Skrevet av Emne: Torsdagens bombe  (Lest 3175 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik M

Torsdagens bombe
« på: August 31, 2006, 04:23:54 »
Etter alt kaoset rundt sesongoppkjøring og ikke minst Bakke er jeg nødt til å konsentrere meg om noe positivt.  Det har vært mange interessante spillere innom i sommer og enda fler i spekulasjonene.  Jeg tror (håper) at enten..
1. Avløres en bombe torsdag - en "toppspiller" bekreftes rett før closing.
eller...
2. Et par tre loanees kommer til klubben rett etter closing.

Vi trenger en opptur nå, oss optimista.
 

auren

Re: Torsdagens bombe
« Svar #1 på: August 31, 2006, 04:28:36 »
Glemmer ikke Svend Anders innlegg om den store bomben (var vel at bet24 skulle bli hovedsponsor denne sesongen). Da var vi fra oss av nysgjerrighet om hva det kunne vaere. Det er vel ingen tvil om at KB kommer til aa hente inn noen nye spillere foer vinduet lukkes. Regner ogsaa med at han har noen laanespillere paa gang, som ikke trengs aa bli klare foer midnatt torsdag, da laanevinduet forr CCC klubber er aapent hele tiden. Er redd det blir gjennomtrekk paa Elland Road gitt... :-)

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Re: Torsdagens bombe
« Svar #2 på: August 31, 2006, 04:40:58 »
Jeg tror det er strengere regulering på lånevinduet denne sesongen. Det gjelder vel bare keepere først og fremst. For utespillere er det helt stengt hvis det ikke er beviselig at man trenger spilleren, eller var det deadline 30. september???


OG når vi må gå til det skritt og kvitte oss med Morris for smårusk, så forsvinner nok kanskje Gregs før vi får inn en maks to lånespillere. Noen nevner Douglas, som ikke har fått spilletid i Blackburn.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Re: Torsdagens bombe
« Svar #3 på: August 31, 2006, 04:41:26 »
quote:
Originally posted by Erik M

Etter alt kaoset rundt sesongoppkjøring og ikke minst Bakke er jeg nødt til å konsentrere meg om noe positivt.  Det har vært mange interessante spillere innom i sommer og enda fler i spekulasjonene.  Jeg tror (håper) at enten..
1. Avløres en bombe torsdag - en "toppspiller" bekreftes rett før closing.
eller...
2. Et par tre loanees kommer til klubben rett etter closing.

Vi trenger en opptur nå, oss optimista.



Istemmer 100 %,Erik, selv om det ikke trengs en hel bombe for at vi skal bli litt glade igjen. Dommedagsprofetene ruler siden vår nå og det er vanskelig å klandre dem. Se forøvrig den store positivitetstråden. Minner også om at etter "helvetesmåneden" september, tyder mye på at det vil lysne igjen.  [:)]

Jon R.
Jon R.

Erik M

Re: Torsdagens bombe
« Svar #4 på: August 31, 2006, 04:48:30 »
Takk for den Jon.  Det nytter bare å se fremover - og det ser ikke så mørkt ut.  Top 6 er absolutt innen rekkevidde - bare vi slipper den dalende formkurven mot slutten av sesongen vi har slitt med de siste sesongene.  

Linken jeg minst håper på er "Få Bakke tilbake for faen" om et halvt år.  Det er tungt å se han ut døra, men da er kapittelet over.  Sånn er jeg.
 

Jon R

Re: Torsdagens bombe
« Svar #5 på: August 31, 2006, 04:55:32 »
quote:
Linken jeg minst håper på er "Få Bakke tilbake for faen" om et halvt år.  Det er tungt å se han ut døra, men da er kapittelet over.  Sånn er jeg.



Jeg tillater meg å minne deg om at vi tok oss til play off ifjor, uten signifikante bidrag fra Eirik Bakke. [:I]

Jon R.
Jon R.

Erik M

Re: Torsdagens bombe
« Svar #6 på: August 31, 2006, 04:59:22 »
Men Eirik "det lille ekstra" Bakke spilte ikke finalen.  Jeg forstår bruken av Bakke mot slutten av sesongen i fjor like lite some det å spille inn et lag med Bakke sentralt nå for så å klippe snora.

Vel jeg har som nevnt bestemt meg for å vende nesen framover og vente på morgendagens kjempeopptur.
 

Jon R

Re: Torsdagens bombe
« Svar #7 på: August 31, 2006, 05:13:50 »
quote:
Originally posted by Erik M

Men Eirik "det lille ekstra" Bakke spilte ikke finalen.  Jeg forstår bruken av Bakke mot slutten av sesongen i fjor like lite some det å spille inn et lag med Bakke sentralt nå for så å klippe snora.



...hvilket indikerer at dette ikke var en del av Blackwells plan for Bakke denne sesongen. Det er Bates som har finregnet på kronene og funnet ut at nok er nok. Blackwell er hans lojale tjener. [V]

Jon R.
« Siste redigering: August 31, 2006, 05:14:26 av Jon R »
Jon R.

MrK

Re: Torsdagens bombe
« Svar #8 på: August 31, 2006, 14:46:21 »
kun 15 timer og 15 minutt til vinduet blir slått igjen. Tror ikke det blir kjøpt noe - ser at Bridges vil til Hull og at Keane ønsker å skaffe seg en haug med irer til Sunderland (det blir et sint lag) Man U sender Rossi til Toon army og det var en mann vi kunne trengt.

Spent men forventer ikke at KB tar av - som vanlig!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

samadhi

Re: Torsdagens bombe
« Svar #9 på: August 31, 2006, 15:56:23 »
Lat oss håpe på en opptur i dag ja, selv om mine forventninger heller er moderate. Frykter mer en negativ bombe som at Killa forlater oss bare noen legger nok penger på bordet!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Førde

Re: Torsdagens bombe
« Svar #10 på: August 31, 2006, 17:27:36 »
Ja i dag må Leeds få fart i r...! få inn nokon spiller(e) og få evt bud på Eirik bakke sånn at Leeds kan hente inn ny(e) ! .

Marching On Together!
Marching On Together

Promotion 2010

Re: Torsdagens bombe
« Svar #11 på: August 31, 2006, 19:54:30 »
quote:
Originally posted by Promotion 07

Jeg tror det er strengere regulering på lånevinduet denne sesongen. Det gjelder vel bare keepere først og fremst. For utespillere er det helt stengt hvis det ikke er beviselig at man trenger spilleren, eller var det deadline 30. september???


OG når vi må gå til det skritt og kvitte oss med Morris for smårusk, så forsvinner nok kanskje Gregs før vi får inn en maks to lånespillere. Noen nevner Douglas, som ikke har fått spilletid i Blackburn.


Ze Bømb! [8D][8D][8D]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik M

Re: Torsdagens bombe
« Svar #12 på: August 31, 2006, 20:27:25 »
Jeg føler at dette ikke var ze bømb.  Jeg håper på mer.  "United were making some hurried moves in the transfer market today...."

Er det utlyst pressekonferanse??
 

Lids

Re: Torsdagens bombe
« Svar #13 på: August 31, 2006, 21:29:03 »
Woodgate til Middlesborough, gammelt nytt muligens...

Thomas
Thomas

Karl Hot Shot

Re: Torsdagens bombe
« Svar #14 på: August 31, 2006, 21:30:58 »
quote:
Originally posted by Lids

Woodgate til Middlesborough, gammelt nytt muligens...

Thomas



Han signerte i går, så det er ikke veldig gammelt nytt. Boro har altså en rik onkel som mer enn gjerne betaler £50.000 i ukelønn til enkeltspillere.
 

asLeeds

Re: Torsdagens bombe
« Svar #15 på: September 01, 2006, 00:03:07 »
[:0] 6 tima igjen.....kjem da fleire? forlate noken LEEDS?[:0][:0]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Erik M

Re: Torsdagens bombe
« Svar #16 på: September 01, 2006, 22:24:37 »
Vel, det er fredag og jeg må si at mine viber ikke var helt fjerne - det lå noe i lufta.  Jeg ville hevdet av signingen av Andersen og Bernard hadde vært en fantastisk avslutning på nok et kaotisk transfer window. Nå får vi sette vår lit til loanee deals.  Douglas kan neppe betegnes som en bombe.
 

Jon R

Re: Torsdagens bombe
« Svar #17 på: September 01, 2006, 23:34:21 »
quote:
 Douglas kan neppe betegnes som en bombe.



Onde tunger vil hevde at vi gikk på ei landmine. [:I]

Jon R.
Jon R.

Promotion 2010

Re: Torsdagens bombe
« Svar #18 på: September 01, 2006, 23:45:00 »
Bomben ville vært hvis Bridges kom tilbake, men han valgte storklubben Hull for £ 350.000. [:)]

Landminen er vel alle skadene som til enhver tid forfølger klubben.


JON, VI STÃ…R I ET MINEFELT! [;)]
« Siste redigering: September 01, 2006, 23:46:16 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973