Skrevet av Emne: Kampen bliver vist idag..  (Lest 6883 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Re: Kampen bliver vist idag..
« Svar #30 på: September 16, 2006, 19:24:27 »
Viasat in a nutshell:
Lørdag 5 aug. Norwich; ikke vist pga manglende avtaler
Tirsdag 8 aug. QPR; ikke vist pga manglende avtaler
Søndag 13.aug. CPalace; TV-søndagskamp, også på Sky
Lørdag 19 aug. Cardiff; lørdagskamp, ikke vist på Sky
Søndag 27.aug. Sheff. Wed; TV-søndagskamp, også på Sky
Søndag 10.sept. Wolves; TV-søndagskamp, også på Sky
Onsdag 13.sept. Sunderland; TV-kamp, også på Sky
Lørdag 16.sept. Coventry; lørdagskamp, ikke vist på Sky


Kanskje vi aner et bittelite mønster her nå?



Det bli'kke mange kamper på Viasat denne vinteren. Men en god del ny abonnenter har de skaffet. [V]
« Siste redigering: September 16, 2006, 19:26:12 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stigahauge

Re: Kampen bliver vist idag..
« Svar #31 på: September 16, 2006, 20:10:54 »
Cardiff kamoen blei vist på viasat sport 2. Fikk med meg alle dei 90 grufulle minutta
 

Tom S

Re: Kampen bliver vist idag..
« Svar #32 på: September 16, 2006, 20:27:54 »
Oppsigelse av abbonement er sendt - dette gidder eg ikkje lenger!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Lis

Re: Kampen bliver vist idag..
« Svar #33 på: September 16, 2006, 21:46:33 »
Jeg giver op,vil aldrig mere skrive et ord om viasatsport herinde...[:(!]


Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever
« Siste redigering: September 16, 2006, 21:46:58 av Lis »
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Karl Hot Shot

Re: Kampen bliver vist idag..
« Svar #34 på: September 16, 2006, 23:22:30 »
quote:
Originally posted by Promotion 07

Viasat in a nutshell:
Lørdag 5 aug. Norwich; ikke vist pga manglende avtaler
Tirsdag 8 aug. QPR; ikke vist pga manglende avtaler
Søndag 13.aug. CPalace; TV-søndagskamp, også på Sky
Lørdag 19 aug. Cardiff; lørdagskamp, ikke vist på Sky
Søndag 27.aug. Sheff. Wed; TV-søndagskamp, også på Sky
Søndag 10.sept. Wolves; TV-søndagskamp, også på Sky
Onsdag 13.sept. Sunderland; TV-kamp, også på Sky
Lørdag 16.sept. Coventry; lørdagskamp, ikke vist på Sky


Kanskje vi aner et bittelite mønster her nå?



Det bli'kke mange kamper på Viasat denne vinteren. Men en god del ny abonnenter har de skaffet. [V]



Fin og oversiktlig liste, Promotion07. Men Sunderland-kampen på onsdag ble ikke vist av Sky Sports.
 

Promotion 2010

Re: Kampen bliver vist idag..
« Svar #35 på: September 16, 2006, 23:56:48 »
Hvis også Cardiffkampen ble vist. Da er det den eneste som ble vist direkte uten at Sky også sendte. Blir det da flest kamper i opptak???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Svend Anders

Re: Kampen bliver vist idag..
« Svar #36 på: September 17, 2006, 01:11:46 »
La meg aller først si at jeg utmerket godt forstår de mange reaksjonene, ikke minst fra de mange som hadde reist vekk for å se kampen andre steder enn hjemme i stua.

Av flere blir jeg bedt om "å gjøre noe" på vegne av LUSCOS.  Spørsmålet er hva. Jeg mener ikke nå å passivere vår egen klubb, bare klargjøre mulighetene litt.

* LUSCOS har ingen formelle bånd til Viasat; det er kun jeg som snakker uformellt med infomasjonssjef og programsjef i Norge, og det vanligvis på vegne av luscos.com.

* I tillegg har Viasat-folket i Norge liten inflytelse på det som har skjedd rundt Leeds-situasjonen: Det er ledelsen i Danmark som styrer alle avtaler og store deler av sendeskjema, eller i alle fall mulighetene for hva som kan sendes. Disse igjen er avhengige av hva som skjer i England på produksjonssiden.

* Viasat har lovet å sende SÃ… GODT SOM alle Leeds-kampene i år. Jeg regner da fra og med avtalen med Octagon ble FIKSET, og siden den gang har kun to kamper ikke blitt vist. Den ene av disse to ble derimot vist i opptak pga CL.

* Vi/dere må bare finne oss i at Leeds ikke prioriteres når kampen går samtidig som Champions League - Viasats fremste salgsargument.

* Denne helgens kamp er altså den første som gikk i vasken etter at avtalen med England ble ordnet. Jeg mener det vil være bedre å holde en POSITIV DIALOG med Viasat Norge selv etter dette, snarere enn å gå fullstendig i fistel. Viasat Norge hadde opplagt ikke noe ønske om å fjerne kampen fra sendeskjemaet, de måtte gjøre om i siste liten, og Thor Eggen får en arbeidsfri helg (trolig med betaling) fordi kampen ble strøket.

* Viasat vil gjøre alt de kan for å sende Leeds-kamper som normalt igjen fra neste serierunde, og beklager sterkt at produksjonsselskapet i England ikke maktet å ordne dagens kamp.

Utover dette, hva mener dere jeg/LUSCOS bør gjøre med saken?

Svend Anders

http://www.svendanders.com

tdm

Re: Kampen bliver vist idag..
« Svar #37 på: September 17, 2006, 02:09:03 »
ikke så mye å gjør tenker eg... men litt bedre info fra viasat sin side hadde vært fint,det som provoserer meg vertfall er att kampen blir fjernet og ingen info blir gitt om saken..

as i walk i get tired and see all kinds of evil!
as i walk i get tired and see all kinds of evil!

Peter7

Re: Kampen bliver vist idag..
« Svar #38 på: September 17, 2006, 03:05:48 »
Hvis ikke alle Leeds´ kamper skal sendes, hadde jeg foretrukket at Viasat sender de kampene som Leeds vinner.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Svend Anders

Re: Kampen bliver vist idag..
« Svar #39 på: September 17, 2006, 06:11:13 »
Fra og med i ettermiddag er jeg satt opp på en intern epostliste i Viasat, som sikrer meg de aller første meldingene når slike ting som i dag oppstår - så tidlig som mulig.

Svend

http://www.svendanders.com

Bites Yer Legs

Re: Kampen bliver vist idag..
« Svar #40 på: September 17, 2006, 12:01:42 »
det hadde kanskje vært ok for oss å få innsikt i avtalen viasat har med produksjonen i england, sånn at vi kanskje bedre forstår hvorfor slike ting som med coventry-kampen skjer? når vi ene og alene har kjøpt deres dyresre abonnement pga deres lovnad om å sende så mye leeds som overhodet mulig, bør vi ha rett på å få vite hvorfor noen kamper ikkje blir sendt.
KEEP FIGHTING!!