Skrevet av Emne: Ricketts' contract terminated  (Lest 1654 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

R - R

Ricketts' contract terminated
« på: Oktober 13, 2006, 21:32:19 »
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=158530

"Southend exit for ex-England man?

Michael Ricketts' contract at Roots Hall has reportedly been terminated

The 27-year-old former Bolton, Middlesbrough and Leeds United forward, capped once by England, joined the Shrimpers on a free transfer in the summer but has struggled for form and fitness since then"

Good riddance... snakk om bortkasta talent

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Oktober 13, 2006, 21:32:37 av R - R »
- Rune

Leedsfan

Re: Ricketts' contract terminated
« Svar #1 på: Oktober 13, 2006, 22:53:50 »
At han gidder. Greit at Carew kjører litt samme stil i alle klubbene han er i (han spiller da ihvertfall bra og skårer mål i de første 10-15 kampene i hver klubb), men Carew blir jo mangemillioner i hundremillionerklassen. Ricketts er rett og slett en dumming...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Re: Ricketts' contract terminated
« Svar #2 på: Oktober 13, 2006, 23:56:17 »
Syns litt synd på Ricketts jeg!

Scora bøtter av mål i første sesongen i PL, så har det gått nedover. Må være frustrerende. Bare synd at han måtte innom oss og tjene bra med penger uten å levere.

Marching On Together!
Marching on together!

SirOlsen

Re: Ricketts' contract terminated
« Svar #3 på: Oktober 14, 2006, 06:05:35 »
Oisann.. her er det noe jeg har misset.. (sikkert vært for opptatt av å spille med ham på Fifa06..). Er det lenge siden Ricketts forlot oss eller?..

Har Leeds blitt klubben hvor man gjennomlufter mest mulig spillere om dagen eller?.. Bra jeg fant dette forumet slik at jeg kan greie å henge litt med utenom Teamtalk og Luscos... *sukk*

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Re: Ricketts' contract terminated
« Svar #4 på: Oktober 14, 2006, 08:01:32 »
Ricketts forlot oss i sommar. Større (i kg) flopp skal du leite lenge etter. Blir overraska om han ikkje forstår at han ikkje har noko meir i fotballen å gjere. Han bør ha lagt seg opp ein del cash som gjer at han klarer seg.

Ein grunn til at han har blitt lauslatt:
His weight is rumoured to be part of the problem

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Oktober 14, 2006, 08:02:09 av R - R »
- Rune

SirOlsen

Re: Ricketts' contract terminated
« Svar #5 på: Oktober 14, 2006, 08:12:02 »
Hehe, huff.. Eventyret; "om Michael Ricketts som skulle til Leeds å gjøre seg fet.."

Forbauende kryss-sammenlikning mot et kjent norsk eventyr det der... hmmm... [^]

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: Oktober 14, 2006, 08:12:55 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Lars E

Re: Ricketts' contract terminated
« Svar #6 på: Oktober 14, 2006, 08:22:02 »
Hehe Ricketts. For en type. At han ikke tar seg sammen og slanker seg eller noe. Way to waste a talent ass.. djiz.[:o)]

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

« Siste redigering: Oktober 14, 2006, 08:24:28 av Lars E »
Forever Leeds

SirOlsen

Re: Ricketts' contract terminated
« Svar #7 på: Oktober 14, 2006, 08:53:52 »
quote:
Originally posted by Larseirik

Hehe Ricketts. For en type. At han ikke tar seg sammen og slanker seg eller noe. Way to waste a talent ass.. djiz.[:o)]

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds




Hmja.. trodde det var en spiller med potensiale jeg.. men denne historien var faktisk ny for meg.. Og på Fifa06 på laget mitt, storspiller han jo :-D hehe.. men det er vel en litt annen sak da forsåvidt [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

lojosang

Re: Ricketts' contract terminated
« Svar #8 på: Oktober 14, 2006, 10:43:08 »
Stakkars mann.
HVIL I FRED, Ricky. Uten deg hadde de aldri bestilt treningsskjorte i XXL til treningsleiren i Stavanger i fjor.
Sjokket over en Ricketts i form gjorde at jeg fikk kjøpt denne billig. Denne er akkurat stor nok til å kunne spiles rundt vomma mi som en skøytetrokot mot spoileren til... Var de Eskil Ervik? Dere husker vel DOnalddrakten?


Beklager denne post! Den skyldes toastmasteroppdrag på en fest på jobben med labsprit, polsk vodka og whisky i store mengder. God natt. Fylleangsten skal fordrives med Full English Breakfast og øl på Three Lions i morra om 11 timer.

Godnatt, godtfolk, og Slainté Bhar!

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
« Siste redigering: Oktober 14, 2006, 10:44:05 av lojosang »
- Leif Olav

SirOlsen

Re: Ricketts' contract terminated
« Svar #9 på: Oktober 14, 2006, 11:55:05 »
lojosang: hehe, håper du våkner opp uten alt for ille tømmermenn i morgen da [;)]

Er jo kamp på tv kl 15.55 vettu, og den skal vi vinne! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-