Skrevet av Emne: Klassa mi  (Lest 2285 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SveinArve

Klassa mi
« på: August 22, 2006, 16:47:19 »
Usikker om dette er "Ordet er fritt" eller Off-topic..
Jeg er lærar i ei 4.klasse, og ser at guttene holder med Chelsea, Man U og Liverpool. Synes dette er utrolig tragisk[:)]
I femte klasse er det ein lærer som har meldt elevene sine inn i Liverpool supporterklubb. Dette er gratis der.. Så på første skoledag fikk de utlevert medlemsblad, klistermerke og lagbilde-plakat.
Så her må jeg ta affære og drive propaganda i 4.klasse:)
Er det noen som vet om det går ann å få tak i Leeds-effekter i supporterklubben? Det kan vere klistermerke, plakater osv?

Noen som har tips eller noe om hvilke virkemidler jeg bør ta i bruk??:)



------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Kickthemdown

Re: Klassa mi
« Svar #1 på: August 22, 2006, 17:23:46 »
Kjøp inn 20 stk leedsdrakter størrelse xxs . Tror det vil gjøre susen [:)] Dere lærere tjener så hinsides med penger så dette fikser du ..

Mvh

Killa

Pål Einar

Re: Klassa mi
« Svar #2 på: August 22, 2006, 17:56:12 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

Kjøp inn 20 stk leedsdrakter størrelse xxs . Tror det vil gjøre susen [:)] Dere lærere tjener så hinsides med penger så dette fikser du ..

Mvh

Killa



[xx(][V][:(!][:0][:(][:(][:(]







[:p]
Tjener nesten nok til å kjøpe meg egen drakt... Men vi klager da i det minste aldri


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Kickthemdown

Re: Klassa mi
« Svar #3 på: August 22, 2006, 19:16:44 »
quote:
Originally posted by Trondheimwhite

quote:
Originally posted by Kilgallon

Kjøp inn 20 stk leedsdrakter størrelse xxs . Tror det vil gjøre susen [:)] Dere lærere tjener så hinsides med penger så dette fikser du ..

Mvh

Killa



[xx(][V][:(!][:0][:(][:(][:(]







[:p]
Tjener nesten nok til å kjøpe meg egen drakt... Men vi klager da i det minste aldri

- Only users loose drugs



Hahaha [:D][:D] Takk skal du ha. Den var virkelig dagens [8)]

Mvh

Killa

Svend Anders

Re: Klassa mi
« Svar #4 på: August 22, 2006, 20:50:34 »
Vi har ingen videre effekter å dele ut fra LUSCOS. Jeg har selv en lignende greie med 13årslaget jeg trener her i Fredrikstad, og tar de med til Leeds en helg i høst. De har fått noen TPN-utgaver å se igjennom og jeg har hatt noen konkurranser der vinneren får Leeds-drakt, etc. Det har jeg jo måttet bla opp av egen lomme, selvsagt.

Du kan maile formannen på roebech@online.no og spørre om han har noen blader å sende deg, om ikke ett til hver så i alle fall noen.

Du kan jo gi en uformell hjemmelekse om at man skal finne ut visse ting om Leeds, og arrangere "Leeds-quiz" i en ledig time.

Svend Anders

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

SveinArve

Re: Klassa mi
« Svar #5 på: August 22, 2006, 21:19:13 »
takker!!:)

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Erik_

Re: Klassa mi
« Svar #6 på: August 22, 2006, 21:22:44 »
Sitter og leser i en bok. Og kom tilfeldigvis over denne teksten:
quote:
"Gjennom skolen påvirkes og formes nye generasjoner av barn, og en vellykket start betyr mye for deres videre muligheter og livskvalitet. Det er skolens store muligheter og påvirkningskraft som gjør den aå interessant for politikere, lærere, foreldre og andre som er opptatt av barns læring og oppvekst"

Er du sikker på at du vil påføre dette overfor uskyldige og uvitende små barn, Svein Arve?
I stedet for å la disse små tro at Gud er Leeds-fan. Er ikke det beste bare å la barna leve i en illusjon om at møkkalagene i toppen av PL er det rette å følge. For å bedre livskvaliteten mener jeg...

På den annen side.
quote:
"Skolen former ikke bare barn, den former også samfunnet, og derfor skal den ivareta både elevenes og samfunnets behov"
Kjør på!
Drit i barna.
Tenk på samfunnet! [:)]

Anbefaler MOT som sang før maten.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Klassa mi
« Svar #7 på: August 22, 2006, 22:17:45 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Usikker om dette er "Ordet er fritt" eller Off-topic..
Jeg er lærar i ei 4.klasse, og ser at guttene holder med Chelsea, Man U og Liverpool. Synes dette er utrolig tragisk[:)]
I femte klasse er det ein lærer som har meldt elevene sine inn i Liverpool supporterklubb. Dette er gratis der.. Så på første skoledag fikk de utlevert medlemsblad, klistermerke og lagbilde-plakat.
Så her må jeg ta affære og drive propaganda i 4.klasse:)
Er det noen som vet om det går ann å få tak i Leeds-effekter i supporterklubben? Det kan vere klistermerke, plakater osv?

Noen som har tips eller noe om hvilke virkemidler jeg bør ta i bruk??:)



Er det mulig??
Om poden hadde blitt utsatt for noe slikt - hadde jeg virkelig lagd huskestue på skolen!![:(!][:(!]
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Klassa mi
« Svar #8 på: August 22, 2006, 22:38:48 »
Hadde en lærer meldt guttungen min inn i Liverpool supporterklubb uten samtykke hadde jeg kverket ham.

abbe

  • Gjest
Re: Klassa mi
« Svar #9 på: August 23, 2006, 00:12:00 »
Ditto! Greit nok at de blir tvangsevangelisert, men dette er verre!!
Det må jo være i mot en eller annen FN resolusjon og flere Geneve konvensjoner!

pale

Re: Klassa mi
« Svar #10 på: August 23, 2006, 01:16:27 »
Denne læreren bør settes i gapestokken, gi oss navn og e-post adresse, så skal han få klar beskjed....;)

SveinArve

Re: Klassa mi
« Svar #11 på: August 23, 2006, 01:32:33 »
bertil_holen@hotmail.com

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Peter7

Re: Klassa mi
« Svar #12 på: August 23, 2006, 02:49:02 »
quote:
Originally posted by SveinArve

bertil_holen@hotmail.com

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-



Hva slags figurer er det de lar bli lærere?

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Ronald

Re: Klassa mi
« Svar #13 på: August 23, 2006, 03:05:20 »
Nåja, Eg har tidligere skrevet endel rundt dette temaet. Iløpet av de par siste åra har eg faktisk fått flere av ungene interessert i hva lag Leeds er. Flere av ungene fra mitt eget lag, 9 åringer til 14 åringene på skolen er interessert i å kjøpe 2001 drakta mi med autografene til semifinalelaget.

"No hadde det vært godt med en Whisky."

Sten

Re: Klassa mi
« Svar #14 på: August 23, 2006, 14:47:51 »
quote:
Originally posted by Ronald

Nåja, Eg har tidligere skrevet endel rundt dette temaet. Iløpet av de par siste åra har eg faktisk fått flere av ungene interessert i hva lag Leeds er. Flere av ungene fra mitt eget lag, 9 åringer til 14 åringene på skolen er interessert i å kjøpe 2001 drakta mi med autografene til semifinalelaget.

"No hadde det vært godt med en Whisky."




Når det er Leeds er det selvsagt greit. Når det er f.eks Liverpool er det helt forkastelig.

Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman
Sten

lojosang

Re: Klassa mi
« Svar #15 på: August 23, 2006, 16:10:50 »
quote:
Originally posted by pikselator

Når det er Leeds er det selvsagt greit. Når det er f.eks Liverpool er det helt forkastelig.

Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman



"Hvor andre supporterklubber knapt har én moral, er LUSCOS utstyrt med TO!"


Der har du slagord til vervekampanjene dine, Svend Anders.
Få OJ til å lese det opp med "hele veien til Dakar-stemmen" sin

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav