Skrevet av Emne: Top of the league...  (Lest 1454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Top of the league...
« på: August 28, 2006, 00:01:54 »
Vel 7 points... kunne enkelt vært 4 til...2 mot qpr og 1 mot CP og Cardiff... da ville vi vært på topp sammen med Cardiff på 11 poeng... NICE hva...

Vi har vært uheldige i de tre nevnte kampene og fasit til nå er vel at vi har spilt en mix av gode og dårlige kamper og at det desverre har gitt litt for få poeng til nå! Med litt tur som sagt kunne ting sett lysere ut.

Bekymringer
1.Det som bekymrer er jo at vi blir presset bakover på slutten av hver kamp!!! Hvorfor??? Det er og blir Blackwells ansvar.

2. Laget... vi er ikke styrket siden ifjor... hvorfor ikke? Penger? Ja men Leeds er Leeds og vi skulle kunne hentet flere kvalitetspillere... Isteden selger vi våre beste??? Hulse, Bakke, samtididg som vi har langtidskader på samme plasser... Vi ser hva som har skjedd når Horse ble borte... ingen backup... Hva om Derry skulle blitt skadet idag??? Og Bakke solgt... NEI NEI NEI... det virker veldig rotete og lite strukturert... Vi er utrolig sårbare om dagen for utestengelser og skader... Vi har med andre ord ingen tropp å stole på

3. Moore foran Blake. Vel hva har skjedd med Blake... han er tross alt på benken men... men tviler på at han kan ha blitt så mye dårligere enn ifjor?

HÃ…P!!! At vi har fått noen pund for Bakke og at sparte lønnskostnader gjør at Blackwell har noen JOKERE i ermet som han drar frem før vinduet stenger... Da vil jeg se noen BIG "signings" som kan skape litt positivitet og drive inn i laget...
ALT VIRKER LITT SEIGT FOR TIDEN!!!

Så Bakke ut og 2-3 nye inn...
Hvis Bakke går og ingen kommer inn blir jeg gal!

Førde

Re: Top of the league...
« Svar #1 på: August 28, 2006, 00:08:33 »
Eg trur Leeds vil komme meir og meir etterkvert!
At moore spiller er rart, han er god, MEN, Kvifor ikke Blake ? skada?!
Når Bakke forsvinner fra Leeds, vil Leeds nok hente inn ny/e spiller/e , DET må dei gjere, eller er eg redd for at Leeds ikke vil klare dette...

Marching On Together...
Marching On Together

auren

Re: Top of the league...
« Svar #2 på: August 28, 2006, 00:16:23 »
Bekymringer
1.Det som bekymrer er jo at vi blir presset bakover på slutten av hver kamp!!! Hvorfor??? Det er og blir Blackwells ansvar.


Uenig i at dette ansvaret kun hviler paa Blackwell. Fotball er som kjent mye psykologi, og etter at vi har sluppet inn 4 maal de siste 10 kampene er det en usikkerhet som sniker seg inn i bakhodene til spillerne. Leeds United er et LAG bestaaende av spillere, manager og stoetteapparat, og det er opp til LAGET aa klare aa faa vekk de negative tankene. Blackwell har selvsagt et ansvar for dette, men ikke alene!

At Moore ble foretrukket fremfor Blake synes jeg ogsaa var litt rart, men kanskje det ikke er det. Blake imponerte ihvertfall ikke mot Cardiff, og jeg tror heller han ikke gjorde noen stor jobb mot Chester. Da er det vel greit at Ian Moore ogsaa faar sjansen fra start. Han beviste i dag en god innsatsvilje, men foeler han mangler det lille ekstra. Men godkjent karakter skal han faa.

auren


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ragnar

Re: Top of the league...
« Svar #3 på: August 28, 2006, 03:40:27 »
Moore har innsats, men er en ganske middelmådig spiss. Syntes Blake eller Beckford kunne ha kommet inn de siste 20 min for han. Eller latt Howson fått prøvd seg. Så tøft var det ikke utpå banen i dag...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Top of the league...
« Svar #4 på: August 28, 2006, 03:43:58 »
Blake spilte seg vel ut av laget for de kommende fjorten år forrige helg...



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Re: Top of the league...
« Svar #5 på: August 28, 2006, 17:13:16 »
Syns det er noe passivt over spissene våre inne i boksen.

Thinking outside the box er IKKE noe å trakte etter for en spiss.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav