Skrevet av Emne: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...  (Lest 2698 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« på: September 10, 2006, 23:52:42 »
Ingen fotball lag har flaks hver kamp og ingen har uflaks hver kamp.


Pr. idag har vi et dårlig forsvar som slipper inn  billige mål gang på gang
Pr. idag har vi et middelmådig angrep som ikke evner å score mål.

(i diskusjonen spiller selvsagt midtbane inn også)

Hvem har ansvaret: BLACKWELL! Han er ansvarlig for kjøp og salg og taktikk!

Vi har solgt klasse spillere det er et faktum...
Vi har skader på mange av våre viktige spillere...

Ergo gi Blackwell tid, men forandringer må til!!!

MITT  FORSLAG:
Butler ut
Crainey ut
Moore... no moore!!!

4 - 4- 1 -1
Sully
Kelly - Ny klasse stopper - Killa - Lewis

Stone - Nics - Derry - Carole
Healy
Horse

Taktikk! Vi har en hengende Healy ute på kant, han kombinerer med Stone og skaper overtalls situasjoner på høyre siden. På venstre har vi en offensiv spillende back i Lewis som sammen med Carole skaper en farlig combo offensivt.
Midtbanen med de tre krigerne Stone, Nics og Derry blir en tøff trio for de fleste lag!
Foran løper og kriger Horse som vi vet han kan. Han er er stort uromoment for de fleste forsvar. Healy trekker inn og frem når ballen er på høyrekanten for å støtte Horse.

Pr idag virker ting lite gjennomtenkt og denne taktikken hamret ned på et kvarter foran mac´en virker genila i forhold til det KB driver med for øyeblikket.


Tom S

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #1 på: September 10, 2006, 23:59:17 »
Vi må ikkje få panikk etter denne kampen. Faktum er at vi leverer ein bra kamp, men er ikkje flinke nok/heldige nok foran mål.
Klarer Blackie og gutta å bygge videre på prestasjonen frå idag så vert ikkje dette så ille.
Trur også med Nicholls, Stone, Cressy og hesten tilbake vil ting sjå lysare ut.
Men, Butts ser ut som han har gjort sitt i Leedstrøya, kanskje det er klart for Foxe?



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

marve

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #2 på: September 11, 2006, 00:01:01 »
quote:
Originally posted by Tom S

Vi må ikkje få panikk etter denne kampen. Faktum er at vi leverer ein bra kamp, men er ikkje flinke nok/heldige nok foran mål.
Klarer Blackie og gutta å bygge videre på prestasjonen frå idag så vert ikkje dette så ille.
Trur også med Nicholls, Stone, Cressy og hesten tilbake vil ting sjå lysare ut.
Men, Butts ser ut som han har gjort sitt i Leedstrøya, kanskje det er klart for Foxe?



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!


Veldig enig med deg toms ,kunne skrivd akkurat det samme selv .
Spesielt det som nevnes om butler .
 

Tom S

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #3 på: September 11, 2006, 00:11:35 »
Leeds manager Kevin Blackwell:
"I think that's the fifth goal we've conceded in the 90th minute this season.
It's galling to lose, but that's life, and you have to take it on the chin and move forward.
To come across a wonder goal in the last kick of the game, it rubs salt into the wound really."





WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

rasandeokse

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #4 på: September 11, 2006, 00:16:07 »
Riktig Tom. Spillemessig var dette en svært oppløftende kamp. Skuffende at vi ikke klarer omsette sjansene i mål, spesielt Carole sin gedigne. Ser at vi kunne trengt en big man upfront, neste kamp her horse tilbake og det blir et løft..

Crainey gjør sin beste leeds kamp, og du jarle vil få han ut. Kanskje på grunnlag av tidligere prestasjoner, men jeg tror han har mer å gå på og at vi nå begynner å se hva han kan by på. Noen herlige crosser flotte oppspill.

Butler var svak og er svært enig i å gi Foxe sjansen i spann med Killa.

Satser på 3 sterke poeng på onsdag mot keanos
 

SveinArve

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #5 på: September 11, 2006, 00:23:45 »
quote:
Originally posted by Tom S

Leeds manager Kevin Blackwell:
"I think that's the fifth goal we've conceded in the 90th minute this season.
It's galling to lose, but that's life, and you have to take it on the chin and move forward.
To come across a wonder goal in the last kick of the game, it rubs salt into the wound really."



STEIK FOR EN FYR
FÃ… HAN VEKK.
LEI AV UNNSKYLDNIG PÃ… UNNSKYLDNING.
DETTE ER FLAUT.....

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

B-m

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #6 på: September 11, 2006, 00:33:54 »
Synes Butler gjør en meget svak kamp, og har gjort sitt i leeds. Det er på tide med Gregan eller Foxe, helt klart. Flere ganger spissen til wolves og Butler jager ball i kanalen hvor Butler kan sklitakle(ta ball og mann), men så tør han ikke og prøver "safe", for så å bli fraløpt.
Butler er den første som tyr til unødvendige langballer og gjør forsvaret/laget panisk. Butler skulle også presset bothroyd hardere ved målet. Crainey gjør en veldig god kamp og redder ræva til killa og butler ved en rekke anledninger. Butler ut.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #7 på: September 11, 2006, 01:21:04 »
Butler var meget god i foerste omgang, men gjoer en skuffende andre omgang. Crainey gjoer en god jobb, men jeg mener fortsatt at han er for daarlig defansivt. Virker som om Killa har faatt jobben aa hjelpe Crainey naar motstander angriper paa deres hoeyre side.

Jeg tror IKKE KB vil vrake sin kaptein Butler pga en daarlig kamp, saa han fortsetter nok mot Sunderland. Den kampen kan bli enda vanskeligere enn kampen mot Wolves. Jeg frykter virkelig S'land med beintoeffe Keane i sjefsstolen. 2 seire paa rad gjoer nok sitt for selvtilliten. Men naa som vi tapte i dag er vi vel bare NOEDT aa vinne mot Sunderland for aa henge paa teten. Vi er fortsatt "bare" 3 poeng bak play off, men hele 6 poeng bak direkte opprykk..

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #8 på: September 11, 2006, 02:04:15 »
Skjønner ikke dere som vil ha Lewis for Crainey på venstrebacken! Hva har dere sett som for dere til å tro at Lewis har bedre defensive kvaliteter enn Crainey? Tviler sterkt på at Lewis klarer seg bedre enn Crainey på backen, dessuten så har Crainey vært god de siste kampene.

-WE'LL BE BACK-

Tom S

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #9 på: September 11, 2006, 02:10:53 »
Ã… putte Lewis på backen vert seff berre tull, men det hadde vert beroligande å fått tak i ein trygg vback på lån ut sesongen.

At "alle" skryter Crainey opp i skyene etter kampen idag er for meg uforståelig. Han gjorde ein grei kamp og var ikkje Leeds sin dårligaste, men når vi begynner å skryte av ordinære forestillinger forteller det meir om kva vi er vant til frå den karen enn faktiske forhald.
Hadde eit håp om Harding denne sesongen. Nokon som veit kor han gjer det i Ipswich?


WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: September 11, 2006, 02:15:23 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

jarle

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #10 på: September 11, 2006, 02:19:16 »
Det var ikke de defensive kvalitetene til Lewis jeg var ute etter i mitt innlegg... der er sikkert Crainey og Lewis like dårlige... det var et mulig tospann med Lewis og Carole som skulle bli et fyrverkeri på vår venstre side... Og tanken er at nå de er så sterke fremover sammen så må forsvar og kantspiller til motstanderne ligge lavt, ergo så blir også motstandernes offensive kvaliteter på samme side eliminert... GET IT!!!

Det er dette som kalles taktikk, og en offensiv sådan, vi er nødt til å skape lagdeler som lager problemer for motstanderne, enheter som kan kombinere fart, teknikk og ballbesittelse som gjør at vi styrer kampene... dette må vi ha på begge kanter...
 
Jeg må si noe av det mest geniale jeg har sett på øye var gamle Man U med Beckham og Giggs på hver sin kant, lå forsvaret høyt var det livsfarlig i rommet bak Giggs, lå de lavt ble det rom for Beckham med ballen i beina, og vi vet jo hvor presise de var. Uansett ble det trøbbel og crosser inn i feltet.

Tom S

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #11 på: September 11, 2006, 02:27:05 »
I GET IT jarle, men er ikkje einig i at vi skal bruke Lewis og Carole på venstrekanten, trur det vil gi store rom for motstanderen på den sida.
Etter min filosofi er vi nøydd for å ha ein back med defansive fibrer, ideelt sett kombinert med ein offensiv legning.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #12 på: September 11, 2006, 02:56:19 »
For meg var i alle fall Lewis vår klart dårligste, og det er LENGE siden han har imponert meg. Beklageligvis har vi svært få alternativer på venstre, spesielt når vi dessuten må bruke backup-spillere på andre plasser også.

Svend

http://www.svendanders.com

Peter7

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #13 på: September 11, 2006, 03:02:19 »
Butler blir nok ikke satt ut så lenge Blackwell er manager, men fortsetter det slik så blir det ikke så svært mye lenger vi får se Butler i Leeds-trøya.

Langpasningene til Crainey var det landslagsklasse over!

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Læshy

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #14 på: September 11, 2006, 04:04:21 »
Lewis sin vei ut av laget er etter min mening veldig kort på tross av at vi kanskje ikke har så mange andre rene venstre kant alternativer. Carole kan spille venstrekant, om da Stone bekler høyrekanten. Vi kan også sende Douglas ut på høyrekant, men jeg tror Stone er en bedre spiller enn så lenge.

................................. Warner
... Kelly ....... Foxe .......................... Killer ....... Crainey ...
... Stone ............ Derry .............. Nicholls ............ Carole ...
....................Healy
..................................Cresswell

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Henning

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #15 på: September 11, 2006, 19:22:54 »
Etter å ha lest igjennom alle trådane, har det danna seg eit inntrykk av kva dei fleste meinar. Men no skrik dei kanskje høgast dei som er fortvila.
Kunne sikkert ha posta innlegget andre plassar, men valget falt på denne.

Mange klager over forsvaret vårt etter Wolves-kampen.

Eg er heilt enig i at forsvaret virka usikkert, men ser ein heile sesongen under eitt har forsvaret vore den beste lagdelen. (Kilgallon blei vel stemt fram som månadens spelar her på forumet).
Når ein ser målforskjell etter 7 kampar, er den på 5-5, og vi har 3 kampar utan innslupne mål. Kanskje ikkje bakover det er størst problem?

Mange meinar Butler var dritdårleg,at han berre slo langpasningar og mange vil ha han ut av laget.

Som sagt var ikkje forsvaret heilt patent, men Butler var vel ikkje dårlegare enn resten. Blei ofte farlegare når Kilgallon og Crainey rota det til. Sjølv om særleg Crainey bidrar betre offansivt. Og Kilgallon slo minst like mange lange pasninger som Butler.
Det forsvaret slit mest med er offansiv markering og støting.

Målet var Butler sin feil.

Eg meinar det er Douglas sin. Det var han som solgte seg i duellen.

Laget virka uengasjert.

Er lenge sidan eg har sett eit so aggressivt Leedslag, og lenge sidan eg har sett so mange løp frå senral midtbane. Det var vilje i laget.

Det var litt av mine tankar. Ser no at innlegget mitt virkar som ein heltedyrking av Butler, men synst berre han fekk litt mykje pepper.

Var og veldig skuffa når eg kvart på to i natt såg skuddet gå i krysset, men meinar det var mykje positiv å ta med seg vidare. La oss håpe det snur mot Sunderland.

Henning.


Jon R

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #16 på: September 11, 2006, 22:28:22 »
Bra innlegg, Henning. Når dte gjelder målet er det helt riktig en av de to sentrale som misser presset på ballfører. Jeg trodde det var Westlake, men Douglas var helt ferdig de siste 25 minuttene så mulig det var han. Synd, for Douglas hadde en riktig god match, men burde nok vært erstattet med fraze i god tid før målet. [V]

Jon R.
Jon R.

AndyMathie

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #17 på: September 12, 2006, 16:08:28 »
Butler var ræva mot Wolwes. Klart den dårligste vi hadde på banen. Sånn som han spiller nå har han tatt over Crainey sin plass på ut av laget plassen hos meg.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Tom S

Re: ACTION!!! Ingen flere unnskyldninger...
« Svar #18 på: September 12, 2006, 16:09:47 »
Delt førsteplass...


quote:
Originally posted by AndyMathie

Butler var ræva mot Wolwes. Klart den dårligste vi hadde på banen. Sånn som han spiller nå har han tatt over Crainey sin plass på ut av laget plassen hos meg.

We are Leeds and we are proud of it!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!