Skrevet av Emne: LUSCOS- shop  (Lest 1958 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hisja

LUSCOS- shop
« på: August 25, 2006, 15:26:57 »
Har sittet her å søkt igjennom forumet for å se om noen hadde et ønske om en "bedre" shop. Fant ut at dere jobber med saken, fra nov 2005.
Jeg ønsker meg en LUSCOS -shop, hvor en kan se det som til enhver tid er "inne" og evt hva som kommer inn, ca tid. Da altså med bilde av hver gjenstand, slik at vi kan se hva som kan kjøpes, det kan jo være du har kjøpt likedan tidligere eller at det har kommet en "finere" versjon. Trenger ikke være noe voldsomt til handlekurv/butikk i første omgang (hvis det da ikke er noen som er god på denne slags programmering), bare det er bilde og pris på "sakene", og om det er fortsatt på lager hos LUSCOS. Det hadde jo også kunne vært mulig om å komme med ønske om hva en kunne kjøpt med "over" fra neste fellestur.....

Tore LUSCOS medl. 3071
Hisja

Hisja

Re: LUSCOS- shop
« Svar #1 på: August 25, 2006, 15:29:55 »
Det jeg skulle skrive til slutt, var at jeg tror at salget av Leeds effekter hadde steget betraktelig om dette hadde skjedd.......tror jeg.

Tore LUSCOS medl. 3071
Hisja

Budda

Re: LUSCOS- shop
« Svar #2 på: August 26, 2006, 01:06:14 »
Er helt enig. Er ikke bra nok sånn som det er nå. Trur også at salg av effekter ville øke betraktlig hvis man hadde fått et bedre tilbud.
Endre

Erik_

Re: LUSCOS- shop
« Svar #3 på: August 26, 2006, 01:11:53 »
Nye ting slår sjelden til på Luscos.com

Bare se på mitt ytterst tåpelige forslag om et engelsk forum. Der det bare henger noen norske gjøker som jeg helst ikke vil være bekjent med. [:o)]

Synes du kom med et meget godt forslag jeg Tore. [:)]

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: LUSCOS- shop
« Svar #4 på: August 26, 2006, 01:43:37 »
TEE har gjentatte ganger fortalt - her på forumet - om problemet med å få produkter fra England...

Leeds' finansielle problemer spredte seg tydeligvis også på effektmarkedet. Når produsentene da tydeligvis ikke fikk sine penger fra Leeds United fikk dette fort utslag i produsentenes prioritering av bestilte produkter fra Leeds...
...tror det er noe sånt Tom Erik har fortalt.

Dette gjorde jo at Leeds United ikke hadde så mye å tilby LUSCOS... Det ble i det hele tatt vanskelig å få produkter tilsendt.

 



...gonna go up north.    I'll plant and I'll harvest what the earth brings forth
The hammer's on the table, the pitchfork's on the shelf  
For the love of God, you ought to take pity on yourself

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hisja

Re: LUSCOS- shop
« Svar #5 på: August 26, 2006, 02:08:07 »
Ikke for å værra vanskelig men......det er sikkert opptil flere sjapper rundt omkring i Leeds + souvenir-sjappa som Leeds selv har, er det ikke mulig for noen i LUSCOS(styre) , på neste fellestur, å kjøpe med "varer" for salg til medlemmene i LUSCOS, tar de med selv.. ikke tilsendt ifra Leeds....( ser at det kommer mer og mer varer inn i web-shopen på leedsunited.com) kan selvsagt bestille der, men som sagt dette var et forslag for å få til noe ang. shopen til LUSCOS, og da selvsagt med bilde av varene.

Tore LUSCOS medl. 3071
Hisja

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: LUSCOS- shop
« Svar #6 på: August 26, 2006, 02:29:48 »

...glimrende idé. [:D]
Og de som har vært på tur sammen med Tom Erik vet at han hár  bagene stappppfulle på vegen hjem...

Her er forresten tee'en for ca en mnd siden  
quote:
Admiral var ikke klare med draktene for sesongen 2006/2007 da Leeds var i Norge denne sommeren.
LUSCOS regner med å ha de nye draktene august/september. Admiral har ikke noe kontor i Norge, så vi må kjøpe dem i Leeds. Det kommer til å stå i bladet vårt og på hjemmesiden vår når draktene er til salgs hos LUSCOS. Regner med å ha den samme prisen som forrige sesong (kr. 550 voksen str.).




...gonna go up north.    I'll plant and I'll harvest what the earth brings forth
The hammer's on the table, the pitchfork's on the shelf  
For the love of God, you ought to take pity on yourself

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan