Skrevet av Emne: Espen Johnsen til Leeds?  (Lest 13069 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

asLeeds

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #60 på: August 11, 2006, 15:00:45 »
ikkje forventningspress???får ikkje håpe det,trur ikkje Johnsen er best på det.

asleeds 4389
DALHEIM WHITES

MrK

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #61 på: August 11, 2006, 16:46:53 »
Dette er da ikke mulig - EJ er til glede for RBK motstandere når han stod. Hvem glemmer ikke hans utspill i play off mot Spania?

Når han er 3 keeper i RBK - utenfor diskusjon på landslaget.
Elendig i feltet og på utspill - HVA SKAL VI MED NOE SLIKT?

Send han hjem!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Daltor

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #62 på: August 11, 2006, 16:56:25 »
Espen Johnsen - spar meg. I den fysiske CCC ligaen har han ingen ting å gjøre.
 

trosetti

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #63 på: August 11, 2006, 17:45:53 »
Er RBK-supporter selv, og er så utrolig glad for at jeg slipper å å få vondt i magen hver eneste corner, tilbakespill eller innlegg lengre.. Jeg har ønsket Johnsen bort fra RBK i over ett år nå, men kommer han til Leeds, kommer jeg til å spy, det garanterer jeg!

Det eneste positive med at han drar fra Trondheim nå, er at jeg mest sannsynlig slipper å høre på all sutringa hans om at han vil bort fra RBK 24/7.

Nei, VÆR SÅ SNILL, KB, ikke signer Norges mest ustabile keeper..

God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

sindre12

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #64 på: August 12, 2006, 02:02:28 »
fust:Johnsen e god
andt:Jon R e leeds proff!
Beckford 4 England!

JanE

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #65 på: August 12, 2006, 02:30:28 »
Me vil ikkje ha han! Han e moekk. Me vil ha Carson, gi beskjed til Blacki, den saa har kontakt me han.
- Ronaldo: - Du er elendig!
-Taylor: - Ja, men jeg er i hvert fall ikke stygg

Hørt i rettsalen:
"Hvor vil du bo lille venn? Hos Mamma ?"
"Nei, hun slår meg!"
"Hos Pappa da ?"
"Nei, han slår meg også!"
"Hvor vil du bo da ?"
"Sammen med Manchester United, for de slår ingen."

B-m

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #66 på: August 12, 2006, 02:51:46 »
quote:
Originally posted by derry

Me vil ikkje ha han! Han e moekk. Me vil ha Carson, gi beskjed til Blacki, den saa har kontakt me han.



bra brukernavn!! [8D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

vertigo

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #67 på: August 12, 2006, 03:11:16 »
Espen Johnsen er ikke god nok for Leeds. Norge ligger ganske langt fremme når det gjelder trening av keepere. Jeg tror ikke han får noe bedre rettledning i Leeds enn det han har fått i Rosenborg og Norge. Ergo blir han ikke bedre. Dropp det.
 

Per-Stian

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #68 på: August 12, 2006, 06:18:30 »
Ja, håpar for Guds og Leeds si skuld at vi droppar Johnsen. Han har nok skapt magetrøbbel for mang ein RBK-supportar[xx(]

Tordster

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #69 på: August 12, 2006, 08:22:17 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126230

...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple
...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple

Robert H.

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #70 på: August 12, 2006, 15:34:48 »
Ifølge Fædrelandsvennen (lokalavisa her i Kristiansand) kommer sannsynligvis ikke Espen Johnsen til å få kontrakt i Leeds. Kilden deres er visstnok YEP.

Carl Fisker

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #71 på: August 12, 2006, 18:00:26 »
Johnsen har mye å gå på, og kommer til å bli en topp-keeper med den rette matchingen. Håper han får kontrakt i Leeds.

HåvardK

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #72 på: August 12, 2006, 18:34:59 »
quote:
Originally posted by vertigo

Espen Johnsen er ikke god nok for Leeds. Norge ligger ganske langt fremme når det gjelder trening av keepere. Jeg tror ikke han får noe bedre rettledning i Leeds enn det han har fått i Rosenborg og Norge. Ergo blir han ikke bedre. Dropp det.


Det var kanskje en noe generell påstand, vertigo? Det er mulig at enkelte toppklubber i Norge er langt fremme når det gjelder trening av keepere. RBK, som jeg har fulgt ganske så tett i mer enn tjue år, har ikke vært blant disse - og har faktisk fått endel kritikk for det.

Lids

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #73 på: August 13, 2006, 06:17:06 »
Espen Johnsen er en kongebra keeper, og hadde garantert vært et bra tilskudd for Leeds. Nå ble det imidlertid ikke noe kontrakt på unge Johnsen, så dere kan slappe helt av.

Thomas
Thomas

stian

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #74 på: August 13, 2006, 16:50:28 »
quote:
Originally posted by Lids

Espen Johnsen er en kongebra keeper, og hadde garantert vært et bra tilskudd for Leeds. Nå ble det imidlertid ikke noe kontrakt på unge Johnsen, så dere kan slappe helt av.

Thomas



Hvor har du det fra?


'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

Lids

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #75 på: August 13, 2006, 18:45:01 »
Min lokal avis www.fedrelandsvennen.no

Thomas
Thomas

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #76 på: August 14, 2006, 21:01:22 »
quote:
Originally posted by Lids

Espen Johnsen er en kongebra keeper, og hadde garantert vært et bra tilskudd for Leeds. Nå ble det imidlertid ikke noe kontrakt på unge Johnsen, så dere kan slappe helt av.

Thomas



[:D][:D][:D]
Yeboahs vitne

Sheridan

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #77 på: August 14, 2006, 22:34:06 »
Espen er ingen dårlig keeper.
Det blir bare latterlig å si...tipper det her ligger på mye det mentale plan, en ny frisk i en ny klubb kan få den tidligere landslagskeeperen tilbake for fullt. Det har vi sett før...

Shez [8D]

« Siste redigering: August 14, 2006, 22:35:21 av Sheridan »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #78 på: August 14, 2006, 23:00:12 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Espen er ingen dårlig keeper.
Det blir bare latterlig å si...tipper det her ligger på mye det mentale plan, en ny frisk i en ny klubb kan få den tidligere landslagskeeperen tilbake for fullt. Det har vi sett før...


Vi har grunn til å bli lange i maska om det viser seg at Espen i sin neste klubb er tilbake på gammelt nivå... (stabil!).

Her kunne vi fått en slik keeper for en slikk og ingenting (kanskje)...

Men mest sannsynlig så er vel Espens storhetsperiode et tilbakelagt stadium... Men hmm han er ikke sååå gammel, til keeper å være...

...som vi ser, Espen hadde vært en gambling. Og det har vi vel ikke råd til ennå. Spesielt siden Warner sert ut til å levere varene fra dag én.



He saw an animal leavin' a muddy trail
Real dirty face and a curly tail
He wasn't too small and he wasn't too big
"Ah, think I'll call it a pig"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sverre

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #79 på: August 15, 2006, 05:11:59 »
Nå ser det likevel ikke ut til at det blir noen avtale, nei...


Dagbladet.no): Espen Johnsen er tilbake i Norge etter to dagers prøvespill i Leeds. Keeperen, som har mistet plassen på landslaget og rykket ned som tredjevalg i RBK, føler han etterlot seg et meget solid inntrykk i Championship-klubben.

Likevel svarer han avkreftende på spørsmål om han tror på Leeds-kontrakt.

- Det kan jeg vel svare et klart nei på, tror jeg, sier Johnsen til Dagbladet.no.

- Jeg har ingen forhåpninger. Det gikk veldig bra, men du vet hvordan det er med prøvespill. Gøy var det uansett.

- Snakket du med manager Kevin Blackwell?

- Jeg pratet mest med keepertreneren. Jeg fikk gode tilbakemeldinger, og slapp ikke inn noe særlig med mål, sier Johnsen.


- Best på trening



RBK-keeperens agent, Sascha Breese, bekrefter at en overgang til Leeds virker fjern.

- Det stemmer. Men Espen gjorde det virkelig godt der borte. Keepertreneren sa han var den beste keeperen på treningene, sier Bresse.

- Hva er da grunnen til at Johnsen blir i RBK?

- Leeds var i kontakt med en engelsk keeper i oppkjøringen, og da fikk klubben beskjed om at han ikke ville komme. Men så ombestemte han seg, og nå blir han lånt ut til Leeds i 12 måneder, hevder Breese, som imidertid ikke husker navnet på den engelske keeperen.


Ikke prisen som ødela



Den angivelige låneavtalen er heller ikke omtalt på den offisielle hjemmesida til Leeds.

Fra før av har Leeds Neil Sullivan i stallen, men i hans skadefravær har de også hentet Fulham-keeper Tony Warner på en måneds låneavtale.

Breese avviser at en mulig Johnsen-overgang havarerte fordi prisen ble for høy.

- Da klubbene snakket med hverandre, ble det ikke nevnt noen konkret sum. Jeg kan ikke forestille meg at prisen har stoppet en handel, sier han.

- Kan det tenkes at Leeds ikke var interessert?

- Da Espen var på prøvespill, trente han med Warner og en italiensk keeper fra Genoa. Espen var den beste av dem på treningene. Det mente både jeg, keepertreneren og Blackwell. Men jeg vet ikke hvordan klubben har tenkt, sier agenten til Dagbladet.no.

Espen Johnsen selv er ikke sikker på om han hadde dratt til England uansett.

- Selvsagt frister det å spille i Championship, men om jeg hadde fått et tilbud er det ikke sikkert jeg hadde reist. Jeg har medisinstudiene å ta hensyn til også, sier Johnsen.
 

Lids

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #80 på: August 15, 2006, 05:26:44 »
Thomas

Bye

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #81 på: August 15, 2006, 06:50:25 »
hvilken keeper er det snakk om?
Trønder i Bergen!

Sheridan

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #82 på: August 15, 2006, 08:30:00 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by Sheridan

Espen er ingen dårlig keeper.
Det blir bare latterlig å si...tipper det her ligger på mye det mentale plan, en ny frisk i en ny klubb kan få den tidligere landslagskeeperen tilbake for fullt. Det har vi sett før...


Vi har grunn til å bli lange i maska om det viser seg at Espen i sin neste klubb er tilbake på gammelt nivå... (stabil!).

Her kunne vi fått en slik keeper for en slikk og ingenting (kanskje)...

Men mest sannsynlig så er vel Espens storhetsperiode et tilbakelagt stadium... Men hmm han er ikke sååå gammel, til keeper å være...

...som vi ser, Espen hadde vært en gambling. Og det har vi vel ikke råd til ennå. Spesielt siden Warner sert ut til å levere varene fra dag én.



He saw an animal leavin' a muddy trail
Real dirty face and a curly tail
He wasn't too small and he wasn't too big
"Ah, think I'll call it a pig"

B.Dylan



Ã… kjøpe Espen nå - tror jeg kunne vise seg å være ett aldri så lite scoop.....


asLeeds

Re: Espen Johnsen til Leeds?
« Svar #83 på: August 15, 2006, 12:53:10 »
Jonhsen fekk ikkje kontrakt, phuuu...
DALHEIM WHITES