Bytt manager NÃ…!

Started by Promotion 2010, September 14, 2006, 03:41:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

STAT ATTACK  
0 Shots On Target 7
1 Shots Off Target 4

6 Fouls (Conceded) 7
1 Corners 4
2 Yellow Cards 1
0 Red Cards 0
REFEREE: A Marriner  

Ved pause mot et lag under oss på tabellen på hjemmebane... i tillegg er det 0-2.

Noen her inne har litt tregt for det! [V]

Vi har en manager som har tapt tilliten til fans og spillere, når taper han for styret og Bates!?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Med fansen mot seg og pipekonsert på ER trur eg det vert vanskelig, kanskje umulig, for Blackie å fortsette.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

baste

E N I G..noen grep må gjøres. KB klarer ikke motivere gutta nok. Spent på hvor få tilskuere det var i dag..Katastrofe dette. Se bare på hvem som scorte mot oss. Begge burde vi kunne hentet... Får håpe vi klarer å holde oss i CCC. Neste sesong er Leeds kvitt masse masse gjeld..da kan satsingen komme...håper jeg.

Kato

Du har helt rett, Promo. Det er ingen vei tilbake. Hver dag uten fyken setter oss lengre tilbake.

asLeeds

ja no e da faen meg nok!!!!!!![}:)]
noke må skje FØR neste kamp!!!!!!![?][?][?][?]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Lars E

Noe bør i hvert fall skje.

Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

veteranen

quote:
Originally posted by Promotion 07

Vi har en manager som har tapt tilliten til fans og spillere, når taper han for styret og Bates!?

Med tanke på den heftige diskusjonen vi to hadde etter play-off finalen, så ville det vel være mer rederlig av deg å skrive: "Noen her inne har utrolig nok tregere for det enn meg!" [;)]

For jeg går ut fra at du er den samme Promo som var helt uenig med meg da jeg hevdet at Blackwell er ingen stor tenker, taktikker, formidler og motivator... [:)]

Erik_

quote:
Originally posted by veteranen

For jeg går ut fra at du er den samme Promo som var helt uenig med meg da jeg hevdet at Blackwell er ingen stor tenker, taktikker, formidler og motivator... [:)]

Mens jeg har vært enig med deg i det helt fra starten av.[8)]

Ferre

Må si meg enig nå, Blackwell må gå NÃ...!

-WE'LL BE BACK-

mads

KB har intet at byde på mere....ud med ham NU!!!!!!!!!!!!!!

Premier League i næste sæson!

marve

Det triste er at klubben ikke har penger til å la han gå ,og hvert fall ikke penger til å hente en god erstatter.
Men nå kb må det bli forandringer på laget ,slutt å gi enkelte klippe kort på laget å la ung gutta få slippe mere til nå .I Ã...R RYKKER VI GARANTERT IKKE OPP .

Promotion 2010

quote:

quote:

Med tanke på den heftige diskusjonen vi to hadde etter play-off finalen, så ville det vel være mer rederlig av deg å skrive: "Noen her inne har utrolig nok tregere for det enn meg!" [;)]

Jeg har alltid støttet deg jeg, min venn i nøden. [;)]

Nei, som jeg har lagt ut her i det vide og brede: Denne sommeren har overbevist meg om at denne Blackwell slett ikke er noen tenker eller stor taktikker.

Jeg forbeholder meg retten til å være en fan av snuoperasjonen, til å være en kritiker når laget ikke innfrir i en sesong som kunne vært en som KUNNE ført klubben opp i PL. [:)]

...spesielt ikke når en viss Curbs går rundt og tikker som en tidsinnstilt bombe...

[V]
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Enrique

quote:

Mens jeg har vært enig med deg i det helt fra starten av.[8)]

Rumpe-slikk..... Hrm altså.... NÃ... HAR DU GÃ...TT FOR LENGE I TERAPI!!! [:D]
Min første Leeds-kamp:

B-m

quote:

quote:

Tror Blackwell kommer til å bli en bra og sukserik manager en dag(ikke for leeds), men slik fansen har sviktet klubben etter play off tapet var det bare en vei for Blackwell. Synd! Tror ikke du skal prøve helligjøre deg selv her, alle vet blackwell har ingen lett jobb og vi visste vel innerst inne at han ville bli sparket før eller senere.
Jeg og mange andre prøvde ihvertfall være positiv, og har konsentrert meg om det bra han har gjort, og vist litt respekt.

Goodbye Blackwell
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

veteranen

quote:
Originally posted by B-m

Jeg og mange andre prøvde ihvertfall være positiv, og har konsentrert meg om det bra han har gjort, og vist litt respekt.
Goodbye Blackwell

Blackwell har gjort mye bra for Leeds og det fortjener han både ros og respekt for. La oss ikke glemme dette!

Når noen nå karakteriserer ham som den dårligste manageren vi noen gang har hatt, så er dette selvsagt historieløst tullprat.

Dorigo`s left foot

Håper Bates setter av morgendagen til et møte med Blackie og ber ham ta den jævla hatten sin å gå.
Koste hva det koste vil, det som skjer nå tjener i hvertfall IKKE Leeds.

PLEASE, la det skje. Har mistet helt trua på laget...

Jon R

Jeg håper ikke Blackwell får sparken. Jeg håper han tar anvaret for en katastrofal åpning på sesongen og gjør en Rekdal. Ville vært en verdig avslutning for en mann som fortjener respekt og ikke den jævla hån og hetsen som han utsettes for nå. [B)]

Jon R.
Jon R.

mads

Jon KB har ikke det der skal til for at vende det, denne nedtur startede i foråret og vi falder stadig. Han må ud NU!

Premier League i næste sæson!

Kato

Det er gått langt nok nå, Jon. I tillegg til en katastrofal åpning sliter vi med 16 000 på Elland Road (Ikke bare Blackwells feil selvsagt).

Vi trenger et løft, noe nytt a la det Sunderland har gjort. Vips så er trenden snudd. Tviler på at det skjer med Blackie.

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Jon R

Jeg håper ikke Blackwell får sparken. Jeg håper han tar anvaret for en katastrofal åpning på sesongen og gjør en Rekdal. Ville vært en verdig avslutning for en mann som fortjener respekt og ikke den jævla hån og hetsen som han utsettes for nå. [B)]

Jon R.

Eh....var dette en spøk? Jfr dine tidligere innlegg, og du; ordet "hån" er vel litt skarpt i denne sammenhengen, eller...

Vi er da bare saklige voksne folk som har et samlet og stort ønske å se Leeds på stjernehimmelen igjen.

DET SOM ER HELT SIKKERT ER AT VI, FØR ET Ã...R ER GÃ...TT VIL HA KEN BATES' HODE PÃ... ET FAT. [;)] SÃ...PASS LOJALE ER VI!!!
Min første Leeds-kamp:

erik-oslo

Blackwell er ferdig, han har ledet Leeds for siste gang.

MacMurder

Ranieri nok en gang observert på tribunene, tilfeldig.....?

Erik_

Jeg tror nok Blackwell heller går av enn å bli sparket ja, Jon. I allefall håper jeg også det. Slik at jeg ikke tar helt feil angående mannen...

At folk går ut med Blackhell, at han er den verste manageren i Leeds historie, osv. Får stå for deres regning. Sannsynligvis ligger det en del frustrasjon inne i bildet.

Håper ikke på Ranieri eller Wise for den sakens skyld. Men tror jeg skal holde kjeft om managersituasjonen i et par år nå.[B)]

oak-tjome

Hvorfor ikke Ranieri? Han har vel vist at han er MANAGER og ikke trener. Kanskje Leeds kan trenge et fotballhode som tenker annerledes enn den "normale" engelske manageren. [xx(]

MacMurder

Undertegnede har fulgt Leeds i tykt og tynt i 33!!!år, og har aldri, ikke en gang i de svarteste 80-åra sittet igjen med samme følelsene som nå. Bates bør reagere umiddelbart og få fjernet denne fyren fra managerstolen, gudene vet hvorfor han fikk 3 års kontrakt? I kveld var første gang jeg kan huske at jeg ikke gadd å sette meg ned for å følge kampen fra avspark (det være seg tv, radio eller nettet), i kveld var første gangen jeg ikke følte den berømte kniven i hjertet da motstanderene scoret mot Leeds. Leeds skal være synonymt med "passion", den er borte.

Jon R

quote:
Eh....var dette en spøk? Jfr dine tidligere innlegg, og du; ordet "hån" er vel litt skarpt i denne sammenhengen, eller...

Hva tenker du på her, promo? [:)]

Jon R.
Jon R.

B-m

Well, I thought I might as well. Wrote it in last ten minutes of the game:

Before the vultures stop circling; before the sick gloating begins:

I listened to the game on Radio Leeds tonight. I didn't like it. Any of it. Not because of anything to do with the manager, but because Leeds United lost to Sunderland. That makes me pretty f**king angry.

And now I'll have to read about how Blackwell is a dead man walking. Inevitably I disagree. Before everyone starts putting the boot in, I want to put a couple of things forward. I'll try to be brief, for once.

For me, this is a question of nerve. The club I support has a song about going through everything together, the ups and downs, until the world stops going round. Bit hyperbolic but there you are.

So what the f**k happened to that? Where has our f**king nerve gone?

Before the season, people reasonably asked how long Blackwell should have. Most sensible answers were more than ten games; up to Christmas. Fine, fair. Three games in and it had started; the whinging about this not being good enough and how it's time for Blackwell to go.

I would describe the people calling for Blackwell's head, well before tonight, as 'pussies'.

We've had a few narrow defeats and one heavy one. And you can't take that on the chin? Are you too f**king soft to lose a couple of football matches? Are you such f**king pussies that you can't bear not to win every week?

It's like a girls school the day Take That split up on here lately. The crying, the weeping, just because we lost a few games.

Oh, and the football isn't very pretty. Well boo f**king hoo.

That's what I want to say about nerve.

Curbishley is being touted on here, as if we could f**king get him. Ever looked at Curbishley's career record? From taking over as joint manager at Charlton - his first managerial job - to getting them promoted took seven years. Seven. Then he relegated them again. They stuck with him though; won the league next season. Now look at them, and him. He's a potential England manager (and you think he'll manage us now? Riiight).

That is what you get for holding your nerve. And something else I wanted to say about nerve. You back your manager, you hold your nerve through the tough times, you believe. You don't go f**king soft over a couple of defeats.

I'm pragmatic though, and this can't go on forever. Tonight was awful. I do have a personal time frame for sacking Blackwell.

If we're no good after a fit Nicholls, a fit Derry and a fit Cresswell have played, say, eight games in the same team, then Blackwell can go as far as I'm concerned. Those are our three big players and we haven't seen them this season. We don't have the depth to cover properly because we've not got money to spend. (People will no doubt point to Sunderland as an example of what a change of manager can do; I would point out that Sunderland had a deadline day we can only f**king dream of right now).

Blackwell can't be judged now because we haven't seen the result of his big managerial decision of the summer - signing Nicholls. I want to see the team that Blackwell wants to play rather than the one he has had to, and then we can make an informed judgement.

There's my offer: eight games with a fit Nicholls, a fit Derry, and a fit Cresswell. Then Bates can do what he sees fit.

It means sticking with Blackwell for now. It means holding our nerve. It means not pussying out and crying like little girls.

It means being a Leeds fan, I guess.

Tonight was f**king horrible. People act like we can't handle that. Like we haven't been here before.

Hold your nerve. Stand up.

On and on.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

raggen

NOK ER NOK!!!!! ta hatten å gå nå blackie!!

WE ARE SUPER SUPER LEEDS
Forever Leeds United!!!!!!!!

Erik_

Rett og slett fordi jeg helst ser at Leeds forblir et lag med et flertall av britiske spillere. Det ser jeg ikke for meg at vil være tilfelle med Ranieri i stolen.

Men som sagt. Jeg skal prøve å holde meg unna denne diskusjonen. Jeg graver meg heller ikke ned om han skulle komme. Men det er ikke det jeg ønsker aller mest.

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Hva tenker du på her, promo? [:)]

Jon R.

Jeg er jo ikke en så stor tenker som veteranen, men... altså... vi håner'n vel ikke... vi bare sier til'n at han har lånt sykker'n vår lenge nok... og at'n må levere'n tilbake... [:)]

Og så dette med tidligere innlegg... eh... du har jo vært helt klar på at sykker'n er vår og ikke hans...i det siste, har du ikke? [;)]
Min første Leeds-kamp: