Skrevet av Emne: Ikke 1 kamp mer??  (Lest 1767 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Ikke 1 kamp mer??
« på: August 29, 2006, 20:29:49 »
Noen som vet når denne klausulen m/Sogndal slår inn? For det er jo det det koker ned til......han må være akkuret 1-en kamp unna nå da??

It is in the club's best interests for Eirik to move on," explained chief executive Shaun Harvey on the club's official website.

"At the present time Eirik is back in Norway trying, along with his advisers, to find another club before the transfer window shuts at the end of the month.

"While the level of his salary is in no way his fault, it is preventing the club from moving forward as quickly as we would like.

"Snodig at de oppdaget det akkurat NÃ…Ã…!
 

Sverre

Re: Ikke 1 kamp mer??
« Svar #1 på: August 29, 2006, 21:00:25 »
Bakke har etter mine tall 196 kamper totalt for Leeds United, mens han har spilt 143 ligakamper. Trolig er det nok en kombinasjon av Bakkes manglende vilje til selv å gjøre noe aktivt for å finne en ny klubb og dette med nye utbetalinger til Sogndal ved X antall spilte kamper som er hovedårsaken til det som har skjedd den siste uken.

Overgangssummen har jo tidligere vært nevnt, og såvidt meg bekjent betalte Leeds £ 1.75 mill. for Bakke da han kom i 1999, men trolig har klubben også gått med på å betale ytterligere £ 1.75 mill. ved et visst antall kamper. Dette kan ha vært gjort på mange måter, f.eks ved å betale ulike beløp for hver XX. spilte kamp. Kanskje også en "stor" utbetaling ved f.eks. 100 og 200 spilte kamper.

Mye spekulasjoner, men slik gjøres jo ofte overganger, når man ikke helt er enige om verdien på en spiller.
 

MrK

Re: Ikke 1 kamp mer??
« Svar #2 på: August 29, 2006, 21:12:26 »
.så da koker det ned til at det er delbetaling for Bakke og ikke Eiriks påståtte griskhet - det forandrer jo saken en god del.

Leeds må betale Sogndal, hvis Eirik spiller mer - det kommer en ikke unna. Sogndal Campus skal jo også betales
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

auren

Re: Ikke 1 kamp mer??
« Svar #3 på: August 29, 2006, 23:20:49 »
quote:
Originally posted by MrK

.så da koker det ned til at det er delbetaling for Bakke og ikke Eiriks påståtte griskhet - det forandrer jo saken en god del.

Leeds må betale Sogndal, hvis Eirik spiller mer - det kommer en ikke unna. Sogndal Campus skal jo også betales



Bakke faar visstnok ogsaa 4000 pund for hver kamp han spiller, dvs. hvis han spiller fast faar han rundt om kring 40000 pund i uka.. helt vilt![}:)]

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Re: Ikke 1 kamp mer??
« Svar #4 på: August 29, 2006, 23:40:49 »
quote:
Originally posted by auren
Bakke faar visstnok ogsaa 4000 pund for hver kamp han spiller, dvs. hvis han spiller fast faar han rundt om kring 40000 pund i uka.. helt vilt![}:)]

Leeds
Till
I
Die!



Vilt er det, ja, men ikke SÃ… vilt. Vi spiller vel sjelden fire kamper i uka? [:D]

Rund 30000 tenker jeg vi sier, i så fall. Vilt nok det!

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Jon R

Re: Ikke 1 kamp mer??
« Svar #5 på: August 30, 2006, 00:35:02 »
"Eirik, you've filled your coffers from the corpse of a dying club, now have the grace to slink off into the night and don't be seen to be pawing the body looking for money in the shroud - it's unseemly, even for a Viking." [V]


Jon R.
Jon R.

auren

Re: Ikke 1 kamp mer??
« Svar #6 på: August 30, 2006, 00:42:35 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by auren
Bakke faar visstnok ogsaa 4000 pund for hver kamp han spiller, dvs. hvis han spiller fast faar han rundt om kring 40000 pund i uka.. helt vilt![}:)]

Leeds
Till
I
Die!





Vilt er det, ja, men ikke SÃ… vilt. Vi spiller vel sjelden fire kamper i uka? [:D]

Rund 30000 tenker jeg vi sier, i så fall. Vilt nok det!

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates




Tenkte som du fant ut, helt feil. Tenkte at han hadde 23000 i maaneden, og da ville det blitt 40000 i maaneden og ikke i uka. Med 40000 i maaneden hadde han vel ogsaa fortsatt vaert Leedsspiller...

auren, ikke ved sine fulle fem...[xx(][:I]

Leeds
Till
I
Die!
« Siste redigering: August 30, 2006, 00:45:35 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Re: Ikke 1 kamp mer??
« Svar #7 på: August 30, 2006, 01:53:42 »
40000 i måneden, se det hadde han vel muligens fortjent [:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav