Skrevet av Emne: Ny keeper på lån  (Lest 1737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjellern

Ny keeper på lån
« på: August 04, 2006, 16:46:32 »
Tony Warner (32) keeper inn på en måneds lån fra Fulham. Dekning for Sullivan som er småskadet. Spilte 16 kamper i Premier Lge ifjor. Bra signing
 

Robert H.

Re: Ny keeper på lån
« Svar #1 på: August 04, 2006, 17:01:01 »
God løsning på et mulig kortsiktig problem!

Pål Einar

Re: Ny keeper på lån
« Svar #2 på: August 04, 2006, 20:37:39 »
Tony Warner var jo god for 10 år siden.
Er han god fremdeles?

Only users loose drugs

- Only users loose drugs


flynn

Re: Ny keeper på lån
« Svar #3 på: August 04, 2006, 20:43:42 »
God nok til å sitte på benken noen kamper skulle man tro. Tvilsomt om han er framtidens mann på ER, keepere i den alderen er skjelden veldig tålmodige, så han vil nok gjerne ett sted han får spille etterhvert, og det blir ikke i Leeds denne sesongen i alle fall. Jeg stoler blindt på Sullivan minst ett år til.

Flynn

Dennis

Re: Ny keeper på lån
« Svar #4 på: August 04, 2006, 21:51:30 »
Helt grei signing for meg, virker det som! Spilte jo som det står her, noen kamper for Fulham i toppdivisjonen i fjor. Var vel mangeårig reserver for David James i Liverpool tilbake på midten av 90-tallet, om jeg ikke skyter helt i blinde.

Marching On Together!
Marching on together!

Svend Anders

Re: Ny keeper på lån
« Svar #5 på: August 04, 2006, 23:41:50 »
Med en så kort avtale virker det for meg som at Leeds er rimelig sikre på at de henter inn en ny keeper før måneden er over...

Og med tanke på Sullys alder nå kan det fort være snakk om en keeper som er påtenkt FAST rolle, i allefall på lenger sikt...

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

m-erikse

Re: Ny keeper på lån
« Svar #6 på: August 05, 2006, 00:55:06 »
jeg synes at det er bra å få inn en ny keeper når sulliva er skadet, men nsullivan er den beste keeperen uansett når det gjelder eller ikke.