Skrevet av Emne: Stoerste svakheten til Blackwell er...  (Lest 4453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Stoerste svakheten til Blackwell er...
« på: August 27, 2006, 23:28:43 »
... ikke mangel paa motivasjon, eller spillestil. Det er bruken av en ubrukelig venstreback, som ikke engang hoerer hjemme i de oeverste divisjoner i England. Stephen Crainey viser nok en gang hvor elendig han er mann mot mann, hvor elendig han er til aa plassere seg, og hvor elendig fart han har. Han faar enhver middelmaadig hoeyreving til aa fremstaa som en verdensstjerne. I dag var det Lloyd Sam som hoestet positiv kritikk av kommentatorene. Hadde Sheff Wed vaert bedre enn et middelmaadig CCC lag, hadde vi faatt et par, tre scoringer i sekken i loepet av foerste omgang pga Crainey.
I andre omgang klarer han seg bedre, og har en meget bra takling helt paa slutten. Oppspillene hans er ogsaa bra. Men det hjelper jo ikke naar han er saa haaploes defansivt som han er.
Derfor kan jeg vitterlig ikke skjoenne hva Kevin Blackwell ser i denne fyren. Richardson maa da vaere et MYE bedre valg paa backplassen? Og jeg ser heller en avdanket PL venstreback paa laan, enn aa fortsette aa spille med denne spilleren... Dette er for daarlig KB! Nesten like daarlig som Crainey selv...

auren, som maatte faa ut litt luft...[}:)]

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rasandeokse

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #1 på: August 28, 2006, 00:20:15 »
Tja. Svakeste mannen på banen i dag var Shaun Derry, har ikke sett så mange passningsfeil noen gang tror jeg. Han var svak mot cardiff og svak nå igjen. Syns det over hele banene i dag gjøres dumme passningsfeil, der vi blir brutt og gir Sheff.Wed stor sjanser. Heldigvis er sheff.wed et meget svakt lag som ikke klarte å utnytte bruddene. skjønner godt skyllebøtten til butler midtveis i første omg.
 

Robert H.

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #2 på: August 28, 2006, 00:23:47 »
Crainey får ufortjent mye kjeft. Han er en helt brukbar venstreback i mine øyne. Han kunne vært raskere og bommer som de fleste andre tidvis i posisjonering, men han har en god venstrefot og har en flott innsats.

auren

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #3 på: August 28, 2006, 00:25:33 »
Ja, den sentrale midtbanen til Leeds var svak i dag. Synes ogsaa Westlake hadde mange svake avleveringer. Derry er ikke seg selv for tiden, noe en skadepreget preseason nok maa ta mye av skylden for. Med Bakke ute, Stone og Nicholls skadet, ser det ut til at Westlake og Derry vil faa klippekort paa laget fremover, saafremt ikke KB-ene bestemmer seg for aa hente inn nytt blod. Vi faar for all del haape det...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #4 på: August 28, 2006, 00:28:02 »
Synes ikke han faar ufortjent mye kjeft. Er enig i at han har en god pasningsfot, men det hjelper ikke med god innsatsvilje naar du gang paa gang blir rundlurt og gir motstanderlaget muligheter til store sjanser. Crainey ble heldigvis ikke straffet for sitt svake spill foer pause i dag, men mot bedre motstand vil det dessverre bli tydelig at han faller igjennom.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asLeeds

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #5 på: August 28, 2006, 01:07:43 »
Crainey får + av meg idag.

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

marve

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #6 på: August 28, 2006, 01:10:06 »
quote:
Originally posted by rasandeokse

Tja. Svakeste mannen på banen i dag var Shaun Derry, har ikke sett så mange passningsfeil noen gang tror jeg. Han var svak mot cardiff og svak nå igjen. Syns det over hele banene i dag gjøres dumme passningsfeil, der vi blir brutt og gir Sheff.Wed stor sjanser. Heldigvis er sheff.wed et meget svakt lag som ikke klarte å utnytte bruddene. skjønner godt skyllebøtten til butler midtveis i første omg.


Helt enig med deg ,derry synes jeg var jæ... tamm i dag .gikk å tusla på midten og sendte av gårde noen forferdelige passninger .Langt unna fjorårs formen derry nå ja .
 

HåvardK

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #7 på: August 28, 2006, 01:12:17 »
quote:
Originally posted by auren

Synes ikke han faar ufortjent mye kjeft. Er enig i at han har en god pasningsfot, men det hjelper ikke med god innsatsvilje naar du gang paa gang blir rundlurt og gir motstanderlaget muligheter til store sjanser. Crainey ble heldigvis ikke straffet for sitt svake spill foer pause i dag, men mot bedre motstand vil det dessverre bli tydelig at han faller igjennom.

Leeds
Till
I
Die!


Spot on.

Peter7

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #8 på: August 28, 2006, 01:12:56 »
Fansen må ha en syndebukk, og når Harte og Gregan ikke lenger spiller så er Crainey god å ha.

Synes han gjør jobben sin greit i dag, jeg.

***
Crainey 4 Scotland
« Siste redigering: August 28, 2006, 01:19:04 av Peter7 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Dennis

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #9 på: August 28, 2006, 01:14:25 »
Enig med sistemann i grunn!

Hvorfor er aldri spissene syndebukker? De bommer jo på hævvevis av sjanser til tider!

Marching On Together!
Marching on together!

rasandeokse

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #10 på: August 28, 2006, 02:03:16 »
Kanskje man skulle gitt noen av ungutta sjansen, for å gi derry beskjed om at dette ikke holder. han har godt av en tur på benken for å våkne.
 

Tom S

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #11 på: August 28, 2006, 02:06:57 »
Crainey er vår desidert dårligaste fotballspiller!
Og det viste han idag også, heilt einig med Auren.

Derry har vert under normalen hittil denne sesongen, og viser tydelig at preseason mangler.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

ragnar

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #12 på: August 28, 2006, 03:28:09 »
Derry trenger å spille seg i form noe som han skulle ha begynt på allerede i pree-season. Men når den er fraværende, tror jeg det går et par kamper før vi får se Derry i god gammel form.

Westlake imponerte meg ikke i dag. Forøvrigt gjorde ikke Leedslaget det heller. Blir imponert om dette holder til play-off.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

oak-tjome

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #13 på: August 28, 2006, 03:28:21 »
Var det noen som såg pasningene til Kilgallon da? Ser at han blir roset opp i skyene som like god som Woodgate med mer , nei alle på laget må nok ta seg et tak for å få bedre trøkk. Men vi vant da! det er viktigst nå, 3 poeng hver gang. Vi får ikke 3 poeng på stilen!!
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #14 på: August 28, 2006, 03:36:10 »
For min del så skuffet sentral midtbane i dag. Kantspillet var tidvis bra, selvfølgelig spesielt i begynnelsen av 2.omgang.

Healy vil jeg også berømme. Spesielt måten han kalrte å vente en 3-4 minutter før han endelig fikk ta straffen. Imponerende kaldblodighet.

Forsvaret  var vel mest på det jevne i dag. Mens Warner did the business.




Får bare inderlig håpe at dette roet ned nervene i klubben nå.

Og at vi rekker å bruke Bakke-pengene (jeg tenker ikke overgangssum men de minskede lønnsutgiftene) fornuftig.

De må brukes med kløkt!



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
« Siste redigering: August 28, 2006, 03:37:04 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lars E

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #15 på: August 28, 2006, 03:44:20 »
quote:
Originally posted by ragnar

Derry trenger å spille seg i form noe som han skulle ha begynt på allerede i pree-season. Men når den er fraværende, tror jeg det går et par kamper før vi får se Derry i god gammel form.

Westlake imponerte meg ikke i dag. Forøvrigt gjorde ikke Leedslaget det heller. Blir imponert om dette holder til play-off.

*Champions of CCC 06/07*



Ja blir sjokkert om detta holde t play-off. I så fall må nåke drastisk skje, for med sånn spel som detta mot litt bedre motstandar blir d tap garantert.

Forever Leeds
Forever Leeds

Lars E

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #16 på: August 28, 2006, 03:46:04 »
quote:
Originally posted by auren

... ikke mangel paa motivasjon, eller spillestil. Det er bruken av en ubrukelig venstreback, som ikke engang hoerer hjemme i de oeverste divisjoner i England. Stephen Crainey viser nok en gang hvor elendig han er mann mot mann, hvor elendig han er til aa plassere seg, og hvor elendig fart han har. Han faar enhver middelmaadig hoeyreving til aa fremstaa som en verdensstjerne. I dag var det Lloyd Sam som hoestet positiv kritikk av kommentatorene. Hadde Sheff Wed vaert bedre enn et middelmaadig CCC lag, hadde vi faatt et par, tre scoringer i sekken i loepet av foerste omgang pga Crainey.
I andre omgang klarer han seg bedre, og har en meget bra takling helt paa slutten. Oppspillene hans er ogsaa bra. Men det hjelper jo ikke naar han er saa haaploes defansivt som han er.
Derfor kan jeg vitterlig ikke skjoenne hva Kevin Blackwell ser i denne fyren. Richardson maa da vaere et MYE bedre valg paa backplassen? Og jeg ser heller en avdanket PL venstreback paa laan, enn aa fortsette aa spille med denne spilleren... Dette er for daarlig KB! Nesten like daarlig som Crainey selv...

auren, som maatte faa ut litt luft...[}:)]

Leeds
Till
I
Die!



Heilt enige.

Forever Leeds
Forever Leeds

Jon R

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #17 på: August 28, 2006, 04:01:21 »
quote:


Westlake imponerte meg ikke i dag. Forøvrigt gjorde ikke Leedslaget det heller.


Synes Westlake var vår bestemann idag. Good all around performance og gjorde manns jobb både offensivt og defensivt. Kompenserte i stor grad for Derrys off-day. Ble dyktig sliten mot slutten( har han hatt full pre-season mon tro?) men er en spiller med stort potensiale. Kan vise seg å bli et knallkjøp! [:)]

Jon R.
Jon R.

AndyMathie

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #18 på: August 28, 2006, 06:49:59 »
Enig at Westlake var vår bestemann i dag Jon, men det har du jo allerede hørt. Synes også at Crainey var bra i dag igjen. Selv om han et par ganger ble fintet skikkelig ut i pølsebua av Herr Sam, men pytt sann han gjorde en god jobb og hadde mange fine leveringer og crossere.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Kickthemdown

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #19 på: August 28, 2006, 08:50:42 »
quote:
Originally posted by aslerafdal

Crainey får + av meg idag.

ASLEEDS 4389

Det er isåfall fantstisk godt gjort. Også greit å vite hva som skal til får å få + i dine øyne. Oppmøte tydeligvis...

Elendig spiller som går når KB går... Aldri i livet om en ny manager godtar en sånn håpløs back...

Killa

asLeeds

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #20 på: August 28, 2006, 13:29:22 »
du Kilgallon har vist bestemt deg for lenge siden at Crainey "suge".......
seier ikkje at han var "konge",men IGÃ…R var han betre enn dei fleste uttpå der!!!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

lojosang

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #21 på: August 28, 2006, 16:57:36 »
Crainey ser fortsatt ut til å slite med samme problemet som sist sesong. Han spiller bare en god omgang per kamp.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

flynn

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #22 på: August 28, 2006, 18:35:55 »
Jeg synes Crainey var OK i går jeg, han hadde enkelte horrible plasseringsfeil i starten men spilte seg opp utover i kampen, og framviste både ro og pasningskvaliteter etterhvert. Nå er nok forventningene mine til ham så små at det er ganske enkelt for ham å overraske posiivt, men jeg synes det blir helt feil å fokusere negativt på ham etter denne kampen i alle fall.

Flynn

lojosang

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #23 på: August 28, 2006, 19:56:23 »
Tja, i første omgang var han rundingsbøye ved flere anledninger, etter min mening. Han spilte godt i 2.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #24 på: August 28, 2006, 20:50:50 »
Jeg har sett Stephen Crainey spille dårligere for Leeds United enn det han gjorde i går, men når det er sagt, er jeg enig med dem som ikke forstår hvordan det er mulig å la en så dårlig spiller, spille kamp etter kamp for en klubb som faktisk har uttalte opprykksambisjoner. Good riddance! La Frazer Richardson slippe til, da mann!
 

Lars E

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #25 på: August 28, 2006, 20:52:36 »
Ja! Frazer kan umulig være verre.

Forever Leeds
Forever Leeds

flynn

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #26 på: August 28, 2006, 21:19:00 »
Jo, det tror jeg er fullt mulig. Frazer har klare begrensninger han også, og han er i tillegg høyrebent. La oss håpe at Frazer er klar til å overta for Kelly når hans tid er omme, men om Crainey ikke duger tror jeg man må finne en annen med venstrebein som fungerer til mer enn å holde balansen. For meg ser Crainey i øyeblikket ut til å være vårt beste alternativ på venstreback (trolig med unntak av Lewis, men vi har ingen som kan ta hans plass heller...)
Jeg stoler på at Crainey virker til Ben Parker er moden for førstelaget, alternativt til f.eks Marius Johnsen er på plass!
Flynn

Robert H.

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #27 på: August 28, 2006, 21:23:03 »
Marius er med stor sannsynlighet klar for Bundesliga før overgangsvinduet stenger. Dette ifølge hans agent i dagens Fædrelandsvennen.

Dessuten virker det som om endel her inne måler en forsvarsspillers kvaliteter utelukkende etter hvor fort han løper. I en slik kåring ville Marius Johnsen kommet enda dårligere ut enn Crainey[8)]

quote:
Originally posted by flynn

Jeg stoler på at Crainey virker til Ben Parker er moden for førstelaget, alternativt til f.eks Marius Johnsen er på plass!
Flynn


B-m

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #28 på: August 28, 2006, 22:45:24 »
Crainey slo den fine passningen til Healy når vi fikk straffe. Healy var forresten IKKE offside ifølge sky sports(har sett fra annen vinkel).
Synes Crainey virker bedre trent og mer på hugget denne sesongen, men er fortsatt litt svak 1 mot 1. Men Crainey er mye bedre enn Harte!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Re: Stoerste svakheten til Blackwell er...
« Svar #29 på: August 28, 2006, 23:12:52 »
Slik jeg saa Healy episoden, saa slo Crainey en pasning hvor Healy IKKE var i offside, en Leedsspiller saa ut til aa flikke ballen videre (noe han muligens ikke gjorde) til en offsideplassert Healy. Spoersmaalet er da om denne spilleren var borti ballen eller ikke.

Skal vaere enig i at Crainey gjorde en av sine beste kamper i Leedstroeya.. Det forteller kanskje hvor tragisk spilleren er. Joda, en godkjent andre omgang, men det nytter ikke aa spille en omgang bra og en omgang daarlig hele tiden...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.