer igjen før vi er i gang igjen!

quote:
Originally posted by Svend Anders


Sully
Kelly - Butts - Killa - Crainey
Stone - Bakke - Derry - Lewis
Blake - Horsfield

Subs: Wilberforce, Gregan, Westlake (regner han som klar), Healy, Beckford


« Siste redigering: August 05, 2006, 14:51:18 av Robert H. »

Dennis

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #26 på: August 05, 2006, 14:56:40 »
quote:
Originally posted by GeirO

Bare noen kommentarer til innleggene over:

* De som drikker iskald pils er litt harry. God pils skal være avkjølt (litt kald), da smaker pilsen godt.

* Ã… stille med Derry i morra er vel litt sjansespill. Ingen kamper og få eller ingen treninger blir vel for dårlig.

* Horsefield og Westlake bør vel strengt tatt ikke starte i morra. La de få noen treninger først. Warner starter vel?

* Betyr det Bakke og Einarson sentralt i morra?

* Håper Healy får starte!



Det viktigste først? [:D]
Du har helt rett også, pilsen skal ikke stå for lenge i kjøleskapet engang. Bedre med litt kullsyre!

Jeg er også usikker på om det er lurt å starte med Derry etter skade og lite kamptrening. Eventuelt ville jeg faktisk spilt med Stone sentralt, som den defensive sliteren og Bakke offensiv (om ikke smellen sitter i)



Marching On Together!
Marching on together!

ØBS

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #27 på: August 05, 2006, 16:46:47 »
Helt utrolig at Viasat har satt opp og tatt av denne kampen fra sendeplanen gjentatte ganger...

To av de heteste opprykkskandidatene, og de viser den ikke...  Snøen som falt i fjor er mere interessant...

Har Finance Credit-gutta hatt sommerjobb der, eller???

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

Sander

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #28 på: August 05, 2006, 18:19:45 »
Nå er det bare ca fire timer igjen til det braker løs. Kjenner kroppen begynner så smått å dirre! Gled gruer meg, med en passe følelse på seier i kveld. Håper gutta er veldig tent og virkelig vil vise oss hva de står for.

Blir veldig spennende å se om Warner, Westlake og Horsefield starter dagens kamp!

Tror og håper på dette laget:

Sullivan

Kelly-Butler-Kilgallon-Richardson

Carole-Bakke-Stone-Lewis

Healy-Horsfield

Subs: Warner, Gregan, Westlake, Derry(lite kamptrening), Blake

 

Svend Anders

Re: Rnd 1 : LEEDS - Norwich
« Svar #29 på: August 05, 2006, 20:00:55 »
TO timer igjen nå. Så er sesongen i gang, det er ingen vei tilbake.

Men altså - hvor får folk i dag sine oppdateringer fra? Blir jeg nødt til å abbonere på LUTV? (noe jeg helst ikke vil siden jeg svært sjelden får benyttet den, jf Mac-bruker).

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com