Skrevet av Emne: Viasat  (Lest 1490 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Viasat
« på: August 06, 2006, 10:10:07 »
Jeg må si jeg er kraftig provosert av svindelen Viasat holder på med. Og at våre representanter som så glatt biter på pisset Viasat kommer med.
Hvorfor denne kritikken? Jo, det skal jeg fortelle. Selv om Leeds ikke var på tv i går, var jeg på puben, og ble sittende å se på Soccer Saturday på Sky Sports. Det er et show ala det TV2 har, hvor tre gjester sitter i studio og kommenterer fra en kamp de ser live. I går satt Tony Cottee og komenterte utfra live bilder bra Elland Road!!!! Så da spør jeg; hvorfor i helvete kan han sitte og se på live bilder fra Elland Road, når Viasat sier det ikke produseres bilder derfra?
Vi må bare innse at Viasat lurer oss i år igjen, og Svenn er ikke annet enn en godtroende løpegutt! Skjerpings!!!!

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Lis

Re: Viasat
« Svar #1 på: August 06, 2006, 14:37:54 »
Helt ærligt,har du ikke læst indlæggene herinde de sidste par dage,der er forskel på at optage fra ER så de kan vise højdepunkter  og så til at få lagt kampen direkte ud til resten af verden,der har været tekniske problemr med OB (outside broadcast) setup udenfor stadions(ved ikke hvorfor)fra viasats side, men skysport har kamera fra alle kampe i CC, men de havde valgt ikke at sende vores kamp ud til verden!!
Gå ind på viasats program og se,fra næste weekend er Leeds på igen..
Jeg og alle andre har da osse være skuffet over at de ikke kunne vise Leeds første 2 kampe,men når det nu er sagt og skrevet at i forb. med bet24s sponsorat af Leeds at så har de forpligtiget sig til at vise alle Leeds kampe så kan jeg ikke se at viasat skulle kunne snyde og ikke vise dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og din kommentar om Svend hører ingen steder hjemme,skam dig..
Du kunne jo så sige det samme om mig..[:(!]



Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever
« Siste redigering: August 06, 2006, 14:38:25 av Lis »
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Jon R

Re: Viasat
« Svar #2 på: August 06, 2006, 15:01:09 »
1. Viasat har ( igjen) lovet mer enn hva de kan holde, noe som er veldig irriterende og provoserende da de også tidligere har driti på draget ift oss Leeds fans. [}:)]

2. Svend (og Lis) har kun videreformidlet informasjonen de har fått fra Visat på en nøytral måte. Du skyter på pianisten, Boxman! [:I]

Jon R.
« Siste redigering: August 06, 2006, 15:02:07 av Jon R »
Jon R.

Svend Anders

Re: Viasat
« Svar #3 på: August 06, 2006, 16:03:06 »
Ettersom det allerede finnes diverse tråder om dette emnet låser jeg denne nå.

Jeg trenger vel egentlig ikke kommentere dette ytterligere enn det Jon og Lis har gjort:
* Jeg holder løpende kontakt med Viasat i Norge om situasjonen. Det er dog ledelsen i Danmark som styrer alle avgjørelser.
* Leeds United er informert og blitt bedt om å pushe på, ikke minst om dette ikke er løst innen kommende uke.
* Dersom det ikke løser seg vil vi gå til media med saken, noe som ofte pleier å hjelpe.

Utover det er jeg åpen til forslag på hva vi kan gjøre. Jeg kan ikke noe for at et selvstendig produksjonsselskap har satt seg på bakbena i saken, enda mindre kan jeg gå inn å fastsette resultatet av forhandlingene mellom de og Viasat.

God Leeds-sesong!

Svend Anders

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com