Skrevet av Emne: Blackwell intervju på nettradio  (Lest 3994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

Blackwell intervju på nettradio
« på: September 06, 2006, 02:08:13 »
Gjør visst et bra intervju..

Attacking midfielder(som scorer mål) er på vei. Vært i samtaler med Dom Matteo(ingenting sikkert). Blackwell sier også at det er noen eks-stjerner som "desperate" vil tilbake til klubben.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Læshy

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #1 på: September 06, 2006, 02:13:48 »
Ian Harte hadde vært veldig fint å få tilbake etter min mening. Han var etter rapportene en av Levante´s beste spillere i forrige sesong. Han var med å hjelpe laget til opprykk, og selv om Crainey har spilt bra så langt trenger vi en ny venstre beck nå som Parker er leid ut (+ at han har gjort det dårlig (?) etter rapportene) og Pugh og Harding er solgt. Harte er en personlig favoritt, så mulig jeg blir litt subjektiv i mitt syn, men jeg mener han er en god spiller som kan hjelpe oss opp i år.

En annen eks-stjerne som vil tilbake kan være Alan Smith som neppe for tillit i Scum. Hadde vært kanon å fått Smithy tilbake på lån ut sesongen (Ikke la dette bli en ny Smithy tråd [;)]. Dog er nok dette veldig urealistisk, men er det noen som vet når kontrakten hannes med Scum går ut så vi kan hente han tilbake gratis da?

Er vell ikke så mange eks-stjerner som var "attacking midfielder" (som scoret mål) som jeg kommer på i farten. Nå står det dog litt stille om dagen, så fint om noen kan hjelpe [;)]. Ellers synes jeg Dom hadde vært en fin forsterkning, men på stopperplassen er vi godt dekket nå som Foxe også har kommet. Derfor stiller jeg litt spørsmålstegn til denne signingen, med mindre han skal være den defensive på midtbanen. Derfor tviler jeg litt på at vi signer Dom, selv om det absolut ikke hadde gjort noe. Dom har en fantastisk personlighet som ofrer alt i hver eneste kamp!

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Lars E

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #2 på: September 06, 2006, 02:20:42 »
Matteo kan jo spille venstreback.. og det trenger vi.

Forever Leeds
Forever Leeds

Læshy

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #3 på: September 06, 2006, 02:23:19 »
Nå mener jeg å huske at Matteo spilte midtstopper og/eller defensiv midtbane for oss. Etter overgangen til Rovers slet han med å få spille stopper/defensive midtbane, og han ble ved noen få anledninger prøvd på venstrebecken. Utifra det jeg husker av rapportene jeg leste spilte han meget svakt som beck, og dette var også grunnen til at vi ikke fikk hentet Michael Gray lenger enn vi gjorde...

Edit: Selvfølgelig mulig Dom ikke var i form da, samtidig som han kan ha blitt mye bedre som venstre beck nå. Alikevel tror jeg ikke Matteo er den nye venstre becken vår.

Lars Brevig alias Læshy
walton@pcmnorge.com
« Siste redigering: September 06, 2006, 02:24:01 av Læshy »
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

marve

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #4 på: September 06, 2006, 02:52:03 »
tipper james milner er en av de som vill tilbake .Mener å ha lest en plass at han ønsker seg tilbake .
 

Ferre

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #5 på: September 06, 2006, 02:57:24 »
Spennende dette, vi trenger nytt blod i stallen! Håper på en ny kantspiller, vi har altfor tynt cover der. Hadde derfor passet bra  med Milner tilbake i hvit drakt.

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #6 på: September 06, 2006, 03:04:45 »
Milner er i førsteellveren til Newcastle om dagen. Vil forundre meg mye om han ønsker seg til bakgårdsfotball i CCC.

Jon R.
Jon R.

auren

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #7 på: September 06, 2006, 03:07:53 »
Kanskje det er snakk om David Wetherall eller Martin Hiden?

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kjellern

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #8 på: September 06, 2006, 03:10:22 »
Jeg tror på Per Stians tidligere innlegg om Jones fra Man U. Han scoret vistnok 7-8 mål fra sentral midtbanepsisjon da han var på utlån i Holland (ADO?) ifjor. Milner har jeg dessverre liten tro på - Newcastle sa nei til et bud på 4 mill pund fra Aston Villa for 5 dager siden.Jones ers ikkert bra - men selv ville jeg ønsket meg 2 andre posisjoner dekket med FART (ikke den engelske utgaven !)  venstreback og venstrekant !!
 

Tom S

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #9 på: September 06, 2006, 03:40:01 »
Matteo var brukt stort sett som venstreback i liverpool før vi signa han, og har god erfaring med denne posisjonen.

I Leeds vart han brukt som venstreback og på midtbana (venstre og def.) i starten av karrieren før han gjorde midtstopperplassen til sin egen.

Matteo kunne utmerket gjort den utsatte venstrebackplassen trygg igjen.


quote:
Originally posted by Læshy

Nå mener jeg å huske at Matteo spilte midtstopper og/eller defensiv midtbane for oss. Etter overgangen til Rovers slet han med å få spille stopper/defensive midtbane, og han ble ved noen få anledninger prøvd på venstrebecken. Utifra det jeg husker av rapportene jeg leste spilte han meget svakt som beck, og dette var også grunnen til at vi ikke fikk hentet Michael Gray lenger enn vi gjorde...

Edit: Selvfølgelig mulig Dom ikke var i form da, samtidig som han kan ha blitt mye bedre som venstre beck nå. Alikevel tror jeg ikke Matteo er den nye venstre becken vår.

Lars Brevig alias Læshy
walton@pcmnorge.com



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #10 på: September 06, 2006, 04:14:18 »
quote:
Originally posted by auren

Kanskje det er snakk om David Wetherall eller Martin Hiden?

Leeds
Till
I
Die!


Hiden! Han savner jeg faktisk ikke. Men han kunne vel spille venstre back?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #11 på: September 06, 2006, 04:14:24 »
quote:
Originally posted by Læshy
Er vell ikke så mange eks-stjerner som var "attacking midfielder" (som scoret mål) som jeg kommer på i farten.

Nå blander du kortene litt, Larsp... Går an å ha to tanker i hodet samtidig vettu [:)] En attacking midtfielder og ex-stjerner...

Og denne mitt-fielderen kan jo godt være Jones'ern i Manchester, eller kanskje Robert i Lillestrøm/Johnny fra Stovner...

Og Bjørn, Blackie er da alltid bra på radioen [:)]  husker jo fra i fjor vinter det [:)]



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
« Siste redigering: September 06, 2006, 04:14:48 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Peter7

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #12 på: September 06, 2006, 04:17:50 »
Mener vel ikke en attacking midfielder som scorer mål OG er en eks-stjerne ... Ratboy eller Peter Lorimer er de eneste jeg kan komme på i farten - tror begge er uaktuelle.

Scum-Jones hadde vært bra.
quote:
Originally posted by B-m

Gjør visst et bra intervju..

Attacking midfielder(som scorer mål) er på vei. Vært i samtaler med Dom Matteo(ingenting sikkert). Blackwell sier også at det er noen eks-stjerner som "desperate" vil tilbake til klubben.



***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Kenneth

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #13 på: September 06, 2006, 05:01:31 »
Have to say that for the time being at least this interview has made me totally rethink my recent position on Blackwell. In a nutshell, main points:-

1) made very good points about teams defending against us. Even Palace who'd won their last two playing 4-4-2 suddenly went 4-5-1; others go "9-1-1"
2) obviously still very angry about cardiff. Suggested that he found out certain players didn't have the right attitude for such high pressure games and they have gone... Hulse and Miller maybe??
3)Has talked to Matteo. I'm not convinced that's a good move but we'll see what happens
4) Painfully aware left side is weak and talks of getting players to put pressure on lewis and crainey as and when
5) Suggested both Butler and Gregan will be replaced in time
6) Has sold a lot of players at a profit which may explain some of the more unpopular departures
7) Now club on even keel is planning to bring in players fans will "love" in next 12 months
8) Argued tactics very convincingly
9) Cresswell injury as bad as Solksjaer's so needs to be nursed back
10) Explained tactics for last season badly affected by loss of Steve Stone
11) Passion for the club/job undeniable
12) When we go up we will not come staright down
13) Pointed to fact other clubs raise their game against Leeds as they did in the 80s when we were down

Very, very well argued interview. Hearing it I have to say Blackwell in at least for the foreseeable.
 

h.b

  • Gjest
Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #14 på: September 06, 2006, 15:57:39 »
svadamajestkongebortforklaringsmesteren Blackwell kan si hva han vil. Det bortforklarer ikke det faktum at han prøver seg med dårlig bortforklaringer på hvem som vil til Leeds



Jon R

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #15 på: September 06, 2006, 16:02:21 »
quote:
Originally posted by h.b

svadamajestkongebortforklaringsmesteren Blackwell kan si hva han vil. Det bortforklarer ikke det faktum at han prøver seg med dårlig bortforklaringer på hvem som vil til Leeds






[?]

Jon R.
Jon R.

rasandeokse

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #16 på: September 06, 2006, 17:42:49 »
quote:
Originally posted by h.b

svadamajestkongebortforklaringsmesteren Blackwell kan si hva han vil. Det bortforklarer ikke det faktum at han prøver seg med dårlig bortforklaringer på hvem som vil til Leeds




hvorfor skulle han bortforklare hvem som vil til leeds?
 

lojosang

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #17 på: September 06, 2006, 17:58:26 »
Vel, Tevez valgte West Ham, Ronaldo valgte Inter, Reyes valgte Real Madrid, Gallas valgte Arsenal.
Dette er for dårlig, Blackwell!
[:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #18 på: September 06, 2006, 18:06:47 »
quote:
Originally posted by h.b

svadamajestkongebortforklaringsmesteren Blackwell kan si hva han vil. Det bortforklarer ikke det faktum at han prøver seg med dårlig bortforklaringer på hvem som vil til Leeds






Bortforklare hvem som vil til Leeds??? Den var ny og fullstendig ubegripelig for meg ihvertfall!
Yeboahs vitne

ToreLA

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #19 på: September 06, 2006, 18:10:45 »
quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by h.b

svadamajestkongebortforklaringsmesteren Blackwell kan si hva han vil. Det bortforklarer ikke det faktum at han prøver seg med dårlig bortforklaringer på hvem som vil til Leeds






Bortforklare hvem som vil til Leeds??? Den var ny og fullstendig ubegripelig for meg ihvertfall!



Ny på forumet?




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


Karl Hot Shot

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #20 på: September 06, 2006, 18:14:10 »
H.b. har et poeng i at det er vanskelig å stole på det Blackwell sier. Hvis det er noe i det han skulle komme med, er det alltid helt uinteressante greier han serverer.
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #21 på: September 06, 2006, 18:21:26 »
quote:
Originally posted by lojosang

Vel, Tevez valgte West Ham, Ronaldo valgte Inter, Reyes valgte Real Madrid, Gallas valgte Arsenal.
Dette er for dårlig, Blackwell!
[:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates



Du tar feil Lojo. Det er ingen spillere som velger klubb lenger. Dette har blitt et eneste stort byttemarked hvor fattige fotballklubber bytter fotballspillere som om de var fotballkort: Reyes ble byttet mot Baptista, Ronaldo ble byttet mot Adriano, Gallas (+ fem rosa tyggegummier) ble byttet mot Ashley Cole – og hva Tevez faktisk ble byttet mot vet vi ikke ennå.

Minner meg om den historien om han som begynte med å bytte bort en binders på eBay, og til slutt endte opp med et hus i Alaska. Eirik Bakke burde ha vært byttet med en kasse Hansa, som vi i neste omgang kunne ha byttet med en oldboyskeeper fra Fyllingen, som vi igjen kunne bytte med.... – og vips hadde vi tilslutt sittet igjen med Charlie Miller!  

Eller ble det en avsporing?
[:)]
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Jon R

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #22 på: September 06, 2006, 18:22:51 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

H.b. har et poeng i at det er vanskelig å stole på det Blackwell sier.


Kan du komme med noen konkrete eksempler, Hot-Shot?

Jon R.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #23 på: September 06, 2006, 18:34:46 »
For meg kan han si at Milner,Smith osv ville gjerne komme til Leeds.Men de kommer ikke. Blackwell bør bruke energien på å snakke om de vi har



Pål

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #24 på: September 06, 2006, 18:47:56 »
Mener bestemt å erindre at visse her inne, f eks h.b har drømt om store managere og spillere her inne og har sagt at dette er vesentlig for å vise at vi er en klubb som satser. Hva er så galt med at manageren går ut og sier at gode spillere(?) har et ønske om å spille for klubben? Hvis dette kan være et signal om at Leeds fortsatt er en attraktiv klubb kan vel dette bare være positivt?

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

h.b

  • Gjest
Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #25 på: September 06, 2006, 18:58:31 »
Fordi det han mener med gode spillere er ræl




Pål

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #26 på: September 06, 2006, 19:15:00 »
Et dårlig argument dreper enhver god diskusjon...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

flynn

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #27 på: September 06, 2006, 19:29:39 »
quote:
Originally posted by midjo

quote:
Originally posted by lojosang

Vel, Tevez valgte West Ham, Ronaldo valgte Inter, Reyes valgte Real Madrid, Gallas valgte Arsenal.
Dette er for dårlig, Blackwell!
[:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates



Du tar feil Lojo. Det er ingen spillere som velger klubb lenger. Dette har blitt et eneste stort byttemarked hvor fattige fotballklubber bytter fotballspillere som om de var fotballkort: Reyes ble byttet mot Baptista, Ronaldo ble byttet mot Adriano, Gallas (+ fem rosa tyggegummier) ble byttet mot Ashley Cole – og hva Tevez faktisk ble byttet mot vet vi ikke ennå.

Minner meg om den historien om han som begynte med å bytte bort en binders på eBay, og til slutt endte opp med et hus i Alaska. Eirik Bakke burde ha vært byttet med en kasse Hansa, som vi i neste omgang kunne ha byttet med en oldboyskeeper fra Fyllingen, som vi igjen kunne bytte med.... – og vips hadde vi tilslutt sittet igjen med Charlie Miller!  

Eller ble det en avsporing?
[:)]

Avsporing ja, men ideen om Charlie Miller i Leedstrøya er god. Jeg har for lengst lansert forslaget jeg, men fikk lite gehør den gang. Tror han kunne ha gjort vei i vellinga for oss ett år eller to, med passe dose kreativ galskap.

Flynn



Karl Hot Shot

Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #28 på: September 06, 2006, 20:03:32 »
Denne sida her fra BBC Radio Leeds inneholder mange fornøyelige tilbakeblikk og uttalelser fra bl.a. Blackwell:

http://www.bbc.co.uk/leeds/content/articles/2006/06/06/sport_united_summer_news_2006_feature.shtml

Der står det også et utdrag fra et intervju med Eirik Bakke, hvor han bl.a. sier følgende til BBC Radio Leeds:

"And just to feel wanted, you know, it wouldn't be easy to go back to Leeds and just sit on my wages because I need to be playing football and money's not everything in football. I couldn't do that."

Bakke understreker i hvert fall selv at det er viktigere for ham å spille førstelagsfotball enn bare å tjene penger.
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Blackwell intervju på nettradio
« Svar #29 på: September 06, 2006, 20:19:39 »
quote:
Originally posted by flynn

quote:
Originally posted by midjo
....
Minner meg om den historien om han som begynte med å bytte bort en binders på eBay, og til slutt endte opp med et hus i Alaska. Eirik Bakke burde ha vært byttet med en kasse Hansa, som vi i neste omgang kunne ha byttet med en oldboyskeeper fra Fyllingen, som vi igjen kunne bytte med.... – og vips hadde vi tilslutt sittet igjen med Charlie Miller!  

Eller ble det en avsporing?
[:)]



Avsporing ja, men ideen om Charlie Miller i Leedstrøya er god. Jeg har for lengst lansert forslaget jeg, men fikk lite gehør den gang. Tror han kunne ha gjort vei i vellinga for oss ett år eller to, med passe dose kreativ galskap.

Flynn



Charlie Miller til Leeds er en spennende tanke, Flynn – så den debatten (som uteble...) har dessverre gått meg hus forbi.

Du må ikke glemme at mange her inne fortsatt lever på den livsløgn at Leeds er en europeisk toppklubb, og at de eneste spillere som teller er velrennomerte toppspillere med et touch av glamour og den store verden – ikke en kortvokst skotte med  bart (selv om opptil flere av våre gamle helter har vært kortvokste skotter – sogar med rødt hår...)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....