Skrevet av Emne: Kamp: vs Queens Park Rangers @ Lofthus Road, 8/8 2006  (Lest 59698 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #450 på: August 09, 2006, 05:30:04 »
Fotball er mye psykologi. Og naar QPR faar et maal ut fra intet, faar de plutselig troen paa at de kan score igjen, selv om Leeds gaar rett opp og scorer. For Leeds derimot blir tydeligvis frykten for aa avgi poeng stoerre enn lysten til aa angripe mer, noe som foerer til et stort QPR press i slutten. Kan aldri tenke meg at Blackwell ba gutta sine legge seg bakpaa etter 2-1. Ingen av oss har sett hvordan KB reagerte paa sidelinja, saa det blir helt feil aa kritisere ham for det.
Naar det gjelder byttene derimot maa det vaere lov til aa vaere litt kritisk. Men uansett saa er det spillerne som har skuffet baade manager, seg selv og ikke minst oss trofaste fans.

auren, som i likhet med alle her var "sikker" paa 3 poeng... :-(

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

marve

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #451 på: August 09, 2006, 05:32:21 »
Fakta er at denne kampen dominerte vi stort ,og qpr var et dårlig lag som vi helt klart skulle ha 3 poeng med oss fra .En katastrofe i følge lorimer å ikke ta 3 poeng mot dette qpr laget .Vi dreit oss ut mot slutten .Håper vi klarer å reise oss mot cpalace ,en kamp som blir jæ.... mye vanskeligere en denne her .Dette føles ut som et tap på tross av 1 poeng .
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #452 på: August 09, 2006, 05:34:24 »
quote:
Originally posted by auren
 For Leeds derimot blir tydeligvis frykten for aa avgi poeng stoerre enn lysten til aa angripe mer, noe som foerer til et stort QPR press i slutten.

Jeg fikk jo inntrykk at det var nettopp angrepslysten (til Carole) som var problemet. Han mistet ballen, QPR fikk kontre de luxe og 2-2 var et faktum...



He saw an animal up on a hill. Chewing up so much grass untill she was filled
He saw milk comin' out but he didn't know how. "Ah, think I'll call it a cow"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jarle

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #453 på: August 09, 2006, 05:35:42 »
Ã… bytte en spiss mot en spiss når du styrer kampen og bare skal roe det inn til seier er meningsløst... Det eneste logiske er å sette inn en ballholder som Blake... Men hva med å fortsette med samme laget? Hvorfor forandre noe som fungerer perfekt når du leder med minutter igjen...??

Og Mooooore... han har vel ikke forvandlet seg helt i løpet av sommeren? En middelmådig spiller spør du meg... MERKELIG mildt sagt.

Blackwell gjorde en taktisk forandring med å bytte til 4-5-1... og snudde kampen.
Den siste tanken og byttene hans ser ut til å ha tatt fra oss 2 poeng... SYND men sant.

mads

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #454 på: August 09, 2006, 05:36:49 »
rystende pointtab i en kamp vi, på nær det første kvarter, styrer fuldstændig. Dette var også et problem i sidste sæson, at få lukket kampene. 4-5-1 er et problem i mine øjne, hader den opstilling, kan godt være det fungerede lidt i perioder i dag, men den gør at vi har svært ved at skabe chancer, især imod bedre hold end QPR, troede at 4-5-1 var historie for KB siden finalefiaskoen, men nu er den allerede blevet brugt i begge kampe. Vi er et "tophold" og skal være i stand til at spille med 2 mand på top imod bundhold som QPR...
er så træt af dette resultat, det er 2 point lige ud af vinduet. QPR kan rykke ned i år og er et hold man skal slå hjemme og ude.
Kan ikke lide vi stadig laver de samme dumme fejl som i sidste sæson, det skal simpelthen rettes.
og vi skal simpelthen have styrket vores forsvar som er svagt, det er et must! Crainey (manden er simpelthen en skandale, og nok desværre KB bløde punkt af en eller anden grund) og Butler er elendige, hvis vi skal tale om opryk skal disse erstattes.

Premier League i næste sæson!
 

auren

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #455 på: August 09, 2006, 05:39:54 »
Vi kritiserer KB for ikke aa ta ut Horsefield, og saa kritiserer vi ham for aa ta han ut. Kommentatorene virket svaert overrasket over at det var Healy som ble tatt ut og ikke Horsfield da KB byttet inn Carole. Horse virket da veeeldig sliten, men endte altsaa opp med aa putte paa til 2-1. Etter dette klarte han ikke mer, og ble korrekt byttet ut. At det var Moore og ikke Blake som kom inn kan vel umulig aa ha noe aa si for sluttresultatet. Vi trenger bare noen aa skylde paa. Skyld heller paa udugelige Crainey, som lager en unoedvendig straffe og som starter de siste 10 marerittminuttene.

auren; FAEN FAEN FAEN!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

veteranen

  • Gjest
Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #456 på: August 09, 2006, 05:42:05 »
quote:
Originally posted by B-m

Faen så skuffa :( same f**king over again, men vi spiller ok. Butler og Crainey ut ASAP


Alltid må du være så negativ, B-m! [8D]
Er du på vei over til "the dark side"? [}:)]

Selvsagt er det frustrerende og bortimot utilgivelig at vi to ganger gir fra oss ledelsen de siste ti minuttene. På toppen av det hele kunne det jo gått aldeles galt helt på tampen.
Personlig vil jeg  gjerne lese noen rapporter og se noen bilder før jeg fastslår at dette poengtapet akyldes defensiv tenking eller taktiske tabber fra Blackwell.

Men for all del, det var jo også mye bra! Vi spilte bra i store deler av kampen og skapte målsjanser, og gamle Stone ser virkelig ut til å være på hugget! [:)]

Og var det egentlig noen som for fem dager siden hadde realistiske forhåpninger om at vi skulle ta mer enn fire poeng på de to første kampene? Neppe mange!

auren

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #457 på: August 09, 2006, 05:44:09 »
quote:
Originally posted by jarle

Ã… bytte en spiss mot en spiss når du styrer kampen og bare skal roe det inn til seier er meningsløst... Det eneste logiske er å sette inn en ballholder som Blake... Men hva med å fortsette med samme laget? Hvorfor forandre noe som fungerer perfekt når du leder med minutter igjen...??

Og Mooooore... han har vel ikke forvandlet seg helt i løpet av sommeren? En middelmådig spiller spør du meg... MERKELIG mildt sagt.

Blackwell gjorde en taktisk forandring med å bytte til 4-5-1... og snudde kampen.
Den siste tanken og byttene hans ser ut til å ha tatt fra oss 2 poeng... SYND men sant.


Jada... Vi hadde selvsagt vunnet om Horse hadde vaert paa banen, eller om Blake hadde kommet inn i stedet for Moore.. [:(!]

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #458 på: August 09, 2006, 05:46:41 »
mye frustrasjon som ska ut her, mange potensielle syndebukker.. noe det bør være, for 2-2 mot QPR holder ikkje!!
KEEP FIGHTING!!

Sheridan

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #459 på: August 09, 2006, 05:49:05 »
quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by B-m

Faen så skuffa :( same f**king over again, men vi spiller ok. Butler og Crainey ut ASAP


Alltid må du være så negativ, B-m! [8D]
Er du på vei over til "the dark side"? (of the moon(  [:)]

Og var det egentlig noen som for fem dager siden hadde realistiske forhåpninger om at vi skulle ta mer enn fire poeng på de to første kampene? Neppe mange!




marve

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #460 på: August 09, 2006, 05:49:36 »
quote:
Originally posted by auren

Vi kritiserer KB for ikke aa ta ut Horsefield, og saa kritiserer vi ham for aa ta han ut. Kommentatorene virket svaert overrasket over at det var Healy som ble tatt ut og ikke Horsfield da KB byttet inn Carole. Horse virket da veeeldig sliten, men endte altsaa opp med aa putte paa til 2-1. Etter dette klarte han ikke mer, og ble korrekt byttet ut. At det var Moore og ikke Blake som kom inn kan vel umulig aa ha noe aa si for sluttresultatet. Vi trenger bare noen aa skylde paa. Skyld heller paa udugelige Crainey, som lager en unoedvendig straffe og som starter de siste 10 marerittminuttene.

auren; FAEN FAEN FAEN!

Leeds
Till
I
Die!


enig ,vi kritiserer KB for alt han gjør ,men fakta er at horsfild faktisk scora og han ble jæ... sliten på slutten .Men at han ble bytta ut har ingen ting med at vi tapa i dag ,vi var ikke taktiske nok som lorimer sa ,vi skulle holdt ballen i laget når vi hadde sjansen til det .Og ser vi litt bakover i denne tråden så er det vell ikke tvil om at vi var i ekstase over 3 nye poeng og seier i dag .Men dummheter mot slutten ødla det.
 

SveinArve

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #461 på: August 09, 2006, 05:50:44 »
I følge engelske supportere så hadde Bates totalt mista hodet under intervjuet etter kampen:
---------------------
"Did anyone else hear Blackwell losing the plot when getting interview on radio Leeds?

"you only have to fart in the box to get a penalty"

"its frigging annoying"

Commentator: "The chairman has been on saying you have signed Mo Camara on a years long loan, can you confirm that?"

KB: "NO"
-----------------------
That interview was embarassing and made me cringe. I'm normally a 'Blackell in' man but I think he totally lost the plot there, sounded like a little kid having a tantrum. I am a bit concerned for him though cos it sounds like he is on the verge of a breakdown. On that note - what was ranieri doing in the ground as spotted by eddie gray on radio leeds.
.----------------------------
"The players need to buck their ideas up or they will be sold"

"I'm proud of my players, they were great today, and we deserved 3 points"

Is there a confused Smiley?

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Bites Yer Legs

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #462 på: August 09, 2006, 05:54:09 »
quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by jarle

Ã… bytte en spiss mot en spiss når du styrer kampen og bare skal roe det inn til seier er meningsløst... Det eneste logiske er å sette inn en ballholder som Blake... Men hva med å fortsette med samme laget? Hvorfor forandre noe som fungerer perfekt når du leder med minutter igjen...??

Og Mooooore... han har vel ikke forvandlet seg helt i løpet av sommeren? En middelmådig spiller spør du meg... MERKELIG mildt sagt.

Blackwell gjorde en taktisk forandring med å bytte til 4-5-1... og snudde kampen.
Den siste tanken og byttene hans ser ut til å ha tatt fra oss 2 poeng... SYND men sant.


Jada... Vi hadde selvsagt vunnet om Horse hadde vaert paa banen, eller om Blake hadde kommet inn i stedet for Moore.. [:(!]

Leeds
Till
I
Die!





eg tror faktisk det hadde noe å si.. tror ikkje Moore hadde den samme impacten på kamputviklingen som en balsikker Blake, med beskjed om å roe ned og holde på ballen, kunne hatt.. men men, det er enkelt å være etterpåklok på et internettforum
KEEP FIGHTING!!

marve

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #463 på: August 09, 2006, 06:01:51 »
En ting jeg liker med KB er at han er jæ engasjert .Virker på meg som om han tenker på vårt kjære leeds morgen ,middag og kveld .Ønsker virkelig at kb lykkes i leeds .Hvis vi er ærlig ,så har vell ikke jobben hans væårt veldig lett ,ikke mye penger å bruke på forsterkninger i år .Og for et 2 år siden så var vi faen meg uten spillere nesten .I fjor var vi i play off finalen .Kb for ikke mye kreditt for faktisk å ha fått oss ditt vi er i dag ,med små midler .Tenk på david olery hvor mye penger hadde ikke han å fare med,OG HAN ER FORTSATT EN HELT FOR MANGE LEEDS FANS. .Og er vi realistiske så er vell denne serien i år jæ... vanskelig .Nei er kritisk mot kb mange ganger selv ,men fyren fortjener mer en bare dritt av oss fans, HAN HAR faktisk å ha gjort en jæ.... bra jobb med vårt kjære leeds u .Og jeg håper av helel mitt hjerte at han lykkes .
« Siste redigering: August 09, 2006, 06:03:48 av marve »
 

auren

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #464 på: August 09, 2006, 06:04:02 »
Tanken bak byttet med Moore maa ha vaert at han er god aa ha paa overganger. QPR kastet mange mann i angrep, og da er Moores fart god aa ha. Og det aa holde paa en ball tror jeg faktisk Ian Moore ogsaa klarer, og med farten sin kunne han gjerne stormet ned til doedlinja og halt ut tiden...

Nei, blir for dumt aa analysere slike ting. Spillerne mistet hodet. Spark alle sammen!!!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #465 på: August 09, 2006, 06:05:45 »
merkelige bytter der på slutten ja... er tidlig i sesongen enda ja, men slike kamper skal vinnes(vel vitende om det ikke finnes enkle kamper i championship)uansett. det positive(hvis noe er positivt etter 2 tapte poeng) er at vi kontrollerer kampen i store deler av kampen

WE ARE SUPER SUPER LEEDS
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #466 på: August 09, 2006, 06:10:49 »
Leeds boss Kevin Blackwell:

"I've let them know I'm not happy - if they do not buck their ideas up, they will not be around here long enough to make me unhappy again.

"The players have felt the sharp edge of my tongue, and they had better learn from it.

"If I've upset a few people, I'm sorry - but that's life."




He saw an animal up on a hill. Chewing up so much grass untill she was filled
He saw milk comin' out but he didn't know how. "Ah, think I'll call it a cow"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

dexter90

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #467 på: August 09, 2006, 07:03:47 »
Vi bør ikke grave oss ned bare for dette, Herregud det blir for dumt! Enda flere kamper igjen, og det virker jo som om vi har tapt play off finalen for 2.gang på rad... Det er sinnsykt små marginer, og idag gikk det mot oss på slutten. Jeg er optimist, selv om jeg er veldig skuffa etter målet i det 90 min! Vi styrte jo hele kampen og burde ledet mye mer! Jeg er enig at Craney må ut av Leeds laget. Han er et svakt ledd bak, alt for treig spiller. Rett og slett for dårlig for å spille fast på dagens Leeds lag... Jeg har troen på det Blackwell gjør, og det vil tiden vise. Kansje jeg tar feil.

MARCHING ON TOGETHER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

chief

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #468 på: August 09, 2006, 13:31:35 »
Vi avslutter kampen igår med en av våre to nøkkelspillere sentralt,på sidelinjen.
Bakke og Derry er de to ballvinnerne vi trenger på banen når det røyner på mot slutten av kampene.
Vi får håpe at begge snart finner formen og er skadefrie,det vil være med på å avgjøre de jevne kampene til vår fordel utover sesongen.

Vi er gode nok for opprykk, når vi får ut potensialet av spillerne våre.

Ingen tvil om det.



1 4 all and all 4 1
« Siste redigering: August 09, 2006, 13:39:38 av chief »
1 4 all and all 4 1

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #469 på: August 09, 2006, 14:58:12 »
quote:
Originally posted by chief

Vi avslutter kampen igår med en av våre to nøkkelspillere sentralt,på sidelinjen.
Bakke og Derry er de to ballvinnerne vi trenger på banen når det røyner på mot slutten av kampene.
Vi får håpe at begge snart finner formen og er skadefrie,det vil være med på å avgjøre de jevne kampene til vår fordel utover sesongen.

Vi er gode nok for opprykk, når vi får ut potensialet av spillerne våre.

Ingen tvil om det.



1 4 all and all 4 1



Håper inderlig du har rett i det du sier...at vi er gode nok for opprykk med dette laget! Første kamp var vi heldige, denne gangen litt utur- slik er det bare. Litt flaks og litt uflaks i en salig blanding, men vi gamle Leedsfolk vet at vi har vært belemret med mye uflaks i årenes løp. Godt å høre at Leeds styrte store deler av kampen, tror nemlig ikke QPR er noen målestokk, men likevel et lag som glimter til innimellom. Alt i alt tror jeg vi skal være rimelig tilfreds med KB hvis en tenker et par år tilbake. Han hadde intet å jobbe med og han er svært engasjert. Han har hjertet utapå Leedstrøya! Engasjement kan være positivt, men det kan også gjøre blind dersom han "tar av"! Vi får se utover høsten når laget setter seg hva som bor i det. Vi kommer høyt på tabellen, men PL skal og må være målet og det har det ikke vært lagt skjul på. Da er spørsmålet om laget har fått inn de rette spillerne som kan makte dette! SPENNENDE!
Yeboahs vitne

HåvardK

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #470 på: August 09, 2006, 15:09:26 »
quote:
Originally posted by GeirO

quote:
Originally posted by 26Killa

quote:
Originally posted by GeirO

Ja,ja. 1 poeng i en jevn match. Føles som om vi tapte to poeng!!!



[;)] eehh. hvor FAEN har du vært hele kampen?
[xx(]

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds



Da vil jeg bare henvise til statistikken som sier at det var en rimelig jevn match der QPR hadde de felste målsjansene. Prøv å se det med litt nøytrale briller, da.....[B)]

 
quote:
Goal Attempts 16  :  13 Goal Attempts
 
On Target 9  :  9 On Target
 
Crosses 4  :  5 Crosses
 
Corners 5  :  6 Corners
 
Offside 1  :  9 Offside
 
Fouls 19  :  19 Fouls
 
Free kicks 28  :  20 Free kicks
 
 Yellow cards 1  :  4 Yellow cards  
 
 Red cards -  :  - Red cards  
 
% Possession 48  :  52 Possession %




Godt poeng av Geir O. Lorimer var jo tydelig på at vi faktisk godt kunne ha tapt kampen - QPR hadde nemlig flere kjempesjanser i sluttminuttene.

Asbjørn pongterer også at Carole stormet i angrep, mistet ballen - og vips, der ble det 2-2. Uansett hvem KB setter inn de siste ti minuttene, må jo innbytterne få beskjed om å holde hodet kaldt, hvilket betyr enten å holde på ballen eller å sørge for at angrep blir avsluttet i retning av mål. Dette skjedde ikke i går, og her må KB og spillerne ta hver sin del av skylda. Lorimer var soleklar: Det er "disgusting" å rote bort to poeng mot et ordinært lag som QPR.

stian

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #471 på: August 09, 2006, 15:46:49 »
quote:
Originally posted by Tom S

Merkelig at Moore får meir tillit enn Blake. Blake var nesten allpresent i preseason og er ein mykje bedre spiller enn Moore.
Eg vurderer faktisk Blake som ein bedre spiller enn Healy også.

Kanskje er dette ein måte å vise Moore fram til potensielle kjøpere?




Hvis vi skal få solgt ham tror jeg nesten det er bedre at vi ikke viser ham fram... Men hvem vet - kanskje han ruler på trening, og er i ferd med å finne scoringsformen [?]


The left foot has helped - it's always been there, but I haven't always had the chance to use it.' - STIG INGE BJORNEBEYE

AndyMathie

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #472 på: August 09, 2006, 16:54:40 »
Auren har helt rett. Skylden til at vi roter bort 2 har ingenting med byttene å gjøre.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

jarle

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #473 på: August 09, 2006, 21:43:21 »
Ã… bytte en spiss mot en spiss når du styrer kampen og bare skal roe det inn til seier er meningsløst... Det eneste logiske er å sette inn en ballholder som Blake... Men hva med å fortsette med samme laget? Hvorfor forandre noe som fungerer perfekt når du leder med minutter igjen...??

Og Mooooore... han har vel ikke forvandlet seg helt i løpet av sommeren? En middelmådig spiller spør du meg... MERKELIG mildt sagt.

Blackwell gjorde en taktisk forandring med å bytte til 4-5-1... og snudde kampen.
Den siste tanken og byttene hans ser ut til å ha tatt fra oss 2 poeng... SYND men sant.

Jon R

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #474 på: August 09, 2006, 22:40:34 »
quote:
Originally posted by jarle

Ã… bytte en spiss mot en spiss når du styrer kampen og bare skal roe det inn til seier er meningsløst... Det eneste logiske er å sette inn en ballholder som Blake... Men hva med å fortsette med samme laget? Hvorfor forandre noe som fungerer perfekt når du leder med minutter igjen...??

Og Mooooore... han har vel ikke forvandlet seg helt i løpet av sommeren? En middelmådig spiller spør du meg... MERKELIG mildt sagt.

Blackwell gjorde en taktisk forandring med å bytte til 4-5-1... og snudde kampen.
Den siste tanken og byttene hans ser ut til å ha tatt fra oss 2 poeng... SYND men sant.



Gi Moore litt kred, a folkens! Moore er vel like mye til ballholder som Blake, selv om han ikke har det samme tekniske registeret. Horsefield var totalt utmattet, noe Lorimer påpekte før han scorte målet!! Selvfølgelig er det riktig å bytte inn en løpsterk spiller som Moore, når Horsefield står med hoftefeste og hiver etter pusten..Hadde Horefield fått forsette kan du være sikker på at Blackwell hadde blitt SLAKTET fordi han ikke ble bytte ut....
På papiret hørtes byttet helt riktig ut. Jeg er mer kritisk til at Healy ble tatt av i en periode der Horsefield hadde begynt å vsue tegn på at han var sliten. ( i følge Lorimer) Jeg tror heller du må langt inn i gruppepsykologien for å finne en god forklaring på det som skjedde igår. I følge Lorimer gjorde vi plutselig " alt" galt, etter at QPR byttet og pøste på med langballer mot fyrtårnet Jones. Virket nesten som om vi hadde for mange småtasser utpå der i sluttminuttene....[V]

Jon R.
Jon R.

auren

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #475 på: August 09, 2006, 22:46:42 »
Bra Jon R. Der oppsummerte du mine siste innlegg i denne traaden flott. Endelig noen som er enig med meg:
Horse burde vaert byttet ut istedetfor Healy. Moore kan helt sikkert holde paa en ball i mer enn ett sekund, og til slutt - spillerne kollapset i sluttminuttene, Blackwell "kollapset" etter kampen (les: sint og frustrert). Og det hadde han all grunn til. Makan!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.