Skrevet av Emne: Treffsted Tønsberg  (Lest 15657 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kontakinte

Treffsted Tønsberg
« på: August 18, 2006, 16:15:10 »
Nå har vi(leeds sup.) fått eget rom på puben. Alle Leeds sine kamper blir sendt. Ã… dra seg i balla, det er deilig det, JENTER!!
« Siste redigering: September 14, 2011, 18:13:05 av Jon R »

Jon R

Re: Wembley Tønsberg
« Svar #1 på: August 18, 2006, 16:17:26 »
Nå må du ta og rulle inn puppen, Kenneth. [:)]

Jon R.
Jon R.

Jon R

Re: Wembley Tønsberg
« Svar #2 på: September 23, 2006, 04:58:11 »
Wembley pub på denne karen i morgen. Vi må vel kunne stole på at kampen sendes i morgen, nå drøye 17 timer før kick off? [:)]

Jon R.
« Siste redigering: September 23, 2006, 05:32:48 av Jon R »
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Wembley Tønsberg
« Svar #3 på: September 23, 2006, 05:01:23 »
quote:
Originally posted by Jon R

Wembley pub på denne karen i morgen. Vi må vel kunne stole på at kampen sendes drøye 17 timer før kick off? [:)]



Hvis de begynner å sende såpass lenge før avspark er jeg ikke såå veldig sikker på at de sender fra selve kampen også??? [8)]





I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
« Siste redigering: September 23, 2006, 05:01:50 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Wembley Tønsberg
« Svar #4 på: November 20, 2010, 12:45:57 »
Til alle som skal på LUSCOS sitt julebord på Bryggeriet i kveld , VI SES DETTE SKAL BLI MORO DERE ! LEEDS4EVER 

Jon R

Sv: Wembley Tønsberg
« Svar #5 på: September 14, 2011, 18:11:57 »
Skal til Tønsberg 23 september og da blir det å oppsøke puben med flest Leedstryner. Hvor er det folket samles denne sesongen?  :)
Jon R.

Andersen

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #6 på: September 15, 2011, 18:34:39 »
Det blir vel Bryggeriet det Jon R nede ved brygga :D LEEDS4EVER

Jon R

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #7 på: September 15, 2011, 19:35:46 »
Så, blir vi en gjeng?  ;D
Jon R.

Andersen

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #8 på: September 20, 2011, 18:00:02 »
Håper på å få med meg i hverfall 2. omgang av cup kampen i kveld mellom Leeds og Scum U. på bryggeriet i Tønsberg. Håper vi blir en stor gjeng som møter opp , og synger scum supporterene sønder og sammen !LEEDS4EVER

Andersen

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #9 på: September 24, 2011, 10:16:57 »
Skulle se Leeds - Scum U , på bryggeriet men det var stengt der tirsdag! :-[ trodde puben ville vise kampen , da det alltid er supportere fra begge lag som går dit. Fikk sett kampen en annen plass, men blir jo ikke det samme. Er det noen flere i Tønsberg området som vet om flere alternativer i byen , til å se Leedskampene ? Er vel 2-3 kamper til med Leeds på rappen som blir vist på tv fremover. LEEDS4EVER

Andersen

Treffsted i Tønsberg
« Svar #10 på: September 24, 2011, 10:24:25 »
Hallo til alle som bor i Tønsberg området ! Noen som vet om andre alternativer til Bryggeriet å se Leeds kamper på? Har lagt ut dette her, da jeg ikke vet hvor mange av oss som bor i området leser den lokale siden her inne? LEEDS4EVER

Dennis

Sv: Treffsted i Tønsberg
« Svar #11 på: September 24, 2011, 10:29:07 »
Så selv Scum-kampen på Kong Sverre og syns det var en fin plass! De har lagt om fra ren pizzarestaurant til sportsbar og -grill. Om ikke stinn brakke, var det så og si fullt og et stort overtall Leedsfans (selvsagt) der på tirsdag.
Marching on together!

Andersen

Sv: Treffsted i Tønsberg
« Svar #12 på: September 24, 2011, 10:35:39 »
Takk Mr Kaizer!  Da vet jeg om en plass til å gå og se Leedskampene !  ;D LEEDS4EVER

Jon R

Sv: Treffsted i Tønsberg
« Svar #13 på: September 24, 2011, 16:44:22 »
Var i Tønsberg i går og hadde tenkt meg på bryggeriet (etter råd her på forumet) , men der viste de ikke noen kamp! Stedet ser ut til å være under avvikling som fotballpub.
 
Takket være god research fra min venn og Leeds supporter Kenneth Hansen fant vi ut at kampen ble vist på kong Sverre. Der satt vi 4 - fire - Leeds supportere og fulgte kampen.  :-[

Må si jeg er skuffet over hvordan Leeds miljøet i Tønsberg har stagnert siden jeg så kamp der sist for tre år siden. Her vil jeg utfordre Terje Dahl & co til å ta et tak da jeg vil tro det er et behov for et sosialt samlingspunkt og fast treffsted også for Leedsfolk i Tønsberg og omegn.

Kong Sverre var forøvrig et helt greit sted. De er "nyåpnet" som fotballpub og veldig åpne for forslag fra supportere,både når det gjelder skummende drikke og tilbudet generelt.  Her har man med andre ord sjansen til å være med å forme stedet slik man ønsker å ha det.  :)

(flytter denne over til lokale avdelinger, men lar den stå  her et par dager først)
Jon R.

Andersen

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #14 på: September 25, 2011, 10:59:49 »
Hvis det er sånn at Bryggeriet i Tønsberg avikles , stenger? ja da må vi som bor i eller rundt Tønberg prøve å finne et nytt sted å se Leeds kampene på tv! Som sagt tidligere er Kong Sverre et sted å se kampene, vet ikke om andre steder i byen. Men håper at Kong Sverre er behjelpelig med kamper , arangemang av aktiviteter i regi av Leeds supporterene , julebord? osv. Blir litt drøyt å måtte reise til Horten, Larvik , Sandefjord  for å se kampene med andre supportere. LEEDS4EVER

Kontakinte

Sv: Leeds på Tv
« Svar #15 på: September 25, 2011, 11:04:01 »
Synes vi skal sette en strek over Bryggeriet som samlingsplass for oss Leeds fans, snakket lenge med "Jampi" tidligere Bryggeriet nå Kong Sverre. Han lovet at alle Leeds sine kamper ville bli vist uansett tidspunkt, det kunne vi aldrig være sikker på med Bryggeriet Han var også åpen for forslag til utvikling av stedet (Som JonR har nevnt i et annet innlegg) å at vi kunne få vår egen bås slik vi hadde det på gamle Tippestallen. Viktig at vi viser oss igjen!

Andersen

Sv: Leeds på Tv
« Svar #16 på: September 25, 2011, 11:20:33 »
Hallo Kontakinte ! da kan vi bare glemme Bryggeriet ?  :-[  da vet jeg at Kong Sverre viser Leeds kampene! og ja vi burde markere oss som Leeds supportere der hvis innehaver er åpen for forslag! Vet ikke hvor stor fan skaren til Scum U. er eller Looserpool  men at vi burde finne på noe for å markere oss hadde vært flott! Vi pleier jo å være en stor gjeng som ser kampene til Leeds på tv i Tønsberg, Terje Dahl har jeg hilst på mange ganger på Bryggeriet men har ikke noe tlfnr å nå ham på, med tanke på ideer og tang , på Kong Sverre . LEEDS4EVER

Per Arne

Sv: Leeds på Tv
« Svar #17 på: September 25, 2011, 11:28:19 »
Hallo Kontakinte ! da kan vi bare glemme Bryggeriet ?  :-[  da vet jeg at Kong Sverre viser Leeds kampene! og ja vi burde markere oss som Leeds supportere der hvis innehaver er åpen for forslag! Vet ikke hvor stor fan skaren til Scum U. er eller Looserpool  men at vi burde finne på noe for å markere oss hadde vært flott! Vi pleier jo å være en stor gjeng som ser kampene til Leeds på tv i Tønsberg, Terje Dahl har jeg hilst på mange ganger på Bryggeriet men har ikke noe tlfnr å nå ham på, med tanke på ideer og tang , på Kong Sverre . LEEDS4EVER

Sjekk blekka for tlfnr til Terje.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds på Tv
« Svar #18 på: September 25, 2011, 11:54:04 »
Hallo Kontakinte ! da kan vi bare glemme Bryggeriet ?  :-[  da vet jeg at Kong Sverre viser Leeds kampene! og ja vi burde markere oss som Leeds supportere der hvis innehaver er åpen for forslag! Vet ikke hvor stor fan skaren til Scum U. er eller Looserpool  men at vi burde finne på noe for å markere oss hadde vært flott! Vi pleier jo å være en stor gjeng som ser kampene til Leeds på tv i Tønsberg, Terje Dahl har jeg hilst på mange ganger på Bryggeriet men har ikke noe tlfnr å nå ham på, med tanke på ideer og tang , på Kong Sverre . LEEDS4EVER

Sjekk blekka for tlfnr til Terje.

Eller; http://www.leedsunited.no/kontakt-oss/

Andersen

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #19 på: Oktober 02, 2011, 11:30:39 »
Varog så Leeds -Portsmout i går på Kong Sverre , en fin plass å se Leeds kampene  stedet bar preg av Scum U. og Looserpool, håper vi kan sette vårt preg på lokalet etterhvert vi også. Litt rot med hvor vi kunne sitte og se kampen , men det ble stor lerret til slutt for oss 9 som hadde tatt turen innom Kong Sverre . 3. poeng gledet , og hyggelig å treffe noen som også gikk på Bryggeriet før som kom innom og så kampen. Alt i alt en fin plass , og så er det julebord snart folkens! ;D LEEDS4EVER

Jon R

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #20 på: Oktober 04, 2011, 20:48:58 »
Leser et annet sted at Kong Sverre nå er det nye offisielle treffstedet for Leedssupportere i Tønsberg. Nice!  :)

Fra forsiden: "Det blir julebord i Tønsberg fredag 16. desember kl 18.30 på Kong Sverres Sportsbar (Storgata 24). Dette er Leeds-fansens nye samlingsted i Tønsberg, da Bryggeriet ikke prioriterer så mye fotball lenger."
Jon R.

Andersen

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #21 på: Oktober 14, 2011, 16:24:35 »
Håper vi blir noen som kommer på Kong Sverre i kveld, på kampen Doncaster - Leeds ! MOT. LEEDS4EVER

langva

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #22 på: April 05, 2012, 13:12:42 »
hvor samles vi for og se Reading - Leeds Langfredag, kong sverre?? :)
Henrik Høiberg Langva

Andersen

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #23 på: Mai 12, 2012, 12:09:55 »
Var på supporter treff på Plan B I Tønsberg i går, vegg i vegg med Frelsesarmen i Tønsberg, en fin plass hvor det satses på å vise mye fotball. Også Leeds kamper!  ;D Maten var også god ! en hyggelig kveld med prat og video, og quiss. Hørte snakk om at det muligens ble der vi supportere kunne komme sammen og se kamper. Kong Sverre synes jeg har vært litt rotete plass å være på . All kred til Trond og Terje ! for et flott arrangement!

willum

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #24 på: August 13, 2014, 14:04:26 »
Finnes det et sted i Tønsberg som viser Leeds-Middlesboro lørdag? Kampen krasjer vel delvis med en PL-kamp.

Prioriterer Plan B Leeds? Har spurt dem, men ikke fått svar.

Hilsen nyinflyttet tønsbergenser

Trondjo

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #25 på: August 31, 2019, 10:03:52 »
For de som fortsatt ikke har fått det med seg , så er nytt treffsted i Tønsberg nå O`Learys ,Torvet 1 .
 

ibster

Sv: Treffsted Tønsberg
« Svar #26 på: September 02, 2023, 00:10:34 »
Vises det kamp her i morgen?