Skrevet av Emne: Leeds - Norwich sett fra John Charles Upper  (Lest 4481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Leeds - Norwich sett fra John Charles Upper
« på: August 08, 2006, 17:35:58 »
Skal ikke dvele for mye ved selve kampen, men det jeg sitter igjen med etter å ha overvært forestillingen fra min noe skjeve vinkel oppe på John Charles Upper var følgende:

Killa var konge i forsvaret, og Crainey gjorde et solid inntrykk. Imponerende iom at begge har fått amputert preseason pga skade.

Framover på banen var det tynt, selv om man møtte et lag som – etter mitt syn – kommer til å slite rundt midten av tabellen.

4-4-2-formasjonen fungerte ikke (annet var kanskje ikke å vente iom at man ikke klarte å spille inn en slik formasjon i preseason), og man la om til 4-3-3 - med Healy på høyreflanke - ca midtveis.

Bakke viste glimtvis mye fint – og hadde en herlig ro over seg. Bør gå mot en bra sesong om han fortsetter å få tillit og holder seg skadefri.

Horsefield jobbet og slet så lenge kreftene holdt, men kom overraskende ofte fysisk til kort mot midtforsvaret til Norwich.

The Kop var fyllt til randen, og trykket bra på hele kampen. ’Geoffrey’ (Horsefield) – som vel er Yorkshiregutt av opprinnelse – ble som forventet en instant hit.

Alt i alt en sesongåpning som forventet, men jeg så ikke noe som indikerer at vi hever oss det som trengs ift i fjor for å klare opprykk. Vi slet med å finne formasjonene framover på banen, og slet med å gjøre mål. Tror dette vil vise seg også mot QPR i kveld, som i serieåpningen sin mot Burnley startet i en defensiv 4-5-1-formasjon. Synes det ligger 0-0 i lufta ikveld.

South Stand var stengt pga av oppussing, og iflg info i kampprogrammet, skal det bl.a. bygges en restaurant/pub der som kun er åpen for medlemmer på matchdager - og for allmenheten de øvrige dager i uka.

Leeds denne helga var for øvrig mer preget av cricketlandskamp mellom England og Pakistan i Headingley, og oss som bodde på Marriott kunne spise frokost med det engelske laget (+ noen godt voksne cricketfans som løp rundt i frokostsalen og samlet autografer).



midjo

Friend of Laphroaig

http://www.vgb.no/12101/
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds - Norwich sett fra John Charles Upper
« Svar #1 på: August 08, 2006, 19:12:31 »
Takker for rapport, Trond.  

Etter tre "norske" øyenvitnebeskrivelser begynner vi "leserne" å finne ut av kampen, dere har en del fellesnevnere og en del dere ikke er helt samstemte i...

På meg virker det som "radioen" (Hunter) har rett i at omleggingen fra 4-4-2 skjedde i løpet av 1.omg og ikke da Carole kom inn som enkelte hevder...


Husk nå å gi poengene dine i Flynn'erns utmerkede tråd før kampstart i kveld [:)]



He saw an animal up on a hill. Chewing up so much grass untill she was filled
He saw milk comin' out but he didn't know how. "Ah, think I'll call it a cow"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Leeds - Norwich sett fra John Charles Upper
« Svar #2 på: August 08, 2006, 20:01:33 »
Såvidt jeg kunne se spilte vi i 4-3-3 fra starten av i andre omgang, men det er mulig vi la om like før pause....


midjo

Friend of Laphroaig

http://www.vgb.no/12101/
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....