Skrevet av Emne: Ex-spiller: Jonathan Douglas  (Lest 40967 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Re: Velkommen Douglas!
« Svar #60 på: September 01, 2006, 00:59:45 »
Nei og Nei



Jon R

Re: Jon Douglas..
« Svar #61 på: September 01, 2006, 01:08:13 »
Douglas har en styrke som har manglet i dagens tropp: Evnen til å komme på helhjertede løp inn i boksen til motstanderen. Alle som bevitnet kampen mot Cardiff så at feks Eirik Bakke anno 2006 helt manglet denne viktige egenskapen.

Jon R.
Jon R.

auren

Re: Jon Douglas..
« Svar #62 på: September 01, 2006, 01:44:51 »
Finner dine begrunnelser merkelig paa to punkt Hot Shot:

1) Man kan ikke sammenligne 2 spillere som spiller paa to forskjellige plasser, og si hvem som er "best". Hvem er best av Sully og Blake? Hvem er best av Derry og Kilgallon? Man kan vanskelig sammneligne Howson (spiss), Parker (back), Richardson (back) med Douglas (sentral midtbanespiller). Og selv om unge spillere ikke har grodd fast i en spesiell stilling, ville det vaert noksaa idiotisk av KB aa stille en sentral midtbane med Westlake og Howson i kampen mot Wolves.

2) Hvordan kan du vite at Douglas er daarligere enn Rose, Howson og Parker naar du ikke har sett de tre sistnevnte i kamp? At de alle er store talenter forsvarer ikke at de er gode nok for et av topplaga i CCC. Det er en annen verden aa spille i Championship enn mot U-17 lag, og mot reservelag med andre ungutter og en del erfarne spillere i kamper som betyr lite.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Re: Jon Douglas..
« Svar #63 på: September 01, 2006, 01:57:58 »
Douglas e ein fin tilvekst i Leedslaget. Han e ein betre kantspelar enn Frazer, og me Stone ute på uviss tid, e dette ei fin løysing. Vi treng eit alternativ t Carole for å vere me i toppen av CCC.

Frode

Re: Velkommen Douglas!
« Svar #64 på: September 01, 2006, 02:04:22 »
En spiller som slet med å spille seg til fast plass sist sesong - der vi kapret play-off plass - skal altså være med å heve laget til topp to plassering?
Lenge leve selvbedraget!
 

auren

Re: Jon Douglas..
« Svar #65 på: September 01, 2006, 02:14:09 »
Douglas er da foerst og fremst sentral midtbanespiller!? Han kommer til aa bekle sentral midtbane mot ulvene om vel en uke sammen med Westlake... Hvis ikke Blackie velger aa la Richardson og Howson spille sentralt da... ;-)

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Re: Velkommen Douglas!
« Svar #66 på: September 01, 2006, 02:17:23 »
Han var vel saa og si fast da han spilte over 40 kamper forrige sesong.. Aner jeg en ironisk Frode?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gelderdend

Re: Jon Douglas..
« Svar #67 på: September 01, 2006, 02:23:19 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Enig i det, han burde heller ha kjøpt inn Ronaldinho og Gerrard...........

Leeds ligger som kjent i 1.divisjon, og som kjent har ikke Leeds så veeeldig mye peng å rutte med. Så og tro at Leeds kan handle inn spillere som er veldig mye bedre enn Douglas, blir som å tro på julenissen....

quote:
Originally posted by gelderdend

DET som irriterer meg er at Blackie fortsatt henter inn spillertyper ala Douglas.





jeg snakker ikke om å handle inn nye spillere. slutt og rør og kom med påstander som jeg aldri har kommet med. alle skjønner vel at Leeds ikke kan velge spillere fra øverste hylle.

jeg bekymrer meg istedet for at INGEN unggutter slipper til under Blackwell og istedet velger han å hente inn Douglas som var møkkdårlig for oss ifjor. Han er treig, ingen ballvinner, dårlig pasningslegger. All effort, no skill! men for all del, Her i dette forumet må vi jo hylle absolutt alt Blackwell gjør. han er jo en slik kløpper på overgangsmarkedet og vi har kommet så langt nå på 3 år. Dette kjøpet vil nok få publikum tilbake på Elland Road.
 

gelderdend

Re: Jon Douglas..
« Svar #68 på: September 01, 2006, 02:26:21 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Douglas e ein fin tilvekst i Leedslaget. Han e ein betre kantspelar enn Frazer, og me Stone ute på uviss tid, e dette ei fin løysing. Vi treng eit alternativ t Carole for å vere me i toppen av CCC.



fikk du med deg en eneste kamp med Douglas på kanten ifjor? Douglas var helt hjelpeløs på høyrekanten de gangene han spilte der. han kan til nød benyttes som indreløper, men selv der kommer han til kort. Han er ingen god fotballspiller og jeg nekter å tro at vår junioravdeling kan være noe dårligere enn dette.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Jon Douglas..
« Svar #69 på: September 01, 2006, 02:35:14 »
quote:
Originally posted by gelderdend Her i dette forumet må vi jo hylle absolutt alt Blackwell gjør.

Jaa, nå kjente jeg meg igjen her, dere...  [:)]

Her inne kritiseres aldri Blackwell.

Her inne er det ingen som ønsker unge gutter på laget (hehe, fikk mine assosiasjoner nå... [:I])
-og som heller ikke maser om det hver bidige gang en spiller en aldri har sett (knapt nok hørt om) forlater Elland Road.

Nei, her inne er manageren Gud og klubben kommer da i andre rekke...





I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
« Siste redigering: September 01, 2006, 02:35:54 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Velkommen Douglas!
« Svar #70 på: September 01, 2006, 02:38:42 »
quote:
Originally posted by auren

Han var vel saa og si fast da han spilte over 40 kamper forrige sesong.. Aner jeg en ironisk Frode?



Han spilte da ikke 46 kamper, gjorde han vel, Joachim [:)]

Det virker forresten som du er i storform i dag [:D]

(det er vel Ardian-energien, tenker jeg...)



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Re: Velkommen Douglas!
« Svar #71 på: September 01, 2006, 03:10:22 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by auren

Han var vel saa og si fast da han spilte over 40 kamper forrige sesong.. Aner jeg en ironisk Frode?



Han spilte da ikke 46 kamper, gjorde han vel, Joachim [:)]

Det virker forresten som du er i storform i dag [:D]

(det er vel Ardian-energien, tenker jeg...)






Fra spøk til fakta. Douglas spilte vel 41 kamper inkl cuper og de tre play off kampene. Var riktignok ute av laget en periode før jul. Etter det var han godt innenfor hva man kan kalle "fast på laget." [:)]

Jon R.
« Siste redigering: September 01, 2006, 03:11:27 av Jon R »
Jon R.

raggen

Re: Jon Douglas..
« Svar #72 på: September 01, 2006, 03:11:32 »
helt grei signing i mine øyne. har vært i klubben før og kjenner spillere og klubben og er en tilvekst i et ellers så skranglende leeds lag

WE ARE SUPER SUPER LEEDS
Forever Leeds United!!!!!!!!

Jon R

Re: Velkommen Douglas!
« Svar #73 på: September 01, 2006, 03:14:25 »
quote:
Originally posted by Frode

En spiller som slet med å spille seg til fast plass sist sesong - der vi kapret play-off plass - skal altså være med å heve laget til topp to plassering?
Lenge leve selvbedraget!


Hvem bedrar seg selv? Verken bates eller Blackwell har sagt noe om topp to plassering. Det er det kravstore supportere som har gjort, men det er få av de som hevder at Douglas vil heve laget til topp to. [:)]

Jon R.
Jon R.

Speedy

Re: Velkommen Douglas!
« Svar #74 på: September 01, 2006, 03:16:35 »
Concrete Carver sa i TPN at topp to er målet!
 

B-m

Re: Velkommen Douglas!
« Svar #75 på: September 01, 2006, 03:23:32 »
Han har utviklet seg mye siden første gang vi så han, er faktisk ikke langt unna fast plass på det irske landslaget. Er fortsatt et talent og har egenskapene til å bli en Bowyer-light! Ikke verst for en back-up!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

gelderdend

Re: Jon Douglas..
« Svar #76 på: September 01, 2006, 03:28:37 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by gelderdend Her i dette forumet må vi jo hylle absolutt alt Blackwell gjør.

Jaa, nå kjente jeg meg igjen her, dere...  [:)]

Her inne kritiseres aldri Blackwell.

Her inne er det ingen som ønsker unge gutter på laget (hehe, fikk mine assosiasjoner nå... [:I])
-og som heller ikke maser om det hver bidige gang en spiller en aldri har sett (knapt nok hørt om) forlater Elland Road.

Nei, her inne er manageren Gud og klubben kommer da i andre rekke...





I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan



hehe. vel, klart det er en del blackwell kritikk.. den var kanskje litt drøy fra min side, men det er jo mange her inne som må forsvare blackie og alt han gjør for enhver pris. En ting er sikkert, jeg kan ikke huske at Leeds fansen har vært så splittet mellom for og imot en manager.

faen, jeg som syntes blackie var litt på gang igjen etter flere fornuftige kjøp i sommer og så kom douglas inn permanent. jeg hadde et håp om at jeg slapp og se ham igjen i den fantastiske hvite drakten, men neeeida!
 

Jon R

Re: Jon Douglas..
« Svar #77 på: September 01, 2006, 03:29:56 »
quote:
fikk du med deg en eneste kamp med Douglas på kanten ifjor? Douglas var helt hjelpeløs på høyrekanten de gangene han spilte der. han kan til nød benyttes som indreløper, men selv der kommer han til kort. Han er ingen god fotballspiller og jeg nekter å tro at vår junioravdeling kan være noe dårligere enn dette.



Jeg kan ikke se for meg Douglas som kantspiller. Som indreløper kommer han derimot langt bedre til sin rett. Han har også evnen til å komme til avslutninger, noe vi sårt trenger. Var det 5 mål han scorte ifjor? I hvilke kamper spilte han på høyre kant? Jeg kan kun huske å ha sett Douglas i 4-5-1 / 4-3-3 formasjon og aldri som "breddeholder"....

Jon R.
« Siste redigering: September 01, 2006, 03:32:28 av Jon R »
Jon R.

Tom S

Re: Velkommen Douglas!
« Svar #78 på: September 01, 2006, 03:52:19 »
Meiner dette er ein heilt grei signing. Douglas kan gjere ein god jobb for oss gjennom ein lang sesong.
Velkommen ombord, Dougie!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

kjellern

Re: Jon Douglas..
« Svar #79 på: September 01, 2006, 07:32:47 »
Maken til surmuling her  ! Vi signerer en bånn ærlig midtbanespiller med målteft - litt begrenset teknisk i spillestilen, men dog  - 24 år gammel og med i Irlands landslagstropp.......Og folk gnåler om at dette viser Blackwells begrensninger som manager og alt mulig annet man må få ut av frustrasjoner.. Blackwell skal i mine øyne få 4 måneder til før øksene evt slipes.  Dette er en god signing som gir oss en viktig bredde i stallen. Ikke en dominant figur, men kan fylle viktige roller. VELKOMMEN TILBAKE MR DOUGLAS!

 

GeirO

Re: Jon Douglas..
« Svar #80 på: September 01, 2006, 13:44:24 »
....er bare litt synd at klubben vår ikke greier å oppfylle målet om at nye spillere skal FORSTERKE laget, ikke fylle på med daukjøtt (som Douglas tross alt har og er). Men alt handler jo om pund, og det har vi lite av for tiden.

Synes dette kjøpet er det mest intetsigende siden Livermore (oj, det var visst ikke så lenge siden....)
MOT

Karl Hot Shot

Re: Jon Douglas..
« Svar #81 på: September 01, 2006, 15:46:15 »
God forbid at klubben forsterkes! Blackwells plan er å gradvis bygge laget ned til League Two-standard.
 

lojosang

Re: Jon Douglas..
« Svar #82 på: September 01, 2006, 15:55:46 »
quote:
Originally posted by gelderdend

hehe. vel, klart det er en del blackwell kritikk.. den var kanskje litt drøy fra min side, men det er jo mange her inne som må forsvare blackie og alt han gjør for enhver pris.



Det er høyst nødvendig da en del av forumets medlemmer høylytt slakter Blackwell og alt han gjør. Uten denne motvekten ville OEF velte, rett og slett. [8D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Jon R

Re: Jon Douglas..
« Svar #83 på: September 01, 2006, 17:45:30 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by gelderdend

hehe. vel, klart det er en del blackwell kritikk.. den var kanskje litt drøy fra min side, men det er jo mange her inne som må forsvare blackie og alt han gjør for enhver pris.



Det er høyst nødvendig da en del av forumets medlemmer høylytt slakter Blackwell og alt han gjør. Uten denne motvekten ville OEF velte, rett og slett. [8D]


Ser det for meg. Vil det da være fordel eller ulempe med flatskjerm? [8)]

Skulle forresten tatt seg ut med et supporterforum med bare slakt og null støtte.

Jon R.
« Siste redigering: September 01, 2006, 17:47:39 av Jon R »
Jon R.

Karl Hot Shot

Re: Jon Douglas..
« Svar #84 på: September 01, 2006, 17:49:10 »
quote:
Originally posted by auren

Finner dine begrunnelser merkelig paa to punkt Hot Shot:

1) Man kan ikke sammenligne 2 spillere som spiller paa to forskjellige plasser, og si hvem som er "best". Hvem er best av Sully og Blake? Hvem er best av Derry og Kilgallon? Man kan vanskelig sammneligne Howson (spiss), Parker (back), Richardson (back) med Douglas (sentral midtbanespiller). Og selv om unge spillere ikke har grodd fast i en spesiell stilling, ville det vaert noksaa idiotisk av KB aa stille en sentral midtbane med Westlake og Howson i kampen mot Wolves.

2) Hvordan kan du vite at Douglas er daarligere enn Rose, Howson og Parker naar du ikke har sett de tre sistnevnte i kamp? At de alle er store talenter forsvarer ikke at de er gode nok for et av topplaga i CCC. Det er en annen verden aa spille i Championship enn mot U-17 lag, og mot reservelag med andre ungutter og en del erfarne spillere i kamper som betyr lite.

auren

Leeds
Till
I
Die!



Hva med Griffits og Einarsson, da? Begge er hentet inn av Blackwell, men har siden blitt borte fra rampelyset. Jeg husker spesielt Gylfi Einarsson godt fra den tida han herjet i tippeligaen. Kunne han spille godt i Tippeligaen, må han jo også kunne gjøre det i Championship. Dessuten har vi alle ungguttene. Reservelaget har meget fine resultater å vise til mot god motstand, særlig våren 2006. Danny (The Yorkshire) Rose storspilte i flere reservelagskamper i vår, sammen med attacking midfielder Jonathan Howson.
 

Karl Hot Shot

Re: Jon Douglas..
« Svar #85 på: September 01, 2006, 17:53:56 »
quote:
Originally posted by auren

Finner dine begrunnelser merkelig paa to punkt Hot Shot:

1) Man kan ikke sammenligne 2 spillere som spiller paa to forskjellige plasser, og si hvem som er "best". Hvem er best av Sully og Blake? Hvem er best av Derry og Kilgallon? Man kan vanskelig sammneligne Howson (spiss), Parker (back), Richardson (back) med Douglas (sentral midtbanespiller). Og selv om unge spillere ikke har grodd fast i en spesiell stilling, ville det vaert noksaa idiotisk av KB aa stille en sentral midtbane med Westlake og Howson i kampen mot Wolves.

2) Hvordan kan du vite at Douglas er daarligere enn Rose, Howson og Parker naar du ikke har sett de tre sistnevnte i kamp? At de alle er store talenter forsvarer ikke at de er gode nok for et av topplaga i CCC. Det er en annen verden aa spille i Championship enn mot U-17 lag, og mot reservelag med andre ungutter og en del erfarne spillere i kamper som betyr lite.

auren

Leeds
Till
I
Die!



http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfiles/0,,10273,00.html
 

Torgeir

Re: Jon Douglas..
« Svar #86 på: September 01, 2006, 18:03:06 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by auren

Finner dine begrunnelser merkelig paa to punkt Hot Shot:

1) Man kan ikke sammenligne 2 spillere som spiller paa to forskjellige plasser, og si hvem som er "best". Hvem er best av Sully og Blake? Hvem er best av Derry og Kilgallon? Man kan vanskelig sammneligne Howson (spiss), Parker (back), Richardson (back) med Douglas (sentral midtbanespiller). Og selv om unge spillere ikke har grodd fast i en spesiell stilling, ville det vaert noksaa idiotisk av KB aa stille en sentral midtbane med Westlake og Howson i kampen mot Wolves.

2) Hvordan kan du vite at Douglas er daarligere enn Rose, Howson og Parker naar du ikke har sett de tre sistnevnte i kamp? At de alle er store talenter forsvarer ikke at de er gode nok for et av topplaga i CCC. Det er en annen verden aa spille i Championship enn mot U-17 lag, og mot reservelag med andre ungutter og en del erfarne spillere i kamper som betyr lite.

auren

Leeds
Till
I
Die!



Hva med Griffits og Einarsson, da? Begge er hentet inn av Blackwell, men har siden blitt borte fra rampelyset. Jeg husker spesielt Gylfi Einarsson godt fra den tida han herjet i tippeligaen. Kunne han spille godt i Tippeligaen, må han jo også kunne gjøre det i Championship. Dessuten har vi alle ungguttene. Reservelaget har meget fine resultater å vise til mot god motstand, særlig våren 2006. Danny (The Yorkshire) Rose storspilte i flere reservelagskamper i vår, sammen med attacking midfielder Jonathan Howson.



Nå er vell både Griffits og Gylfie skada, men når de er tilbake så blir det "dødelig"...[8D][8D][:D]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Karl Hot Shot

Re: Jon Douglas..
« Svar #87 på: September 01, 2006, 18:05:28 »
Hvorfor står ikke Joel Griffits på den offisielle teamlista?
 

Jon R

Re: Jon Douglas..
« Svar #88 på: September 01, 2006, 18:08:43 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Hvorfor står ikke Joel Griffits på den offisielle teamlista?



Sikkert fordi han forlengst har vendt tilbake til sitt moderland og Newcastle United. [8)]

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~874945,00.html

Jon R.
« Siste redigering: September 01, 2006, 18:11:57 av Jon R »
Jon R.

Erik_

Re: Jon Douglas..
« Svar #89 på: September 01, 2006, 18:08:51 »
Griffiths har dratt med halen mellom beina, tilbake til Australia. Men det vet du vel Karl?

Enda et bomkjøp å skrive på lista for de som ønsker å tilrettelegge for at Blackwell må gå, med andre ord...

Edit: Forbasket være deg Jon R. [}:)]
« Siste redigering: September 01, 2006, 18:09:29 av Enrique »