Skrevet av Emne: Hvorfor spiller ikke Blake?  (Lest 2810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Hvorfor spiller ikke Blake?
« på: August 09, 2006, 22:44:41 »
Fikk ikke han skryt av KB under pre-season?

Synes d er rart at Moore har kommet inn i de første kampene i stedet for Robbie Blake...Ligger d noe mer bak?
 

auren

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #1 på: August 09, 2006, 22:51:06 »
Jeg synes ogsaa det er rart, men her er et par ting som er verdt aa huske paa:

- Kamputvikling. Moore er en rask spiss, og naar motstander paa slutten av kampene jager en utligning kan en rask spiss vaere fornuftig aa ha.
- Treninger. Kanskje har Ian Moore vist guts og vilje de siste treningene med laget, mens Blake har vist motsatt kurve. Kanskje sliter Blake med en oerliten skade. Vanskelig aa si.

Det kan altsaa baade vaere taktiske grunner til at Moore ble foretrukket istedetfor Blake, og ogsaa fysiske grunner (les: formnivaa og innsats paa treninger).

auren, som tipper vi faar se Blake i soendagens tv-kamp mot Palace. Maatte vi gjenta vaarens siger paa Selhurst Park...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #2 på: August 09, 2006, 23:32:37 »
Kjøper ikke argumentet med å ha en rask spiss som Moore på slutten når vi leder. Synes det er viktigere å ha en spillende type som Blake på banen. Han bidrar med god teknikk til å dra ned tempo, holde ballen i laget og ta livet av kampen.
 

auren

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #3 på: August 09, 2006, 23:39:33 »
Har ikke Moore teknikk? Kan ikke Moore ogsaa dra ned tempo? At KB ikke satte inn Blake istedet for Moore skal vaere grunnen til at vi avga poeng er fryktelig latterlig!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Førde

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #4 på: August 10, 2006, 00:49:44 »
Kanskje Blackwell vil vise han fram for andre?? Men synest de er rart at han får spille istedenfor Blake!!
Marching On Together

GeirO

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #5 på: August 10, 2006, 00:56:44 »
Jeg tror Blake er for dårlig for tiden. Var det en for enkel forklaring?
MOT

Peter7

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #6 på: August 10, 2006, 00:58:31 »
Ja. Bakke er også for dårlig, men han spiller jo.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Per-Stian

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #7 på: August 10, 2006, 01:27:25 »
Valget t Blackie verkar merkeleg for oss betrevitarane som sit her i Noreg, men d e kanskje snakk om innsats i preseason. Håpar også Moore får vist seg såpass fram at andre klubbar vil hente han. Ein Blake i form e laaaaaaaaaaaaangt betre enn Moore!

Runar

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #8 på: August 10, 2006, 01:31:49 »
Mulig Blake har vært elendig i pre season....men da er det jo rart av KB og gå ut å praise han i mediene for en god pre season
 

Jon R

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #9 på: August 10, 2006, 03:43:31 »
Hvorfor spiller ikke Blake? Svaret er innlysende: Det er bare lov til å ha 11 mann på hvert lag. [:)]

Jon R.
Jon R.

GeirO

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #10 på: August 10, 2006, 14:06:57 »
quote:
Originally posted by Jon R

Hvorfor spiller ikke Blake? Svaret er innlysende: Det er bare lov til å ha 11 mann på hvert lag. [:)]

Jon R.




Feil!

Kan ha 14 spillere på hvert lag (ikke på en gang). Men Blake er ikke med blant de 14 heller....[8D]
MOT

Papi

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #11 på: August 10, 2006, 16:18:22 »
quote:
Originally posted by Peter7

Ja. Bakke er også for dårlig, men han spiller jo.



Latterlig skrevet. Bakke har vore blandt dei beste i dei to første kampene....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

AndyMathie

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #12 på: August 10, 2006, 21:40:22 »
Fordi Healy er mye bedre per d.d.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Papi

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #13 på: Oktober 30, 2006, 19:57:59 »
Leser på heimesida til Leeds at Wise skyter hemningsløst av Robbie Blake!

Er visst nokre kilo for tung, men dette veit han sjølv, og er snart fit for fight.






As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #14 på: Oktober 30, 2006, 20:04:07 »
Ja, han sa det også i intervjuet.

Blake har tatt på 'a few pounds,' men at han snart er tilbake. Scoringen hans i helga gav nok mersmak til å komme fort tilbake også! Vi trenger skikkelig konkurranse på topp, noe vi er i ferd med å få. Healy, Moore, Cresswell og snart Blake burde ikke være sikre på plassen sin!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Ferre

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #15 på: Oktober 30, 2006, 20:06:46 »
Blake bør starte neste kamp sammen med Healy på topp. Ingen andre ut av spissene våre har bedre teknikk enn han, noe som gjør han til det beste oppspillspunktet vårt.

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #16 på: Oktober 30, 2006, 20:07:15 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer
Vi trenger skikkelig konkurranse på topp, noe vi er i ferd med å få. Healy, Moore, Cresswell og snart Blake burde ikke være sikre på plassen sin!




Enig! Nå må det bli slutt på at denne Moore har klippekort i laget. [8D]

Jon R.
Jon R.

ragnar

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #17 på: Oktober 30, 2006, 20:22:31 »
Wise kaller ihvertfall en spade for en spade. Er flere som kunne ha godt av å ta av noen kilo. Butler og Greggs for å nevne noen utenom Blake.

Har troen på at Wise ser at Blake er en av våre beste spisser. Konkurranse på topp er heller ei å forakte.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Mikkel

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #18 på: Oktober 30, 2006, 20:26:59 »
Han er for feit.... Sånn er det bare...; )

Papi

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #19 på: Oktober 30, 2006, 20:30:40 »
Blake bøtter vertfall inn mål på FM :)

Herlig og kunne disponere akkurat dei spillere du sjølv ynskjer.....





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #20 på: Oktober 30, 2006, 21:24:44 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Mr Kaizer
Vi trenger skikkelig konkurranse på topp, noe vi er i ferd med å få. Healy, Moore, Cresswell og snart Blake burde ikke være sikre på plassen sin!




Enig! Nå må det bli slutt på at denne Moore har klippekort i laget. [8D]

Jon R.





JR, du JR!

Hehe, selvsagt har ikke Moore vært i nærheten av fast plass på laget i år, men de siste kampene har han virket mer enn ok. Det er mer tæl i han enn Healy og han minner litt mer om Cresswell kanskje. Kanskje mer innsats enn talent, men innsats kommer man langt med.
Poenget var i alle fall at jeg synes alle fire skal måtte kjempe uka igjennom på trening, for å få spille på lørdag. Konkurranse gjør alltid et lag bedre. [:)]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Jon R

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #21 på: Oktober 30, 2006, 22:11:57 »
Jeg er helt enig med deg, og det er sikkert din navnebror også, "kaizer". [:)]

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

Re: Hvorfor spiller ikke Blake?
« Svar #22 på: Oktober 30, 2006, 22:31:25 »
Ja, jeg og skulle gjerne likt å se mere hva Blake kan bidra med.. på Fifa 06 har han vært toppscooreren min i alle sesongene med over 60 mål pr. sesong [:p] .. og på FM07 scoorer han også mye, men ikke like mye som Cresswell [:p]

Neida, men fra spøk til alvor..
Nå har jeg ikke fått sett Blake i aksjon så veldig mange ganger... og de gangene jeg har sett ham, har det stort sett vært som innbytter mot slutten av kampene.. og smaken jeg har sitti igjen med i kjeften da, er at han gang på gang er et friskt pust der framme når han kommer inn.. det har igjen gitt meg troen på at han faktisk har litt å kunne bidra med.. Få av ham noen kilo og litt opp i kondis, så tror jeg Blake kan bli en veldig viktig spiller for oss.. Når det kommer til Healy, Cresswell og Moore, så har ikke Healy overbevist meg det grann denne sesongen.. men som sagt så mange ganger før, "en spiss kan ikke spille en kamp helt alene".. resten av laget må og fungere...

Cresswell har jeg veldig troen på, men han har som kjent vært ute med skade, og har liksom ikke fått helt igang spiriten og formen... men håper virkelig han kommer seg, for det er en spiller jeg skulle likt å se blomstre..

Moore..tja... jeg har ikke vært imponert over ham, men han heller har jeg ikke sett all verdens av... irriterer meg voldsomt at DVD opptakeren levde sitt eget liv i helga slik at jeg ikke fikk sett kampen i helga... der spilte han visst bra etter hva jeg har hørt..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-