Skrevet av Emne: I feel so sorry for Leeds fans  (Lest 2406 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

I feel so sorry for Leeds fans
« på: September 05, 2006, 16:46:21 »
« Siste redigering: September 05, 2006, 16:46:51 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Karl Hot Shot

Re: I feel so sorry for Leeds fans
« Svar #1 på: September 05, 2006, 16:51:55 »
Synes det er vanskelig å være uenig med Bakke i det han sier til YEP:

"Bakke said: "It's the supporters I feel sorry for because I think it will take another two or three years for Leeds to recover fully.
"It's hard to accept that when you've seen your team challenge for the Premiership title and play in the Champions League a few years ago."
 

Jon R

Re: I feel so sorry for Leeds fans
« Svar #2 på: September 05, 2006, 17:27:44 »
Greit nok det. Det er faktisk litt synd på oss. Hele intervjuet blir vel tilgjengelig senere. [8)]

Jon R.
Jon R.

GeirO

Re: I feel so sorry for Leeds fans
« Svar #3 på: September 05, 2006, 19:37:53 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Synes det er vanskelig å være uenig med Bakke i det han sier til YEP:

"Bakke said: "It's the supporters I feel sorry for because I think it will take another two or three years for Leeds to recover fully."It's hard to accept that when you've seen your team challenge for the Premiership title and play in the Champions League a few years ago."



Tror nok godeste Eirik har sett det samme som de fleste av oss, laget/ stallen er ikke god nok pr. dags dato til å rykke opp, samtidig som en skal hevde seg i PL. MEN, vi kan jo håpe på kjøpefest til sommeren, da "vi" slipper å betale på alle gamle lønninger.
MOT

MrK

Re: I feel so sorry for Leeds fans
« Svar #4 på: September 05, 2006, 20:16:55 »
quote:
Originally posted by GeirO

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Synes det er vanskelig å være uenig med Bakke i det han sier til YEP:

"Bakke said: "It's the supporters I feel sorry for because I think it will take another two or three years for Leeds to recover fully."It's hard to accept that when you've seen your team challenge for the Premiership title and play in the Champions League a few years ago."



Er helt enig!
Trist å miste en slik spiller !

Tror nok godeste Eirik har sett det samme som de fleste av oss, laget/ stallen er ikke god nok pr. dags dato til å rykke opp, samtidig som en skal hevde seg i PL. MEN, vi kan jo håpe på kjøpefest til sommeren, da "vi" slipper å betale på alle gamle lønninger.

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Dennis

Re: I feel so sorry for Leeds fans
« Svar #5 på: September 05, 2006, 21:06:25 »
Two or three years?

Om vi er tilbake i toppen av Premier League i løpet av de tre neste sesongene, skal jeg spise alles hatter!



Marching On Together!
Marching on together!

kjellern

Re: I feel so sorry for Leeds fans
« Svar #6 på: September 05, 2006, 22:18:36 »
Mr Kaizer, jeg har faktisk en tørr og fin årgang av en bredbremmet hatt - og jeg har god hukommelse!!!
 

Jon R

Re: I feel so sorry for Leeds fans
« Svar #7 på: September 06, 2006, 00:40:57 »
quote:
Originally posted by kjellern

Mr Kaizer, jeg har faktisk en tørr og fin årgang av en bredbremmet hatt - og jeg har god hukommelse!!!



Ja! Folk bør holde seg for gode til å love å spise hatter her på forumet. [}:)]

Jon R.
Jon R.

Geir Magne

Re: I feel so sorry for Leeds fans
« Svar #8 på: September 06, 2006, 04:09:21 »
Mr. Kaizer kommer uten tvil til Elland Road Baht'at! (....betyr: foruten hatt) Men kanskje med vondt i magen?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Dennis

Re: I feel so sorry for Leeds fans
« Svar #9 på: September 06, 2006, 04:57:52 »
Jeg håper dere har rett, spiser gjerne en hel hattebutikk for et formål som betyr Leeds tilbake på toppen! Men jeg ser ikke på det som en realitet. Da måtte en enormt rik russer kommet nå og det har jeg faktisk ikke løst til. Heller bygge seg opp over tid, enn å selge sjela si.

- Kaizer, som setter ovnen på 200 grader. (Den optimale varmen for ovnsbakt hatt)

Marching On Together!
Marching on together!

4ever arcticwhite

Re: I feel so sorry for Leeds fans
« Svar #10 på: September 06, 2006, 15:20:40 »
quote:
"Bakke said: "It's the supporters I feel sorry for because I think it will take another two or three years for Leeds to recover fully.


Vel, da er det vel enda mer synd på Bakke, for jeg tror at han aldri kommer tilbake til det nivået han var på. Not even close.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: I feel so sorry for Leeds fans
« Svar #11 på: September 06, 2006, 18:10:28 »
Han har antagelig rett i det med to til tre år, men klubben forbedrer stadig mulighetene for retur til PL- Bakke til Brann uten returbilett f.eks! Hurra! Nå får fysioterapeuten ledig tid til andre spillere.

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Synes det er vanskelig å være uenig med Bakke i det han sier til YEP:

"Bakke said: "It's the supporters I feel sorry for because I think it will take another two or three years for Leeds to recover fully.
"It's hard to accept that when you've seen your team challenge for the Premiership title and play in the Champions League a few years ago."

Yeboahs vitne