Skrevet av Emne: Neeeei  (Lest 2053 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chief

Neeeei
« på: September 18, 2006, 13:18:34 »
http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article741241.ece


At stemningen på Brann stadion igår var bedre enn den som er på Elland road om dagen,Skal det jo ikke så mye fantasi til for å forstå.[V]

Det skjærer i hjertet når man hører sånt.




1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Tom S

Re: Neeeei
« Svar #1 på: September 18, 2006, 13:37:14 »
Noko må vel gutten seie for å bli kompis med bergenserene!

Men, det er latterlig at det per idag kjem meir folk på Stadion enn Elland Road...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Leif Egil

Re: Neeeei
« Svar #2 på: September 18, 2006, 14:30:25 »
Jeg kan bare bekrefte at stemningen på stadion i går var helt fantastisk - så Bakke overdriver nok ikke her. Men at Brann i en by som er mange ganger mindre enn Leeds trekker flere tilskuere enn Leeds er jo skremmende sett med Leeds øyne.

Men om vi i dag får ut Blackwell og Curbishley forhåpentligvis kommer inn så tror jeg det vil bli en ny "giv" rundt klubben som igjen vil føre til at flere vil stille opp på ER. Og det tror jeg er viktig - i går hadde Brann en 12 mann i ryggen - og som de fleste vet så er det større sjangs å vinne når man er i overtall....
 

Sten

Re: Neeeei
« Svar #3 på: September 18, 2006, 15:27:59 »
quote:
Noko må vel gutten seie for å bli kompis med bergenserene!



Det er jo ikke vanskelig å få til. Du trenger bare å komme deg opp på bergensernes nivå. Neste gang Brann vinner en kamp er bare å hevde at Brann er helt klart best i Norge, muligens også i Europa, og helt klart på høyde med de fleste landslag i hele verden, og at de står foran en gullalder som savner sidestykke i fotballhistorien og at Per Ove Ludvigsen var bedre enn van Basten og i det hele tatt bare fortsette i den løypa der..

Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman
Sten

MrK

Re: Neeeei
« Svar #4 på: September 18, 2006, 15:42:53 »
Strengt tatt er denne tråden  Off topic - så jeg fortsetter, handa i Fredrikstad fortjener flere spaltemillimeter - USPORTSLIG
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

ragnar

Re: Neeeei
« Svar #5 på: September 18, 2006, 20:33:02 »
Syntes piks tar litt vel av da... [}:)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Sten

Re: Neeeei
« Svar #6 på: September 18, 2006, 20:51:03 »
quote:
Originally posted by ragnar

Syntes piks tar litt vel av da... [}:)]

*Champions of CCC 06/07*



Mulig det. Bergensere er joogså  kjent for å ta av når det går bra...

Heter det ikke hyperbler: sette ting på spissen for å klarere vise hva man mener?

Når det er sagt - ser heller at Brann vinner enn Lillestrøm eller Rosenborg.  [;)

Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman
Sten

Trond A

Re: Neeeei
« Svar #7 på: September 18, 2006, 20:56:32 »
quote:
Originally posted by pikselator

quote:
Noko må vel gutten seie for å bli kompis med bergenserene!



Det er jo ikke vanskelig å få til. Du trenger bare å komme deg opp på bergensernes nivå. Neste gang Brann vinner en kamp er bare å hevde at Brann er helt klart best i Norge.
Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman



Tabellen lyver sjelden. [8D]



Trond, Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

Bites Yer Legs

Re: Neeeei
« Svar #8 på: September 19, 2006, 01:28:11 »
nei, og vi ligger nest sist.
KEEP FIGHTING!!

Erik_

Re: Neeeei
« Svar #9 på: September 19, 2006, 01:38:47 »
Men...

hvis vi taper neste ligamatch... eller vinner den. Og enten går ned et hakk eller opp flere. Så vil jeg påstå at tabellen lyver. Så fremt vi ikke følger bruksanvisningen. Jeg mener at tabellen aldri er helt riktig, før spilte 46 kamper i CCC.

Tabellen lyver sjelden sies det. (for det sa Trond)

Ikke for å strø salt i såret som ikke er der. Men hvis Brann hadde vært nest sist i første divisjon i den tredje strake sesongen. Så tror jeg neppe stadion hadde vært så full og med så glade bergensere som er tilfellet nå. For...

...tabellen lyver sjelden sies det.

Trond A

Re: Neeeei
« Svar #10 på: September 19, 2006, 03:05:05 »
På tidlig/midten av 80-tallet da Brann kjørte heis mellom "gamle" 1. og 2. divisjon var tilskuerantallet på kampene i 2.divisjon mellom 10- 13.000. Motstanderne var "storheter" som Kopervik og Nessegutten. Sett i lys av forskjell på innbyggertall mellom Leeds og Bergen var ikke det så verst.

Og tabellen lyger sjelden (spesielt ikke etter spilte 20 av 26 kamper). [:)]



Trond, Luscos medl. 338
« Siste redigering: September 19, 2006, 03:05:39 av Trond A »
Luscos medl. 338

ØysteinBL

Re: Neeeei
« Svar #11 på: September 19, 2006, 04:06:26 »
Tabeller lyger aldri. Period. Så klart stemningen er bedre i Brann - ligger an til seriemesterskap i Norge - enn i Leeds - ligger an til nedrykk til 3 divisjon (vet det ikke heter det lengre).. skulle jo nesten bare mangle!

Atmosfæren på en normal Leeds-kamp, derimot... trenger ikke engang være fullsatt... under normale omstendigheter... Da blir ingen norske kamper eller arenaer å sammenligne... Alle vet jo dette.

Saken i Bergen er bare en tåpelig miks en journalist har slengt seg på over en flåsete Bakke-uttalelse... Jeg lar meg ikke rive med, og den forteller ikke hele sannheten (ikke halve heller).

"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969
"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969