Skrevet av Emne: 5-dagars tur til LEEDS og omegn  (Lest 5245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

5-dagars tur til LEEDS og omegn
« på: August 29, 2006, 18:33:48 »
Onsdag 23. august sette kjærasten min og eg oss på flyet frå Sandefjord til Newcastle. Vi skulle unne oss ein 5-dagars tur til Leeds og Yorkshire etter ein sommar med stort sett jobbing. Dette var første gong Inger skulle få oppleve Leeds, så eg måtte leggje opp til litt anna enn berre fotball og pints. Hovudmålet for turen var difor Leeds Festival i Bramham Park, nokre miles frå Leeds mot York/Wetherby. Her opplevde vi blant andre Kaiser Chiefs på heimebane (forresten heilt spektakulært), Franz Ferdinand, Belle and Sebastian og fleire up-coming band.

For å gjere Inger kjend med ulike overnattingsalternativ budde vi først to netter på Comfort Inn, ei natt på Jury’s Inn og dei to siste nettene hos Peter Lorimer. Komforten varierte sjølvsagt mykje, men opplevinga av å sitje langt ut i dei seine nattetimane og skravle med Pete over eit ukjend antal Foster’s og Gin&tonics vegar opp for den litt skrale standarden på rommet.

Eg har vel aldri før vorte betre kjend med byen Leeds som denne gongen. Eg skulle fungere som både kjæraste, guide og poseberar på shoppingrundane, på ei og same tid. Travelt, men utruleg kjekt. Vi hadde nokre småturar til Wetherby og York også for å gjere oss kjend med nærområdet.

Søndag føremiddag vart vi henta i bil av ØBS og Helle hos Peter. Petey skulle også på kampen og kunne køyre oss, men då hadde vi allereie avtalt med dei to førstnemnde. Ved frukostbordet fortalde Petey at Bakke ikkje skulle spele kampen, men grunnen var noko vag. Om lag 35 minutt seinare rulla vi inn på ein parkeringsplass ved Hillsborough. Sidan Inger og eg ikkje har ”membership” måtte vi bestille billettar på hovudtribuna. Det vi ikkje visste på førehand var at vi hadde bestilt billettar i verste ”hooligans-land”! Maken til urokråker og motbydelege supporterar har eg aldri opplevd. Dei følgde meir med på kva Leeds-fansen føretok seg enn på kampen, og songar om tyrkarar og knivar dominerte kampen gjennom.

Vi haldt oss likevel rolege og følgde med på kampen. Kampen enda som kjend med ein 1-0 siger. Dette var faktisk første gong eg opplevde ein Leeds-siger på bortebane i ein obligatorisk kamp!

Turen vår var heilt fantastisk. Vi opplevde mykje moro og spennande på dei fem dagane i eit solrikt Yorkshire.

Karl Hot Shot

Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #1 på: August 29, 2006, 21:37:18 »
Hvem var da den dama du hadde med deg til Leeds i februar 2005?
 

chief

Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #2 på: August 29, 2006, 21:47:11 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Hvem var da den dama du hadde med deg til Leeds i februar 2005?



Nå spör du litt ubetimelig Karl.[B)][;)]

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Per-Stian

Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #3 på: August 30, 2006, 21:31:42 »
Forholdet t "februardama" e over, hadde me meg ny frøken no[;)]

h.b

  • Gjest
Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #4 på: August 31, 2006, 03:32:40 »
Er det hu dama som jeg traff på konserten med Kaizer chiefs
quote:
Originally posted by Per-Stian

Onsdag 23. august sette kjærasten min og eg oss på flyet frå Sandefjord til Newcastle. Vi skulle unne oss ein 5-dagars tur til Leeds og Yorkshire etter ein sommar med stort sett jobbing. Dette var første gong Inger skulle få oppleve Leeds, så eg måtte leggje opp til litt anna enn berre fotball og pints. Hovudmålet for turen var difor Leeds Festival i Bramham Park, nokre miles frå Leeds mot York/Wetherby. Her opplevde vi blant andre Kaiser Chiefs på heimebane (forresten heilt spektakulært), Franz Ferdinand, Belle and Sebastian og fleire up-coming band.

For å gjere Inger kjend med ulike overnattingsalternativ budde vi først to netter på Comfort Inn, ei natt på Jury’s Inn og dei to siste nettene hos Peter Lorimer. Komforten varierte sjølvsagt mykje, men opplevinga av å sitje langt ut i dei seine nattetimane og skravle med Pete over eit ukjend antal Foster’s og Gin&tonics vegar opp for den litt skrale standarden på rommet.

Eg har vel aldri før vorte betre kjend med byen Leeds som denne gongen. Eg skulle fungere som både kjæraste, guide og poseberar på shoppingrundane, på ei og same tid. Travelt, men utruleg kjekt. Vi hadde nokre småturar til Wetherby og York også for å gjere oss kjend med nærområdet.

Søndag føremiddag vart vi henta i bil av ØBS og Helle hos Peter. Petey skulle også på kampen og kunne køyre oss, men då hadde vi allereie avtalt med dei to førstnemnde. Ved frukostbordet fortalde Petey at Bakke ikkje skulle spele kampen, men grunnen var noko vag. Om lag 35 minutt seinare rulla vi inn på ein parkeringsplass ved Hillsborough. Sidan Inger og eg ikkje har ”membership” måtte vi bestille billettar på hovudtribuna. Det vi ikkje visste på førehand var at vi hadde bestilt billettar i verste ”hooligans-land”! Maken til urokråker og motbydelege supporterar har eg aldri opplevd. Dei følgde meir med på kva Leeds-fansen føretok seg enn på kampen, og songar om tyrkarar og knivar dominerte kampen gjennom.

Vi haldt oss likevel rolege og følgde med på kampen. Kampen enda som kjend med ein 1-0 siger. Dette var faktisk første gong eg opplevde ein Leeds-siger på bortebane i ein obligatorisk kamp!

Turen vår var heilt fantastisk. Vi opplevde mykje moro og spennande på dei fem dagane i eit solrikt Yorkshire.






Jon R

Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #5 på: September 01, 2006, 05:06:52 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Forholdet t "februardama" e over, hadde me meg ny frøken no[;)]



Var det "mai-dama" da, Per-Stian? Hvis ikke: I rest my case. [8D]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #6 på: September 01, 2006, 05:11:00 »
quote:
Originally posted by Jon R

Var det "mai-dama" da, Per-Stian? Hvis ikke: I rest my case. [8D]



Nei, det var nok June. Heh, Per Stian & Johnny Cash [:)]



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #7 på: September 01, 2006, 19:27:38 »
"Mai-dama" e også ute av bilete, likeins Juni[8D] Og t deg, Håkon, Inger va me oss på Kaiser Chief-konserten ja. Ho e stoooooor fan av britisk rock[:p]

h.b

  • Gjest
Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #8 på: September 02, 2006, 05:45:01 »
Likte dama di godt jeg. ta vare på hu videre
quote:
Originally posted by Per-Stian

"Mai-dama" e også ute av bilete, likeins Juni[8D] Og t deg, Håkon, Inger va me oss på Kaiser Chief-konserten ja. Ho e stoooooor fan av britisk rock[:p]





Jon R

Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #9 på: September 02, 2006, 07:02:02 »
quote:
Originally posted by h.b

Likte dama di godt jeg. ta vare på hu videre
 


Mens miss january, february, march, april og may sitter på dass og griner. TUUUUURIIIIIIII... [}:)]

Jon R.
Jon R.

Lids

Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #10 på: September 02, 2006, 13:33:28 »
Skjønnet ikke hva alle disse damene ser i en liten tykk mann med store briller, grått hår og skjegg. [:)]

Thomas
Thomas

Karl Hot Shot

Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #11 på: September 04, 2006, 16:24:06 »
quote:
Originally posted by Lids

Skjønnet ikke hva alle disse damene ser i en liten tykk mann med store briller, grått hår og skjegg. [:)]

Thomas



Dama til Ken Bates er fin nok, alderen tatt i betraktning. Bates har ikke akkurat vært kjent for å skaffe seg nedfallsfrukt. Per-Stians damer kjenner jeg ikke veldig godt til, annet enn "februar-dama", som virket bra nok.
 

Erik_

Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #12 på: September 04, 2006, 16:54:50 »
Per-Stian er vel Luscos svar på Don Johan, eller Hugh Hefner... [:)]

Venter bare på kalender utgivelse.

MrK

Re: 5-dagars tur til LEEDS og omegn
« Svar #13 på: September 04, 2006, 16:57:55 »
Stakkars mann - for et pes for å være sjarmerende!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?