Skrevet av Emne: Bakke solgt  (Lest 38753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Re: Bakke solgt
« Svar #60 på: August 28, 2006, 15:39:24 »
quote:

Det ser ut som Bakke kan ha en fremtid i klubben dersom han ville reforhandle kontrakten til £10.000 pr. uke. Hvor mange spillere reforhandler sin kontrakt nedover?




Aron Lennon er jo et eksempel fra nær fortid. Han gikk til en dårligere kontrakt i Spurs, men hadde han vært Eirik Bakke hadde han blitt værende i Leeds for å kunne gå som Bosman denne sommeren. Da hadde han gått glipp av VM i Tyskland og en ny gullkantet kontrakt denne høsten. Noen ganger lønner det seg å tenke litt lenger enn bare til neste lønningsslipp, når man planlegger en yrkeskarriere. Eirk Bakke er desssuten i en situasjon der han allerede har mer penger enn han vil være i stand til å bruke.  Trolig er han jernevasket av Rune Hauge.

Jon R.
Jon R.

Lids

Re: Bakke solgt
« Svar #61 på: August 28, 2006, 15:49:51 »
I følge topicen, så er Bakke solgt - til hvem spør jeg da, Svend Anders?

Thomas
Thomas

Robert H.

Re: Bakke solgt
« Svar #62 på: August 28, 2006, 16:01:50 »
For ei suppe. Dette er rett og slett deprimerende. Må innrømme at jeg har mer sympati med Bakke enn Bates dersom denne saken er håndtert på måten beskrevet i denne tråden. Bates har siden han ble eier i klubben visst om kontraktbetingelsene til alle spillere i klubben, deriblant Bakke. Ã… gjennomføre en slik "lock out" mot en spiller som bare honorerer en inngått arbeidskontrakt er hårreisende.

Enda verre for oss supportere er at dette betyr at Bakke antakelig ikke forsvinner hverken fra klubben eller lønningslista. Dersom Bates høye spill innebærer et uventet klubbskifte så skjer det neppe før de siste timer av overgangsvinduet. Dette innebærer at Blackwell har 0 - null - mulighet til å forsterke laget før vinduet stenger...

Masinga

Re: Bakke solgt
« Svar #63 på: August 28, 2006, 16:21:23 »
Det påstås at Bakke har latt Leeds i stikken og klubben må blø store penger hver uke. Vi er alle klar over de store skadefraværene Bakke har hatt. Jeg går ut fra at Leeds fortsatt har forsikringsordninger. Jeg går ut fra at Leeds har mottatt "sykepenger" i de lange periodene Bakke har vært skadet. Men det hører vi ingenting om.

Det er mulig at Leeds ikke har bruk for Bakkes tjenester. Ikke desto mindre er flere lag i PL interessert i Bakke. Her kan nevnes Bolton Wanderers, Portsmouth, Fulham, Wigan, Reading, Everton og Aston Villa. Altså klubber på et høyere nivå enn det Leeds befinner seg på og med spillerstaller av andre kalibre enn det Leeds kan drømme om for øyeblikket.

Og ja, det er ikke alltid like lett å kjempe seg tilbake fra skade. Men da kan ledere i hvert fall prøve å holde kjeft og ikke gnåle om hvor forferdelig økonomien i klubben er hver gang gutten kommer tilbake fra skader. Det handler om tillit. Jeg hadde kanskje håpet at klubben var litt mer up to date i stedet for å opptre som dyrene i Afrika.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Svend Anders

Re: Bakke solgt
« Svar #64 på: August 28, 2006, 16:23:51 »
quote:
Originally posted by Lids

I følge topicen, så er Bakke solgt - til hvem spør jeg da, Svend Anders?

Thomas



Hei,  var rimelig opptatt i går kveld pga FFK-Start, etc.

Jeg vet ikke hvem han går til. Det jeg vet er at Kevin Blackwell sa direkte på SkySports i går at Leeds hadde mottat et såpass bra bud på Bakke at de ikke ville risikere å bruke ham.

Jeg har også fått bekreftet fra annet hold at Bakke "off", men heller ikke denne kilden ville røpe hvor.

Forøvrig minner jeg om at Rune Hauges uttalelser her høyst sannsynlig er av taktisk art. Bates må ha en VELDIG god grunn for etter halvannet år med Bakke i troppen, plutselig NÃ… bestemme seg for at Bakke skal fryses ut. Altså etter at han faktisk har funnet formen, skværet opp med manageren og Leeds i tillegg har en bekymrende skadesituasjon, spesielt på midtbanen. Om Bates gjør dette UTEN at det faktisk har kommet et ordentlig bud, er jeg svært overrasket.

Det eneste jeg kan komme på er i så fall at klubben ønsker å gi et signal utad om at de har fått et bud på Bakke, for å lokke andre til å komme med nytt bud - siden transferdeadline tross alt er på onsdag. Jeg er derimot veldig tvilende til denne teorien, både fordi den evt er høyst risikabel - som Sverre allerede har redegjort for - og fordi "nye" budgivere vel fort kan finne ut om Leeds faktisk har mottat noe bud i det hele tatt.

Svend Anders

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Svend Anders

Re: Bakke solgt
« Svar #65 på: August 28, 2006, 16:26:24 »
quote:
Originally posted by Masinga

Det påstås at Bakke har latt Leeds i stikken og klubben må blø store penger hver uke. Vi er alle klar over de store skadefraværene Bakke har hatt. Jeg går ut fra at Leeds fortsatt har forsikringsordninger. Jeg går ut fra at Leeds har mottatt "sykepenger" i de lange periodene Bakke har vært skadet. Men det hører vi ingenting om.

Det er mulig at Leeds ikke har bruk for Bakkes tjenester. Ikke desto mindre er flere lag i PL interessert i Bakke. Her kan nevnes Bolton Wanderers, Portsmouth, Fulham, Wigan, Reading, Everton og Aston Villa. Altså klubber på et høyere nivå enn det Leeds befinner seg på og med spillerstaller av andre kalibre enn det Leeds kan drømme om for øyeblikket.

Og ja, det er ikke alltid like lett å kjempe seg tilbake fra skade. Men da kan ledere i hvert fall prøve å holde kjeft og ikke gnåle om hvor forferdelig økonomien i klubben er hver gang gutten kommer tilbake fra skader. Det handler om tillit. Jeg hadde kanskje håpet at klubben var litt mer up to date i stedet for å opptre som dyrene i Afrika.

Masinga, medl.nr. 1250



"Skadeforsikring" esksisterer etter det jeg vet ikke i engelsk, eller annen fotball, om man ikke har noen spesialavtale. Fotballspillere får vanligvis kun kompensasjon når de "erklæres fotballinvalide".

I tillegg har Lorimer selv fortalt at Leeds ikke får noen videre kompensasjon for Eirik.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Budda

Re: Bakke solgt
« Svar #66 på: August 28, 2006, 16:32:46 »
Jeg skjønner ikke all kritikken til Bakke. Man kan ikke forvente at en spiller går frivillig ned i lønn fordi arbeidsgiveren har gjort en feil og gitt han for mye lønn. At han er villig til å forhandle seg til en lavere lønn når kontrakten er over er en helt annet sak, men ¨å forvente at han skal gå ned frivillig før det er bare tull. Hvem er det som frivillig vil gi fra seg flere millioner kroner? Ingen!!! Selv om Bakke har spillt i Leeds i mange sesonger, så har han nok ingen kjærlighetsforhold til klubben. Det har skjedd mye mer hårreisende ting av Leeds spillere de siste årene (Smith til United, Kewell Liverpool, Lennon Tottenham) enn at Bakke prøver å skivse ut de resterende pengene han har tilgode i Leeds. Han tenker nok heller på økonomien til familien enn til Leeds. Nei, synes heller at Bates burde få litt kritikk (hvis artikkelen er riktig) for en meget arrogant holding og oppførselen. Kan ikke skjønne at det er bedre å la Bakke sitte hjemme enn å bruke han hvis han likevel betaler lønnen. Ingen vil kjøpe han når til og med et hardt presset Leeds ikke tør å bruke han i frykt av skader. Idiotisk valg av Bates spør du meg!!!
Endre

lojosang

Re: Bakke solgt
« Svar #67 på: August 28, 2006, 16:38:19 »
quote:
Originally posted by Sverre
Nei, la oss håpe at Rune Hauge har et godt kontaktnett som kan sikre Bakke kontrakt i en annen klubb snarest mulig. Kan vi bli kvitt kostnadene med Bakke, kan laget forsterkes, og det er vi vel alle enige om nødvendigheten av... [:)]



Synd Souness ikke har jobb akkurat nå. Da hadde det blitt salg på rappen. Rune Hauge er en kjeltring av værste sort, og han bryr seg ikke om å skjule det. Han vet at fotballens pamper vil beskytte ham, fordi de stinkende klumpene som flyter rundt i agent- og forbundskloakkene rundt i Europa vil "bringe fotballen i vanry".

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

rastafari

Re: Bakke solgt
« Svar #68 på: August 28, 2006, 16:49:51 »
Vi hadde bruk for Bakke om drømmen om PL skal lykkes. Men nå frigjøres jo em god del penger på lønnsbudsjette selv om vi trolig må betale deler av lønna (neppe aktuell klubb som har råd til samme avtale), men trolig får vi noen kroner for overgangen i tillegg.

Synes Bakke har fått urimelig mye kritikk hr inne. Greit nok mye skadet, men jeg mener han holder høyt nivå i forhold til mye annet vi har hentet inn de siste åra.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

lojosang

Re: Bakke solgt
« Svar #69 på: August 28, 2006, 16:50:17 »
quote:
Originally posted by Budda

Jeg skjønner ikke all kritikken til Bakke. Man kan ikke forvente at en spiller går frivillig ned i lønn fordi arbeidsgiveren har gjort en feil og gitt han for mye lønn. At han er villig til å forhandle seg til en lavere lønn når kontrakten er over er en helt annet sak, men ¨å forvente at han skal gå ned frivillig før det er bare tull. Hvem er det som frivillig vil gi fra seg flere millioner kroner? Ingen!!! Selv om Bakke har spillt i Leeds i mange sesonger, så har han nok ingen kjærlighetsforhold til klubben. Det har skjedd mye mer hårreisende ting av Leeds spillere de siste årene (Smith til United, Kewell Liverpool, Lennon Tottenham) enn at Bakke prøver å skivse ut de resterende pengene han har tilgode i Leeds. Han tenker nok heller på økonomien til familien enn til Leeds. Nei, synes heller at Bates burde få litt kritikk (hvis artikkelen er riktig) for en meget arrogant holding og oppførselen. Kan ikke skjønne at det er bedre å la Bakke sitte hjemme enn å bruke han hvis han likevel betaler lønnen. Ingen vil kjøpe han når til og med et hardt presset Leeds ikke tør å bruke han i frykt av skader. Idiotisk valg av Bates spør du meg!!!




Økonomien til familien?
Den var god! Bakke har tjent nok penger til å brødfø hele Sogndal resten av livet.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

killafan

Re: Bakke solgt
« Svar #70 på: August 28, 2006, 16:57:14 »
Blir bare trist og forbannet over oppførselen til Bates.Han klarte ikke engang selv å fortelle Bakke,som har vært i klubben i seks år,  at han er uønsket i klubben.Bates balanserer dessuten på en knivegg når det gjelder den økonomiske biten her. Det er neppe noen klubb som er villig til å overta Bakkes lønnsbetingelser.Dermed kan vi ende opp med å betale lønna hans fram til sommeren , uten at han spiller et eneste minutt med fotball.Ingen tvil om at en fit Bakke er god nok for midtbanen vår.

Killafan.
 

jarle

Re: Bakke solgt
« Svar #71 på: August 28, 2006, 17:07:50 »
OM Bakke mente noe med at han elsket Leeds, og så sin fremtid der ville han signet en ny kontrakt f.eks 3 nye år med Leeds ( med klausul om lønnsøkning når vi er tilbake i PL)... Og selvsagt med en lønn reforhandlet og tilpasset den nye tidsregningen i Leeds. I tillegg burde Kelly gått foran med et godt eksempel og gjort det samme. Reforhandlet kontrakten sin.

Det ville hjulpet klubben til å investere penger i nye spillere fått klubben tilbake der den hører hjemme og da ville lønningene gått opp igjen... Det utrolige derimot er at ikke tidligere Management har lagt inn i lønnsavtalene at alt reforhandles ved nedrykk...( nei vi skulle jo bli best i verden...)

Og til slutt Mr, Bakke... du har vært mye skadet, vært mye på fylla, spilte en landskamp halvskadet og kom hjem igjen i rullestol... Litt dårlig samvittighet har du vel...eller???

Robert H.

Re: Bakke solgt
« Svar #72 på: August 28, 2006, 17:09:49 »
Med den behandlinga han har fått av Bates det siste året så har han nok ingen dårlig samvittighet overhodet. And I don't blame him!

quote:
Originally posted by jarle


Og til slutt Mr, Bakke... du har vært mye skadet, vært mye på fylla, spilte en landskamp halvskadet og kom hjem igjen i rullestol... Litt dårlig samvittighet har du vel...eller???


Masinga

Re: Bakke solgt
« Svar #73 på: August 28, 2006, 17:18:16 »
quote:
Originally posted by killafan

Det er neppe noen klubb som er villig til å overta Bakkes lønnsbetingelser.Dermed kan vi ende opp med å betale lønna hans fram til sommeren , uten at han spiller et eneste minutt med fotball.Ingen tvil om at en fit Bakke er god nok for midtbanen vår.


Det er to dager til onsdag. Interessentene er der tydeligvis, men de sitter på gjerdet. Hvorfor? Kanskje de ser sitt snitt til å presse Leeds?

La oss se. Det melder seg en klubb som gjerne vil ha Bakke på free transfer, men de er ikke villige til å betale ham mer enn £15.000 i uka p.g.a. av alle skadeproblemene hans. De resterende 8-10.000 må Leeds betale fram til sommeren 2007. Så vil sikkert Leeds gjerne finne en erstatter for Bakke. Han koster kanskje £10.000 i uka. Dermed sparer Leeds £5-7.000 pr. uke på å kvitte seg med en kvalitetsspiller og erstatte han med en middelmådighet som kanskje bare har sett Premier League på TV. Lite spart, lite tjent. Og tilværelsen i CCC ser ut til å bli like lang som den på 80-tallet.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Erik M

Re: Bakke solgt
« Svar #74 på: August 28, 2006, 17:31:10 »
Da har Bakke snakket med YEP.  Bekrefter det mange med meg frykter.

http://www.yorkshiretoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=89&ArticleID=1725085
 

Papi

Re: Bakke solgt
« Svar #75 på: August 28, 2006, 17:34:51 »
Ifølgje den nye lønns systemet til Leeds, har Eirik ein lønn som liggjer 75% over taket på systemet. Den personen inne på forumet her, som hadde sagt seg villig til å gå ned 75% i lønn ville eg gjerne møtt. Med tanke på all den dritten som Bakke har fått fra Bates og  Blackwell  det siste året har eg ingen problem med å skjønne at han ikkje reforhandler kontrakten sin på nåverande tidspunkt..

Eg synest også det er merkelig at Leeds har råd til å spille med Kelly og ikkje med Bakke. Må huske på at det er fleire enn sogndals store sønn som hever store lønninger i klubben...

Ryktes forresten at han ynskjer seg til Brann,  men det er heller tvilsomt. Vertfall frå Leeds sin side.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sverre

Re: Bakke solgt
« Svar #76 på: August 28, 2006, 17:37:47 »
Deadline er vel strengt tatt torsdag ved midnatt. Det burde gi Hauge tid nok til å finne en ny klubb, dersom det er en viss interesse for Bakke.  Håper bare at en klubb kan være villig til å betale storparten av lønna. I såfall bør han snarest mulig selges.  Hvorvidt Bakke har dårlig samvittighet, er vanskelig å si. En ting som er lett å si, er; AT DET BURDE HAN HA, DERSOM HAN HADDE LITT AV GANGSYNET IGJEN...!
 

Hartey

Re: Bakke solgt
« Svar #77 på: August 28, 2006, 17:38:25 »
Bakke älskar inte Leeds han älskar bara sin lön.Han skiter i klubben, han skiter i fansen och han skall bara bort från klubben.
Leeds har gjort honom megarik och han har gjort kanske 2 bra säsonger och resten har han underpresterat eller varit skadad.


 Nu är det dags att betala tillbaka till klubben så Leedsfansen har ngt annat än en mittplacering att se fram emot.

Låt honom träna med juniorerna och spela reserverna tills han går med på att lämna klubbben utan lönekrav på klubben.
Går Bakke inte med på det låt han ändå spela med reserverna för klubben är det helt normalt att Bakke får miljoner £ och ger noll tillbaka
 

flynn

Re: Bakke solgt
« Svar #78 på: August 28, 2006, 17:44:37 »
Dette henger overhodet ikke på greip! Leeds vil åpenbart selge Bakke, av økonomiske årsaker. So far so good. Nå er kun timer igjen til transfervinduet stenger, og så velger man å ikke spille ham??? Det er vel nærmest som å ta bort den bilen du helst vil selge fra utstillingen, er det ikke? Nå kunne man spekulere i at man ikke ville risikere å skade ham, og dermed skremme bort potensielle kjøpere, så å utelate ham i denne ene kampen kan kanskje forsvares. Men å samtidig gi ham beskjed om at han ikke får spille mer for Leeds uansett om noen kjøper ham nå eller ikke det er f#$@ meg for drøyt! Om han ikke selges mener man altså at klubben er bedre tjent med at han trener med Sogndal og mottar lønn som vanlig fra Leeds???

Det er selvsagt i mitt hode at man bruker Bakke i denne situasjonen, han er krystallklart god nok til å være i betraktning hver gang man tar ut ett lag. Da får man i det minste litt valuta for pengene, og man øker sjansen for at han spiller seg til interesse fra andre klubber, med tanke enten på utlån eller salg i januar.

Hadde han vist en så negativ holdning at hans tilstedeværelse er negativ for laget kunne jeg forstått at Blackwell vil ha ham bort, men dette skjer altså etter at han har vært vår beste i preseason, spilt brukbart i seriekampene, og sendt oss videre i cupen etter å ha spilt 90 minutter, og ifølge enkelte rapporter vært vår beste mot Chester???

Jeg klør meg i hodet til blodet spruter men skjønner det fortsatt ikke, her må det da ligge noe annet under?

Flynn

B-m

Re: Bakke solgt
« Svar #79 på: August 28, 2006, 17:46:25 »
Tror Rune Hauge og Eirik Bakke sitter og gliser nå. Eirik Bakke elsker ikke Leeds, han vil bare utnytte klubben for hvert ett jævla øre. Den uttalelsen til Rune Hauge sier jo alt, "at det er uaktuelt å finne en ny klubb hvor han må gå ned i lønn".
For Gods sake Eirik Bakke din griske S****n, du tjener 23 000 pund i uka og har enorme millioner på bok. GET THE f**k OFF OUT OF HERE!! Hadde Bakke vært villig til å gå litt ned, og f.eks tjene £15 000 i uka, så hadde han funnet seg en ny klubb på DAGEN. Men isteden så velger han 23 000 pund i uka, fylla i Sogndal og en patetisk "offer-rolle". f**k OFF
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

killafan

Re: Bakke solgt
« Svar #80 på: August 28, 2006, 17:53:48 »
Helt enig med deg Flynn.Hvis det ligger noe annet under her ,så håper jeg Bates/klubben kommer med noe offisielt på sidene snart.

Killafan
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Bakke solgt
« Svar #81 på: August 28, 2006, 17:56:17 »
Når jeg ser at Rune Hauge er blandet inn i dette, er det ikke tvil om hvem som er bad guy i mine øyne....

Her er det sikkert en eller annen skjult kontraktsklausul om at Sogndal og Rune Hauge skal ha x antall nye millioner fra Leeds om Bakke spiller en kamp til.....
[:)]
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Papi

Re: Bakke solgt
« Svar #82 på: August 28, 2006, 18:03:27 »
Nå må du faen meg ta og skjerpe deg B-m. Makan til kruttsalve du skulle komme med da...

Likt og sett den som gir avkall på ja la oss si 10000 pund i uka, når ein har mulighet til å forsette med samme lønn eit år til. At kjærlighetsforholdet mellom Bates og Bakke ikkje er det store er ikkje vanskelig og skjønne etter forrige sesong...'

Og er du synsk forresten som ser Bakke på fylla i Sogndal allereide?

Fy skam på deg!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sverre

Re: Bakke solgt
« Svar #83 på: August 28, 2006, 18:05:43 »
quote:
Originally posted by midjo

Når jeg ser at Rune Hauge er blandet inn i dette, er det ikke tvil om hvem som er bad guy i mine øyne....

Her er det sikkert en eller annen skjult kontraktsklausul om at Sogndal og Rune Hauge skal ha x antall nye millioner fra Leeds om Bakke spiller en kamp til.....
[:)]




Slett ikke et umulig scenario. Vi husker jo hvor stor diskusjon det var i sin tid om overgangssummen. Fortsatt hevder Leeds at man betalte £ 1.75 mill. fr Bakke, mens Sogndal på sin side hevder at summen var det dobbelte.  Nå står Bakke med like under 200 kamper for Leeds, og kanskje trigger det en ny utbetaling til Sogndal. Hvem vet?  Noen fra de indre kretser på Fosshaugane her inne?
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Bakke solgt
« Svar #84 på: August 28, 2006, 18:12:09 »
For å gå tilbake til utgangspunktet for tråden, er det ikke usannsynlig at evt Bakke-transfer kan avhenge av andre klubbers transfervirksomhet. En får ofte raske kjedereaksjoner i dagene og timene før transfervinduet stenger...

Jeg kan kanskje tenke meg at både Fulham og Celtic har signalisert interesse for Bakke, men at evt transfer ville betinge salg av hhvM albranque (fra Fulham til Bolton?) og Petrov (fra Celtic til Villa)...
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Pål Einar

Re: Bakke solgt
« Svar #85 på: August 28, 2006, 18:22:47 »
Jeg håper egentlig Bakke blir.
At han tar et lønnskutt på 70 % og blir i kanonform og skadefri og slutter og drikke og lærer seg å snakke engelsk og lærer seg å kjøre bil og klarer å spille 35 kamper på rad uten å bli skadet eller suspendert.

Hvis alt ovenfor slår til, vil jeg at Bakke blir.
Hvis ikke, kan han vel egentlig pakke BMW`en sin full av kjerring og unger, hekte på en tilhenger og kjøre flyttelasset til helvete vekk i fra Leeds.

Makan til arrogant drittsekk skal man lete lenge etter. Han har i mine øyne vært helt uten betydning for Leeds ( i positiv forstand.... han har jo bidratt en del til forfallet i Leeds da...), og kommer ikke til å bli savnet.

Vi kan få tak i spillere som er bedre enn Bakke. Uten problemer.

Synes de som støtter Bakke i denne saken skal legge nasjonalismen (evt. nasjonalromantikken... for det er det det er... en drøm om en god norsk spiller på favorittlaget i england)  på hylla, og tenke på hva som er best for klubben. Det blir for dumt å like Bakke bare fordi han er norsk.

Vi kan sikkert få Alfie tilbake igjen. Han kan bidra like mye som Bakke har gjort de siste 4 årene. Sitte på benken og se norsk ut og være best på fest.


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Runar

Re: Bakke solgt
« Svar #86 på: August 28, 2006, 18:34:27 »
Bakke har blitt behandlet elendig av Leeds siden Bates overtok, det samme skjedde med Seth Johnson i fjor.

Det er ikke deres feil at de har bra lønn og det er ikke deres feil at de har vært mye skadet, men faktisk så var ikke Bakke skadet så mye i fjor, men KB bare nektet å bruke han.

Jeg er Leeds supporter og skjønner godt at Bakke ikke vill donere vekk penger til Leeds av egen lomme, hvofor skulle han?

Og hvorfor gjør ikke eventuelt Kelly det, han har spilt i Leeds i 15 år nå...

Fordi de er profesjonelle fotballspillere som lever av å spille fotball - derfor. Karreieren kan vare i 15 år eller 5 år. D
e kan tjene 15 mill i år og null de neste 15 årene etter de har lagt opp.
 

Pål Einar

Re: Bakke solgt
« Svar #87 på: August 28, 2006, 18:38:26 »
quote:
Originally posted by Runar

 De kan tjene 15 mill i år og null de neste 15 årene etter de har lagt opp.



Noe som likevel er myyyyyyyye mer enn noen "vanlige" personer kan regne med å tjene....

Synes ikke det er noe argument jeg altså.


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Hartey

Re: Bakke solgt
« Svar #88 på: August 28, 2006, 18:40:58 »
Det går bra att stå i Sarpsborg och flina och skriva autografer och säga att Leeds är klubben i hans hjärta och sedan driva klubben rätt ner i helvetet.
 Sanningen är att Leeds behöver 3-4 bra lånespelare som Eiriks lön hindrar oss från att få.

Bakke är en egoistisk gris som fullständigt skiter i Luscos alla fans bara han får sin lön. Sedan har har säkert en dålig rådgivare i Hauge som riskerar att dra ner Bakkes  rykte mot Brolinnivåer
 

Jon R

Re: Bakke solgt
« Svar #89 på: August 28, 2006, 18:42:30 »
Klubben bør se til å komme opp med en offisiell uttalelse rimelig fort nok, og en god forklaring på hvorfor det plutselig ble så hastverk med å kvitte seg med Bakke. Tipper det koker både i div avisredaksjoner og TV2 sporten nå. Liker dårlig at Rune Hauge og Bakke selv kommer klubben i forkjøpet. Dette vil sverte klubbens tynnslitte renomme ytterligere. Bates vs Hauge vil uansett bli en interessant batalje og utfallet er på ingen måte gitt. Kødden Hauge er om mulig enda sluere og grådigere enn vår styreformann. Opp med guarden Bates! [B)]

Jon R.
Jon R.