Skrevet av Emne: Savner mål!  (Lest 2047 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Savner mål!
« på: August 30, 2006, 16:17:00 »
Var det ikke i år Blackwell skulle bygge opp Leeds til å bli et angripende lag, nå som de bakre rekker var satt?

Vi er til nå, et av de lagene som har scoret færrest i CCC, som i fjor! I fjor scoret vel ikke Leeds mer enn Crewe, som jo gikk ned. Til nå i år har vi scoret bla. 5 mål mindre enn Barnsley!

Jeg holder med i at Leeds slipper inn lite mål over en sesong, men man kan da ikke forsvare seg til opprykk! Jeg savner rett og slett viljen til å score. Man ser det i kampene også;

- innleggene kommer på løp som enten aldri har kommet eller som gikk i trekk lenge før ballen kom ut på kant.
- kontringene virker hverken å ha struktur, eller fart.
- vi lar ofte motstander angripe i lange perioder.
- spissene blåser mange sjanser.
- midtbanen støtter så og si aldri oppunder spissene.
- lange (upresise) baller fra Crainey.

Marching On Together!
« Siste redigering: August 30, 2006, 16:17:26 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Pål Einar

Re: Savner mål!
« Svar #1 på: August 30, 2006, 17:58:03 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer


- lange (upresise) baller fra Crainey.

Marching On Together!




Nå er jeg lei!

Crainey har spilt gode kamper i år!
Han har slått massevis av gode pasninger, og har etter min mening vært en av de som faktisk har fremstått som en av de bedre spillerne i år.

At han var dårlig i fjor, trenger vel ikke å bety at han er dårlig i år.


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


trosetti

Re: Savner mål!
« Svar #2 på: August 30, 2006, 18:03:25 »
Slenger meg på den, Trondheim.. Men det er jo lett å se svakhetene til Crainey, selv om motstanderen ikke har klart å bruke de til sin fordel enda i år. Hittill har Crainey spilt langt over hva han presterte i fjor.

Men nå skal det sikkert litt til før folk her inne på forumet får seg til å frigjøre seg fra sin trangsynthet når det kommer til Crainey.. Veldig lett å finne en syndebukk, og bue ut han når det går trått for laget..

God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Robert H.

Re: Savner mål!
« Svar #3 på: August 30, 2006, 18:37:32 »
Dette innlegget er sikkert godt ment Mr Kaizer. MEN påstanden din om at vi lar motstanderlaget angripe i lange perioder stemmer ikke i de kampene jeg har sett denne sesongen. Den eneste kampen hvor det virket som vi ble presset i lengre perioder var muligens Norwich-kampen og andre omgang mot Palace, men da var vi også en mann mindre.

Påstanden din om at spissene våre misser på mange sjanser er jeg heller ikke enig i. Jeg mener problemet snarere har vært mangel på sjanser. Dette er noe vi har diskutert mye tidligere og er vel et resultat av at vi mangler rytme i angrepsspillet.

I tillegg er også jeg lei av masingen om Crainey. Ã… gjøre en helt brukbar venstreback til syndebukk for en litt svak sesonginnledning blir for tynt!

Dennis

Re: Savner mål!
« Svar #4 på: August 30, 2006, 20:43:20 »
Poenget mitt var ikke å sverte Stephen Crainey, for jeg er også klar over at skotten har vært en av Leeds' bedre spillere denne sesongen!

Skulle nok kanskje presisert meg tydeligere...
Dette går litt på tvers av årets, og fjorårets sesong.

Crainey (antakelig managers plan) slo veldig, veldig ofte baller opp mot en feilvendt Rob Hulse, uten at midtbanen kommer etter. Dette er det samme som å gi bort ballen, for så å bli angrepet igjen, gang på gang.
Så, det var ikke direkte ment mot Crainey. Allikevel, i de siste kampene i fjor, spilte han et utall dårlige pasninger mot Rob Hulse. Og når ikke engang DEN skarve planen til KB virket, så blei det meget tynt.

Så slakk litt på tøylene, det var ikke et personangrep, mer et angrep på spillestil...!

Marching On Together!
Marching on together!

MrK

Re: Savner mål!
« Svar #5 på: August 30, 2006, 21:32:25 »
Crainey har vært helt OK, utfordringen er jo at det ikke er en offensiv plan/struktur og da kan lange oppspill virke meningsløse! Belive me er på Molde stadion hver gang!!!

Sist mot Wednesday, tok ledelsen og la seg dypt på egen halvdel og polte ballen oppover for så å få den midt i trynet - snill dommer medførte 3 poeng - og det mot 10 mann!

Manglende struktur fra managers side er problemet samt at han er overdrevent forsiktig
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Re: Savner mål!
« Svar #6 på: August 30, 2006, 21:36:52 »
Me eit skadefritt (utopi?) lag inkludert Nicholls, Stone og Cresswell bør måla kome hyppigare. Har vanskeleg for å sjå at Moore plutseleg kan bli ein storskårar. Healy blir litt for aleine, sjøl om innsatsen t Moore vs Wed va god.

auren

Re: Savner mål!
« Svar #7 på: August 30, 2006, 22:31:10 »
Crainey har vaert grei offensivt denne sesongen, og slaar til dels gode pasninger. Det er jeg enig i. Men defensivt er han ALT for daarlig. Klart at han av og til lykkes med noen taklinger (det maa man da kunne forvente?) men han selger seg for ofte, blir lett lurt av middelmaadige hoeyrevinger, og har vansker for aa plassere seg. Han hadde 3-4 stygge misser mot Wednesday, og mot et bedre lag hadde vi lett faatt et par baklengs pga Crainey. Han minner meg om en Danny Mills paa det verste... Uten fart...

auren



Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peter7

Re: Savner mål!
« Svar #8 på: August 31, 2006, 02:13:17 »
Skjønner ikke hva dere har imot min favorittspiller ...
Han er en venstreback som spiller på et stabilt nivå.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

h.b

  • Gjest
Re: Savner mål!
« Svar #9 på: August 31, 2006, 02:15:02 »
Stabilt dårlig er vel det rette[:D]
quote:
Originally posted by Peter7

Skjønner ikke hva dere har imot min favorittspiller ...
Han er en venstreback som spiller på et stabilt nivå.

***
Crainey 4 Scotland





Peter7

Re: Savner mål!
« Svar #10 på: August 31, 2006, 02:30:18 »
Men stabilt likevel.
Vet hvor vi har ham i det minste.
Og han er i hvert fall ikke skyld i måltørken.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

auren

Re: Savner mål!
« Svar #11 på: August 31, 2006, 02:32:50 »
Regner med at du er ironisk naar du hevder at Crainey er favorittspilleren din?
Og nei - forsvarere (inklusivt) keepere har sjelden skyld i maaltoerke.... For eget lag vel og merke. Tror dessverre at Crainey kan bli skyld i "motsatt maaltoerke" for motstandere fremover... :-(

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peter7

Re: Savner mål!
« Svar #12 på: August 31, 2006, 02:36:21 »
quote:
Originally posted by auren

Regner med at du er ironisk naar du hevder at Crainey er favorittspilleren din?
Og nei - forsvarere (inklusivt) keepere har sjelden skyld i maaltoerke.... For eget lag vel og merke. Tror dessverre at Crainey kan bli skyld i "motsatt maaltoerke" for motstandere fremover... :-(

Leeds
Till
I
Die!



Ironisk?[;)]

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'