Skrevet av Emne: " Nå får jeg bank"  (Lest 3430 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
" Nå får jeg bank"
« på: August 21, 2006, 00:46:26 »
Som relativt ungman har jeg ikke fått være med på glansdagen til Leeds United Football Club. Men jeg fikk være med på Champions Leauge eventyret. Og de sesongene, der "kjøpelaget" vårt hevdet seg i Premier Leauge. Som alle andre måtte jeg tåle nedrykk, økonomisk krise, salget av min kjære nummer 17. Mye svart og trist må vi leve med, det er ikke mange som har fått så mange slag i ansiktet sitt som oss og denne klubben de siste år'a. Nedturen kjentes ut som å være evigvarende, spesiellt etter Play Off'en i Cardiff. Vi har all rett til å si " Why does it allways rain on me?"....men...

Som noen har hintet til, ser det vel ut som at Leeds Supporterne ikke er de beste i hele verden. Og folk legger selvsagt merke på nedgangen i medlemstall og personer på vår æreverdige Elland Road. All kritikken og destruksjonen som florere her er ikke løsningen. Det får bære hele navnet Leeds United, til å bli trykket lenger ned i det bunnløsehullet vi som en enhet befinner oss i. Uenigheter finns det blant alle folk, men vi må ta oss litt sammen. Mye av det som blir sakt her og der blir for tynt. En dag hyller vi personer som guder, andre dager trår vi på dem.

Siden klubben ikke fungere for øyeblikket, må vi som supportere stå opp å vise oss fra den beste siden. Og ikke synke ned på det nivået enkelte er på. Klubben tjener ikke på det, vi tjener ikke på, Leeds tjener ikke på  det.

Håper noen tenker på samme måte.

Verste jeg vet er medgangs supportere Mvh Mats

Andy

Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #1 på: August 21, 2006, 01:54:15 »
Du har jo ett poeng. Men vi må jo kunne kritisere når ting går som nå for tiden. Enkelte legger på litt for mye i blant. Folk er frustrerte for tida, og da kommer deet jo mye usaklig. Vi må være tålmodige. Ting vil snu. Håper jeg da.
 

asLeeds

Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #2 på: August 21, 2006, 01:59:49 »
enig med Andy!!!
kan ikkje bare smile og være fornøyd heile tida..............

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

auren

Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #3 på: August 21, 2006, 02:56:40 »
Det er i motgang vi supportere maa tvinge frem smilet og gi gutta stoetten vaar. Det er bare til aa sitere verdens flotteste sang:

We've been through it all together,
And we've had our ups and downs.
But we're gonna stay with you forever,
at least until the world stops going round.

auren, som skjoenner at folk her inne ikke er medgangssupportere, men som er frustrerte paa en viss person...Jeg vil fortsette og vaere tolmodig.. :-) MOT!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Orkanger

Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #4 på: August 21, 2006, 04:25:13 »
Jeg støtter KLUBBEN og for klubben er det best at Blackwell går
D e håp i hængan snøre!

Jonny

Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #5 på: August 21, 2006, 04:25:30 »
Godt innlegg Mats!

Jonny
Jonny

Orkanger

Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #6 på: August 21, 2006, 04:30:15 »
Og forresten: vi Leeds-supportere som fortsatt holder ut kan vel vanskelig kalles medgangssupportere....?
D e håp i hængan snøre!

Mats-

  • Gjest
Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #7 på: August 21, 2006, 04:53:39 »
Det er bare mitt sitat til alle Scum supporterne :P. Jeg tviler på at noen av dere er medgangssuportere her inne. Og et poeng der Andy, vi skal ikke bære være enig og nikke dukker. Men noen ganger må vi støtte opp og ikke rakke ned (sikter ikke til noen personer spesiellt).

Verste jeg vet er medgangssupportere.
Mvh Mats
« Siste redigering: August 21, 2006, 04:56:08 av Mats- »

Peter7

Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #8 på: August 21, 2006, 05:05:31 »
OK, scumsupportere altså.

Er ikke alltid signaturen passer, bare.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Klausen

Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #9 på: August 21, 2006, 05:36:29 »
Alle som sier at vi må være tålmodige, resultatene kommer, bare vent å se! Hvor lenge er dere villige til å vente...?
Vi skal rykke opp i år, og da må ting skje NÃ…, og ikke senere! Vi kan ikke vente på at Blackwell skal prøve å feile, bortforklare og overbevise om at han er mannen å satse på...

Den tiden Blackwell har regjert på Elland Road har han aldri vist seg som noen stor manager, jeg kommer iallefall ikke på noe som tyder på det!

Pål Einar

Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #10 på: August 21, 2006, 14:29:31 »
Nå er vel ikke dette en "Blackwell ut" tråd er det vel?

Gode poenger fra trådstarter her. Du skriver mye av det som jeg tenker, og da blir jeg jo glad og fornøyd. Vi trenger flere som klarer å finne den positive nåla i den negative høystakken.


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Geir Magne

Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #11 på: August 22, 2006, 04:19:00 »
Stå på Mats! Det vi elsker, det elsker vi! Uansett hva andre lags supportere måtte si. We are Leeds!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Ronald

Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #12 på: August 22, 2006, 05:25:43 »
Flott innlegg Mads! Tror neppe du får bank [8D]
Det blir litt som de som forlater stadion, Elland Road og andre, før kamp slutt. Hallo, då kan de sitte heme. [}:)][xx(]

No hadde det vært godt med en Whisky.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #13 på: August 22, 2006, 16:22:26 »
Greit innlegg forsåvidt, MEN; fotball er lidenskap, fotball er urettferdig, fotball kan være hælvete og himmel, fotball kan være berusende, fotball er rett og slett hærlig! Følelser blir revet med, vi blir lykkelige når det går godt (roser folk opp i skyene) og deppa når det går på tverke (hudfletter folk). Du må da forstå at dette ikke har noe med medgangssupportere å gjøre? Ja, det tar jeg som en selvfølge at du forstår. Selvsagt støtter vi de helvhvite selv om vi blir drevet til vanvidd noen ganger- tre baklengs i sluttminuttene i tre av de fire første kampene i år fopr eksempel. Nei du mann, dette handler om følelser og kjærlighet til vårt kjære Leeds og intet annet! Vi vil dem så vel våre gutter i hvitt! Men, pr. i dag får de det ikke til.
Livet er morsommere for de som er glad i fotball og spesielt spennende for de som er glad i Leeds!
MOT!!!
Yeboahs vitne

Mats-

  • Gjest
Re: " Nå får jeg bank"
« Svar #14 på: August 22, 2006, 19:28:08 »
Da ser det vel ut som jeg må skifte på sitaten siden ikke alle tok den da, (se ovenfor)[:p]

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats