Skrevet av Emne: Jon Parkin  (Lest 3956 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik M

Jon Parkin
« på: August 29, 2006, 21:23:10 »
Hentet fra Macclesfields egen web (spennende?):

Parkin Move To Give Macc Windfall?

By Gary J
Date: 29/8/2006

Macclesfield Town could well be in line for a cash windfall if the rumours about big Jon Parkin are true. The beast is being lined up for a move to Leeds United before Thursdays transfer deadline.

The Hull City big man signed for the Tigers at the start of this year from the Silkmen and we do have a 20% sell on clause if he moves on to another club.

If Leeds were to offer a million pounds this could give Macc a huge windfall to maybe allow us to strengthen our squad.

Leeds are on the look out for a new striker after losing Rob Hulse to Sheff Utd in the summer.  They are believed to be ready to pay a fee of £750,000 for the Barnsley-born Parkin.

With Hull City also after a couple of strikers it looks as though the deal might be done come Thursday teatime.

 
 
 

MrK

Re: Jon Parkin
« Svar #1 på: August 29, 2006, 21:48:33 »
http://www.hullcityafc.premiumtv.co.uk/page/Squad/Profiles/0,,10338~11743,00.html

ser ikke ut til å ha stått over mange måltid han her:-)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

26Killa

Re: Jon Parkin
« Svar #2 på: August 29, 2006, 21:58:05 »
Den "lille" mannen har jo scoret mot Leeds å:P

http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=375946&CPID=10&title=Parkin+dents+Leeds

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
« Siste redigering: August 29, 2006, 21:59:48 av 26Killa »
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

kjellern

Re: Jon Parkin
« Svar #3 på: August 29, 2006, 23:16:44 »
Rykter om at mannen på 1,93 veide inn på ca 110 kg da han meldte seg tilbake til pre season trening! Match vekten skal normalt ligge på ca 90 kg.......Kan det være at dette er John Hawleys ukjente sønn som dukker opp i Leeds drakta ?
(for de som ikke er så utgamle som undertegnede - vi hadde en særdeles tung og god angrepsduo rundt 1980 med John Hawley og Ray Hankin).

Jeg har aldri sett mannen spille - men husker at han ble omtalt som et stort talent i Barnsley tiden og at det også dengang gikk rykter om at Leeds holdt mannen under oppsikt.
 

ragnar

Re: Jon Parkin
« Svar #4 på: August 29, 2006, 23:25:29 »
Blir litt å bryne seg på han med andre ord... ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

auren

Re: Jon Parkin
« Svar #5 på: August 29, 2006, 23:27:06 »
Har scoret 3 maal paa 5 kamper for bunnlaget i divisjonen, og det er alle lagets 3 maal. Ikke verst.
Vet ogsaa svaert lite om denne spilleren, men naa er jo Horsfield klar igjen etter neste kamp, saa aa bruke rundt 750 000 pund synes jeg er unoedvendig. Bruk heller penger paa et par laanespillere paa midten... og kjoep en ny venstreback! For all del!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

26Killa

Re: Jon Parkin
« Svar #6 på: August 29, 2006, 23:33:27 »
http://www.youtube.com/watch?v=QEvtGv6an2Q

2 mål av han mot Leeds...

fant ikke noe mere av Parkin

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

lojosang

Re: Jon Parkin
« Svar #7 på: August 29, 2006, 23:37:27 »
...for his number is six.
Genialt! [:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

ToreLA

Re: Jon Parkin
« Svar #8 på: August 29, 2006, 23:46:38 »
quote:
Originally posted by kjellern

Rykter om at mannen på 1,93 veide inn på ca 110 kg da han meldte seg tilbake til pre season trening! Match vekten skal normalt ligge på ca 90 kg.......


Haha, yeah right. Rykter er vel stikkordet.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


MacMurder

Re: Jon Parkin
« Svar #9 på: August 30, 2006, 02:13:02 »
http://img.photobucket.com/albums/v238/wocky181/Fatbeast.jpg

Ja "kjappe og målfarlige" typer som den godeste Parkin, er akkurat det vi trenger...Hvorfor ikke hente Ian Marshall med det samme, han er vel av samme "mould" som denne herremannen, dog av en litt eldre årgang.

lojosang

Re: Jon Parkin
« Svar #10 på: August 30, 2006, 02:18:57 »
Here we go again.

Man trenger ikke se ut som Falco Zandstra for å kunne spille fotball.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Peter7

Re: Jon Parkin
« Svar #11 på: August 30, 2006, 02:20:14 »
Totalt usannsynlig rykte.

Bring Brolin Back!

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Erik M

Re: Jon Parkin
« Svar #12 på: August 30, 2006, 02:25:45 »
Ikke å forakte å ha en (store-) Flo i bakhånd.  En spiller for siste kvarteret enten vi leder eller ligger under.
 

Jon R

Re: Jon Parkin
« Svar #13 på: August 30, 2006, 02:42:14 »
Jon Parkin ( 24) er nok en spiller for mer enn bare det siste kvarteret. Han imponerte i begge kampene mot oss ifjor, og er å regne som en up and coming spiller i den rette alderen. Hvis vi kan få han for 750 000 £,inkl gratis Grete Roede kurs, sier jeg "kjøp". Dette er uansett mer "fremtidsrettet" enn å kjøpe en 32 og noen måneder gammel hest. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: August 30, 2006, 03:04:53 av Jon R »
Jon R.

Robert H.

Re: Jon Parkin
« Svar #14 på: August 30, 2006, 02:44:28 »
Enig. Dersom det er Horsfield du omtaler som "hesten" så fyller han snart 33...[;)]

quote:
Originally posted by Jon R

Jon Parkin ( 24) er nok en spiller for mer enn bare det siste kvarteret. Han imponerte i begge kampene mot oss ifjor, og er å regne som en up and coming spiller i den rette alderen. Hvis vi kan få han for 750 000 £,inkl gratis Grete Roede kurs, sier jeg "kjøp". Dette er uansett mer "fremtidsrettet" enn å kjøpe en 31 år gammel hest. [:)]

Jon R.



Erik_

Re: Jon Parkin
« Svar #15 på: August 30, 2006, 03:33:13 »
Mer Target-Man er det vel umulig å komme. Må innrømme at jeg er litt usikker på hvor god han er. Har hørt både det ene og det andre, at han er god, at han ikke er god. Men er det noe jeg har lært meg så er det at folk har forskjellig syn på ALT.

Parkin kan jo også benyttes som midtstopper. En typisk DC/AC med andre ord, eller skal jeg si AC/DC. Hadde vært greit å ha en som skremmer vannet av forsvarere. En som passer inn i Dirty-Leeds aspektet.

Men det er jo bare et rykte, er det ikke. Pluss dette med penger. Ricketts blir vel Parkin-Light. [:D]

auren

Re: Jon Parkin
« Svar #16 på: August 30, 2006, 03:46:19 »
Arg! Du kom meg i forkjoepet Enrique. Hoeres ut som en ny Ricketts. Masse av talent, men sliter med aa holde vekta.
Synes vi heller skal styrke midtbanen og venstrebacken. Horse er jo tross alt tilbake kampen etter Wolves, og om ikke saa lenge er jo Cressy ogsaa klar.

auren, som er meget spent paa de siste to doegns begivenheter paa Elland Roads dunkle korridorer...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rasandeokse

Re: Jon Parkin
« Svar #17 på: August 30, 2006, 03:49:48 »
syns han ser og høres mer ut som John Hartson enn ricketts. har trua på han her jeg.

damn.. håpløst å legge inn bilde her.. syns det var så flott bilde av han her
 http://www.waccoe.co.uk/forum/index.php?showtopic=76666&st=20
« Siste redigering: August 30, 2006, 03:58:10 av rasandeokse »
 

Lids

Re: Jon Parkin
« Svar #18 på: August 30, 2006, 04:15:44 »


Thomas
Thomas

Jon R

Re: Jon Parkin
« Svar #19 på: August 30, 2006, 04:31:13 »
Ã…FYDDA!!!![:0][:0]

Jon R, som ikke spotta burgern ved første øyekast. [:D]
« Siste redigering: August 30, 2006, 04:32:32 av Jon R »
Jon R.

Jon R

Re: Jon Parkin
« Svar #20 på: August 30, 2006, 04:34:57 »
quote:
Originally posted by Enrique

Mer Target-Man er det vel umulig å komme. Må innrømme at jeg er litt usikker på hvor god han er. Har hørt både det ene og det andre, at han er god, at han ikke er god. Men er det noe jeg har lært meg så er det at folk har forskjellig syn på ALT.

Parkin kan jo også benyttes som midtstopper. En typisk DC/AC med andre ord, eller skal jeg si AC/DC. Hadde vært greit å ha en som skremmer vannet av forsvarere. En som passer inn i Dirty-Leeds aspektet.



Høres ut som en Peter Swan type, for de som er gamle nok til å huske han. [:)]

Jon R.
Jon R.

chief

Re: Jon Parkin
« Svar #21 på: August 30, 2006, 04:39:24 »
Han er en sånn type man foretrekker å möte i dagslys.
Huffameg.


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

B-m

Re: Jon Parkin
« Svar #22 på: August 30, 2006, 05:13:51 »
bad matha
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Re: Jon Parkin
« Svar #23 på: August 30, 2006, 05:36:00 »
Kan Jon Parkin vaere i slekt med Sam Parkin mon tro?

Paa Waccoe siden staar det i foelge The Mirror at Leeds er i ferd med aa by 1,6 millioner for McAnuff. Hvem er dette? Er det Jobi McAnuff hos Palace? Signerte ikke han nettopp en ny kontrakt med klubben? Kanskje jeg forveksler med Watson og Soares her...



Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peter7

Re: Jon Parkin
« Svar #24 på: August 30, 2006, 14:12:39 »
Vidukas arvtaker ... Burgerman

Vi trenger jo å foreta noen tunge investeringer nå.

Hadde vært litt tøft også.

quote:
Originally posted by Lids



Thomas



***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Robert H.

Re: Jon Parkin
« Svar #25 på: August 30, 2006, 15:07:20 »
McAnuff er en målfarlig kantspiller. Han forlangte å bli satt på transferlista i sommer fordi han ville til Premier League. Tviler både på at vi har råd og at McAnuff ønsker seg til oss...

quote:
Originally posted by auren

Kan Jon Parkin vaere i slekt med Sam Parkin mon tro?

Paa Waccoe siden staar det i foelge The Mirror at Leeds er i ferd med aa by 1,6 millioner for McAnuff. Hvem er dette? Er det Jobi McAnuff hos Palace? Signerte ikke han nettopp en ny kontrakt med klubben? Kanskje jeg forveksler med Watson og Soares her...



Leeds
Till
I
Die!


MrK

Re: Jon Parkin
« Svar #26 på: August 30, 2006, 15:43:15 »
Det verste med denne storyen er at den er sann - hvis vi har råd til 750 for dette her, selvom det blir lav kilopris, så forstår jeg ikke hva keeperen tenker på.........

Heller Bakke ut sesongen!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?