Skrevet av Emne: den nye wallace  (Lest 2624 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

den nye wallace
« på: August 28, 2006, 02:18:30 »
Vart imponert over Carole idag.
Ein livlig liten kar som ikkje var redd for å utfordre, kom til kanten og skapte sjanser. Hadde vel også eit par avslutninger sjølv også. Håper han får sjansen på høgrekanten nokre kamper framover.

Vår nye Rod Wallace???



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sheridan

Re: den nye wallace
« Svar #1 på: August 28, 2006, 02:25:36 »
Han viste absolutt tendenser....dog i relativt små porsjoner.
Men helt klart en spennende spiller å følge utover sesongen.



Førde

Re: den nye wallace
« Svar #2 på: August 28, 2006, 04:13:22 »
Carole imponerte meg og i dagens kamp! liten-hurtig-flink med ballen!! tok seg bra ut i kampen;)
Marching On Together

Mikkel

Re: den nye wallace
« Svar #3 på: August 28, 2006, 05:39:10 »
Litt tidlig å si enda... Men bra i dag.

auren

Re: den nye wallace
« Svar #4 på: August 28, 2006, 05:48:49 »
Hehe... Rart du nevner dette Tom S. Sa akkurat det samme under kampen i dag. Minner veldig om godeste Wallace i kroppsbygning.



Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: den nye wallace
« Svar #5 på: August 28, 2006, 05:51:49 »
quote:
Originally posted by auren

Hehe... Rart du nevner dette Tom S. Sa akkurat det samme under kampen i dag. Minner veldig om godeste Wallace i kroppsbygning.



Stiller folket opp på fottikken???

...spør Asbjørn, som tar kampene hjemme for tiden



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

soumoh

Re: den nye wallace
« Svar #6 på: August 28, 2006, 15:21:23 »
Han var vår mest kreavtive spiller i går. Hadde Lewis hadde samme innstilling som han. Er det flere som har lagt merke til at Lewis spiller mer som spiss enn vestre ving?

We'll be back.
We'll be back.

Lars E

Re: den nye wallace
« Svar #7 på: August 28, 2006, 16:45:00 »
Lewis var fryktelig. Huff! Carole var kanskje den minst dårligste på Leedslaget igår og jeg tror han kan bli ein grei høyrekant for klubben.

Forever Leeds
Forever Leeds

Robert H.

Re: den nye wallace
« Svar #8 på: August 28, 2006, 16:46:35 »
Var du fyllesyk i går Larseirik? Hvis ikke er jeg redd du må foreta en "reality-check". Leeds er nok (dessverre) ikke bedre enn det du så igår...

quote:
Originally posted by Larseirik

Lewis var fryktelig. Huff! Carole var kanskje den minst dårligste på Leedslaget igår og jeg tror han kan bli ein grei høyrekant for klubben.

Forever Leeds



Lars E

Re: den nye wallace
« Svar #9 på: August 28, 2006, 16:50:17 »
Leeds e bedre en d de presterte igår! De har jo vært bedre i år f.eks. mot Palace enda d blei tap. Poenge e at de igår møtte et forferdelig Sheff W lag (nåke av d dårligaste eg har sitt) og blir t tider utspilt. Ã… eg nekte å verr fornøyd med d bare fordi ein tilfeldig situasjon gjorde at me fekk tri poeng.

Forever Leeds
« Siste redigering: August 28, 2006, 17:12:54 av Lars E »
Forever Leeds

Papi

Re: den nye wallace
« Svar #10 på: August 28, 2006, 17:37:26 »
Artig og lese kva ein kamp kan gjøre på synet av ein spelar. Nå er det mulig at dere har hatt trua på Carole dere også da, og ikkje vert med i hylekoret etter dei andre kampane:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

auren

Re: den nye wallace
« Svar #11 på: August 28, 2006, 23:31:39 »
Leeds ble da absolutt ikke til tider utspilt av Uglene. Det var mer omvendt i begynnelsen av andre omgang. Sheff Wed fremsto omtrent like daarlig som Cardiff, og som kjent leder naa Cardiff ligaen. Vi har faktisk allerede moett de tre lagene som topper ligaen (Cardiff, Norwich og Palace). Alle tre kampene var jevne og tette, og Leeds fortjente kanskje ikke mer enn tre poeng totalt (kunne fint ha endt uavgjort alle kampene).

Paa fotballpuben var det en del Leedsfans paa soendag ja. Synes du skal moete opp Asbjoern! Mye hyggeligere enn aa sitte alene i stua hjemme med en halvlunka oel?

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lars E

Re: den nye wallace
« Svar #12 på: August 28, 2006, 23:52:12 »
Då har ikkje me to sitt samme fotballkamp.

Ok i begynnelsen av andre omgang hadde me et press og totri sjangsar, men d betyr ikkje at me va d besta lage totalt sett og fortjente seieren. Uavgjort hadde vært et rettferdig resultat, med tanke på sjangsestatestikken. Meg eg synes Sheff W fekk lov t veldigt mye og me kunne fort blitt straffa. Et bedre lag hadde lekt me oss.

Forever Leeds
« Siste redigering: August 28, 2006, 23:56:36 av Lars E »
Forever Leeds

ragnar

Re: den nye wallace
« Svar #13 på: August 29, 2006, 15:33:19 »
Uglene fikk lov til alt for mye etter at Leeds fikk straffescoringen. Det får være måte på hvor mye en skal sikre og da. Dette så langt ned at spissene først presser innpå vår egen banehalvdel er jo ganske defensivt og. Går an å sikre et resultat med å holde ballen i laget og da...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

Re: den nye wallace
« Svar #14 på: August 29, 2006, 17:16:41 »
Eg såg heile kampen LIVE. Vi vart ikkje på noko tidspunkt "utspelt" av Owls, men dei produserte to-tre farlegheitar på overgongar. Vi hadde størst ballbesittelse og Carole gjorde ein stor kamp!

B-m

Re: den nye wallace
« Svar #15 på: August 29, 2006, 18:27:17 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Eg såg heile kampen LIVE. Vi vart ikkje på noko tidspunkt "utspelt" av Owls, men dei produserte to-tre farlegheitar på overgongar. Vi hadde størst ballbesittelse og Carole gjorde ein stor kamp!



Nok en god signing fra Blackwell! (Hvis han ikke tar en Sakho[:D])
Nå kan du spise litt "humble pie" Kato, som SLAKTET Carole og Blackie(lack of ambition) før Carole hadde sparket en ball.

Glenn Jensen ut!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Lars E

Re: den nye wallace
« Svar #16 på: August 29, 2006, 18:52:02 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Eg såg heile kampen LIVE. Vi vart ikkje på noko tidspunkt "utspelt" av Owls, men dei produserte to-tre farlegheitar på overgongar. Vi hadde størst ballbesittelse og Carole gjorde ein stor kamp!



Er uenig med deg. Synes du har lave forventningar. Ein stor kamp spelte han ikkje, men han gjorde ein grei figur, absolutt.

D lage som har hatt ballen mest gjennom 90 min, harkje nødvendigvis vore d besta lage i kampen. D e lengre periodar i fusste omgang der Sheff W e d førande lage og burde vel tatt ledelsen på den enorme sjangsen sin. Leeds derimot jekk av banen uten å ha prestert ein drit. Men me heve oss itte pause (spelerane fekk nok mye kjeft i pausen - fortjent) og skape ein del, inkl. målet. Derfra og ut e Sheff W nok ein gong d førande lage, men detta kan me nå unnskylda me både d eina og d andra.


Føle eg har fått ut mi meining om kampen nå. [:I] Klart at nåken her inne på forume har lavare ambisjonar t klubben enn d eg har, og d må di sjølsagt få lov å ha. [:)]

Forever Leeds
« Siste redigering: August 29, 2006, 18:59:12 av Lars E »
Forever Leeds

Per-Stian

Re: den nye wallace
« Svar #17 på: August 29, 2006, 19:06:28 »
At eg omtalar Caroles innsats som stor har dels me at eg faktisk tykte han va livleg og turde å utfordre forsvaret deira, dels fordi eg ikkje forventa så mykje av han og dels fordi han va vår bestemann i førsteomgong. Han besit ein teknikk ingen andre i dagens Leeds-lag kan matche, så han livar opp eit elles traust lag.

Heile forsvarlinja vår vart ryggande for mykje i første omgong, og d skapte nokre småfarlege sjansar for SheffWed. Trur på linje me deg at Blackie gjorde taktisk endringar t andreomgongen. Vi hamna ikkje så mykje bakpå då, og kontrollerte kampen i mine auge. Einaste gongen i kampen eg va nervøs (utan øl innabords) va ved straffesparket!