Skrevet av Emne: vs ulvene  (Lest 15403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

marve

Re: vs ulvene
« Svar #120 på: September 10, 2006, 22:37:36 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

Tilskuertallene er ikke bra nei...

Men det snur når resultatene (evt prisene) snur...

Relativt sett en ganske bra kamp. Men det svikter i "killer touchen" foran mål. At det er usikkert i forsvar... hadde sansen for Big Norm sin kommentar der ja...

Presset øker nok på Blackie nå ja, men det er nok spillerne mer enn manageren som bør gå i seg selv...

Og snart er Stone (ja, innhopp i dag, men snart klar fra start også...), Nicholls, Horsfield og Cresswell klar igjen...

Hors'en hadde nok gjort at vi fikk seier i dag... [V]

Bitter utvisning!!!


I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan


Enig at vi må score mål for å vinne kamper ,men synes vi er veldig usikkre i forsvar i år ,i dag ble paul butler meget sliten mot slutten og skulle vært bytta ut ,og killa kan vell snart sies å være en smule oppskrytt .Nei skal vi forterke nå så må det bli i forsvar.Enig med tom s satt med en dårlig følelese i hele annen omgang .
Og jeg tror at når de andre laga ser at mot leeds så må de spille med høyt press så kan vi slite ennå mer .Wolves la om i 2 omgang og det så vi vell alle hvordan gikk ,vi virka usikkre med en gang de begynte å presse oss høyere opp på banen i dag .
 

DOFFER

Re: vs ulvene
« Svar #121 på: September 10, 2006, 22:41:22 »
Hvorfor gjør ikke KB bytter når ulvene tar mer og mer over i 2.omg? Virker jo helt handlingslammet. Man MÃ… da ikke vente til rundt 80.min for å bytte?  [xx(]

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Sleivind

Re: vs ulvene
« Svar #122 på: September 10, 2006, 22:43:02 »
Utrolig bittert å tape en kamp vi burde vunne med 3 mål. Det er helt fantastisk at Carole ikke scorer på den sjansen han fikk i 1.omgang. Moore virker også vaksinert mot å score. Og Healy var som vanlig skuffende idag, virker rett og slett sur og grinete.

Men de som skuffet mest i dag var Butler og Lewis. Vant Butler en hodeduell i dag? Greide han å takle reint en eneste gang? Og Lewis gjorde faktisk INGENTING idag, hverken fremover eller bakover på banen. Dårlige dødballer hadde han også.

marve

Re: vs ulvene
« Svar #123 på: September 10, 2006, 22:46:59 »
quote:
Originally posted by DOFFER

Hvorfor gjør ikke KB bytter når ulvene tar mer og mer over i 2.omg? Virker jo helt handlingslammet. Man MÃ… da ikke vente til rundt 80.min for å bytte?  [xx(]

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]



Synes ikke kevin b skal ha alt for mye kjeft for dagens kamp ,vi spilte faktisk skjorta av wolves det meste av kampen ,men vi scorer ikke mål og er alt for usikkre i forsvar til å vinnekampen i dag .Vi spilte oss fram til mange fine sjanser i dag men scorer ikke ,wolves skapt vell ikke all verden men scorer på en av de få de har .
Synes også at vi spilte veldig fin fotball veldig lenge i dag .
Vi har vell en forbannelse over oss som ikke er gjort opp helt ennå ,for makan til deprimerende greier ,det må være noe skummelt som ligger bak alt det negative som skjer med vårt kjære leeds u om dagen .
 

marve

Re: vs ulvene
« Svar #124 på: September 10, 2006, 22:48:33 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Utrolig bittert å tape en kamp vi burde vunne med 3 mål. Det er helt fantastisk at Carole ikke scorer på den sjansen han fikk i 1.omgang. Moore virker også vaksinert mot å score. Og Healy var som vanlig skuffende idag, virker rett og slett sur og grinete.

Men de som skuffet mest i dag var Butler og Lewis. Vant Butler en hodeduell i dag? Greide han å takle reint en eneste gang? Og Lewis gjorde faktisk INGENTING idag, hverken fremover eller bakover på banen. Dårlige dødballer hadde han også.


 Vet ikke men kansje bruker vi healy helt feil ,han er jo mere ut på kantene en foran mål .
 

Ferre

Re: vs ulvene
« Svar #125 på: September 10, 2006, 22:53:01 »
Veldig bittert...

Vi var det beste laget i dag, men hadde ikke marginene på vår side. Ser klart at vi savner en target-man på topp, Healy og Moore vant svært lite i lufta. Blir bra når Horsfield kommer tilbake. Ble veldig positivt overrasket av Carole og Moore. Moore var flink til å true bakrommet med lure løp, og Carole viste frem fart og teknikk. Mister desverre ballen en del ganger pga manglende fysikk. Var også godt å se Douglas tilbake i dag. Etter min mening er han bedre enn Bakke, og han hadde et par fine løp i boksen som kunne resultert i mål. Synes forsvaret gjorde en god jobb i dag, selv om det var litt småpirk å sette fingern på. Crainey har spilt seg opp i det siste, og Butler og Killa virker solide.

Selv om det ble 0 poeng i dag, var det oppløftende spill og vi skapte i alle fall sjanser.

En liten børs:

Warner 6
Kelly 6.5
Butler 6.5
Killa 7
Crainey 7
Carole 7.5
Douglas 7
Westlake 6
Lewis 5
Moore 6
Healy 6.5

Positivt innhopp av Beckford!

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: September 10, 2006, 22:54:05 av Ferre »

B-m

Re: vs ulvene
« Svar #126 på: September 10, 2006, 22:57:56 »
warner 7
Kelly 6
Butler 4
Killa 6
Crainey 7

Carole 8
Douglas 6
Westlake 7
Lewis 5

Healy 4
Moore 5

Beckford 6
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Trond A

Re: vs ulvene
« Svar #127 på: September 10, 2006, 23:02:31 »
Spillerbørs fra kampen i dag:

Warner 6, Kelly 6, Butler 5, Kilgallon 5, Crainey 7, Carole 7*, Douglas 6, Westlake 6, Lewis 5, Moore 6, Healy 5.



Trond, Luscos medl. 338
« Siste redigering: September 10, 2006, 23:04:14 av Trond A »
Luscos medl. 338

Will

Re: vs ulvene
« Svar #128 på: September 10, 2006, 23:08:01 »
Er vanvittig skuffet over Leeds. Forferdelig. Hva faen er det som feiler Healy da? Putter tre mot Spania, ett av verdens beste forsvar, men mot wolves evner han ikke i det hele tatt. Selg han mens han ennå er verd noe! Lewis er ferdig som fotballspiller på dette nivået. Skjemmes over at stone er i klubben. Han er ihvert fall over the hill! NEi, trøster meg med at killa fortsatt gidder å være i klubben. Stikk av KB, du evner ikke å gjøre de nødvendige trekkene i kamper hvor vi sliter. Kjøper elendige spillere gjør du også. Hører jeg Joel Griffits noen? Savner Hulse, fordi Moore, Healy, Blake stinker!

WG
WG

SveinArve

Re: vs ulvene
« Svar #129 på: September 10, 2006, 23:08:21 »
no er jeg veldig spent på hva KB sier om kampen. Om han begynner å unnskylde seg så kan han bare spare seg for det...
KB UT!!!!!!!!! uten tvil. 0-1 er for dårlig. 0-0 også... selv om vi spiller best så er det ikke godt nok. Vi må vinne kamper for å rykke opp igjen...

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

baste

Re: vs ulvene
« Svar #130 på: September 10, 2006, 23:25:41 »
Butler kunne gått ut å støtet på ballfører (målscorer), men nei..han sto godt der han sto...Forferdelig skuffet. Burde avgjordt dette i første. Skuffende at KB ikke gjør bytter før det er 12 min igjen av kampen. Han måtte da se at dette ikke gikk veien. Jeg satt å skreik etter Beckford de siste 40 min. KB derimot regnet vel med at målet kom før eller siden.

Sikker på at vi kunne spilt i 3 timer uten å score. Kommer ikke uttellingen, så må byttene komme. Blir gal av managere som er handlingslammet, slik som KB i dag...faen ...

Læshy

Re: vs ulvene
« Svar #131 på: September 10, 2006, 23:50:28 »
quote:
Originally posted by 26Killa

Ikke Blackwell sin feil:S

Healy osv hadde nok av sjanser til å score...
Trokke Blackwell kunne gjørt noe med det...
Leeds var d bedre alget og skulle ha vunnet.
spillerene sin feil. Ikke Blackwell!!!

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds



Der har vi det. Kanskje ikke Kevin er den beste motivatoren som finnes? Virker ikke som han får potensiale ut av laget. Jeg sier ikke "SPARK BLACKWELL NÃ…!", men jeg stiller spørsmålstegn ved lagets engasjement. Engasjementet er det dog trenern som skal gi spillerne.

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Sleivind

Re: vs ulvene
« Svar #132 på: September 11, 2006, 00:26:38 »
warner 7

Kelly 6, en del fine kombinasjoner med Carole, med slurver altfor mye med avleveringene.
Butler 3, virket rett og slett daff idag. Virket lite inspirert, og tapte altfor mange dueller.
Killa 6, en helt grei kamp. Men til dels rufsete.
Crainey 7, var rufsete bakover sammen med alle andre, men hadde MANGE fine oppspill, spesielt til Carole i 1.omgang.

Carole 8, Sprudlende, men kunne med hell lagt inn foran mål istedenfor å skyte i ett par av anledningene.
Douglas 6, virket veldig frisk i innledningen i kampen, mange fine løp inn i boksen. Men gikk under jorda i store deler av kampen.
Westlake 5, hvor var han? Må ha vært under jorda sammen med Douglas.
Lewis 2, Håpløse avleveringer, håpløs bevegelse, ingen defensiv jobbing og dårlige dødballer. Eneste venstrekanten han kan forsvare, er på benken i neste kamp mot Sunderland.

Healy 4, bevgelig, men det er stort sett det han fortok seg i kampen. Virker sur og gretten.
Moore 5, burde scort 2 mål i første omgang. Jobber bra, men utretter lite.

Jon R

Re: vs ulvene
« Svar #133 på: September 11, 2006, 01:23:13 »
quote:
Der har vi det. Kanskje ikke Kevin er den beste motivatoren som finnes? Virker ikke som han får potensiale ut av laget. Jeg sier ikke "SPARK BLACKWELL NÃ…!", men jeg stiller spørsmålstegn ved lagets engasjement. Engasjementet er det dog trenern som skal gi spillerne.

It´s only one United... Leeds United!



Hvis du savnet engasjement idag, tror jeg du har sett en annen kamp enn meg, Læshy. Du får lete etter forklaringer ennet steds. Vi var jo all over Wolves i minst 60 minutter. Vår sentrale midtbane var god. Douglas styrer midtbanen og gjør en imponerende førsteomgang. Ikke bare vinner han baller, men han er veldig innvolvert offensivt også. Det glødet av han i en time før han sluknet. Var tydelig sliten og burde vært tatt av siste 20. Crainey gjør vel sin beste kamp i Leeds trøya. Et av dagens høydepunkt var 40 meters pasningen som landet på lissa til Carole.
Carole var et annet lyspunkt. Lille Rod har tydeligvis den teknikken som Blackwell har skrytt sånn av. Får han noen kamper vil han forhåpentlig bli bedre og klokere inne i boksen også. Bulter var vår svakeste, men også Kilgallon gjorde et par feil i ultraklassen, men ryddet pent opp etter seg. Moore var brukbar i første, forsvant i annen. Synes Beckford glimtet til og hans første kontakt med ball var det klasse over. Synd det raidet ikke endte på lissa til healy.

Vi fortjente virkelig ikke å tape denne kampen. 4-4-2 begynner å sitte nå og vi varierer angrepssillet vårt bra. Dette ville vært en match for en Hulse eller Cresswell i form, men det blir jo en annen historie.  

Børsen: Warner 7 - Kelly 6, Butler 5, Kilgallon 6, Crainey 7 - Carole 7, Westlake 7, * DOUGLAS 7, Lewis 6 - Healy 6, Moore 6

Jon R.
Jon R.

auren

Re: vs ulvene
« Svar #134 på: September 11, 2006, 02:39:06 »
Ser du gir Warner 7 poeng Jon R. Han gjorde noen gode inngripener, men holdt paa aa tulle det faelt til et par ganger. Kunne lett ha sluppet inn maal ved begge anledningene.
Totalt sett saa var vaart ellers saa gode forsvar svakt i dag. Vi hadde store problemer med en meget god Jemal Johnson (han kommer til aa bli stor i CCC denne sesongen).

auren, som gjerne kunne sett Johnson i en helhvit troeye...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

Re: vs ulvene
« Svar #135 på: September 11, 2006, 02:45:33 »
"Carole var et annet lyspunkt. Lille Rod har tydeligvis den teknikken som Blackwell har skrytt sånn av."

Får håpe du får rett, Jon R, men jeg frykter at du tar feil. For meg virker Carole som en "nesten-spiller." Kvikk og teknisk, ja, men uten gjennombruddskraft og smarthet. Han blir rett og slett for lett.
Det hjelper lite å kunne dra av 5 mann på små flater, dersom det ikke leveres i avgjørende situasjoner. Men, det samme var jo tilfelle med Joe Cole også, før han kom til Chelsea[:p]

Ellers orker jeg ikke å mene noen ting i kveld; apatien tar meg[:(]

Peter7

Re: vs ulvene
« Svar #136 på: September 11, 2006, 02:54:29 »
Dette var ikke bra. Leeds dominerer, men klarer å tape.

Selv om syndebukk nr. 1 må være manageren og ikke enkeltspillere, var det bare trist å se Butler i dag. Blir avslørt gang på gang, og ikke bare på fart. Det må da være bedre å satse på Foxe, som tross alt har ekstremkvaliteter i hodespillet. Backene var bra i dag, og midtbanen gjorde vel jobben greit. Foran er vi lite effektive, Moore jobber og sliter - men det er også alt han kan. Leeds ble mye farligere når Beckford kom inn - bør starte neste kamp (men da er vel Horse klar også).

Fortsetter dette, varer ikke Blackwell til jul.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'