Skrevet av Emne: Måla mot og for QPR..  (Lest 3439 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SveinArve

Måla mot og for QPR..
« på: August 09, 2006, 16:10:28 »
En kar som brukte mobilen og filma faktisk tv`n sin når høgdepunkta fra kampen kom:)

http://www.youtube.com/watch?v=0ZsfOWdv7ZI

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

AndyMathie

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #1 på: August 09, 2006, 16:26:51 »
Crainey er søppel. Få han av banen å bruk heller Frazer neste kamp. Begynner å bli skikkelig fed up med godeste Stephen, han er ikke god nok og synd det ikke var han Ipswich ønsket seg. Det hadde vært noe det!

Nå må det taes grep raskt. Hvis det er noen snuble blokker for å sikre seg Mo Camara så bør Leeds strekke seg langt for å sikre seg han. I går kom begge målene til QPR på Crainey sin side(da regner jeg med straffesparket også, var Crainey som hoppet inn som en hodeløs kylling inn i QPR spilleren da det ble straffe). Håper for all del at det blir bekreftet i dag at Leeds signer Mo Camara.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

stian

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #2 på: August 09, 2006, 16:37:27 »
den andrescoringa er virkelig crainey i et nøtteskall. Enten så går du på ballfører, eller så tar du løpet - Du legger deg ikke i rommet midt mellom dem!


The left foot has helped - it's always been there, but I haven't always had the chance to use it.' - STIG INGE BJORNEBEYE

Cherry

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #3 på: August 09, 2006, 19:03:04 »
Bra kontakt Du har der borte!  Bare synd det ikke ble 2-1.....Crainey skyld i begge.
 

Cherry

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #4 på: August 09, 2006, 19:52:20 »
Bra kontakt Du har der borte!  Bare synd det ikke ble 2-1.....Crainey skyld i begge.
 

Per-Stian

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #5 på: August 09, 2006, 20:37:21 »
Blir so eitrande forbanna på slike tullemål!

ragnar

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #6 på: August 10, 2006, 00:14:40 »
Var Crainey som lagde straffen...

Mannen er ikke god nok. Selv om han visstnok skal ha spilt bedre sålangt i sesongen enn han gjorde i hele fjor. Han er et risiko-moment på venstreback. Noe vi ikke kan ha i en sesong vi skal rykke opp i...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

auren

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #7 på: August 10, 2006, 00:27:20 »
Det som KB skal ha mest kritikk for i gaarsdagens kamp var at han stilte med Crainey paa venstreback. Han stinker, og det vet du Blackie!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Førde

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #8 på: August 10, 2006, 00:39:27 »
Crainey`s skyld!! Rota de til, sånne spelara treng ikke Leeds....
Marching On Together

Peter7

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #9 på: August 10, 2006, 00:46:55 »
Hele forsvaret skal ha vært dårlig - unntatt Kelly.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

lojosang

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #10 på: August 10, 2006, 01:23:23 »
Er det bare meg, eller er venstrebacker generelt dårlige?

Jeg skjelver fortsatt hver gang noen nevner navnet Roger Nilsen etter hans hasardiøse backspill på landslaget. [:D]

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

Giske

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #11 på: August 10, 2006, 03:26:18 »
Ståle Stensaas hadde også noen svarte øyeblikk, tror det var mot Polen(?).. han var vel ene og alene skyldig i 3 baklengsmål?

Peter7

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #12 på: August 10, 2006, 03:39:55 »
Min mening er at Leeds aldri skulle ha solgt Terry Cooper til Boro´.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Milou

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #13 på: August 10, 2006, 04:17:17 »
Det er ikkje muleg ut frå dette klyppet å legga skulda for andrescoringa på Crainey. Det er muleg at han i forkant av den første duellen er feilplassert, men etter å ha tapt denne duellen har han ikkje noko anna val enn å gå mot ballførar. Ein annan forsvarar (midtstoppar) må ta markeringa av målscorar.

Crainey fekk mykje unødvendig hard kritikk i forrige sesong. Han spelte i følge dei fleste som såg den første kampen veldig bra. Syns det er litt hardt å avskriva han etter tabben i denne kampen, sjøl om det fekk alvorlege konsekvensar.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #14 på: August 10, 2006, 16:14:40 »
quote:
Originally posted by Milou

Det er ikkje muleg ut frå dette klyppet å legga skulda for andrescoringa på Crainey. Det er muleg at han i forkant av den første duellen er feilplassert, men etter å ha tapt denne duellen har han ikkje noko anna val enn å gå mot ballførar. Ein annan forsvarar (midtstoppar) må ta markeringa av målscorar.

Crainey fekk mykje unødvendig hard kritikk i forrige sesong. Han spelte i følge dei fleste som såg den første kampen veldig bra. Syns det er litt hardt å avskriva han etter tabben i denne kampen, sjøl om det fekk alvorlege konsekvensar.



Hyggelig for Craniney at noen forsøker å forsvare ham og trekke frem at han faktisk har hatt en god opptreden, men generelt holder han alt for lavt nivå. Ingen tvil om at dette er vår akilleshel. Han må erstattes!
Yeboahs vitne

rastafari

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #15 på: August 10, 2006, 21:50:06 »
Enig at Crainey ikke er den beste backen vi har, men å la han få skylde for mål 2 er altfor hardt. Det er tydelig at noen andre ikke jobber hjem så han må inn i midten hvor vi taper hodeduellen (ingen tabbe). SC tar da løp ned for å avskjære og så er han i midten totalt aleine uten at andre har kommet ned. Dette er en total kollektiv svikt og ikke SC. La han få skylda for det han gjør feil og ikke rope ulv hver gang!!!

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

LeedsXPERTEN

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #16 på: August 10, 2006, 21:53:04 »
http://www.youtube.com/watch?v=Ddj8RGGshwM

Litt bedre kvalitet enn den andre linken

Heier på LEEDS!!!!!!!1
Heier på LEEDS!!!!!!!1

Dennis

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #17 på: August 10, 2006, 23:36:50 »
Stephen Crainey kan helt klart beskyldes for den første scoringen, altså straffen. Det blir derimot altfor tøft å hogge hodet av mannen ved begge anledninger synes jeg. Greit nok, han har nok en dårlig manøvrering der, men likevel er det ikke akkurat de situasjonene jeg mener gjør at vi taper to poeng.

Jeg kunne selvsagt ikke se kampen over radio, men kommentatorene som forøvrig var 'fra' QPR, mente Leeds så 'satisfied' ut med 0-1.

Det er etter min mening det samme som å grave sin egen grav. Legger man seg bak, så inviterer man motstanderen til å angripe. Man har sett det også med det norske landslaget, gang på gang.

Ã… ligge bakpå og forsvarer med raske kontringer, kan være en god ting, men ikke når presset blir svakt. Det er vanskelig å holde intensiviteten i duellene oppe når man legger seg bak. Nå veit jeg ikke hvor langt Leeds lå bak og alt det, men QPR fikk tydeligvis beholde ballen lenger etter Leeds' scoring.

Jeg mener vi burde kjørt på for 2-0 og 3-0! Hvorfor ikke gjøre det? Det gir trening på å holde oppe intensiteten og jeg mener også at det å ligge bak og ikke ta noen sjanser, ofte kan gjøre at spille blir dårligere når man igjen må angripe. Hvorfor ikke gjøre som Arsenal gjorde mot Middlesbrough i fjor, og bare fortsette å spille god fotball? De stoppet ikke før 7-0! For oss ble det med 2-2...

Marching On Together!
Marching on together!

Milou

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #18 på: August 11, 2006, 00:40:47 »
Bra innlegg Mr Kaizer. Det irriterer meg kvar gong eg ser eit lag som dominerer ein kamp, legga seg i forsvar etter ein scoring. Det er som du seier å be om trøbbel.

SveinArve

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #19 på: August 11, 2006, 19:55:15 »
http://avdownload.premiumtv.co.uk:8129/video/08_2006/32559_hi.wmv

Betre kvalitet av måla!!

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Oggy

Re: Måla mot og for QPR..
« Svar #20 på: August 12, 2006, 01:23:08 »
Hvem i all verden er det som bare står og ser på at QPR gjør 2-2 ?
Ikke er det stort keeperspiller der heller...
Oggy