Skrevet av Emne: Det kommer til å snu...........  (Lest 3030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Det kommer til å snu...........
« på: August 20, 2006, 03:17:55 »
.......men skjer det med Blackwell??

Jeg tror Blackwell kan få til noen seiersrekker før vi går på en "smell-periode".

Nå må den mannen skjønne at 4-3-3 eller 4-5-1 ikke funker med de spillerne vi har. Derry, Bakke og Westlake (enn så lenge) går ikke i bakrom og skårer ikke mål, og da vil ikke en slik taktikk funke. Det MÃ… den mannen skjønne. Blackwell er en feig mann med dårlige unnskyldninger. Stallen vår er god og forholdsvis homogen for den rette taktikken.

Ny mann må inn og det må skje raskt hvis vi skal rykke opp. Får Blackie sparken til jul så er jeg redd vi må ta en Crystal Palace året de rykka opp.

Dette er trist og jeg er lei meg. Leeds minner meg om Norge og Blackie minner meg om Hareide...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

26Killa

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #1 på: August 20, 2006, 03:38:07 »
Ingen kan si dette er KB sin feil...
vi har skader på mange gode spillere som hadde vært med i første 11`eren.
Og KB hentet inn Horsefield som har gjort d bra og fikk rødt kort...
ikke KB sin feil d...
Det jeg prøver å si her er at hvis vi hadde hatt flere av disse skadet spillerene tilbake hadde det sett anderledes ut!

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

auren

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #2 på: August 20, 2006, 03:43:07 »
Surt tap. Vi taper mot et lag som var like daarlige som oss i dag. Gidder ikke aa skylde paa KB. Vi faar heller se det litt an utover. Aa skylde paa skadede spillere holder ikke. Det er noe som alle lag opplever hele sesongen.

auren, som ogsaa lurer paa om viasat viser cupkamper denne sesongen?

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

26Killa

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #3 på: August 20, 2006, 03:50:05 »
quote:
Originally posted by auren

Surt tap. Vi taper mot et lag som var like daarlige som oss i dag. Gidder ikke aa skylde paa KB. Vi faar heller se det litt an utover. Aa skylde paa skadede spillere holder ikke. Det er noe som alle lag opplever hele sesongen.

auren, som ogsaa lurer paa om viasat viser cupkamper denne sesongen?

Leeds
Till
I
Die!



Sa ikke at det var fordi vi har mange skadet, men at KB kan gjøre lite med laget vi har nå, mens det er mange skadet...


killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

auren

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #4 på: August 20, 2006, 04:20:08 »
Leeds har vel ikke saa mange spillere skadet for tiden. Er vel kun Nicholls (som knapt har trent med klubben) og Cressy som er skadet. Blir dermed vanskelig aa si at vi "savner" Nicholls.
Virket som om Leeds virkelig kunne behoevd en target man i dag. Forbannet irriterende at Horsfield skulle bli utvist saa unoedvendig... Trist at vi ikke har kapital til aa hente inn en ny spiss. Forhaapentligvis kan vi snappe opp en god spiller fra en PL-klubb i slutten av maaneden.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #5 på: August 20, 2006, 19:12:58 »
Heller spille 4-4-2 og skape flust med målsjanser, tape 2-0 pga et par effektive kontringer fra mostanderlaget...... enn å prøve å safe inn til 1-0 seier uten å skape målsjanser og ende opp med å tape 0-1.

Nå må det skje noe.. Stallen og første 11'eren er mer enn god nok for å gruse mange av lagene i samme divisjon.

Blackwell må bruke Healy og Blake på riktig måte, de er jo to spillere det oser kvalitet av..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bye

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #6 på: August 20, 2006, 19:20:49 »
Synes Westlake var positiv framover i går jeg.
Trønder i Bergen!

Leedsfan

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #7 på: August 20, 2006, 22:12:14 »
Har ikke sett Westlake så jeg kan egentlig ikke uttale meg om han.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

asLeeds

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #8 på: August 21, 2006, 02:09:23 »
da er jo liksom K.B som skal legge planen for ka som skal skje på banen...............
finst ingen plan.....

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Børke

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #9 på: August 21, 2006, 05:11:31 »
Tapet mot Cardiff var surt, men nytter ikke å skylde på Blackwell! Sesongen er så vidt i gang, Leeds har 4 poeng på like mange kamper, og det er selvsagt mindre enn hva vi hadde håpet på. Men langt igjen ennå. Yorkshire-derby i neste runde, og den skal vinnes!

Peter7

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #10 på: August 21, 2006, 05:18:05 »
Selv lag med langt mindre ressurser enn Leeds kan finne på å sparke manageren sin når det går dårlig over en periode.

Det er 11 spillere der ute som vi VET kan bedre - men presterer ikke laget, er det som vi også vet managerens ansvar til syvende og sist.

Håper på snarlig bedring.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Carl Fisker

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #11 på: August 21, 2006, 16:31:04 »
4 poeng på 4 kamper er for dårlig for et lag som har ambisjoner om opprykk. Blackwells disposisjoner er kritisk dårlige, både under kamp men også den måten han har svekket laget på ved å selge Rob Hulse. Offensivt fungerer det ikke med Healy alene på topp.
Det er nå et "vinn eller forsvinn" - seier i neste kamp, eller Blackwell må gå.

lojosang

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #12 på: August 21, 2006, 16:49:35 »
Er dere blinde? Healy var da ikke alene på topp? Det bare virket sånn. Blake var jo aldri i nærheten av ballen.
Og Auren, Stone er også skada. Og Sully. Bakke var tvilsom før kampen.


"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

soumoh

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #13 på: August 21, 2006, 18:55:38 »
Blackwell in.

We'll be back.
We'll be back.

Carl Fisker

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #14 på: August 21, 2006, 20:26:18 »
quote:
Originally posted by lojosang

Er dere blinde? Healy var da ikke alene på topp? Det bare virket sånn. Blake var jo aldri i nærheten av ballen.
Og Auren, Stone er også skada. Og Sully. Bakke var tvilsom før kampen.


"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates

OK, han var ikke alene på topp, men spilte sammen med en som ikke var i nærheten av ballen..[:0]

sindre12

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #15 på: August 21, 2006, 22:28:10 »
kan ikke skylde på Blackie spillerne får det ikke til å funke bare westlake og healy er akseptert til nå!
Beckford 4 England!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #16 på: August 22, 2006, 04:44:59 »
Det vil snu!

Om det skjer med Blackwell ved roret vet vi ikke nei.

Men... hvor ofte har det lønt seg for oss å sparke manageren?
Jeg er retorisk her ja... Også økonomisk er dette dyre affærer. Dessuten pleier et managerskifte å bety en laaang  prosess der den nye manageren skal få inn sine spillere/sine prinsipper... tar som regel tid det der...

Men ja jo, hadde ikke protestert om en type som Allardyce kom - men jeg tror ikke "hans divisjon av managere" er interessert, dessverre.. [V]



He saw an animal as smooth as glass  Slithering through the grass
Saw him disappear by a tree near a lake  "Ah think I'll call 'im. a..

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Re: Det kommer til å snu...........
« Svar #17 på: August 22, 2006, 06:09:15 »
sier bare ALL IN og blackwell ALL OUT:)

WE ARE SUPER SUPER LEEDS
Forever Leeds United!!!!!!!!