Skrevet av Emne: Gode nyheter  (Lest 7661 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

26Killa

Gode nyheter
« på: September 03, 2006, 06:52:27 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~891439,00.html

Ser Kvein kanskje rekker kampen nå...
Og ikke lenge før Stone og Derry er klare igjen [:)]



killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Kickthemdown

Re: Gode nyheter
« Svar #1 på: September 03, 2006, 08:53:58 »
Ja hiv de inn når de såvidt har begynt å gå... Vi vet vel hvordan det ender eller hur? [B)]

Killa

Jon R

Re: Gode nyheter
« Svar #2 på: September 03, 2006, 17:26:47 »
Fikk et sykt bilde i hodet, der spillerne beveger seg fra benken i rullestol, før de reiser seg opp sidelinjen og alle roper " it`s a miracle". [:0]

Jon R.
Jon R.

B-m

Re: Gode nyheter
« Svar #3 på: September 03, 2006, 18:05:20 »
HEHEHE
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

HåvardK

Re: Gode nyheter
« Svar #4 på: September 03, 2006, 18:20:22 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

Ja hiv de inn når de såvidt har begynt å gå... Vi vet vel hvordan det ender eller hur? [B)]

Killa


Ja, dette var fryktelige nyheter igjen! Korsfest! Korsfest!

Jon R

Re: Gode nyheter
« Svar #5 på: September 03, 2006, 18:42:51 »
quote:
Ser Kvein kanskje rekker kampen nå...
Og ikke lenge før Stone og Derry er klare igjen [:)]

quote:
Originally posted by HåvardK

Sitat
Originally posted by Kilgallon

Ja hiv de inn når de såvidt har begynt å gå... Vi vet vel hvordan det ender eller hur? [B)]

Killa


Ja, dette var fryktelige nyheter igjen! Korsfest! Korsfest!



Vi får heller glede oss over at vi har fått nye spillere, Håvard. Er veldig spent på denne Kvein.

Jon R.
« Siste redigering: September 03, 2006, 23:54:19 av Jon R »
Jon R.

B-m

Re: Gode nyheter
« Svar #6 på: September 03, 2006, 19:45:37 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Kilgallon

Ja hiv de inn når de såvidt har begynt å gå... Vi vet vel hvordan det ender eller hur? [B)]

Killa


Ja, dette var fryktelige nyheter igjen! Korsfest! Korsfest!



Vi får heller glede oss over at vi har fått nye spillere, Håvard. Er veldig spent på denne Kvein.

Jon R.




Kvein er skikkelig dårlig, onkeln av en kamerat av meg sa at han var feit og forferdelig. Man ifølge Blackwell: er man feit nok, er man god nok. arghhh [:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][:(!]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Gode nyheter
« Svar #7 på: September 03, 2006, 19:53:33 »
quote:
Originally posted by B-m
Kvein er skikkelig dårlig, onkeln av en kamerat av meg sa at han var feit og forferdelig.

Si meg, denne onkelen... var det Rolf Olsen? [8)]



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Re: Gode nyheter
« Svar #8 på: September 03, 2006, 20:49:14 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Kilgallon

Ja hiv de inn når de såvidt har begynt å gå... Vi vet vel hvordan det ender eller hur? [B)]

Killa


Ja, dette var fryktelige nyheter igjen! Korsfest! Korsfest!

Ta pillen din.

Killa

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Gode nyheter
« Svar #9 på: September 03, 2006, 23:27:09 »
Håper alle 3 snart er klare for spill igjen.  Vi trenger dem sårt.


quote:
Originally posted by 26Killa

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~891439,00.html

Ser Kvein kanskje rekker kampen nå...
Og ikke lenge før Stone og Derry er klare igjen [:)]



killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds


auren

Re: Gode nyheter
« Svar #10 på: September 04, 2006, 00:25:28 »
Haaper baade Nicholls og Cressy matches forsiktig naar de kommer tilbake. Regner med at Nicholls sitter paa benken om han rekker Wolves kampen. Hvor staar det at Cressy snart er tilbake forresten? Har ikke lest noenting om dette foer.

auren, som teller ned til neste livekamp... 7 dager... :-)

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

26Killa

Re: Gode nyheter
« Svar #11 på: September 04, 2006, 00:31:23 »
har vel LITT lite å gjøre hvis man skal kommentert en stave feil:P

KEVIN da!!

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Gode nyheter
« Svar #12 på: September 04, 2006, 00:40:27 »
quote:
Originally posted by 26Killa

har vel LITT lite å gjøre hvis man skal kommentert en stave

Hvem er denne Stave???




I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Re: Gode nyheter
« Svar #13 på: September 04, 2006, 01:19:11 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Kilgallon

Ja hiv de inn når de såvidt har begynt å gå... Vi vet vel hvordan det ender eller hur? [B)]

Killa


Ja, dette var fryktelige nyheter igjen! Korsfest! Korsfest!

Ta pillen din.

Killa


Hva mener du?

Per-Stian

Re: Gode nyheter
« Svar #14 på: September 04, 2006, 14:31:24 »
Peter Lorimer meinte Nicholls og Derry ville danne Leeds beste sentralmidtbane sidan CL-dagane. D lovar vel godt? Eg harkje sett mykje av Kevin, men stolar på at vi omsider har gjort ein superhandel. Vi treng ein krigar sentralt no som Derry har slukna litt (og blir ute pga operasjon).

Karl Hot Shot

Re: Gode nyheter
« Svar #15 på: September 04, 2006, 16:10:40 »
Beklager, nok en gang. Men Kevin Nicholls tror jeg blir en langt mindre frelser enn det mange her inne håper på. De kreative fibrene i kroppen på Nicholls er langt færre enn vi kunne hatt bruk for (med Bakke ut døra). Stikk fingeren i jorda, folkens, 27-åringen kommer fra Luton Town. Mange naturlige lederegenskaper, men fotballkvalitetene er ikke bedre enn Sean Gregans.

"Kevin Nicholls is a traditional hard man who picks up more than his share of cards, he earned a yellow in his Luton debut and two more in the next game and has been a regular name in referee's notebooks ever since. At 5'10" and 11st he uses his size to good advantage but can also play the ball and has been Luton's penalty taker, corner taker and dead ball expert at various times."
 

Erik_

Re: Gode nyheter
« Svar #16 på: September 04, 2006, 16:21:29 »
Synes det er flott at du holder oss nede på jorda jeg Karl. Skjønner ikke helt sammenligningen med Sean Gregan, da jeg ser han som enn bedre Gregan ved å lese utdraget du kommer med.

Men flott en dog. Noe Gud-benådet playmaker er han nok neppe. [:)]

Karl Hot Shot

Re: Gode nyheter
« Svar #17 på: September 04, 2006, 16:27:09 »
I den første Leeds-tida ble Sean Gregan benyttet som anker på midtbanen. Den rolla har jo Shaun Derry når han blir frisk igjen. Men det blir mye sideways and backwards med alle tre, Derry, Gregan og Nicholls. Vi kunne trengt en ny McAllister.
 

Erik_

Re: Gode nyheter
« Svar #18 på: September 04, 2006, 16:41:09 »
Generelt synes jeg det er mye sideways and backwards med hele laget... også da Bakke regjerte i de få kampene han fikk i fjor.

Skulle også ønsket en ny McAllister, eller Strachan for den del.

Karl Hot Shot

Re: Gode nyheter
« Svar #19 på: September 04, 2006, 17:01:14 »
Eirik Bakke fikk 13 kamper for Leeds United i fjor, seks av de som innbytter. Han spilte de tre første ligakampene i august 2005, før han ble utlånt til Aston Villa. Så var han tilbake på laget mot Luton Town 18. februar 2006. Etter det ble det mye benketilværelse på den godeste Bakke. Blackwell foretrakk Douglas og Miller framfor Bakke. Kevin Nicholls må selvsagt få lov til å vise seg fram for Leeds United. Det har noe med "second chance" å gjøre og alt det der. Men jeg har små forhåpninger til fyren. Har sett altfor mange kamper med Luton hvor Nicholls spilte "average".
 

Peter7

Re: Gode nyheter
« Svar #20 på: September 04, 2006, 19:12:51 »
Luton ligger vel over Leeds på tabellen akkurat nå, før vi begynner å klatre under innflytelse av deres tidligere kaptein - som er en type vi trenger så lenge vi er på dette nivået...
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Beklager, nok en gang. Men Kevin Nicholls tror jeg blir en langt mindre frelser enn det mange her inne håper på. De kreative fibrene i kroppen på Nicholls er langt færre enn vi kunne hatt bruk for (med Bakke ut døra). Stikk fingeren i jorda, folkens, 27-åringen kommer fra Luton Town. Mange naturlige lederegenskaper, men fotballkvalitetene er ikke bedre enn Sean Gregans.

"Kevin Nicholls is a traditional hard man who picks up more than his share of cards, he earned a yellow in his Luton debut and two more in the next game and has been a regular name in referee's notebooks ever since. At 5'10" and 11st he uses his size to good advantage but can also play the ball and has been Luton's penalty taker, corner taker and dead ball expert at various times."



***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

kjellern

Re: Gode nyheter
« Svar #21 på: September 04, 2006, 19:42:08 »
Heia Hotshot : Siden du har sett Nicholls spille avarage i de kampene du har sett, fikk du med deg cupkampen Luton - Liverpool ifjor ? Han spilte da en meget god kamp - sammenligningen med Gregan er særdeles lite treffende. Mannen er selvfølgelig ikke en frelser, snarere en spiller som kan minne litt om Derry i spillestil, bortsett fra at han har større driv fremover og et godt skuddben. Noen betegner han som "a poor mans Gerrard" - jeg tar gjerne til takke med det ! Tror han vil vise seg som en nyttig tilvekst etterhvert, men dessverre/heldigvis sitter ingen av oss med fasiten ! Da hadde det ikke vært noe morsomt med fotball..
 

nellejr

Re: Gode nyheter
« Svar #22 på: September 04, 2006, 19:59:05 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Peter Lorimer meinte Nicholls og Derry ville danne Leeds beste sentralmidtbane sidan CL-dagane. D lovar vel godt? Eg harkje sett mykje av Kevin, men stolar på at vi omsider har gjort ein superhandel. Vi treng ein krigar sentralt no som Derry har slukna litt (og blir ute pga operasjon).



Jeg hadde i grunnen trua på Nicholls, men begynner å tvile sterkt når Peter uttaler seg slik....

Nellejr

Kontinuitet må til for å skape suksess
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Karl Hot Shot

Re: Gode nyheter
« Svar #23 på: September 04, 2006, 20:12:22 »
quote:
Originally posted by kjellern

Heia Hotshot : Siden du har sett Nicholls spille avarage i de kampene du har sett, fikk du med deg cupkampen Luton - Liverpool ifjor ? Han spilte da en meget god kamp - sammenligningen med Gregan er særdeles lite treffende. Mannen er selvfølgelig ikke en frelser, snarere en spiller som kan minne litt om Derry i spillestil, bortsett fra at han har større driv fremover og et godt skuddben. Noen betegner han som "a poor mans Gerrard" - jeg tar gjerne til takke med det ! Tror han vil vise seg som en nyttig tilvekst etterhvert, men dessverre/heldigvis sitter ingen av oss med fasiten ! Da hadde det ikke vært noe morsomt med fotball..



Jeg mener å huske at jeg så denne cupkampen på tv, ja. Kan ikke huske at Nicholls utmerket seg, bare at Luton overrasket alle med aggressivt spill. I grunnen er jeg bare fortsatt irritert over at man kvittet seg med en erfart kvalitetsspiller (Bakke), og nå tror at en League One-spiller skal redde oss fra middelhavsfarerseilasen.
 

B-m

Re: Gode nyheter
« Svar #24 på: September 04, 2006, 20:15:42 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by kjellern

Heia Hotshot : Siden du har sett Nicholls spille avarage i de kampene du har sett, fikk du med deg cupkampen Luton - Liverpool ifjor ? Han spilte da en meget god kamp - sammenligningen med Gregan er særdeles lite treffende. Mannen er selvfølgelig ikke en frelser, snarere en spiller som kan minne litt om Derry i spillestil, bortsett fra at han har større driv fremover og et godt skuddben. Noen betegner han som "a poor mans Gerrard" - jeg tar gjerne til takke med det ! Tror han vil vise seg som en nyttig tilvekst etterhvert, men dessverre/heldigvis sitter ingen av oss med fasiten ! Da hadde det ikke vært noe morsomt med fotball..



Jeg mener å huske at jeg så denne cupkampen på tv, ja. Kan ikke huske at Nicholls utmerket seg, bare at Luton overrasket alle med aggressivt spill. I grunnen er jeg bare fortsatt irritert over at man kvittet seg med en erfart kvalitetsspiller (Bakke), og nå tror at en League One-spiller skal redde oss fra middelhavsfarerseilasen.



Jeg er overbevist om at Nicholls vil gi Leeds mer denne sesongen enn hva Bakke har gitt oss de siste 8 tilsammen! Helt 100% sikker på det.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Karl Hot Shot

Re: Gode nyheter
« Svar #25 på: September 04, 2006, 20:24:39 »
Slapp av, B-m, alle vet nå at du hater Eirik Bakke.
 

B-m

Re: Gode nyheter
« Svar #26 på: September 04, 2006, 20:36:24 »
Og du hater Leeds. Du hater Bates og du hater Blackwell = hva leeds står for. Og du hater vel alle av dagens spillere? Men unntak av Healy.
Du har tydeligvis misforstått betydningen av ordet supporter.

Alle er inneforstått med at Bakke MÃ…TTE selges før eller senere pga klausuler og enorm kontrakt, hvorfor mase om det? Hvorfor ødelegge en positiv tråd om at Nicholls er snart tilbake med babbel om Eirik "porselen" "overbetalt" Bakke. Vår kreative og offensive Gud, som har scoret ca.10 mål på over 150 kamper for oss.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Karl Hot Shot

Re: Gode nyheter
« Svar #27 på: September 04, 2006, 20:50:26 »
quote:
Originally posted by B-m

Og du hater Leeds. Du hater Bates og du hater Blackwell = hva leeds står for. Og du hater vel alle av dagens spillere? Men unntak av Healy.
Du har tydeligvis misforstått betydningen av ordet supporter.

Alle er inneforstått med at Bakke MÃ…TTE selges før eller senere pga klausuler og enorm kontrakt, hvorfor mase om det? Hvorfor ødelegge en positiv tråd om at Nicholls er snart tilbake med babbel om Eirik "porselen" "overbetalt" Bakke. Vår kreative og offensive Gud, som har scoret ca.10 mål på over 150 kamper for oss.




Du overgår deg selv i saklighet, B-m.
 

ToreLA

Re: Gode nyheter
« Svar #28 på: September 04, 2006, 21:53:37 »
Jeg for min del skjønner ikke hvordan en kan sitte i Norge å hevde å ha oversikten over en Lutonspillers kvaliteter. Kan ikke huske å ha sett en eneste Lutonkamp i hele mitt liv faktisk. Så ydmyk er jeg.

Lettere er det da å ha fått konstatert at Bakkes bidrag til Leeds har vært og alltid vil være uhyre begrenset. Jeg tipper Bakke kan gjøre en grei nok jobb som erstatter for Helge Haugen.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


B-m

Re: Gode nyheter
« Svar #29 på: September 04, 2006, 22:50:59 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"
Du overgår deg selv i saklighet, B-m.



Unnskyld.

Jeg var usaklig, ja.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?