Skrevet av Emne: Shaun Derry  (Lest 6346 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert H.

Shaun Derry
« på: August 28, 2006, 00:27:54 »
Mange vil sikkert være uenig i dette, men jeg synes nå det skinner igjennom at Derry misset pre-season. De to siste kampene har han vært direkte svak i mine øyne. Med Bakke på vei ut porten og Nicholls på skadelista er vi tilbake til utgangspunktet fra ifjor med dårlig dekning på sentral midtbane...

Nå må Bates frem med sjekkheftet!


B-m

Re: Shaun Derry
« Svar #1 på: August 28, 2006, 00:32:25 »
Derry har helt klart vært rusten, kanskje 80%. Får håpe han har begynt å finne formen.
Men vi trenger flere menn på midten
Forventer en big signing !
« Siste redigering: August 28, 2006, 00:32:58 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Re: Shaun Derry
« Svar #2 på: August 28, 2006, 00:33:47 »
Derry var kanskje banens dårligste idag, selv om han spilte seg noe opp utover kampen. [V]

Jon R.
Jon R.

auren

Re: Shaun Derry
« Svar #3 på: August 28, 2006, 00:34:49 »
Enig. Derry var svak i dag, og mot Cardiff var han heller ikke sharp. Han trenger matchtrening, og med Bakke ut doera og Stone og Nicholls skadet er det vel ingen som kan erstatte Derry. Dessverre. Haaper som deg at vi enten kjoeper inn en spiller, eller laaner en. Et laan begrunnes med at vi har baade Stone og Nicholls tilbake om et par maaneder. Bruk heller penger paa en god venstreback!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Re: Shaun Derry
« Svar #4 på: August 28, 2006, 01:12:10 »
Jeg har ikke sett kampen mot Wednesdag, men har jo tidligere sett at Shaun Derry ikke er et talent av dimensjoner.
Med dette mener jeg at det er innsatsviljen og det fysiske spillet som er hans (nær sagt eneste) styrke. Og som mange her, mener jeg at dette er isolert sett en utrolig viktig rolle. Fungerer ikke rottweileren, går det ofte dårlig!

Derfor er det viktig at Derry orker!

Marching On Together!
Marching on together!

Peter7

Re: Shaun Derry
« Svar #5 på: August 28, 2006, 01:14:39 »
Det ryktes at han snart får et avbrekk pga en operasjon, også.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

peacock

Re: Shaun Derry
« Svar #6 på: August 28, 2006, 02:10:48 »
"Det ryktes at han snart får et avbrekk pga en operasjon, også."

Om dette stemmer, blir jo et Bakke-salg håpløst!

Sheridan

Re: Shaun Derry
« Svar #7 på: August 28, 2006, 02:29:29 »
Støtter denne.
Kunne nesten lure på om han så dobbelt til tider.
Passningene gikk jo i hytt og pine - og der var heller ikke mye guts å spore i duellene....noe som jo er uvanlig fra Shaun. Kommer nok sterkere tilbake. Dette er en av de spillerene jeg "stoler på" i dagens mannskap.

« Siste redigering: August 28, 2006, 02:29:56 av Sheridan »

chief

Re: Shaun Derry
« Svar #8 på: August 28, 2006, 02:47:49 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg har ikke sett kampen mot Wednesdag, men har jo tidligere sett at Shaun Derry ikke er et talent av dimensjoner.
Med dette mener jeg at det er innsatsviljen og det fysiske spillet som er hans (nær sagt eneste) styrke. Og som mange her, mener jeg at dette er isolert sett en utrolig viktig rolle. Fungerer ikke rottweileren, går det ofte dårlig!

Derfor er det viktig at Derry orker!

Marching On Together!





[B)][B)]

Han er en av de få utpå der idag som har talent.
Problemet er at han ikke er i form.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Dennis

Re: Shaun Derry
« Svar #9 på: August 28, 2006, 03:06:05 »
Tja... Jeg vil si Healy, Killer osv har mer inne som fotballspiller enn Derry. Men nå er jo Derry en sliter, og har innsatsvilje. Det er satt veldig på kanten, det som skal til.

Har tidligere prøvd å sammenligne han med Makelele. Det blir jo teit, ettersom Derry er mye bedre [:p] men poenget er at Makelele som regel takler, og spiller ballen til siden eller i støtte. Altså, gjør det enkelt! Den rollen krever ikke altfor mye mer og synes ikke Derry (en av mine favoritter i Leeds) har så mye mer. Om han har det, så gjerne for meg da ingenting er bedre enn det, men han har ikke vist så mye i de kampene jeg har sett.

quote:
Originally posted by chief

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg har ikke sett kampen mot Wednesdag, men har jo tidligere sett at Shaun Derry ikke er et talent av dimensjoner.
Med dette mener jeg at det er innsatsviljen og det fysiske spillet som er hans (nær sagt eneste) styrke. Og som mange her, mener jeg at dette er isolert sett en utrolig viktig rolle. Fungerer ikke rottweileren, går det ofte dårlig!

Derfor er det viktig at Derry orker!

Marching On Together!





[B)][B)]

Han er en av de få utpå der idag som har talent.
Problemet er at han ikke er i form.

1 4 all and all 4 1



Marching On Together!
Marching on together!

Sleivind

Re: Shaun Derry
« Svar #10 på: August 28, 2006, 03:08:48 »
Derry var rett og slett håpløs idag! Synes egentlig det er ganske merkelig at han får spille kampen ut. Hadde til og med vært bedre med Gregan på midten idag.

Meeeen, vi vant idag, og da bør en vel ikke klage for mye [:)]

Jon R

Re: Shaun Derry
« Svar #11 på: August 28, 2006, 04:09:40 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Derry var rett og slett håpløs idag! Synes egentlig det er ganske merkelig at han får spille kampen ut. Hadde til og med vært bedre med Gregan på midten idag.

Meeeen, vi vant idag, og da bør en vel ikke klage for mye [:)]



Gregan var på sykehus med sitt syke barn. Faktum er at vi ikke har spillere igjen som cover sentralt, med Nicholls, Stone, Gylfi på skadelista og Bakke på utsalg. Danny Rose burde absolutt vært med i troppen idag, sammen med Howson. [V]

Jon R.
Jon R.

Runar

Re: Shaun Derry
« Svar #12 på: August 28, 2006, 05:39:01 »
Derry var i dag elendig etter mitt skjønn..... Men det var ikke bare han, men storsett hele laget. Han var ikke noe særlig dårligere enn de andre. Først å fremst synest jeg at LAGET viser svakheter kampen igjennom.
 

SOL

Re: Shaun Derry
« Svar #13 på: August 28, 2006, 16:40:10 »
Derry må sannsynligvis gjennomgå en brokk-operasjon i nærmeste fremtid. Støtter et evt. salg av Bakke, men vi må nok hente inn en eller to spillere på lån.
 

Ronald

Re: Shaun Derry
« Svar #14 på: August 28, 2006, 16:52:36 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Sleivind

Derry var rett og slett håpløs idag! Synes egentlig det er ganske merkelig at han får spille kampen ut. Hadde til og med vært bedre med Gregan på midten idag.

Meeeen, vi vant idag, og da bør en vel ikke klage for mye [:)]



Gregan var på sykehus med sitt syke barn. Faktum er at vi ikke har spillere igjen som cover sentralt, med Nicholls, Stone, Gylfi på skadelista og Bakke på utsalg. Danny Rose burde absolutt vært med i troppen idag, sammen med Howson. [V]

Jon R.



Dette undrer eg litt på!? Uten unntak så var alle uttalelser i forkant av første ordinære kamp at i år har Leeds en bred dtall og opp dekking på alle plasser. Merkelig hvordan vi plutselig ser et lag som overhode ikke fungerer, som ikke har alternativ, som pr d.d. må konsentrere seg om å OVERLEVE[:(][:(] Dette skulle være sesongen som gav oss troen tilbake, men eg sliter med positive tanker for øyeblikket.[:(!]

"No hadde det vært godt med en Whisky."

Lars E

Re: Shaun Derry
« Svar #15 på: August 28, 2006, 17:02:24 »
Fatte ka du seie. Slite sjøl me positive tankar.[V]

Forever Leeds
Forever Leeds

ragnar

Re: Shaun Derry
« Svar #16 på: August 29, 2006, 15:35:28 »
Er vel på tide å hive innpå en av unggutta nå i disse dager med mange skader/suspenson og med Bakke til salgs. Selv om det kanskje ikke er heldig å matche de så fort...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

stian

Re: Shaun Derry
« Svar #17 på: August 29, 2006, 16:03:36 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Sleivind

Derry var rett og slett håpløs idag! Synes egentlig det er ganske merkelig at han får spille kampen ut. Hadde til og med vært bedre med Gregan på midten idag.

Meeeen, vi vant idag, og da bør en vel ikke klage for mye [:)]



Gregan var på sykehus med sitt syke barn. Faktum er at vi ikke har spillere igjen som cover sentralt, med Nicholls, Stone, Gylfi på skadelista og Bakke på utsalg. Danny Rose burde absolutt vært med i troppen idag, sammen med Howson. [V]

Jon R.


Jeg er faktisk litt uenig. Det er uten tvil viktig at disse to unggutta får prøve seg snart, men jeg synes ikke knokkelkamp borte i et lokalderby er tidspunktet å kaste dem innpå.




'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

Robert H.

Re: Shaun Derry
« Svar #18 på: August 30, 2006, 20:27:25 »
Bekreftes nå at Derry er ute i 1 måned. Nå sliter vi på midten med Bakke bortsendt til en fjern fjordarm på Norges vestland...

Sleivind

Re: Shaun Derry
« Svar #19 på: August 30, 2006, 20:42:14 »
Da har vi to uker på å få Nicholls frisk, eller så blir det vel Gregan på midtbanen igjen....

quote:
Originally posted by Robert H.

Bekreftes nå at Derry er ute i 1 måned. Nå sliter vi på midten med Bakke bortsendt til en fjern fjordarm på Norges vestland...


MrK

Re: Shaun Derry
« Svar #20 på: August 30, 2006, 21:34:44 »
Nicholls er ute 2 mnd og da har vi tynn sentral midtbane, trøsten er at lån er mulig utover 31.08 men det begynner å haste!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Læshy

Re: Shaun Derry
« Svar #21 på: August 30, 2006, 22:03:15 »
Nicholls ute i to måneder? Leste da senest i går at fysioterapautene har satt som mål å ha han tilbake til Wolves kampen som er etter den internasjonale pausen? Eller har det skjedd mer siden den gang jeg ikke har fått med meg?

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Jon R

Re: Shaun Derry
« Svar #22 på: August 30, 2006, 22:22:54 »
quote:
Danny Rose burde absolutt vært med i troppen idag, sammen med Howson [V]

Jon R.


Jeg er faktisk litt uenig. Det er uten tvil viktig at disse to unggutta får prøve seg snart, men jeg synes ikke knokkelkamp borte i et lokalderby er tidspunktet å kaste dem innpå.



Kampen på søndag var ingen "knokkelkamp" i mine øyne. Jeg snakker ikke om å bruke han fra start, men å ha han med i troppen og kanskje benken for å få "smake" på førstelaget. Tiden burde være moden for å introdusere de av juniorene som imponerer på reservelaget over tid, som Howson og Rose. [8)]


Jon R, som vel stjal Runars replikk her. [8D]
« Siste redigering: August 30, 2006, 22:24:20 av Jon R »
Jon R.

chief

Re: Shaun Derry
« Svar #23 på: August 30, 2006, 22:34:58 »
Nå sliter vi virkelig.

2 av Leeds sine beste spillere er ute av laget.Derry pga skade,og Bakke pga lönnskostnader etc.
Tilfeldigvis er begge sentrale midtbanespillere som skal styre spillet vårt og vaere motor i laget.
Eneste cover vi har er Nicholls,men han er skadet. Westlake spiller også sentralt,men det vi har sett av han til nå er bare periodevis godt nok til å forsvare en plass 1.elleveren.

Et hvert lag som har ambisjoner om opprykk,trenger en playmaker og en midtbanekriger.Vi har ingen av delene.

Vi får krysse fingrene for at Nicholls er spilleklar snart,(spennende spiller) og jeg personlig ville gjerne sett Bakke tilbeke på laget.



1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

jarle

Re: Shaun Derry
« Svar #24 på: August 30, 2006, 23:03:53 »
Vel vel... det mangler bare at vi selger Killa...

da har vi ingen forsvarere (jo vi har to pensjonister med skillpadde fart)
ingen midbanespiller ( per nå er 5 sentrale midtbane spillere fra ifjor borte eller skadet.)
og ingen spisser... (våre to sterke spisser solgt eller skadet)

da står vi igjen med et pår middelmådige backer og kantspillere...
var det opprykk vi satset på... dette var sesongen da ting skulle ligge til rette for å ta steget tilbake...
vel i mine øyne så har vi tatt et gigantisk steg i feil retning hverken mer eller mindre...


Hurrraaaaa...


kjelvi

Sv: Shaun Derry
« Svar #25 på: November 03, 2007, 10:57:08 »
Leeds United's Derry: It's been so tough


Shaun Derry

"I'd never turn the chance to play for Leeds United down. You'd be a fool to do that. This is a huge club – the biggest club I'll ever play for, and the biggest club that 99 per cent of peo"

LEEDS United midfielder Shaun Derry today revealed the mental torment he endured at the hands of a minor injury which led to 10 months on the sidelines.
Derry made his first competitive outing since the beginning of January yesterday as Leeds' reserves beat Hartlepool United at Elland Road, and his 90-minute appearance brought an end to his painful battle to recover from a damaged heel.
The 29-year-old was hurt by an innocuous challenge during United's 3-1 defeat to Stoke City on December 30 last year, but what appeared to be a slight concern developed into a major complication, forcing Derry to have surgery to remove a cyst from his heel bone.
The operation ended his involvement in last season, and Derry became temporarily redundant just months after playing a pivotal part in Leeds' run to the 2006 Championship play-off final.
The plan was just to play 60 or 75 and see how I felt, but I was quite happy."
A comfortable performance at a near-empty Elland Road provided confirmation that the worst of Derry's fitness concerns have been addressed, but his future with United remains cloudy.
The midfielder was told by manager Dennis Wise that he would be free to leave Leeds on loan when he completed his recovery, in part to improve his fitness but also as a result of the changing hierarchy at Elland Road.
The squad that Derry was part of at Stoke last year has been pulled apart, and Wise's first full season at Elland Road has arrived with new plans, a new set of players and a new agenda in which Derry's position is less than clear.
The midfielder would seem to be a valuable asset in League One, but Wise has already indicated that a fully-fit squad would leave Derry considerably short of first team selection. A succession of injuries is his most likely avenue back into United's starting line-up.
Derry's availability on loan is likely to generate interest elsewhere, and representatives of Hull City, Scunthorpe United and Ipswich Town were all present at Elland Road yesterday, where a penalty from Filipe Da Costa and a Jonathan Howson header earned Leeds their 2-1 win.
Derry said: "I've not spoken to the manager (about his long-term future) but I understand my position here.
"The gaffer has come in and ripped apart the squad that was.
"My old team-mates have all gone on to pastures new and I'm not too sure what the situation is for me – whether I'm going to follow suit, or whether the gaffer wants to keep me.
"Time will tell, but it's just important for me to play football. If that's at Leeds United then I'll be absolutely delighted, it's an incredible football club. But if it's somewhere new then I'm still playing football, and I've got the best job in the world.
"I'm only in my 20s and I'm very driven. I look at the young lads coming through and I realise that I've got to be on my toes day-in, day-out.
"But I'm a professional kind of person and you have to be these days because if you do things wrong you soon slip out of the net.
"I'd never turn the chance to play for Leeds United down. You'd be a fool to do that. This is a huge club – the biggest club I'll ever play for, and the biggest club that 99 per cent of people who pull on the white shirt will ever play for.
"But I know the situation here and, for me, in the short-term I need to get fit.
That's what I'm intending to do."
A loan move involving Derry would need to be sanctioned before the Football League's deadline for emergency deals passes towards the end of this month.
A sudden spate of injuries ahead of last weekend's game against Millwall suggested a possible reprieve for Derry, but Andrew Hughes is expected to return at Carlisle United on Saturday, and both Radostin Kishishev and Alan Thompson are close to shaking off minor problems.
United do not have another reserve match until November 14, when they visit Scunthorpe, and Derry said: "That's a little bit of a downer because I'd like to play next week.
"But I've got to be patient, and that's something I've not been good at in the past. For once in my life I'm going to make sure I do it right."
The 2006-07 campaign began with the news that he had agreed a new three-year contract at Elland Road, indicating that the former Crystal Palace midfielder would remain at the heart of United's future plans, but his long absence became so frustrating that Derry was delighted to appear in a Leeds shirt in any capacity yesterday.
He started and finished a 2-1 victory over Hartlepool, weighing in with the occasional trademark tackle and coming within inches of a goal with a back-post header in the second half, and the fixture was another move forward for a player who has been forced to move in small steps through 2007.
Derry said: "It's been ridiculous. I've never been out for this long before. I keep harping on about it, but it was such an innocuous challenge at Stoke last December and we're now hitting November.
"The 10 months have flown by, but I've had a lot of time to sit at home with my wife and my family and sometimes you question what you're doing.
"I'm not too proud to say it but I've been bitterly upset within the four walls of my home. My wife's been excellent, and she's kept me going.
"It's been a tough time but eventually you see light at the end of the tunnel. You have to keep going because this is the best game in the world, and we're privileged to be footballers.
"I'm just delighted to be playing again. For me it was important because I needed the 90 minutes.

YEP

kjelvi

Sv: Shaun Derry
« Svar #26 på: November 03, 2007, 11:01:24 »
United reject Derry approaches

Leeds United have turned away a handful of initial approaches for Shaun Derry after insisting they will work to find the right opportunity for the recovering midfielder.


Derry has been the subject of a number of enquiries after being made available for loan by Dennis Wise, but United's boss will not sanction his departure from Elland Road until a suitable destination is found for the 29-year-old.
Wednesday's reserve game between Leeds and Hartlepool United saw Derry complete his first appearance since damaging his heel at the turn of the year, and he is attempting to regain full fitness before the Football League's emergency loan market closes on November 22.
The midfielder is on the very fringes of Wise's plans but could still play a future role with Leeds, and his contract runs until the summer of 2009.
But he admitted this week that he was happy to move elsewhere on a temporary basis to improve his fitness unless a first-team opportunity presents itself before the League's deadline.
Wise said: "I've had one or two people ask me about him but it would probably suit him to go to other places.
"That was his first reserve game and he knows he's a little bit off the pace. He needs games."

YEP

auren

Sv: Shaun Derry
« Svar #27 på: November 03, 2007, 11:41:12 »
Fin artikkel om Derry. Liker fyren, og håper at Wise finner ut at han er mer enn god nok til å spille førstelagsfotball igjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: Shaun Derry
« Svar #28 på: November 03, 2007, 12:01:04 »
Glimrande at Derry-bites-yer-legs er tilbake i trening, men kvifor hastar det så inni helsikke med førstelagsfotball? Han bør vel innfinne seg i å trene seg sakte, men sikkert opp att etter eit så langt skadeavbrekk. Aller helst på Thorpe Arch, i mine auge.

Roy

Sv: Shaun Derry
« Svar #29 på: November 03, 2007, 16:03:07 »
Derry kan bli svært god å ha i bakhånd når vi skriver januar/februar
Stand up and sing for LEEDS UNITED