Skrevet av Emne: Hayden Foxe  (Lest 6956 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nellejr

Re: Hayden Foxe
« Svar #30 på: August 11, 2006, 21:25:58 »
En 5 mnd. kontrakt indikerer i hvertfall at han ikke er tiltenkt en rolle som erstatter for Kilgallon. Tar det som et positivt tegn på at Kilgallon er med i fremtidsplanene.

Nellejr

Kontinuitet må til for å skape suksess
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Tordster

Re: Hayden Foxe
« Svar #31 på: August 12, 2006, 08:17:52 »
quote:
Originally posted by Trondheimwhite

quote:
Originally posted by Tordster

Husker for noen år siden da Foxe spilte for Pompey, da var han jo aktuell for England.

...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple




Noe som er godt gjort siden han er fra Australia...



- Only users loose drugs



Det er ganske godt gjort[:)]. Bommet litt der, ja[:(]

...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple
...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple

Robert H.

Re: Hayden Foxe
« Svar #32 på: August 12, 2006, 15:36:29 »
Fornuftig løsning med en korttidskontrakt. Jeg tror imidlertid Foxe vil slite med å spille seg inn på laget. Tror også Gregan er foran han i køen...
« Siste redigering: August 12, 2006, 15:45:28 av Robert H. »

Peter7

Re: Hayden Foxe
« Svar #33 på: August 12, 2006, 15:41:56 »
Må si han spilte ganske godt i Særp, til å være en mann som har vært borte fra fotballen i et par år. Når har får kamptrening, tror jeg plassen til Butler er utrygg.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Leedsfan

Re: Hayden Foxe
« Svar #34 på: August 12, 2006, 16:03:46 »
quote:
Originally posted by Peter7

Må si han spilte ganske godt i Særp, til å være en mann som har vært borte fra fotballen i et par år. Når har får kamptrening, tror jeg plassen til Butler er utrygg.



Lave krav til en fotballspiller du har. Han spilte jo elendig foruten å vinne det meste i lufta.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B-m

Re: Hayden Foxe
« Svar #35 på: August 12, 2006, 16:21:38 »
quote:
Originally posted by Leedsfan

quote:
Originally posted by Peter7

Må si han spilte ganske godt i Særp, til å være en mann som har vært borte fra fotballen i et par år. Når har får kamptrening, tror jeg plassen til Butler er utrygg.



Lave krav til en fotballspiller du har. Han spilte jo elendig foruten å vinne det meste i lufta.



Spilte ikke alle elendig? Bare at Fox var litt -mindre- elendig.

Tror Fox vil overraske hvis han får sjansen!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Peter7

Re: Hayden Foxe
« Svar #36 på: August 12, 2006, 17:39:23 »
quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by Leedsfan

quote:
Originally posted by Peter7

Må si han spilte ganske godt i Særp, til å være en mann som har vært borte fra fotballen i et par år. Når har får kamptrening, tror jeg plassen til Butler er utrygg.



Lave krav til en fotballspiller du har. Han spilte jo elendig foruten å vinne det meste i lufta.



Spilte ikke alle elendig? Bare at Fox var litt -mindre- elendig.

Tror Fox vil overraske hvis han får sjansen!



Yep, ingen spilte godt, men de andre hadde tross alt spilt aktivt de to siste åra. Denne karen har vært langtidsskadet.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'