Skrevet av Emne: Doffen?  (Lest 3526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Doffen?
« på: August 24, 2006, 17:50:46 »
http://http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/24/474782.htmlhttp://

Er vel ikke en spillertype vi trenger akkurat nå, føler vi har nok av krigere på midtbanen. Da er det andre posisjoner vi trenger forsterkninger på. Blir vel uansett for dyrt for oss, penger er jo ikke noe vi har for mye av nå! Men klarer vi å lure han til CCC for en billig penge så sier jeg ikke nei takk! [:p]



-WE'LL BE BACK-

Lids

Re: Doffen?
« Svar #1 på: August 24, 2006, 19:46:55 »
Så flott å kunne lese om IK Start, på OEF. [:)]

Hverken Doffen, eller for den saks skyld noen av de andre "stjernene" til Start, kommer til å selges billig - og det forstår jo de fleste (t.o.m Piks [:)]). Leeds kan derfor bare glemme dette, synd - for Doffen går nok hvis Start får det riktige tilbudet, men da til en PL klubb.

Thomas
Thomas

flynn

Re: Doffen?
« Svar #2 på: August 24, 2006, 20:20:08 »
Hadde vært moro om Doffen kom til Leeds, jeg tror hans egenskaper ville passet bra inn. For at han ikke skulle bli altfor ensom på hybelen mens de andre Leeds-gutta går på nattklubb foreslår jeg at han får med seg Marius Johnsen.

Flynn

marve

Re: Doffen?
« Svar #3 på: August 24, 2006, 20:49:35 »
quote:
Originally posted by flynn

Hadde vært moro om Doffen kom til Leeds, jeg tror hans egenskaper ville passet bra inn. For at han ikke skulle bli altfor ensom på hybelen mens de andre Leeds-gutta går på nattklubb foreslår jeg at han får med seg Marius Johnsen.

Flynn


mulig det er marius johnsen de skal se på da .Kansje de henter begge brødrene espen og marius .
 

stian

Re: Doffen?
« Svar #4 på: August 24, 2006, 20:49:39 »
Hvis Leeds tar seg bryet å se på ham, må vel det bety at de ikke anser han som helt utenfor Leeds' økonomiske rekkevidde? Doffen hadde vært en kjempetilvekst. Hans spillertype passer inn både i CCC og i PL, så han ville kunne vært en bauta på midtbanen i mange år for Leeds


'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

Sander

Re: Doffen?
« Svar #5 på: August 24, 2006, 21:01:20 »
Sier ikke nei til noen av dem. Men føler vi trenger å forsterke venstre backplassen først (selvom Crainey har startet bra i år). Vi har heller ingen backup på den plassen akkurat nå, så håper vi ser på Marius Johnsen!
 

Karl Hot Shot

Re: Doffen?
« Svar #6 på: August 24, 2006, 21:32:10 »
Fri og bevare meg for forslag om å rane banken for å kjøpe arbeidsmaur som Hæstad eller Strømstad! Midtbanen vår skriker etter kreativitet, ikke Westlake-kopier, i hvert fall ikke så lenge prisen er kr. 30 mill per stk.
 

Sheridan

Re: Doffen?
« Svar #7 på: August 24, 2006, 22:20:51 »
Bare så det er nevnt.
Hæstad og spessielt Strømstad har kreative egenskaper som går langt utenpå dagens Leeds spillere. De er begge LANGT mer enn "arbeidsmaur", og Fredrik ville utvilsomt være perfekt for Leeds' midtbane.

Desverre, kommer garantert begge til å få mer attraktive tilbud enn ett eventuelt bud fra Leeds United.


ragnar

Re: Doffen?
« Svar #8 på: August 24, 2006, 22:22:40 »
Ville heller hatt fredrik enn doffen, da strømstad har vel vært litt mindre skadeplaget enn doffen...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

kjellern

Re: Doffen?
« Svar #9 på: August 24, 2006, 22:34:21 »
Jeg synes da Westlake og Hæstad er 2 forskjellig type spillere Hr Karl ! - Westlake elser å gå på løp i bakrom og KAN bli noe av det vi har manglet på midtbanen siden den lille "drittsekken" forlot oss.....Og jeg er forøvrig helt enig med deg at vi mangler forløsende kreativitet på midten.

I vår situasjon er nok dessverre Doffen utenfor rekkevidde. Jeg synes at han minner om en yngre og bedre Derry utgave - den sympatiske sørlendingen er litt raskere på de første meterne og har et knepp mer offensive egenskaper, har til og med sett han score på et og annet langskudd, det får vi ikke oppleve med Derry far (som forøvrig er en spiller jeg har stor sans for)

Som nevnt i et tidligere innlegg mener jeg at Marius Johnsen ville passet perfekt i Leeds - men dersom prisen er over 11-12 millioner er det vel urealistisk.....
 

sindre12

Re: Doffen?
« Svar #10 på: August 24, 2006, 23:24:31 »
best han er en kanonspiller hent han fort!
Beckford 4 England!

Jon R

Re: Doffen?
« Svar #11 på: August 24, 2006, 23:53:10 »
quote:
Originally posted by sindre12

best han er en kanonspiller hent han fort!


George Best er altfor gammel, Sindre. Dessuten er han død, noe som må sies å være kritisk for den videre fotballkarrieren. [:(]

Jon R.
Jon R.

Thomas

Re: Doffen?
« Svar #12 på: August 25, 2006, 00:11:09 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by sindre12

best han er en kanonspiller hent han fort!


George Best er altfor gammel, Sindre. Dessuten er han død, noe som må sies å være kritisk for den videre fotballkarrieren. [:(]

Jon R.



Siden det er Leeds vi snakker om her så mente han vel Jerry Best? Kjøpt fra Newcastle for £100. Han fikk 11 Leedskamper i 1920 og 1 mål. Dessverre er han død ja, så det er jo en smule kritisk for den videre fotballkarieren. Spesiellt siden han har vært det siden 1975 og ville vært 105 år hvis han fremdeles var i livet..


DON REVIE

B-m

Re: Doffen?
« Svar #13 på: August 25, 2006, 00:15:42 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Bare så det er nevnt.
Hæstad og spessielt Strømstad har kreative egenskaper som går langt utenpå dagens Leeds spillere. De er begge LANGT mer enn "arbeidsmaur", og Fredrik ville utvilsomt være perfekt for Leeds' midtbane.

Desverre, kommer garantert begge til å få mer attraktive tilbud enn ett eventuelt bud fra Leeds United.




To spennende spillere, men tror begge ville vært average joe i CCC. Selv om de nok har egenskaper for denne divisjonen.
Tror de fleste undervurderer the championship, er ihvertfall ikke plassen for å spille fin fotball! Se på olifinanjannajaj(fikk jeg det riktig?). Stor i tippeligaen, pitte-liten i CCC.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Re: Doffen?
« Svar #14 på: August 25, 2006, 00:34:59 »
Er ikke Marius Johnsen for treig? Tror han vil falle gjennom i CCC, evt. PL. Hans offansive egenskaper er meget bra, men er redd for at han ikke er god nok bakover paa banen.

Doffen? Alt for dyr, og Leeds kan da ikke vaere en interessant klubb for ham. Det er bare navnet Leeds United som lokker I'm afraid...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lids

Re: Doffen?
« Svar #15 på: August 25, 2006, 00:50:17 »
Johnsen, Hæstad og Strømstad hadde alle gått rett inn på dagens Leeds lag, sier jo litt om Leeds - og Start. [:)] De er imidlertid utenfor rangen til Leeds, er jeg redd for.

Thomas
Thomas

B-m

Re: Doffen?
« Svar #16 på: August 25, 2006, 00:55:34 »
quote:
Originally posted by auren

Er ikke Marius Johnsen for treig?



jo, og kristen.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

kjellern

Re: Doffen?
« Svar #17 på: August 25, 2006, 01:11:13 »
Skal vi bare gå for hedninger og muslimer ?

Forøvrig tror jeg Marius J hadde løpt "i ringer" med ball rundt spillere som Butler og Crainy...Tror heller ikke han er tregere enn "verdensstjernen" John Arne Riise.
 

Sheridan

Re: Doffen?
« Svar #18 på: August 25, 2006, 01:11:35 »
quote:
Originally posted by Lids

Johnsen, Hæstad og Strømstad hadde alle gått rett inn på dagens Leeds lag, sier jo litt om Leeds - og Start. [:)] De er imidlertid utenfor rangen til Leeds, er jeg redd for.

Thomas



Ja desverre Thomas.
Skriver til deg på MSN nå....men det ser ikke
ut til at det kommer frem til deg????


Lids

Re: Doffen?
« Svar #19 på: August 25, 2006, 01:15:10 »
Kommer frem, men går litt tregt. Er på en øy i vår fantastiske skjærgård (Herøya), med 3-G kort

Thomas
Thomas

AndyMathie

Re: Doffen?
« Svar #20 på: August 25, 2006, 01:18:46 »
Ja takk, men svært urealistisk.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Peter7

Re: Doffen?
« Svar #21 på: August 25, 2006, 01:25:16 »
YES PLEASE.

Det flyter ikke akkurat over med spillere av internasjonal klasse i Leeds for tiden...

Selv om vi jo har enkelte som banker på døra til ulike landslag ... det blir vel med drømmen.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sheridan

Re: Doffen?
« Svar #22 på: August 25, 2006, 01:51:34 »
Både Doffen og Fredrik er minst en klasse over våre midtbanespillere....synd, men ett faktum. Ingen av dem havner i Leeds sånn som ståa er i vår klubb pr dato. Kunne jeg velge en av dem....det er jo lov å drømme...så ville jeg gått for Fredrik.


Peter7

Re: Doffen?
« Svar #23 på: August 25, 2006, 02:34:25 »
Vi må nok klare oss med "Guffen" ... Einarsson.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sheridan

Re: Doffen?
« Svar #24 på: August 25, 2006, 08:30:31 »
Einarsson....hva faen har han gjort bortsett fra å flydd ned alle diskotekene i Leeds?

« Siste redigering: August 25, 2006, 08:35:07 av Sheridan »