Skrevet av Emne: Blackwell sparket!  (Lest 8842 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Re: Blackwell sparket!
« Svar #60 på: September 21, 2006, 03:08:43 »
quote:
Originally posted by Tom S


LYKKE TIL VIDERE KEVIN, DU VIL ALLTID STÃ… MED POSITIV AURA I HISTORIEN TIL LEEDS UNITED!




Akkurat slike utsagn for stå for din regning.....

For min del så er jeg HELT uenig!
 

Førde

Re: Blackwell sparket!
« Svar #61 på: September 21, 2006, 03:38:52 »
Takk for den tiden du ga i Leeds, Blackwell! du, hjelpte Leeds utrulig mykje!
Det blir kanskje rett og få ein ny mananger no.

Marching On Together!!
Marching On Together

sindre12

Re: Blackwell sparket!
« Svar #62 på: September 21, 2006, 03:46:54 »
jeg håper på gary mcalister eller curbs enig me deg jon r! dårlig supporter!
Beckford 4 England!

soumoh

Re: Blackwell sparket!
« Svar #63 på: September 21, 2006, 04:01:17 »
Takk for innsatsen i Leeds, Kevin Blackwell. Du gjorde en god jobb med å snu skipet etter den tunge tiden fra Premier League. Det var dumt at du ikke hadde mer erfaring, men på en annen side, så har du en bra CV å vise til, skulle søke jobb hos noen andre.

We'll be back.
We'll be back.

Jon R

Re: Blackwell sparket!
« Svar #64 på: September 21, 2006, 06:38:00 »
quote:
Originally posted by Frode

Synes absolutt det er på sin plass å hovere litt.  I lang tid har skepsisen mot Blackwell blitt møtt med hovering fra Svenn Anders mfl.
Det har rett og slett ikke vært rom på dette forumet for berettiget kritikk uten å bli møtt av nedlatenheter og "selvfølgeligheter" rundt Blackwells fortreffelighet.  Argumentene har HELE TIDEN vært at K.B ikke er noen motivator, samt at han mangler taktisk kløkt - noe de fleste er enige om nå.  Så det så, John R.



We`ll leave it there, Fhrhodhe. [8D]

Jon R.
« Siste redigering: September 21, 2006, 06:38:36 av Jon R »
Jon R.

Boxman

Re: Blackwell sparket!
« Svar #65 på: September 21, 2006, 12:12:36 »
quote:
Originally posted by Ferre

Har også at hørt Curbishley liker å spille 4-5-1 formasjon, noe jeg ikke tror passer for en klubb som oss som skal vinne kamper og komme oss opp i PL. Vil gjerne se at vi spiller offensiv 4-4-2 formasjon, med høyt balltempo og aggresiv spillestil. Det er det som er morsomt å se på, og det er slik vi VINNER kamper. Leeds er en stor klubb, og det er vi som skal dominere spillet mot nesten samtlige lag i CCC.

-WE'LL BE BACK-



Har hørt? Si meg, ser du engelsk fotball eller? Curbishley spiller med to spisser. Ergo ikke 4-5-1. Dette bare til info. Jeg håper på Keegan fremfor Curbishley, men når det er sagt, så foretrekker jeg Curbishley fremfor Wise. Og Wise blir ny Leeds-manager. Fra asken til ilden mao.
Jeg har ikke hatt annet enn positivt å si om Bates til nå, men å ansette Wise er forbanna piss!!!!

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Boxman

Re: Blackwell sparket!
« Svar #66 på: September 21, 2006, 12:18:57 »
quote:
Originally posted by Læshy

Jeg ønsker også å takke Blackwell for den flotte jobben han har gjort med å bygge et nytt Leeds lag. For all del. Han har handlet mye smart og klokt, men taktisk og motivasjonsmessig er han
for svak for å lede oss tilbake.

Uansett er jeg veldig enig i at han skulle få fyken!

It´s only one United... Leeds United!



Mye smart og klokt? Hvem tenker du på da? Crainey? Harding? Livermore? Marques? Griffits? Einarsson? Moore? Og listen fortsetter. Jesus man, har du peiling på fotball i det store og hele?
Blackwell hadde Moore og Marlon King på lån. Han beholdt Moore, og King gikk til Watford og ble toppscorer i CCC. Det sier det meste om Blackwell's "smarte" handler.

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

lojosang

Re: Blackwell sparket!
« Svar #67 på: September 21, 2006, 15:41:38 »
quote:
Originally posted by Boxman

Mye smart og klokt? Hvem tenker du på da? Crainey? Harding? Livermore? Marques? Griffits? Einarsson? Moore? Og listen fortsetter. Jesus man, har du peiling på fotball i det store og hele?



Healy? Nicholls? Derry? Butler? Sullivan? Hulse? Carole? Stone? Cresswell? Westlake? Og listen fortsetter. Muhammed, mann, har du peiling på fotball i det store og hele? [:(!]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

arneg

Re: Blackwell sparket!
« Svar #68 på: September 21, 2006, 15:54:40 »
Den skrytelista som blant annet inneholder:  Nicholls (som knapt har tredd på seg drakte), Butler, Carole, Stone (10 år for sent), Cresswell og Westlake er sant og si ikke spesielt imponerende.  Mange spørsmålstegn og noen som bare er i beste fall på det jevne.
Håper det kommer en profilert manager som på forhånd setter krav til spillermatriell.  Hvis det kommer enda en ukjent en som er kjempeglad bare for å få sjansen så vil det fortsatt være Bates som bestemmer og vi har jo sett hvor satsende klubben er da.  Det positive nå er jo at vi nærmer oss et tidspunkt hvor økonomien muligjør at drømmene våre om et sterkt satsende Leeds.  Gjerne med en profilert manager.  MEN ikke Hoddle.  Fri og bevare meg.
 

SveinArve

Re: Blackwell sparket!
« Svar #69 på: September 21, 2006, 16:05:27 »
Du har visst mest peiling av alle du lojosang..

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Mats-

  • Gjest
Re: Blackwell sparket!
« Svar #70 på: September 21, 2006, 16:20:23 »
Jeg bruker bare lange innlegg, men i dag tror jeg går for et kort ett.

Skeptisk inntil videre.

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

Jon R

Re: Blackwell sparket!
« Svar #71 på: September 21, 2006, 16:23:14 »
quote:
Blackwell hadde Moore og Marlon King på lån. Han beholdt Moore, og King gikk til Watford og ble toppscorer i CCC. Det sier det meste om Blackwell's "smarte" handler.




Dette er et konstruert dilemma, boxman. Moore ble kjøpt for lommepenger, 50 000 £ eller noe sånt, vinteren 2005. King ble hentet fra skyggenes dal i Nottingham omtrent på samme tiden, og var på lån frem til sommeren 2005. Leeds hadde ingen opsjon på kjøp om det er det du mener. Om det var spilleren som valgte bort Leeds, eller om det var Blackwell som ikke hadde de 500 000 £ som Nottingham ville ha for han, vet vi lite om. Ã… trekke frem kun de dårlige spillerne som eksempler blir også rimlig søkt. Den lista med spillere der, ble vel handlet inn for en samlet sum av en mill £ eller så. Hvis du helle tiden må kjøpe spillere til budsjettpris, øker selvfølgelig feilprosenten, men det skjønner du sikkert selv hvis du tenker deg godt om.

Jon R.
« Siste redigering: September 21, 2006, 16:26:20 av Jon R »
Jon R.

GeirO

Re: Blackwell sparket!
« Svar #72 på: September 21, 2006, 17:41:01 »
Er det ingen diplomater her?

Både lojosang og boxman har jo helt rett. Halvparten av kjøpa er elendige og andre halvparten er bra kjøp. Er det ikke så enkelt....?
MOT

Robert H.

Re: Blackwell sparket!
« Svar #73 på: September 21, 2006, 17:51:09 »
Blir jo ingen friske diskusjoner av slikt [;)]

quote:
Originally posted by GeirO

Er det ingen diplomater her?

Både lojosang og boxman har jo helt rett. Halvparten av kjøpa er elendige og andre halvparten er bra kjøp. Er det ikke så enkelt....?


Karl Hot Shot

Re: Blackwell sparket!
« Svar #74 på: September 21, 2006, 22:01:05 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Boxman

Mye smart og klokt? Hvem tenker du på da? Crainey? Harding? Livermore? Marques? Griffits? Einarsson? Moore? Og listen fortsetter. Jesus man, har du peiling på fotball i det store og hele?



Healy? Nicholls? Derry? Butler? Sullivan? Hulse? Carole? Stone? Cresswell? Westlake? Og listen fortsetter. Muhammed, mann, har du peiling på fotball i det store og hele? [:(!]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates



Er Nicholls, Butler, Carole og Westlake blitt blant de kjøpa som alle mener er gode nå? Jeg er helt sikker på at det i de situasjonene hvor disse spillerne ble kjøpt inn til klubben, fantes både bedre og billigere spillere tilgjengelig. Kevin Blackwell gjorde så godt han kunne, men det var bare ikke godt nok for en klubb som Leeds United.
 

lojosang

Re: Blackwell sparket!
« Svar #75 på: September 21, 2006, 22:21:59 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Boxman

Mye smart og klokt? Hvem tenker du på da? Crainey? Harding? Livermore? Marques? Griffits? Einarsson? Moore? Og listen fortsetter. Jesus man, har du peiling på fotball i det store og hele?



Healy? Nicholls? Derry? Butler? Sullivan? Hulse? Carole? Stone? Cresswell? Westlake? Og listen fortsetter. Muhammed, mann, har du peiling på fotball i det store og hele? [:(!]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates



Er Nicholls, Butler, Carole og Westlake blitt blant de kjøpa som alle mener er gode nå? Jeg er helt sikker på at det i de situasjonene hvor disse spillerne ble kjøpt inn til klubben, fantes både bedre og billigere spillere tilgjengelig. Kevin Blackwell gjorde så godt han kunne, men det var bare ikke godt nok for en klubb som Leeds United.



Jeg kan ikke uttale meg om hva "alle" synes. Folk som er "helt sikre" på "fakta" uten å komme med eksempler i det hele tatt fremmer i hvert fall ingen diskusjon. [:p][:)]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Re: Blackwell sparket!
« Svar #76 på: September 21, 2006, 22:28:36 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Boxman

Mye smart og klokt? Hvem tenker du på da? Crainey? Harding? Livermore? Marques? Griffits? Einarsson? Moore? Og listen fortsetter. Jesus man, har du peiling på fotball i det store og hele?



Healy? Nicholls? Derry? Butler? Sullivan? Hulse? Carole? Stone? Cresswell? Westlake? Og listen fortsetter. Muhammed, mann, har du peiling på fotball i det store og hele? [:(!]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates



Er Nicholls, Butler, Carole og Westlake blitt blant de kjøpa som alle mener er gode nå? Jeg er helt sikker på at det i de situasjonene hvor disse spillerne ble kjøpt inn til klubben, fantes både bedre og billigere spillere tilgjengelig. Kevin Blackwell gjorde så godt han kunne, men det var bare ikke godt nok for en klubb som Leeds United.



Jeg kan ikke uttale meg om hva "alle" synes. Folk som er "helt sikre" på "fakta" uten å komme med eksempler i det hele tatt fremmer i hvert fall ingen diskusjon. [:p][:)]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates



Hva er det du mener med "fakta" i en diskusjon rundt hvor gode spillere er? Hadde noen av disse spillerne vunnet noe med Leeds United (det er vel litt tidlig for Nicholls og Carole i så måte), kunne vi begynt å slå fast at de har oppnådd noe, uansett om man "liker" eller "ikke liker" måten de oppfører seg på på en fotballbane. Blackwell har med noen få hederlige unntak hentet inn bare "gråstein" til klubben, og denne "gråsteinen" har ført oss dit vi er nå. Selvfølgelig har Boxmann rett i at Blackwell heller ikke når det gjaldt spillerkjøp, utrettet noe å hylle ham for.
 

B-m

Re: Blackwell sparket!
« Svar #77 på: September 21, 2006, 22:45:05 »
quote:
Originally posted by Boxman

quote:
Originally posted by Læshy

Jeg ønsker også å takke Blackwell for den flotte jobben han har gjort med å bygge et nytt Leeds lag. For all del. Han har handlet mye smart og klokt, men taktisk og motivasjonsmessig er han
for svak for å lede oss tilbake.

Uansett er jeg veldig enig i at han skulle få fyken!

It´s only one United... Leeds United!



Mye smart og klokt? Hvem tenker du på da? Crainey? Harding? Livermore? Marques? Griffits? Einarsson? Moore? Og listen fortsetter. Jesus man, har du peiling på fotball i det store og hele?
Blackwell hadde Moore og Marlon King på lån. Han beholdt Moore, og King gikk til Watford og ble toppscorer i CCC. Det sier det meste om Blackwell's "smarte" handler.

Proud to be Leeds!



din *******, alle disse spillerne du nevner kom for ingenting og er for det meste stallfyll(stille et reservelag). Moore er jo en treningshest og gir 110% hele tiden, samtidig veldig godt likt innad i laget. Hva er problemet? Livermoore tjente vi 200 000 på, og skal noen kritiseres for livermoore-sagaen så er det BATES!! King ble jo mobbet ihjel av fansen. Var helt utrolig hvor de latterligjorde King.... sier jo litt om den herlige fansen vi har! Tror Blackwell er en av de bedre managere i england til å finne gullkorn. Derry 250 000, Healy 300 000, Nicholls 700 000, Cressy 1.2 mil, Hulse 1.1 mil.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?