Skrevet av Emne: krystall kula sier .....  (Lest 5447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BERGH

krystall kula sier .....
« på: September 08, 2006, 22:53:16 »
Nå skal vi opp mot 5 gode lag og jeg ser for meg at vi KAN komme i den situasjonen at leeds får kun 2 uavgjorte og 3 tap noe som gjør at KB får sparken

Etter disse kampene så får vi NY manager og alle som har vært skadet er tilbake og Leeds UNITED begynner med å vinne de 5 første kampene

Dette er en tenkt senarie som jeg har NÃ…, håper jeg tar FEIL

Jeg er overbevist om at hadde Stone, Cresswell, Derry og Nicholls vært skadefri så hadde vi vært på TOPP av tabellen uansett manager
 

auren

Re: krystall kula sier .....
« Svar #1 på: September 08, 2006, 23:01:30 »
September maaned blir meget toeff, og vi faar se hva som bor i laget, fansen og ikke minst Blackie... Vinner vi mot Wolves paa soendag saa kommer vi forhaapentligvis inn i en god stim. Paa tide aa vise at det er vi som bestemmer hjemme paa Elland Road og ikke spille slik vi gjorde mot Cardiff.

auren, som tror det blir en tett og jevn kamp mot ulvene.. forhaapentligvis blir David the hattrick maker Healy tungen paa vektskaala...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Re: krystall kula sier .....
« Svar #2 på: September 08, 2006, 23:11:03 »
Håper du faktisk har rett
quote:
Originally posted by BERGH

Nå skal vi opp mot 5 gode lag og jeg ser for meg at vi KAN komme i den situasjonen at leeds får kun 2 uavgjorte og 3 tap noe som gjør at KB får sparken

Etter disse kampene så får vi NY manager og alle som har vært skadet er tilbake og Leeds UNITED begynner med å vinne de 5 første kampene

Dette er en tenkt senarie som jeg har NÃ…, håper jeg tar FEIL

Jeg er overbevist om at hadde Stone, Cresswell, Derry og Nicholls vært skadefri så hadde vi vært på TOPP av tabellen uansett manager





auren

Re: krystall kula sier .....
« Svar #3 på: September 08, 2006, 23:11:57 »
Wolves staar bokfoert med tre 1-0 seire denne sesongen. De har scoret ett maal i hver kamp, og har spilt 1-1 borte mot Plyten, og tapt 1-3 hjemme mot Preston. Seirene kom mot Luton, Ipswich og Burnley. De gikk ut paa straffer mot Chesterfield i liga cupen, som ligger paa nedre halvdel av tabellen i League 1.
Heller ingen imponerende start av Wolves, og det boer vaere et lag som vi skal kunne slaa hjemme paa fortress Elland Road.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Re: krystall kula sier .....
« Svar #4 på: September 08, 2006, 23:14:52 »
Sitat
Originally posted by h.b

Håper du faktisk har rett
Sitat

Hva haaper du paa mest, at vi taper 3 kamper og faar to uavgjort, eller at vi vinner alle kampene overbevisende og tar 5 seire?

auren, som nok tror paa det foerste...[:0]

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Re: krystall kula sier .....
« Svar #5 på: September 08, 2006, 23:23:32 »
Håper at Vi taper 3 og 2 uavgjort. Da kan den neste manageren begynne å bygge opp et lag som kan rykke opp neste sesong.Med Blackwell rykker vi aldri opp. Og det skal jeg spise lua mi på om vi gjør.Beklager, men jeg har ingen hatt



auren

Re: krystall kula sier .....
« Svar #6 på: September 08, 2006, 23:25:00 »
quote:
Originally posted by h.b

Håper at Vi taper 3 og 2 uavgjort. Da kan den neste manageren begynne å bygge opp et lag som kan rykke opp neste sesong.Med Blackwell rykker vi aldri opp. Og det skal jeg spise lua mi på om vi gjør.Beklager, men jeg har ingen hatt






Denne setningen blir ikke glemt med det foerste...[:D]

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

BERGH

Re: krystall kula sier .....
« Svar #7 på: September 08, 2006, 23:35:24 »
Jeg håper selvfølge at Leeds vinner ALLE kamper men når vår manager har Craniey som favoritt back og bruker ham i alle kamper samt at han nå har  fått favoritt nr 2 som er Moore, da henger jeg ikke med lenger

Crainey er en stasjonær back som oftes står igjen på midtstreken og slår baller derfra.

Moore spiller som en "junior"

Det er tidligere blitt stilt spørsmål for hvorfor vi ikke scorer flere mål, behøver jeg si mer
 

GeirO

Re: krystall kula sier .....
« Svar #8 på: September 09, 2006, 00:10:19 »
Hvorfor i alle dager skulle Blackie få sparken etter 3 tap og to uavgjorte?
MOT

kjellern

Re: krystall kula sier .....
« Svar #9 på: September 09, 2006, 00:54:24 »
Selve i de aller tyngste periodene i min supporter periode (blant annet med med Jimmy Adamson og Allan Clarke som managere) ønsket jeg aldri at Leeds skulle tape en kamp - skjønner ikke at det går an for en supporter å håpe på tap !!!!!!!!
 

BERGH

Re: krystall kula sier .....
« Svar #10 på: September 09, 2006, 01:03:49 »
Leeds4ever
 

Jon R

Re: krystall kula sier .....
« Svar #11 på: September 09, 2006, 01:21:23 »
quote:
Originally posted by kjellern

Selve i de aller tyngste periodene i min supporter periode (blant annet med med Jimmy Adamson og Allan Clarke som managere) ønsket jeg aldri at Leeds skulle tape en kamp - skjønner ikke at det går an for en supporter å håpe på tap !!!!!!!!



Det er da ingen Leeds supportere som går rundt å håper på Leeds tap. Hvor tar du dette fra?  Ja det skulle tatt seg ut. [V]

Jon R.
Jon R.

Erik_

Re: krystall kula sier .....
« Svar #12 på: September 09, 2006, 01:23:36 »
Krystall kula mi sier helt annerledes. Kanskje jeg skal be om å få byttet den, da det virker å være feilvare.

Jeg velger heller å holde det hemmelig. Slik at vi får litt spenning. Men jeg kan si såpass at Blackwell ikke får sparken. [:D]

Tom S

Re: krystall kula sier .....
« Svar #13 på: September 09, 2006, 01:32:31 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by kjellern

Selve i de aller tyngste periodene i min supporter periode (blant annet med med Jimmy Adamson og Allan Clarke som managere) ønsket jeg aldri at Leeds skulle tape en kamp - skjønner ikke at det går an for en supporter å håpe på tap !!!!!!!!



Det er da ingen Leeds supportere som går rundt å håper på Leeds tap. Hvor tar du dette fra?  Ja det skulle tatt seg ut. [V]

Jon R.




We Are Leeds og vi hater å tape!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Re: krystall kula sier .....
« Svar #14 på: September 09, 2006, 02:14:21 »
[8]

quote:
Originally posted by kjellern

Selve i de aller tyngste periodene i min supporter periode (blant annet med med Jimmy Adamson og Allan Clarke som managere) ønsket jeg aldri at Leeds skulle tape en kamp - skjønner ikke at det går an for en supporter å håpe på tap !!!!!!!!


B-m

Re: krystall kula sier .....
« Svar #15 på: September 09, 2006, 02:16:42 »
quote:
Originally posted by kjellern

Selve i de aller tyngste periodene i min supporter periode (blant annet med med Jimmy Adamson og Allan Clarke som managere) ønsket jeg aldri at Leeds skulle tape en kamp - skjønner ikke at det går an for en supporter å håpe på tap !!!!!!!!



Helt enig!
En skam.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

asLeeds

Re: krystall kula sier .....
« Svar #16 på: September 09, 2006, 02:46:50 »
kula di suger................

GOOOOOOOOOOOOOO LEEDS

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

BERGH

Re: krystall kula sier .....
« Svar #17 på: September 09, 2006, 04:03:52 »
Antatt :  Lagoppstilling Leeds - Wolves
Sullivan
Kelly
Butler
Killgallon
Crainey  (of course ?fav. 1)
Carole
Douglas
Westlake
Lewis
Healy
Moore   (KB`s fav.nr.2)
 

HåvardK

Re: krystall kula sier .....
« Svar #18 på: September 09, 2006, 04:39:12 »
quote:
Originally posted by BERGH

Antatt :  Lagoppstilling Leeds - Wolves
Sullivan
Kelly
Butler
Killgallon
Crainey  (of course ?fav. 1)
Carole
Douglas
Westlake
Lewis
Healy
Moore   (KB`s fav.nr.2)


Antar denne stemmer, ja. Men holder midtbanen, da? Ikke at vi har noen alternativer, altså. Gregan? Nope.

SOL

Re: krystall kula sier .....
« Svar #19 på: September 09, 2006, 14:56:31 »
Ingen og jeg mener INGEN ekte supportere ønsker at laget taper!!!
 

Henning

Re: krystall kula sier .....
« Svar #20 på: September 09, 2006, 18:40:13 »
Kan ikkje heilt sjå at Moore er Blackwell sin favoritt.

Ut i frå Leeds offisielle side fekk han første sesong spele 4 kampar frå start og 2 som innbytter. (Var riktignok ikkje mange kampar igjen når han kom.)
Andre sesong fekk han 2 ligakampar frå start, og 18 som innbyttar. (I tillegg til 2 ligacupstarta).
I år har han starta 1 ligakamp, og kome inn i 3. (I tillegg til eit innhopp i ligacupen).

No har han slete litt med skader, og derfor er kanskje antallet sopass lite. Men å kalle ein som har starta 7 ligakampar for "KB`s fav.nr.2" er vel litt drøytt.

Og Moore spelte ein god kamp sist, og fortjena kanskje ein sjanse til. Sjøl om ein Blake i form er ein betre spelar. (Men det er han tydlegvis ikkje.)

Henning.

rasandeokse

Re: krystall kula sier .....
« Svar #21 på: September 09, 2006, 18:50:46 »
quote:
Originally posted by h.b

Håper at Vi taper 3 og 2 uavgjort. Da kan den neste manageren begynne å bygge opp et lag som kan rykke opp neste sesong.Med Blackwell rykker vi aldri opp. Og det skal jeg spise lua mi på om vi gjør.Beklager, men jeg har ingen hatt



at du i det hele tatt kan kalle deg leeds supporter er nesten en skam.. Håper at vi taper de 3 neste? ka fan slags holdning er det her?

Tror foresten Moore får sitt gjennombrudd mot wolves!
 

MacMurder

Re: krystall kula sier .....
« Svar #22 på: September 09, 2006, 18:56:03 »
quote:
Originally posted by SOL

Ingen og jeg mener INGEN ekte supportere ønsker at laget taper!!!



Har vært ihuga Leeds supporter siden midten av 70-åra, og dermed vært igjennom både ups and downs. Men under Blackwell's ledelse kommer vi etter min mening aldri noen vei, total stagnasjon i divisjonen er det vi er på vei imot. Dette er, med hånden på hjertet, første gang jeg faktisk håper på at vi skal gå igjennom en tung sportslig sekvens, ene og alene for å få en ny og positiv manager i stolen.

Jon R

Re: krystall kula sier .....
« Svar #23 på: September 09, 2006, 20:19:14 »
quote:
Har vært ihuga Leeds supporter siden midten av 70-åra, og dermed vært igjennom både ups and downs. Men under Blackwell's ledelse kommer vi etter min mening aldri noen vei, total stagnasjon i divisjonen er det vi er på vei imot. Dette er, med hånden på hjertet, første gang jeg faktisk håper på at vi skal gå igjennom en tung sportslig sekvens, ene og alene for å få en ny og positiv manager i stolen.



Jeg prøver virkelig å forstå dette her: Hva er problemet til dere som seriøst ønsker at vi taper kamper, for å at Blackwell skal få sparken? Jeg kunne kanskje ha skjønt det hvis vi hadde rykket ned og Bates tviholdt på manageren, men det er faktisk ikke tilfelle. Vi kom til play off finale i vår andre sesong under Blackwell. Nå er vi 5 kamper inne i den tredje og vi har godt "heng" på teten. Synes det er beyond patetisk at folk som kaller seg supportere faktisk går og håper på tap og sportslig nedtur. Jeg finner det latterlig ,respektløs...egentlig blir ord fattige. Forslår at dere danner deres egen lille supporterklubb kalt Leeds Uniteds uvenner & sutrekopper.

Jon R.
« Siste redigering: September 10, 2006, 00:43:19 av Jon R »
Jon R.

Totto

Re: krystall kula sier .....
« Svar #24 på: September 09, 2006, 20:37:46 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Har vært ihuga Leeds supporter siden midten av 70-åra, og dermed vært igjennom både ups and downs. Men under Blackwell's ledelse kommer vi etter min mening aldri noen vei, total stagnasjon i divisjonen er det vi er på vei imot. Dette er, med hånden på hjertet, første gang jeg faktisk håper på at vi skal gå igjennom en tung sportslig sekvens, ene og alene for å få en ny og positiv manager i stolen.



Jeg prøver virkelig å forstå dette her: Hva er problemet til dere som seriøst ønsker at vi taper kamper, for å at Blackwell skal få sparken? Jeg hadde skjønt det hvis vi hadde rykket ned og Bates tviholdt på manageren, men det er faktisk ikke tilfelle. Vi kom til play off finale i vår andre sesong under Blackwell. Nå er vi 5 kamper inne i den tredje og vi har godt "heng" på teten. Synes det er beyond patetisk at folk som kaller seg supportere faktisk går og håper på tap og sportslig nedtur. Jeg finner det latterlig ,respektløs...egentlig blir ord fattige. Forslår at dere danner deres egen lille supporterklubb kalt Leeds Uniteds uvenner & sutrekopper sammen med han derre fyren fra Larvik.

Jon R.





Tusen takk Jon!!!

Dette gjorde ord fra meg overflødig.


Totto
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

MacMurder

Re: krystall kula sier .....
« Svar #25 på: September 09, 2006, 21:49:53 »
Hvis det er eneste måten å bli kvitt denne såkalte "manageren" vår på, so let it be. Anser ikke meg selv som noen mindre Leeds patriot for det. Hadde egentlig ventet meg denne reaksjonen. Vi får se....

Totto

Re: krystall kula sier .....
« Svar #26 på: September 09, 2006, 22:26:04 »
quote:
Originally posted by MacMurder

Hvis det er eneste måten å bli kvitt denne såkalte "manageren" vår på, so let it be. Anser ikke meg selv som noen mindre Leeds patriot for det. Hadde egentlig ventet meg denne reaksjonen. Vi får se....




Dersom Blackwell skal få sparken bør det være på bakgrunn av dårlige resultat, og om han får bli bør det være pga gode resultat.

Det vi som supportere ønsker av vårt kjære Leeds United er gode resultat. Dersom det kommer med Blackwell og han blir værende er det en god ting.

Ønsker man dermed at vi skal tape kamper for å få Blackwell ut er ikke det for at man ønsker det beste for klubben, da er det fordi man ikke ønsker personen Blackwell på Elland Road.
Hadde vi derimot tapt disse kampene allerede, hunne jeg godt hørt på rop om Blackwell ut. Nettopp fordi en ny manager forhåpentligvis ville kunne bidra til bedre resultat.


Totto
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Tore fra Larvik

Re: krystall kula sier .....
« Svar #27 på: September 09, 2006, 22:27:51 »
Innlegget er redigert av Moderator Svend Anders på grunn av grov ordbruk.

Har ALDRI ytret noe ønske om at LEEDS skall tape en enste kamp Jon R. Så innleget dit
ser jeg på som et lav panna angrep på meg. Det er kansje ikke bedere stilt med deg eller???
At jeg er kritisk mot hvordan 2x K B styrer å steller kan ingen ta fra meg.
Kan si det igjen at jeg vill ha en ny eier og vekk med K B.
« Siste redigering: September 10, 2006, 16:12:39 av Svend Anders »
 

auren

Re: krystall kula sier .....
« Svar #28 på: September 09, 2006, 22:40:28 »
Dere som haaper at Leeds taper flere kamper paa rad (tydeligvis bare h.b. og MacMurder foreloepig), hvordan kan dere vaere saa sikre paa at vi faar inn en mye bedre manager enn Blackwell? Og hva om den nye manageren ikke viser seg aa vaere stort bedre, haaper dere da en ny sportslig nedtur for Leeds? At vi rykker ned til League 1 eller enda lenger ned?

Jeg kan skjoenne deres frustrasjon - at dere ikke liker naavaerende manager, men la det gaa ut over manager og ikke laget LEEDS UNITED som vi her inne elsker over alt paa jord. Dog det kan virke som at enkelte vurderer skilsmisse...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Re: krystall kula sier .....
« Svar #29 på: September 09, 2006, 22:42:19 »
quote:
Originally posted by Tore fra Larvik

Har ALDRI ytret noe ønske om at LEEDS skall tape en enste kamp Jon R.


Unnskyld Tore fra larvik. Jeg burde selvfølgelig ikke ha hintet til deg i denne sammenhengen.

Jon R.
« Siste redigering: September 10, 2006, 00:43:48 av Jon R »
Jon R.