Skrevet av Emne: Bates uten plan?  (Lest 5749 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Re: Bates uten plan?
« Svar #30 på: September 25, 2006, 23:43:34 »
quote:
Originally posted by Larseirik

Boothroyd hadde vel ingen tidligere managererfaring, og se hva han har gjort med Watford. Forhåpentligvis har Carver også et potensiale som manager, og jeg er spent på å se hva han kan få til. Så lenge resultatene går vår vei er det ingen grunn til at han ikke skal få fortsette.

Tar gjerne Lippi neste sesong forresten. Så kan han lokke med seg Buffon, Nesta, Cannavaro, Grosso, Zambrotta, Gattuso, Pirlo, Totti, Toni...Mhh *drømme*

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds





Dine droemmer er nok mitt "mareritt" Larseirik. Haaper inderlig ikke det kommer en utenlandsk trener og gjoer om Leeds til et lag helt uten britiske spillere, som f.eks. Arsenal - selv om dette skulle foere til suksess ute i Europa. Grunnstammen i laget synes jeg skal bestaa av unge britiske spillere, ispedd noen utenlandske stjerner. Vil ikke at Leeds blir et nytt Arsenal eller Chelski... Gud forby!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peter7

Re: Bates uten plan?
« Svar #31 på: September 27, 2006, 04:03:49 »
For min del kan en manager godt gjøre Leeds til et rent n****lag a la Arse, bare det blir CL-fotball på Elland Road hvert år ...

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lids

Re: Bates uten plan?
« Svar #32 på: September 27, 2006, 04:25:46 »
quote:
Originally posted by auren

Grunnstammen i laget synes jeg skal bestaa av unge britiske spillere, ispedd noen utenlandske stjerner. Vil ikke at Leeds blir et nytt Arsenal eller Chelski... Gud forby!




...og det er nok det vi kan forvente oss også, men det vil ta litt tid. Selv kunne jeg tenke meg masse utenlandske stjerner, ispedd noen unge britiske spillere. [:)]

Thomas
« Siste redigering: September 27, 2006, 04:27:02 av Lids »
Thomas

h.b

  • Gjest
Re: Bates uten plan?
« Svar #33 på: September 27, 2006, 04:31:02 »
Sier det enkelt. Det koster å bli sukserik.Skal vi opp må det innvesteres ca 10 mill pund i januar og ytterligere 30 mill pund til neste sommer
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by h.b

Er du villig til å gi Carver like mye penger som O`Leary og dermed like stor gjeld


Nå var vel ikke O´Leary direkte overlesset med penger de to første sesongene. For øvrig synes jeg vel å ha registrert en viss tendens til kjøpelyst hos deg også, Håkon?





Lars E

Re: Bates uten plan?
« Svar #34 på: September 27, 2006, 04:58:34 »
quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by Larseirik

Boothroyd hadde vel ingen tidligere managererfaring, og se hva han har gjort med Watford. Forhåpentligvis har Carver også et potensiale som manager, og jeg er spent på å se hva han kan få til. Så lenge resultatene går vår vei er det ingen grunn til at han ikke skal få fortsette.

Tar gjerne Lippi neste sesong forresten. Så kan han lokke med seg Buffon, Nesta, Cannavaro, Grosso, Zambrotta, Gattuso, Pirlo, Totti, Toni...Mhh *drømme*

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds





Dine droemmer er nok mitt "mareritt" Larseirik. Haaper inderlig ikke det kommer en utenlandsk trener og gjoer om Leeds til et lag helt uten britiske spillere, som f.eks. Arsenal - selv om dette skulle foere til suksess ute i Europa. Grunnstammen i laget synes jeg skal bestaa av unge britiske spillere, ispedd noen utenlandske stjerner. Vil ikke at Leeds blir et nytt Arsenal eller Chelski... Gud forby!

auren

Leeds
Till
I
Die!



Hehe. Et lag kun bestående av aldrende italienske stjerner er egentlig ikke min drøm heller, men sier ikke nei takk til et noen på den listen, tar også gjerne Lippi som manager. Vil heller ikke at vi skal bli et lag som Chelsea, med bare kjøpt og ingen sjel. Det kommer nok aldri til å skje heller. Heldigvis. Uansett er det aller viktigste for meg at vi får suksess, blir et storlag, og ikke sliter i CCC i 100 år.

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

Jon R

Re: Bates uten plan?
« Svar #35 på: September 30, 2006, 23:06:40 »
Hi-hi. Intervju med bates på Radio Leeds nå. Han målbinder jo nesten den stakkars journalisten ved å korrigere han hele tiden. For en grinebiter. [8D]

Jon R.
Jon R.