Skrevet av Emne: Bakke solgt  (Lest 38796 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AndyMathie

Re: Bakke solgt
« Svar #150 på: August 29, 2006, 05:22:40 »
Kunne ikke vært mer enig enn det jeg er med deg min kjære Leeds kamerat Jon R.

Eirik Bakke har ikke fortjent den lønna han sitter på nå. Det er på tide å gå ned i lønn. Ser at det er noen som nevner at Gary Kelly burde gå ned i lønn. Joda hadde sikkert vært det for Leeds, men det blir uansett ikke det samme som med Bakke. Gary Kelly tjener tross alt ikke like mye og han har tross alt også vært vår beste spiller forigående sesong. Det er langt mer enn man kan si om Bakke`s innsats. Når han fikk tillitt så trosset han Leeds ledelsen og spilte landskamp med Norge og det var ikke bare 1 omgang som med Solkjær, NEI det var helt til han ble skadet og da valgte han til og med å fortsette utpå Ullevåll matta.

GOOD RIDDANCE! Helt sykt noen mener noe anna. Da bør de være kompiser med Bakke privat i så fall!

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

chief

Re: Bakke solgt
« Svar #151 på: August 29, 2006, 05:25:16 »
quote:
Originally posted by AndyMathie

Kunne ikke vært mer enig enn det jeg er med deg min kjære Leeds kamerat Jon R.

Eirik Bakke har ikke fortjent den lønna han sitter på nå. Det er på tide å gå ned i lønn. Ser at det er noen som nevner at Gary Kelly burde gå ned i lønn. Joda hadde sikkert vært det for Leeds, men det blir uansett ikke det samme som med Bakke. Gary Kelly tjener tross alt ikke like mye og han har tross alt også vært vår beste spiller forigående sesong. Det er langt mer enn man kan si om Bakke`s innsats. Når han fikk tillitt så trosset han Leeds ledelsen og spilte landskamp med Norge og det var ikke bare 1 omgang som med Solkjær, NEI det var helt til han ble skadet og da valgte han til og med å fortsette utpå Ullevåll matta.

GOOD RIDDANCE! Helt sykt noen mener noe anna. Da bør de være kompiser med Bakke privat i så fall!

We are Leeds and we are proud of it!



God natt Anders[}:)]

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

SveinArve

Re: Bakke solgt
« Svar #152 på: August 29, 2006, 05:44:19 »
Jeg tror at Bates DRITER i det sportslige. Det han vil er å få klubben til å gå i 0 igjen og så selge med stor profitt. Hvordan han skal klare det? Selge de han få mye penger for, kjøpe inn eldre spillere som kan gjøre en kortvarig jobb, og ikkje tenke langsiktig i det heile tatt. Han vil fortast få klubben på rett kjøl ØKONOMISK, ikke absolutt sportslig(selv om jeg vet det kanskje henger sammen).
Bates har ikke følelser for klubben...


------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Førde

Re: Bakke solgt
« Svar #153 på: August 29, 2006, 06:16:07 »
Få bakke ut ! inn med Ny-e spillere! en mann som eirik har ikke Leeds råd til!
Kjøp heller nokon spillere som er skadefrie !!!!!

Marching on together.
Marching On Together

HåvardK

Re: Bakke solgt
« Svar #154 på: August 29, 2006, 15:12:41 »
quote:
Originally posted by Sverre

Dette da være et av tidenes aller mest stupide utsagn!


Joda. Men han konkurrerer vel med seg selv her:
"Ai dånt ønderstænd svidish"(etter å ha blitt pågrepet i førersetet på en bil med 2,3 i promille, og blitt satt i kontakt med en svensk tolk siden han ikke snakket engelsk).

ragnar

Re: Bakke solgt
« Svar #155 på: August 29, 2006, 15:21:32 »
Bakke kan ikke være den lureste fotballspilleren som finnes for å si det sånn. Satser på at denne farsen snart er over.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

HåvardK

Re: Bakke solgt
« Svar #156 på: August 29, 2006, 15:23:38 »
Min soleklare mening om denne saken er at vår styreformann viser de nødvendige muskler slik han handler. Han tydeliggjør at ingen spillere er større enn den klubben de har kontrakt med, og effektuerer dette ved å gjøre slik mange av oss etterlyste i tidligere tilfeller som Bowyer og Kewell. Hvorvidt han har "hjertet i Leeds" eller ikke er egentlig uinteressant - vi må vel egentlig begynne å innse at vi som sitter her inne og leser og skriver innlegg om slike saker har adskillig mer hjerte for klubben enn de som mottar millionvis av kroner i måneden ved å være ansatt der.

Situasjonen til Bakke er kommentert så mye ovenfor at jeg ikke skal bruke mye energi på det. Imidlertid er det soleklart at hans tilstedeværelse ikke er avgjørende for hvorvidt vi skal kjempe om opprykk eller ikke.

Peter7

Re: Bakke solgt
« Svar #157 på: August 29, 2006, 15:33:29 »
quote:
Originally posted by Lids

Hvis jeg hadde tjent 275 000 NOK i måneden, uten å fortjene det - ja garantert. Bakke har såvidt spilt for oss de siste 3 årene,  har sugd oss for 50-70 mill - og vi sliter fortsatt økonomisk. Da MÃ… han skjønne sin besøkelsestid og forstå at dette ikke går lenger. Men det tror jeg ikke han gjør...

Thomas



275.000 i UKA tjener Bakke ...

La ham "råtne" der oppe på tribunen med millionene sine, øldrikkinga, fyllekjøringa, skadene og de "glupe" uttalelsene sine.

Det er overhode ikke synd på fyren, selv om det absolutt ikke er hans skyld at han tjener så uanstendig mye mer enn lagkameratene.

Hadde han ikke tilfeldigvis vært norsk, hadde han vært et hatobjekt a la Ridsdale her inne.

***
Crainey 4 Scotland
« Siste redigering: August 29, 2006, 15:51:18 av Peter7 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

HåvardK

Re: Bakke solgt
« Svar #158 på: August 29, 2006, 15:37:24 »

ragnar

Re: Bakke solgt
« Svar #159 på: August 29, 2006, 15:47:20 »
Reflekterer vel sånn noenlunde flertallets syn på Bakke.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

asLeeds

Re: Bakke solgt
« Svar #160 på: August 29, 2006, 15:57:13 »
[xx(]fy faen kor mykje skitt kasting......
enig med at det hadde værtbra for klubben å bli kvitt lønna hans.
kansje noken må roe seg ned til heile sanninga kjem på bordet??????[V]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Erik M

Re: Bakke solgt
« Svar #161 på: August 29, 2006, 16:19:14 »
quote:
Originally posted by ragnar

Reflekterer vel sånn noenlunde flertallets syn på Bakke.

*Champions of CCC 06/07*



Jeg er i tilfelle stolt av å være på mindretallets side i denne spesifikke saken.
 

Karl Hot Shot

Re: Bakke solgt
« Svar #162 på: August 29, 2006, 16:33:51 »
Kevin Blackwell løy på Sky Sports før kampen mot Sheffield Wednesday på søndag. Der sa Blackwell at Bakke ikke kunne spille fordi han var i overgangsforhandlinger med annen klubb. Det stemmer ikke, ifølge Rune Hauge og Eirik Bakke. Ingen klubber har lagt inn konkrete bud så langt på Eirik Bakke. Skittent spill fra Leeds-ledelsen!
 

Peter7

Re: Bakke solgt
« Svar #163 på: August 29, 2006, 16:38:34 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

ragnar

Re: Bakke solgt
« Svar #164 på: August 29, 2006, 16:41:50 »
Tar gjerne imot han i Brann. Brann fikk jo Andresen på beina igjen så skal nok klarer det samme med Eirik. Men så var jo det med lønnen da... [8)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

lojosang

Re: Bakke solgt
« Svar #165 på: August 29, 2006, 16:42:16 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Kevin Blackwell løy på Sky Sports før kampen mot Sheffield Wednesday på søndag. Der sa Blackwell at Bakke ikke kunne spille fordi han var i overgangsforhandlinger med annen klubb. Det stemmer ikke, ifølge Rune Hauge og Eirik Bakke. Ingen klubber har lagt inn konkrete bud så langt på Eirik Bakke. Skittent spill fra Leeds-ledelsen!



Ja, for Rune Hauge har alltid rent mel i posen. DET er en mann hvis integritet, ærlighet og troverdighet får Erik Bye til å virke som en italiensk bruktbilselger. Kan ALDRI tenke meg at denne praktkaren skulle falle for fristelsen å pynte på virkeligheten.

Sannheten er jo at mannen skulle vært fengslet for korrupsjon, og av FIFA vært fradømt retten til å så mye som se fotball på TV over knottenivå.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

lojosang

Re: Bakke solgt
« Svar #166 på: August 29, 2006, 16:43:50 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Jeg tror at Bates DRITER i det sportslige. Det han vil er å få klubben til å gå i 0 igjen og så selge med stor profitt. Hvordan han skal klare det? Selge de han få mye penger for, kjøpe inn eldre spillere som kan gjøre en kortvarig jobb, og ikkje tenke langsiktig i det heile tatt. Han vil fortast få klubben på rett kjøl ØKONOMISK, ikke absolutt sportslig(selv om jeg vet det kanskje henger sammen).
Bates har ikke følelser for klubben...




Ja, for hva har vel det å holde konkursspøkelset unna dørene på Elland Road med langsiktig tenkning å gjøre? [xx(]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Re: Bakke solgt
« Svar #167 på: August 29, 2006, 16:47:35 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Kevin Blackwell løy på Sky Sports før kampen mot Sheffield Wednesday på søndag. Der sa Blackwell at Bakke ikke kunne spille fordi han var i overgangsforhandlinger med annen klubb. Det stemmer ikke, ifølge Rune Hauge og Eirik Bakke. Ingen klubber har lagt inn konkrete bud så langt på Eirik Bakke. Skittent spill fra Leeds-ledelsen!



Ja, for Rune Hauge har alltid rent mel i posen. DET er en mann hvis integritet, ærlighet og troverdighet får Erik Bye til å virke som en italiensk bruktbilselger. Kan ALDRI tenke meg at denne praktkaren skulle falle for fristelsen å pynte på virkeligheten.

Sannheten er jo at mannen skulle vært fengslet for korrupsjon, og av FIFA vært fradømt retten til å så mye som se fotball på TV over knottenivå.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates



Vi vet alle at Rune Hauge har gjort og sagt mye rart. Nå er også Blackwell tatt med buksene nede i å tale usannheter. At noen lyver, gjør det ikke lov for andre å lyve også. I denne saken med Bakke har ikke Hauge blitt tatt i å lyve ennå. Derfor ser jeg det slik at det er Leeds-ledelsen som nå driver urent spill. Så får vi se hva som skjer videre, men det sås mye vondt blod mellom partene nå.
 

lojosang

Re: Bakke solgt
« Svar #168 på: August 29, 2006, 16:48:00 »
Friske fraspark her inne for tiden, forresten.
Festlig dette, og en fin avveksling fra Silly Season og spakr Blackwell-trådene.
[:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

chief

Re: Bakke solgt
« Svar #169 på: August 29, 2006, 17:01:46 »
I frustrasjon over at vi ikke får det til i åpningen av sesongen,er det mange som må få utlöp for sine fölelser.

Nå er det Eirik som er syndebukken.

Nei. Ledelsen med Bates i spissen,må faen meg begynne å tenke litt.
Ikke för han har jaget halvparten av supporterne på dör,begynner han å sanksjonere mot spillerne.

Stå på Bates,fortsett å skru opp billettprisene ta deg av laguttak og saksök Din gamle klubb.

Dette kan aldri gå bra.


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

arneg

Re: Bakke solgt
« Svar #170 på: August 29, 2006, 17:05:41 »
"Nå er også Blackwell tatt med buksene nede i å tale usannheter."
og det er du sikker på.  her er det så mange suspekte aktører at det er vanskelig å ta noe for gitt.  Derfor så er det nok slik at ingen av oss vet hva som er sant.  Inntil videre så er jeg fast bestemt på å gå ut fra at alt Rune Hauge sier er løgn.  Når det gjelder Bakke så kan jo ikke han være den skarpeste kniven i skuffa.  Uttalelsen om at "hvis de mente at jeg har for høy lønn så kunne de fortalt det tidligere" eller noe slikt overgås kun av uttalelsen i retten hvor han skyldte på at han ikke kunne engelsk, selv om han hadde bodd der i mange år.  Håper virkelig vi blir kvitt den stuten.
 

chief

Re: Bakke solgt
« Svar #171 på: August 29, 2006, 17:05:42 »
Og når vi snakker om urent mel i posen,så er det ikke så mange som overgår Rune"sleip-ål"Hauge.Den jeg kommer på i farta er KEN BATES.


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Peter7

Re: Bakke solgt
« Svar #172 på: August 29, 2006, 17:05:47 »
Jeg ville gjerne vært syndebukk, jeg, til 275.000 i uka og doing nothing...

BAKKE UT, BLACKWELL/BATES IUNTN?

og selvsagt:

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Karl Hot Shot

Re: Bakke solgt
« Svar #173 på: August 29, 2006, 17:09:05 »
quote:
Originally posted by arneg

"Nå er også Blackwell tatt med buksene nede i å tale usannheter."
og det er du sikker på.  her er det så mange suspekte aktører at det er vanskelig å ta noe for gitt.  Derfor så er det nok slik at ingen av oss vet hva som er sant.  Inntil videre så er jeg fast bestemt på å gå ut fra at alt Rune Hauge sier er løgn.  Når det gjelder Bakke så kan jo ikke han være den skarpeste kniven i skuffa.  Uttalelsen om at "hvis de mente at jeg har for høy lønn så kunne de fortalt det tidligere" eller noe slikt overgås kun av uttalelsen i retten hvor han skyldte på at han ikke kunne engelsk, selv om han hadde bodd der i mange år.  Håper virkelig vi blir kvitt den stuten.



Foreløpig er denne saken ganske enkel. Blackwell påstår at Bakke er i overgangsforhandlinger med annen klubb. Bakke selv benekter det. Tror du Bakke lyver om overgangsforhandlinger, når det vitterlig er ham selv det gjelder, og gutten befinner seg i Sogndal i Norge?
 

Per-Stian

Re: Bakke solgt
« Svar #174 på: August 29, 2006, 17:12:07 »
Peter Lorimer antyda at Bakke ikkje va i framtidsplanane og at ein "ukjent" klubb va komen på bana no rett før transfervindauget stengar. Skulle visstnok vere ein PL-klubb...

Papi

Re: Bakke solgt
« Svar #175 på: August 29, 2006, 17:38:46 »
Her går diskusjonen livlig ser eg. Eit par ting eg vil poengtere frå eit "nøytralt" synspunkt:

1. Blackwell uttaler at Bakke er i kontrakstforhandlinger med ein ny klubb, kva gjør han då i Sogndal på samme tid?? Går han til Brann eller Sogndal??

2. Kva om Bakke meiner med uttsagnet "dei viste om lønna mi" at han burde vorte selt i fjor eller i sommer, ikkje på ein slik drastisk måte som det blir gjort no?? Med utfrysing og greier.

3. Har det nokon gong vore aktuellt frå Leeds ledelsen å sitte seg ned å reforhandle lønninga til Bakke? Dei ynskjer heilt klart og kvitte seg med gutten, ikkje få han til å gå ned i lønn.

Og tilslutt: Kven er kjeltringane i denne overgangsfarsen som nå er i gong?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Peter7

Re: Bakke solgt
« Svar #176 på: August 29, 2006, 17:41:49 »
Spekulasjoner, men det kan jo umulig være noen av de etablerte PL-klubbene (selv om det er de som har råd til ham). Må være en mindre klubb, og under forutsetning av at Leeds betaler en del av lønna. Sheffield United/Wigan/Portsmouth?

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

kjellern

Re: Bakke solgt
« Svar #177 på: August 29, 2006, 17:42:07 »
Leeds sin side av saken ble presentert på Yorkshire Radio akkurat av Shaun Harvey. Viktigste punkter :

1. Det ville koste klubben dyrt å la Bakke spille flere kamper pga "player rellated payments"

2. Klubben er meget skuffet over Bakkes fremstilling av fakta - klubben og Bakkes representater har vært i dialog i hele sommer om hvordan man best kan få til en avslutning av kontrakten - implisitt at Bakkes side ikke har vært så interessert i å komme frem til en løsning .....

3. Størst interesse for Bakke fra Skandinavia, men ingen ting konkret såvidt han viste, men understreket igjen at det er Bakkes representanter som sitter i førersetet i prosessen - Leeds klarer ikke å finne en ny klubb til Bakke !
 

Per-Stian

Re: Bakke solgt
« Svar #178 på: August 29, 2006, 17:44:11 »
Denne saka har vore ei farse sidan den dagen Bakke vart skadd i Noregs kamp mot Sveits. Eg håpar for alles del at han får eit tilbod frå Premier League som alle partar kan vere nøgde me. Bakke fortenar å spele førstelagsfotball på høgt nivå, Leeds harkje råd t lønna hans, vi har henta Nicholls som erstattar for han allereie.

Ber t øvre makter om at alt ordnar seg i løpet av dagen...

Peter7

Re: Bakke solgt
« Svar #179 på: August 29, 2006, 17:47:36 »
Kjell Inge, hvor er du?

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'