Skrevet av Emne: EX-spiller: Matthew Kilgallon  (Lest 14507 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert H.

Re: Kilgallon
« Svar #60 på: August 09, 2006, 00:59:35 »
Er du Bates personlige økonomisjef Tore? Er det noen spillere du ikke vil selge hvis "prisen er rett"?

Antakelig er ikke Kilgallon verdt mye mer enn denne prisen rent objektivt sett, MEN signaleffekten av et slikt salg overfor spillere, supportere og sponsorer ville være nærmest katastrofal [xx(]

Av og til handler det ikke bare om penger!

quote:
Originally posted by ToreLA

£4 mill for Killa til Liverpool og jeg sier selg. Han er en bra spiller og et stort talent, men uerstattelig er han ikke. Han mangler også en del på å bli stopper i øverste klasse. Blant annet med ballen i beina.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


Sheridan

Re: Kilgallon
« Svar #61 på: August 09, 2006, 01:15:58 »
quote:
Originally posted by Robert H.

MEN signaleffekten av et slikt salg overfor spillere, supportere og sponsorer ville være nærmest katastrofal [xx(]

Av og til handler det ikke bare om penger!




Knusende gode poenger Robert!
Vi har noen få spillere som holder PL nivå.
Samtidig handler det vel så mye å "bryte en trend" der de beste (mest talentfulle) hele tiden forsvinner ut porten så fort ett bud ligger på bordet. Hvis ledelsen i denne sammenhengen gikk ut MED KLAR BESKJED om at ett Killa salg var uaktuelt - så vil ihvertfall jeg tolke det som ett STORT fremskritt for KLUBBEN Leeds United.


26Killa

Re: Kilgallon
« Svar #62 på: August 22, 2006, 21:24:25 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1435520,00.html

og der får du det Ole:P

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

ragnar

Re: Kilgallon
« Svar #63 på: August 22, 2006, 23:01:59 »
£1mill er da latterlig for en av våre beste spillere. Summen må ihvertfall komme opp mot £5mill.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Tom S

Re: Kilgallon
« Svar #64 på: August 23, 2006, 00:33:10 »
Killa blir!

Seier Mr.Bates...


WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: August 23, 2006, 00:33:29 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

arneg

Re: Kilgallon
« Svar #65 på: August 23, 2006, 00:59:35 »
Hvor sier Bates at Killa blir? (evnt link)
 

Tom S

Re: Kilgallon
« Svar #66 på: August 23, 2006, 01:28:35 »
COME ON LEEDS !!

Peter7

Re: Kilgallon
« Svar #67 på: August 23, 2006, 02:28:13 »
Får vi an offer we can´t refuse, er han vekk.
Uansett hva masturbates sier.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lars E

Re: Kilgallon
« Svar #68 på: August 23, 2006, 03:18:24 »
Jepp. Alle på Leeds er til salgs så lenge budet er godt nok.

Men håper selvsagt han blir, Killa har opplevd en skikkelig god utvikling det siste året og forhåpentligvis fortsetter han på den veien han er på nå.

Forever Leeds
Forever Leeds

auren

Re: Kilgallon
« Svar #69 på: August 23, 2006, 05:27:09 »
quote:
Originally posted by Peter7

Får vi an offer we can´t refuse, er han vekk.
Uansett hva masturbates sier.
***
Crainey 4 Scotland



Hehe... Den har jeg ikke tenkt paa foer...[:D][:D]

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Re: Kilgallon
« Svar #70 på: August 23, 2006, 13:51:41 »
Historien viser vel at vi til slutt selger en spiller som er så ettertraktet som Killa. Synes vi offentlig skal sette en prislapp på ham med en gang, slik at byderne vet hva de har å forholde seg til. Foreslår 6 eller 7 mill. pund. Synes byderne det er for dyrt blir det ikke noe salg, og alle her inne er fornøyd.
MOT

AndyMathie

Re: Kilgallon
« Svar #71 på: August 23, 2006, 14:18:46 »
Ken Bates fortsetter å briljere i pressen[8D] He is cool[:)]

"If he continues to develop as he is, I can see him as a natural successor to (England captain) John Terry."


Da bør ikke han selges for under 10 mill pund, men er stygt redd for om det kommer et bud på 4 mill.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Sverre

Re: Kilgallon
« Svar #72 på: August 23, 2006, 15:10:19 »
Kommer det et bud på £ 1.5 mill. vil Leeds United definitivt vurdere dette seriøst. Økes budet til £ 2 mill. er jeg stygt redd for at Kilgallon er historie i den hvite trøya...

Beløp som £ 4 mill. for Kilgallon er det neppe mange som er villig til å betale.
 

AndyMathie

Re: Kilgallon
« Svar #73 på: August 24, 2006, 16:11:26 »
Det er jo utrolig hvis de klarer å selge Killa for 2 m pund. Det virker jo latterlig lite. Spesielt etter utalelsen til bates. Nei kan ikke selge vår beste spiller for peanøtter og glansbilder.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

flynn

Re: Kilgallon
« Svar #74 på: August 24, 2006, 16:30:08 »
quote:
Originally posted by GeirO

Historien viser vel at vi til slutt selger en spiller som er så ettertraktet som Killa. Synes vi offentlig skal sette en prislapp på ham med en gang, slik at byderne vet hva de har å forholde seg til. Foreslår 6 eller 7 mill. pund. Synes byderne det er for dyrt blir det ikke noe salg, og alle her inne er fornøyd.



Akkurat, det er det man burde gjøre. Ã… avslå ett bud på litt over £1mill uten å antyde hvor mye man verdsetter gutten ligner på pruting, og pruting ender veldig ofte med salg til slutt. Hadde man seriøst ment at man egentlig ikke vil selge så hadde man sagt at det ikke var noe poeng å by mindre enn f.eks £5mill. Det hadde nok skremt bort de fleste tenker jeg.

Flynn

Sander

Re: Kilgallon
« Svar #75 på: August 25, 2006, 20:04:32 »
http://www.leedstoday.net/ViewArticle2.aspx?SectionID=46&ArticleID=1721401

"When the goal went in against Cardiff I wanted the ground to swallow me up. I've got to learn my lesson. I'm a Leeds player and a Leeds fan so the results matter to me.

Koselig å lese, men spørs hvor mye som ligger i det han sier
 

lojosang

Re: Kilgallon
« Svar #76 på: August 25, 2006, 20:51:45 »
Det var ikke spesielt vanskelig å se av TV-bildene at Killa var fortvila over sin egen feil i den kampen.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Jon R

Re: Kilgallon
« Svar #77 på: August 25, 2006, 21:05:18 »
Hmm. Han ligner da veldig på ei jente? Eller "pretty-boy" som kommentatoren på Viasat 2 kalte han for. [8D]

Jon R.
Jon R.

Karl Hot Shot

Re: Kilgallon
« Svar #78 på: August 25, 2006, 21:21:47 »
quote:
Originally posted by Sverre

Kommer det et bud på £ 1.5 mill. vil Leeds United definitivt vurdere dette seriøst. Økes budet til £ 2 mill. er jeg stygt redd for at Kilgallon er historie i den hvite trøya...

Beløp som £ 4 mill. for Kilgallon er det neppe mange som er villig til å betale.



Jeg er enig i det Bates sier når han omtaler Kilgallon som arvtaker for John Terry på det engelske landslaget, og at det selvsagt er uaktuelt å slippe et slikt stoppertalent uten at det er snakk om "silly money". £2mill kan da umulig være nok til å friste Bates til å selge? Fortsetter Kilgallon framgangen vil det fort være flere klubber som villig vekk legger £5mill på bordet.
 

Peter7

Re: Kilgallon
« Svar #79 på: August 25, 2006, 21:23:02 »
quote:
Originally posted by Jon R

Hmm. Han ligner da veldig på ei jente? Eller "pretty-boy" som kommentatoren på Viasat 2 kalte han for. [8D]

Jon R.



Mulig det er derfor han er så populær hos mange her inne?

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lars E

Re: Kilgallon
« Svar #80 på: August 25, 2006, 22:42:58 »

Ehh... fnis![:I]

Forever Leeds
« Siste redigering: August 25, 2006, 22:43:18 av Lars E »
Forever Leeds

rd1

Re: Kilgallon
« Svar #81 på: August 29, 2006, 20:37:32 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~889524,00.html

Så var han på rundens lag igjen!! 2 av 5 runder, må være godkjent!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

ragnar

Re: Kilgallon
« Svar #82 på: August 29, 2006, 20:40:22 »
Prisen stiger for hver kamp han spiller bra i.

Men han er en spiller Leeds må bygge fremtiden rundt.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

MrK

Re: Kilgallon
« Svar #83 på: August 29, 2006, 21:14:25 »
Han er sterk men noe uferdig - sykt potensiale, men frykten for at vi selger han for småpenger vil alltid ligge der!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Karl Hot Shot

Re: Kilgallon
« Svar #84 på: August 29, 2006, 21:30:59 »
quote:
Originally posted by ragnar

Prisen stiger for hver kamp han spiller bra i.

Men han er en spiller Leeds må bygge fremtiden rundt.

*Champions of CCC 06/07*



Jeg er 100% enig med deg i at Leeds United bør bygge laget på spillere som Matthew Kilgallon, home grown and skilled. Men det forutsetter også at Leeds United snart må vise at klubben er en seriøs kandidat til opprykk. Jeg tenker med gru tilbake på play-off-finalen i Cardiff 21. mai, når Kilgallon ble misplassert ut på venstrebacken, slik at en halvskada Butler kunne spille midtstopper.
 

MrK

Re: Kilgallon
« Svar #85 på: August 29, 2006, 21:34:26 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by ragnar

Prisen stiger for hver kamp han spiller bra i.

Men han er en spiller Leeds må bygge fremtiden rundt.

*Champions of CCC 06/07*



Jeg er 100% enig med deg i at Leeds United bør bygge laget på spillere som Matthew Kilgallon, home grown and skilled. Men det forutsetter også at Leeds United snart må vise at klubben er en seriøs kandidat til opprykk. Jeg tenker med gru tilbake på play-off-finalen i Cardiff 21. mai, når Kilgallon ble misplassert ut på venstrebacken, slik at en halvskada Butler kunne spille midtstopper.



Da er vi tilbake til manglende kompetanse med vår manager - spill spillere i kjente posisjoner, og du vinner ikke en finale når du får et tidlig baklengs og ligger resten av kampen med 4-5-1, det var en nydelig ramme av en kamp med et tragisk utfall...men noen lag viser seg ofte fra sin verste side i finaler og der er vi best på de britiske øyer!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

chief

Re: Kilgallon
« Svar #86 på: September 01, 2006, 00:08:06 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~890817,00.html

Bare det ikke förer til interesse fra storklubbene med feite lommeböker.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

lojosang

Re: Kilgallon
« Svar #87 på: September 01, 2006, 00:15:21 »
Vel fortjent!

Killa har hatt stor framgang siden han kom inn på øaget, og må fortsette å suge til seg lærdom fra Butler og Gregan intil de sistnevnte sendes på gamlehjemmet når kontraktene deres går ut.


"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

flynn

Re: Kilgallon
« Svar #88 på: Oktober 19, 2006, 01:50:36 »
Lurer litt på hvor god Killa egentlig er, eller kan bli. Er han oppskrytt og hypet fordi han omtrent er eneste gjenværende local-lad, eller er han en potensiell landslagsmann?

Jeg er urolig over et par ting i spillet hans (minst). En ting er at han litt for ofte misser grovt i markeringen eller med ballen i beina. En annen ting (som også Norman Hunter bemerket i går) er at han når han skal markere en spiller stiller seg så tett inntil spilleren at han egentlig setter seg selv ut av spill. Har jo sett flere situasjoner der han på en måte blir hengende på ryggen til angriperne, mens disse får snudd seg rundt og avsluttet. Dersom han ikke rekker å bryte foran spillerne bør han egentlig skjerme dem på litt avstand. På den måten vil han rekke å forholde seg til at de vender opp og få bedre kontroll over situasjonen.

Dette er jo ting som kan læres / rettes opp, og han har etter min mening mange gode egenskaper også. Han er relativt god på hodet, stort sett sikker med begge bein, er uredd og tøff og bidrar gjerne framover, enten med sugende løp eller gode "Flo-pasninger".

hva tror folket?

flynn

Per-Stian

Re: Kilgallon
« Svar #89 på: Oktober 19, 2006, 02:01:03 »
Eg trur ikkje Killa kan måle seg me dei aller beste i PL, men eit bra potensiale har han absolutt. Dei kampane eg har sett han "live" har eg faktisk bekymra meg mest over hans plasseringsevne. Ofte e han mange meter frå spissen og slit seg unaudsynt mykje ut ved å måtte springe ette mannen sin. Då vil eg heller sjå han tettare i ryggen på motstandaren sjølv om dette iflg Hunter kan bety "sjølvmord". Betre å vere offensiv enn på hæla!

Ta Senderos i Arsenal som eit eksempel. Dei e jamnaldrande og har mange av dei same svakheitene. Dette har Wenger og Senderos sett, og stoggaren e blitt mykje flinkare (me ein god porsjon risiko) t å forsøke å bryte foran spissen sin. Han satsar dermed alt på eitt kort, men når d lukkast ser d meget bra ut.