Skrevet av Emne: WBA neste helg  (Lest 3955 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

WBA neste helg
« på: September 24, 2006, 10:07:20 »
På programmet til Viasat står det "Leeds' beste FA-cup kamper". Hvorfor i hel..te gjør det det? Nok en kamp som ikke vises altså!?!
Begynner å bli lei dette her...

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Sheridan

Re: WBA neste helg
« Svar #1 på: September 24, 2006, 17:29:37 »
Nei men hva i helv*** er dette da - nå har de vært inne å endret på programlisten igjen.


Leedsulf

Re: WBA neste helg
« Svar #2 på: September 24, 2006, 17:49:26 »
Forbanna opplegg! Hva f*** har vi gjort dem?
Det er jo rett og slett svindel de bedriver. Dette er vel snart en sak for Tv2 hjelper deg?
Regner med de fleste her inne som har skaffa seg VS2 den siste tiden, gjorde det hovedsaklig pga Leedskampene?

[:(!][:(!]

rasandeokse

Re: WBA neste helg
« Svar #3 på: September 24, 2006, 18:20:17 »
Yes. kjøpte pakka ene og alene pga Leeds kampene.. så dette begynner å bli drøy kost..
 

Pål Einar

Re: WBA neste helg
« Svar #4 på: September 24, 2006, 18:35:28 »
Nok en sak for Svend Anders.


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Dennis

Re: WBA neste helg
« Svar #5 på: September 24, 2006, 18:53:40 »
The boy Eddie Gray : Det er det er, en sak for Tv2 Hjelper Deg altså. En kanal som lover alle kampene, og så etter et par kamper slutter å sende i det heile tatt, det er jo svindel det!

Marching On Together!
Marching on together!

Speedy

Re: WBA neste helg
« Svar #6 på: September 24, 2006, 19:46:55 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

The boy Eddie Gray : Det er det er, en sak for Tv2 Hjelper Deg altså. En kanal som lover alle kampene, og så etter et par kamper slutter å sende i det heile tatt, det er jo svindel det!

Marching On Together!




Og like viktig, dette er ikke første gangen de driver med svindel[:(!]
 

Sleivind

Re: WBA neste helg
« Svar #7 på: September 24, 2006, 19:57:40 »
Hadde det bare kommet noe informasjon om hvorfor kampen ikke vises. Men det gjør det jo ikke, de bare fjerner kampen fra sendeskjemaet helt i det stille. Kanskje med håp om at det er ingen som kommer til å merke noe?

Leedsulf

Re: WBA neste helg
« Svar #8 på: September 24, 2006, 20:05:08 »
quote:
Originally posted by Speedy

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

The boy Eddie Gray : Det er det er, en sak for Tv2 Hjelper Deg altså. En kanal som lover alle kampene, og så etter et par kamper slutter å sende i det heile tatt, det er jo svindel det!

Marching On Together!




Og like viktig, dette er ikke første gangen de driver med svindel[:(!]


Stemmer det. Regner med jeg ikke var alene om å skaffe meg Gullpakken i 2004, da det skulle bli vist kamper hver eneste lørdag, i tillegg til fredag-, søndags- og midtukekamper.

Speedy

Re: WBA neste helg
« Svar #9 på: September 24, 2006, 20:36:55 »
Klage sendt! Oppfordrer også alle andre til å sende klage. info@sportn.tv og kundeservice@viasat.no
« Siste redigering: September 24, 2006, 20:37:12 av Speedy »
 

Sleivind

Re: WBA neste helg
« Svar #10 på: September 24, 2006, 21:28:43 »
quote:
Originally posted by Speedy

Klage sendt! Oppfordrer også alle andre til å sende klage. info@sportn.tv og kundeservice@viasat.no



Dette er nyttesløst, du får ingen svar på de mailene du har sendt nå, hvis du får svar så kommer ikke de før om ett par uker. Som sagt i veldig mange tråder etterhvert, så har Svend Anders løpende kontakt med Viasat. Og hvis det er noe som har skjært seg så er Svend den første som får vite det, og da kommer han nok til å dele det med oss andre.

Bjalle Skien

Re: WBA neste helg
« Svar #11 på: September 24, 2006, 22:08:25 »
quote:
Originally posted by Speedy

Klage sendt! Oppfordrer også alle andre til å sende klage. info@sportn.tv og kundeservice@viasat.no



Jepp da har jeg også sendt inn en "seriøs" klage til Viasat...

Bjalle

www.jarlebakke.tk

Sheridan

Re: WBA neste helg
« Svar #12 på: September 24, 2006, 22:44:27 »
Håper du tar tak i det her igjen, Svend-Anders.
Det ene løftebruddet følger det neste. Og det er ikke lenge mellom hver gang. Dette skal de da ikke komme unna med...

« Siste redigering: September 24, 2006, 22:46:26 av Sheridan »

Speedy

Re: WBA neste helg
« Svar #13 på: September 24, 2006, 22:55:20 »
quote:
Originally posted by Sleivind

quote:
Originally posted by Speedy

Klage sendt! Oppfordrer også alle andre til å sende klage. info@sportn.tv og kundeservice@viasat.no



Dette er nyttesløst, du får ingen svar på de mailene du har sendt nå, hvis du får svar så kommer ikke de før om ett par uker. Som sagt i veldig mange tråder etterhvert, så har Svend Anders løpende kontakt med Viasat. Og hvis det er noe som har skjært seg så er Svend den første som får vite det, og da kommer han nok til å dele det med oss andre.



Det er ikke først og fremst for å få svar at jeg oppfordrer folk til å sende mail. Dersom mange Leeds-fans sender klagemail skjønner Viasat at det er mange misfornøyde Leeds-fans og da vil de kanskje ta oss litt mer på alvor.
 

Pål Einar

Re: WBA neste helg
« Svar #14 på: September 24, 2006, 23:07:54 »
Dere sender mail til feil personer. Bortkastet tid.

Svend Anders har god kontakt med "sjefen sjøl" og vil helt sikkert komme med en forklaring på dette ganske snart.

Ta det rolig.


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Sheridan

Re: WBA neste helg
« Svar #15 på: September 24, 2006, 23:17:54 »
quote:
Originally posted by Trondheimwhite


Ta det rolig.


- Only users loose drugs





Har du gått til innkjøp av Viasat's gullpakke??

« Siste redigering: September 24, 2006, 23:18:34 av Sheridan »

Svend Anders

Re: WBA neste helg
« Svar #16 på: September 24, 2006, 23:20:49 »
Mail er sendt, dere får svar når jeg hører noe (trolig ikke idag, søndag).

Som sagt, dere kan kontakte meg om dette slik at jeg får en offisiell forklaring fra Viasat. Til min egen skuffelse har jeg ikke fått høre om dette andre steder enn her inne på denne tråden.


Svend Anders

http://www.svendanders.com

Pål Einar

Re: WBA neste helg
« Svar #17 på: September 25, 2006, 00:55:14 »
quote:
Originally posted by Sheridan

quote:
Originally posted by Trondheimwhite


Ta det rolig.


- Only users loose drugs





Har du gått til innkjøp av Viasat's gullpakke??




Jeg har det ja. Hvorfor spør du?


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Sheridan

Re: WBA neste helg
« Svar #18 på: September 25, 2006, 04:10:00 »
quote:
Originally posted by Trondheimwhite

quote:
Originally posted by Sheridan

quote:
Originally posted by Trondheimwhite


Ta det rolig.


- Only users loose drugs





Har du gått til innkjøp av Viasat's gullpakke??




Jeg har det ja. Hvorfor spør du?


- Only users loose drugs





Da forstår du frustrasjonen.
Du må gjerne ta det easy å la SA holde kontakten. Like mye som andre her inne velger egne emails til Viasat for å klage på alle løftebruddene. Jeg tar det ihvertfall ikke med ro! De skal stresses!

« Siste redigering: September 25, 2006, 04:11:43 av Sheridan »

Leif Sverre

Re: WBA neste helg
« Svar #19 på: September 25, 2006, 05:43:54 »
Leeds beste FA cup-kamper ?
Istedet for WBA - Leeds U live ? Nei, dette holder ikke
Viasat.

Fy f. jeg er glad jeg ikke abbonerer på verken sølv, eller
gullpakke !!
 

lojosang

Re: WBA neste helg
« Svar #20 på: September 25, 2006, 16:01:58 »
Litt festlig på en galgenhumorsk måte må det vel være at våre "beste" FA-cupkamper kan vises på den sendeflaten som skulle vist en enkelt kamp mot WBA?

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Svend Anders

Re: WBA neste helg
« Svar #21 på: September 25, 2006, 22:10:16 »
Hei igjen folkens,

Jeg fått et foreløpig svar fra Viasat nå iettermiddag, men venter med å publisere noen artikkel eller sitater før alt er klart, trolig i morgen eller onsdag.

Kort, of uoffisielt oppsummert: Kampen lørdag vises IKKE. Viasat skal vise ALLE hjemmekampene, men får kun vise enkelte bortekamper der det er produksjonsmuligheter.

I tillegg har jeg bedt om en løsning for de av dere som ønsker å si opp evt avtaler på grunnlag av dette, og jeg håper å kunne fortelle om dette i løpet av uken.

I et diplomatisk øyeblik må jeg be dere om å inngå våpenhvile inntil jeg har fått endelig svar fra Viasat.


Svend Anders

http://www.svendanders.com

Jon R

Re: WBA neste helg
« Svar #22 på: September 25, 2006, 22:12:51 »
Keep up the good work, Svend.

Jon R.
Jon R.

Boxman

Re: WBA neste helg
« Svar #23 på: September 25, 2006, 22:58:42 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Hei igjen folkens,

Jeg fått et foreløpig svar fra Viasat nå iettermiddag, men venter med å publisere noen artikkel eller sitater før alt er klart, trolig i morgen eller onsdag.

Kort, of uoffisielt oppsummert: Kampen lørdag vises IKKE. Viasat skal vise ALLE hjemmekampene, men får kun vise enkelte bortekamper der det er produksjonsmuligheter.

I tillegg har jeg bedt om en løsning for de av dere som ønsker å si opp evt avtaler på grunnlag av dette, og jeg håper å kunne fortelle om dette i løpet av uken.

I et diplomatisk øyeblik må jeg be dere om å inngå våpenhvile inntil jeg har fått endelig svar fra Viasat.


Svend Anders

http://www.svendanders.com



Nå hadde jeg gull-pakken fra før(med bindingstid), men jeg må si at fra "alle kampene", via "de fleste kampene" til nå "alle hjemmekampene", ikke kan klassifiseres som annet enn svindel fra Viasat's side! Når bindingstiden er over, ser jeg det som meget sannsynlig at jeg sier opp abonnementet.
Jeg ser nå for meg at det neste som evt skjer, er at de skal vise "de fleste" hjemmekampene. Amatørnisser!(Viasat altså)
For de som har investert i gull-pakken med bakgrunn i det som Viasat i utgangspunktet "reklamerte" med, vil jeg anbefale å kreve pengene tilbake(fra første krone)!
Personlig nøyer jeg meg foreløpig med å boikotte Bet24.

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

GeirO

Re: WBA neste helg
« Svar #24 på: September 26, 2006, 00:28:58 »
Mener også å se et mønster med at de sliter med lørdagskampene. Sikkert fordi det er så mange andre kamper som behøver produksjonsutstyr samtidig. Søndags- og midtukekampene har vel gått greit hittil?
MOT

Tom S

Re: WBA neste helg
« Svar #25 på: September 26, 2006, 00:41:50 »
Mitt abbonnement vart oppsagt etter at kampen mot Coventry gjekk av sendeplanen!
Hadde riktignok hatt gullpakka siden nedrykket, da lovde Viasat at de skulle vise tippekamper kvar lørdag. Alle vet hvordan det gikk...

Viasat framstår som veldig useriøse og opptrer som amatører i denne samanhengen. Det kan vere så mange gode grunner som overhodet mulig for at de ikkje kan sende meir enn de gjør, men da kan de vel holde kjeft inntil de vet hva som blir og ikkje love noe de ikke kan holde!!




WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: September 26, 2006, 00:42:58 av Tom S »
COME ON LEEDS !!