Skrevet av Emne: Newell for Leeds  (Lest 2887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

erik-oslo

Newell for Leeds
« på: Oktober 15, 2006, 00:47:44 »
Carver har nå dokumentert at han ikke duger. Vi må ha en ny manager inn raskt.

Curb har signalisert at han ikke vil, han vil til en klubb i PL.

Ranieri, vel, muligens en dyktig manager, men har han det som skal til for å løfte en klubb med begrensede ressurser? Jeg er i tvil.

Newell har både i fjor og i år ledet Luton til øvre del tabellen. Oppnår mye med begrensede ressurser. En mann for Leeds United.

Bates! Gi oss Newell!! Jeg vil ha Newell nå!!
 

Ferre

Re: Newell for Leeds
« Svar #1 på: Oktober 15, 2006, 00:49:52 »
Curbs eller Ranieri. Vi trenger et stort navn som kan trekke spillere av kvalitet til klubben vår.

-WE'LL BE BACK-

marve

Re: Newell for Leeds
« Svar #2 på: Oktober 15, 2006, 00:50:51 »
quote:
Originally posted by erik-oslo

Carver har nå dokumentert at han ikke duger. Vi må ha en ny manager inn raskt.

Curb har signalisert at han ikke vil, han vil til en klubb i PL.

Ranieri, vel, muligens en dyktig manager, men har han det som skal til for å løfte en klubb med begrensede ressurser? Jeg er i tvil.

Newell har både i fjor og i år ledet Luton til øvre del tabellen. Oppnår mye med begrensede ressurser. En mann for Leeds United.

Bates! Gi oss Newell!! Jeg vil ha Newell nå!!


Synes spillerne må tas mer en managern nå om dagen .De blør ikke for laget !!!!!!!!.
Men når en ser hva newell har fått til med luton!!! ,så er nok han en meget dyktig manager ja .
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 00:51:08 av marve »
 

SveinArve

Re: Newell for Leeds
« Svar #3 på: Oktober 15, 2006, 00:54:54 »
Newell for Leeds??? Kunne hatr Mourinho for den del.. hadde ikke hjulpet noe.. VI trenger gode spillere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

h.b

  • Gjest
Re: Newell for Leeds
« Svar #4 på: Oktober 15, 2006, 00:56:01 »
Newell er enda for fersk.
Det Leeds trenger nå er en manager som åpent står frem og ser at han skal ta klubben til europa = Ranieri.Vi trenger positivitet og en manager med visjoner
Leeds trenger en manager som kan lokke kvalitetsspillere til klubben. I den kategorien hører ikke Newell hjemme



marve

Re: Newell for Leeds
« Svar #5 på: Oktober 15, 2006, 00:58:56 »
quote:
Originally posted by h.b

Newell er enda for fersk.
Det Leeds trenger nå er en manager som åpent står frem og ser at han skal ta klubben til europa = Ranieri.Vi trenger positivitet og en manager med visjoner
Leeds trenger en manager som kan lokke kvalitetsspillere til klubben. I den kategorien hører ikke Newell hjemme





HEHEHEH EUROPA !!!!!! Det vi trenger er en mangaer som rett ut sier hvor vi står i dag og det er på bunn av champs div .Og jobbe seg opp derfra .Og si vi skal ut i europa kan alle si !!!! ,bedre å innse hvor vi er i dag og jobbe seg oppover derfra ,innse hvor feila ligger og gjøre noe med det her og nå .
 

h.b

  • Gjest
Re: Newell for Leeds
« Svar #6 på: Oktober 15, 2006, 01:03:31 »
Hvis vi får en manager som bare tenker på å redde Leeds opp fra gjørma, så får vi en manager uten visjoner. Se på Boothy. Han sa i annsettelsesintervjuet at han skulle lede Watford opp i Premier League og dermed videre i Premier League. Boothy skapte en optimisme uten sidestykke. Derfor greide Watford det



Peter7

Re: Newell for Leeds
« Svar #7 på: Oktober 15, 2006, 01:09:56 »
quote:
Originally posted by h.b

Hvis vi får en manager som bare tenker på å redde Leeds opp fra gjørma, så får vi en manager uten visjoner. Se på Boothy. Han sa i annsettelsesintervjuet at han skulle lede Watford opp i Premier League og dermed videre i Premier League. Boothy skapte en optimisme uten sidestykke. Derfor greide Watford det





Sjekk tabellen, kamerat.[xx(]
Akkurat nå tror jeg vi trenger mest en som kan hale Leeds opp av gjørma, ja.

***
Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

erik-oslo

Re: Newell for Leeds
« Svar #8 på: Oktober 15, 2006, 01:17:37 »
Newell er mannen som kan gjøre det med begrensde ressurser.

Newell for fersk!?

Hva var Boothy da?
 

h.b

  • Gjest
Re: Newell for Leeds
« Svar #9 på: Oktober 15, 2006, 01:22:11 »
Med Newell ved roret så kommer vi ikke noen vei.Hva har Newell vist før Luton.Hvorfor ikke Nordlie da. Vi må få en manager som kan ta oss opp av gjørma,det er riktig. men vi må samtidig tenke på hva som skjer videre. Ikke bare en manager som holder oss over vannet i CCC men en som etablerer oss som en klubb blandt 5-6 bese i England ed tiden



marve

Re: Newell for Leeds
« Svar #10 på: Oktober 15, 2006, 01:25:52 »
quote:
Originally posted by h.b

Med Newell ved roret så kommer vi ikke noen vei.Hva har Newell vist før Luton.Hvorfor ikke Nordlie da. Vi må få en manager som kan ta oss opp av gjørma,det er riktig. men vi må samtidig tenke på hva som skjer videre. Ikke bare en manager som holder oss over vannet i CCC men en som etablerer oss som en klubb blandt 5-6 bese i England ed tiden





HVA HAR BOOTHROYD VIST FØRE WATFORD ??????
Nordli er ingen dumm kandidat ,selv om trond sollies er min store drøm som ny leeds manager .
 

Ferre

Re: Newell for Leeds
« Svar #11 på: Oktober 15, 2006, 01:26:22 »
Enig h.b, vi tenger en mann som Ranieri

-WE'LL BE BACK-

h.b

  • Gjest
Re: Newell for Leeds
« Svar #12 på: Oktober 15, 2006, 01:28:09 »
Med Newell ved roret så kommer vi ikke noen vei.Hva har Newell vist før Luton.Hvorfor ikke Nordlie da. Vi må få en manager som kan ta oss opp av gjørma,det er riktig. men vi må samtidig tenke på hva som skjer videre. Ikke bare en manager som holder oss over vannet i CCC men en som etablerer oss som en klubb blandt 5-6 bese i England med tiden. Samtidig så vil Newell ha et press som er 10 ganger høyere om å lykkes i Leeds.Det presset har han ikke i Luton



marve

Re: Newell for Leeds
« Svar #13 på: Oktober 15, 2006, 01:34:15 »
quote:
Originally posted by h.b

Med Newell ved roret så kommer vi ikke noen vei.Hva har Newell vist før Luton.Hvorfor ikke Nordlie da. Vi må få en manager som kan ta oss opp av gjørma,det er riktig. men vi må samtidig tenke på hva som skjer videre. Ikke bare en manager som holder oss over vannet i CCC men en som etablerer oss som en klubb blandt 5-6 bese i England med tiden. Samtidig så vil Newell ha et press som er 10 ganger høyere om å lykkes i Leeds.Det presset har han ikke i Luton





Hb blir det ikke litt for dumt å prate om å etablere oss som et av de 5-6 beste laga i premierl når vi er der vi er i dag .
Nei det den nye managern må konsentrer seg om når han kommer er å stabelisere oss i ccl .Han må gjøre som g graham gjorde ,bygge laget opp gradevis ,begynne i forsvar osv
 

SirOlsen

Re: Newell for Leeds
« Svar #14 på: Oktober 15, 2006, 01:49:39 »
Jeg slenger meg med litt i tanken som h.b lufter her.. ut ifra det jeg leser her, så er det mye enighet, selv om innleggene åpner som om det skulle være total uenighet..
Men det vi er enige om er at vi trenger å bygge opp et nytt lag. Det jeg ser om "hovedkjernen" i uenigheter her er hvorvidt vi skal ha en manager med ambisjoner eller ikke.. men jeg tror ikke det er DER hovedproblemet vårt ligger..

1. vi må få en "rik onkel" som spytter inn midler. Om ikke gjør oss superrike, i allefall nok til at vi kan bygge en stabil kjerne.

2. for å få til det, må vi ha en manager som kan sakene sine.. Men hvor langt skal vi la ambisjonene gå?.. jeg tror h.b er inne på noe veldig essensiellt når han snakker om at han ønsker en manager som faktisk vil få oss til Europa. Selvfølgelig ser det mørkt ut nå, men en slik mann vil gi forventninger og ambisjoner.. At en manager har ambisjoner tror jeg er noe av det viktigste egenskapene en manager kan ha.. Men ambisjoner alene uten kunnskap om hvordan man kan bygge et lag taktisk og vice versa er jo heller ikke mye verdt.. her må det være en balansegang. Smatidig må han være knallhard.. Ikke knallhard i form av å trykke spillernes moral i og under bakkenivå, men som tør si ifra når de gjør ting gærnt, og veileder dem hvordan man skal komme seg opp og bli bedre.

Når disse to punktene begynner å virke, er jeg overbevist om at ting vil begynne å snu seg.. men da hjelper det lite at JulenisseBates snurper igjen julegavepengeekken in og fjerner enhver mulighet en manager har til å kunne foreta forsterkninger og oppbygninger..

Samtidig må man og involvere juniorer.. de må få prøve seg og utvikle rutine. Det O`Leary gjorde var egentlig ikke noe mirakuløst.. Han satset på ungdommene som var proppfulle av innsatsvilje og som er ivrige etter å komme seg frem og opp. Men O`Leary hadde en kjerne han kunne teste ut ungguttene rundt, så den er det nok viktig vi har på plass først.. men hva ble resultatet?.. Det yngste laget i Leeds historie.. om ikke bare Leeds..

så en kommentar til marve: du og h.b snakker samme "språk" i innleggene deres her.. Ja, sevfølgelig må vi bygge opp.. men hva skal vi bygge opp med uten en eneste ambisjon?.. Synes du det høres veldig motiverende ut å kjempe i nedrykksstrid i CCC?.. Eller er det mere motiverende å høre; "Nå gutter.. nå skal vi til Premier League... og måten vi skal gjøre det på er slik.. Du marve, får den rollen.. den er viktig pga osv osv osv.."


MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 01:50:27 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Lars E

Re: Newell for Leeds
« Svar #15 på: Oktober 15, 2006, 02:19:57 »
Vi må ansette en manager med ambisjoner. En vinner. (Ikke nødvendigvis Ranieri, men det er en annen diskusjon). Det handler om å ta ett skritt om gangen - først opp av gjørma, så Premier League og tilslutt Europa. Vi er vel ikke fornøyde med å være et ok CCC lag plutselig, bare for alt er svart i klubben vår for tiden? Vi skal opp! Om ikke i år, så neste år. Vi må ikke gå i fella å ansette en mann som er fornøyd med å stabilisere oss i divisjonen.

Ambisjoner er en av mange kvaliteter den nye manager vår bør ha, og klart en av de viktigste. Enig med mye Øisten skriver.

MEN VI HAR ET LANGT SKRITT Å TA FØR VI KAN BEGYNNE Å SNAKKE OM EUROPA.

Newell er spennende, men ingen garanti for suksess. Jeg er veldig blank når det gjelder alternativer til hvem som bør ta over. Det viktigste er å få inn en som kan gi ny optimisme og entusiamse i Leedsleiren igjen.

Forever Leeds

« Siste redigering: Oktober 15, 2006, 02:24:41 av Lars E »
Forever Leeds

SirOlsen

Re: Newell for Leeds
« Svar #16 på: Oktober 15, 2006, 02:38:15 »
quote:
Originally posted by Larseirik

Vi må ansette en manager med ambisjoner. En vinner. (Ikke nødvendigvis Ranieri, men det er en annen diskusjon). Det handler om å ta ett skritt om gangen - først opp av gjørma, så Premier League og tilslutt Europa. Vi er vel ikke fornøyde med å være et ok CCC lag plutselig, bare for alt er svart i klubben vår for tiden? Vi skal opp! Om ikke i år, så neste år. Vi må ikke gå i fella å ansette en mann som er fornøyd med å stabilisere oss i divisjonen.

Ambisjoner er en av mange kvaliteter den nye manager vår bør ha, og klart en av de viktigste. Enig med mye Øisten skriver.

MEN VI HAR ET LANGT SKRITT Å TA FØR VI KAN BEGYNNE Å SNAKKE OM EUROPA.

Newell er spennende, men ingen garanti for suksess. Jeg er veldig blank når det gjelder alternativer til hvem som bør ta over. Det viktigste er å få inn en som kan gi ny optimisme og entusiamse i Leedsleiren igjen.

Forever Leeds




Ja, nå mente jeg ikke at vi skulle til Europa over natta da.. men jeg bare brukte det som et eksempel på at vi skal ha en som virkelig får opp "tenninga" på gutta og brer utover en atmosfære som får dem til å gi alt og enda mere for å nå målet!..
Ã… satse på kun stabilisering bærer nok ingenting positivt med seg.. det vil bare dempe motivasjonen ytterligere.. Som feks ifjor.. man satte playoff som et mulig mål.. og vi nådde det!.. Riktignok glapp det i siste og avgjørende kamp.. men for all del.. det var rette måten!.. Vi nådde målet. Det som var synd var at vi ikke kom med i PL. Men med playoff friskt i minne, trodde jeg det skulle gi gutta og laget ny giv for å gjøre det enda bedre i år.. Hva skjer?.. det selges unna nøkkelspillere og vi kriger i bunnen.. da sier det eg elv at motivasjon og tenning blir som å stikke lufta ut av en ballong..

Samtidig må jeg også si meg enig i det du sier Larserik om å være blank når det gjelder hvem jeg vil ha som manager.. Jeg tenker på en mulig erstatter jeg kunne tenkt meg for Bates først.. noen med midler til å kunne åpne pengesekken litt.. Om ikke kjøpefest, bare noen må nødvenidge forsterkninger å danne kjernen av, nå som vi har solgt unna kjernen vi hadde.. vi må jo for fanken erstatte de gode spillerne..!

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Re: Newell for Leeds
« Svar #17 på: Oktober 15, 2006, 02:41:23 »
Tror vi er ganske enige Øisten. [:)]

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Re: Newell for Leeds
« Svar #18 på: Oktober 15, 2006, 02:52:40 »
Det er vi nok ja, Larseirik.. hva tror du.. skal vi gå og søke om noen forbrukslån og kjøpe Leeds og lede klubben til sukess? [:D]

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

Førde

Re: Newell for Leeds
« Svar #19 på: Oktober 15, 2006, 03:06:01 »
Ranieri/Curbs inn, inn med spillere som kan ofre seg litt & spille fotball!!!!
Marching On Together

Lars E

Re: Newell for Leeds
« Svar #20 på: Oktober 15, 2006, 03:32:20 »
quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Det er vi nok ja, Larseirik.. hva tror du.. skal vi gå og søke om noen forbrukslån og kjøpe Leeds og lede klubben til sukess? [:D]

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!



Vi hadde vunnet Premier League innen 3 år.[:D]

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Re: Newell for Leeds
« Svar #21 på: Oktober 15, 2006, 03:38:22 »
quote:


Vi hadde vunnet Premier League innen 3 år.[:D]

Forever Leeds




Pøh... hvorfor nøye oss med bare PL?.. Vi hadde røska med oss The Treble og Champions League og hele pakka! [:D] hehe..

Nei, huff.. litt humor må vi vel kunne unne og koste på oss her vi sitter i gjørma og bader i møkk etter at vi ble bæsja på av Stoke idag... [V]

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Re: Newell for Leeds
« Svar #22 på: Oktober 15, 2006, 04:01:17 »
quote:
Originally posted by Øisten Olsen


1. vi må få en "rik onkel" som spytter inn midler. Om ikke gjør oss superrike, i allefall nok til at vi kan bygge en stabil kjerne.



Vi treng i det minste ein eigar som er villig til å investere pengar for på sikt å tene pengar på oss. Eg har tidlegare sagt at eg er villig til å vente til etter denne sesongen før vi skal hevde oss. Dette pga at då har vi midlar å bruke pga midlane som blir frigjort pga utbetalingar til tidlegare spelarar. Men dette føreset at desse midlane blir BRUKT. Det er eit spørsmål som foreløpig blir ståande ubesvart. Usikkerheita rundt Bates er stor. Velbegrunna, men han er unnskyldt om han faktisk har ein plan for Leeds.

quote:
Originally posted by Øisten Olsen


2. for å få til det, må vi ha en manager som kan sakene sine.. Men hvor langt skal vi la ambisjonene gå?.. jeg tror h.b er inne på noe veldig essensiellt når han snakker om at han ønsker en manager som faktisk vil få oss til Europa. Selvfølgelig ser det mørkt ut nå, men en slik mann vil gi forventninger og ambisjoner.. At en manager har ambisjoner tror jeg er noe av det viktigste egenskapene en manager kan ha.. Men ambisjoner alene uten kunnskap om hvordan man kan bygge et lag taktisk og vice versa er jo heller ikke mye verdt.. her må det være en balansegang. Smatidig må han være knallhard.. Ikke knallhard i form av å trykke spillernes moral i og under bakkenivå, men som tør si ifra når de gjør ting gærnt, og veileder dem hvordan man skal komme seg opp og bli bedre.


- Om nokon kjøper ut Bates, så er det irrelevant kven som sit ved roret. Dei har nok då ein plan uansett, og om den som sit ved roret då viser seg kapabel, får han kanskje fortsetje. Viss ikkje lokkar dei sine managermål med midlar og løfter.

quote:
Originally posted by Øisten Olsen


Samtidig må man og involvere juniorer.. de må få prøve seg og utvikle rutine. Det O`Leary gjorde var egentlig ikke noe mirakuløst.. Han satset på ungdommene som var proppfulle av innsatsvilje og som er ivrige etter å komme seg frem og opp. Men O`Leary hadde en kjerne han kunne teste ut ungguttene rundt, så den er det nok viktig vi har på plass først.. men hva ble resultatet?.. Det yngste laget i Leeds historie.. om ikke bare Leeds..


- Vi har produsert i overkant mange bra spelarar dei siste åra, og er dermed kanskje blitt litt bortskjemt. Eg såg reservekampen mellom Leeds og Shrewsbury forrige tirsdag. Dei beste spelarane på bana var dei spelarane som er i A-lagsstallen. No spelte riktig nok ikkje Rose og Howson, og eg har heller ikkje fått sett Ben Parker, men i den kampen var det ingen av unggutane som heva seg. Det er ingen her inne som heller vil sjå nokon av våre 'lads' slår igjennom, men folk har ein overdriven tru på at talenta våre skal gå inn og heve oss. Folk har jamnt og trutt klaga når spelarar som Jamie Winter osv har forsvunne frå oss. Til og med når Mark Wilberforce blei frigitt nyleg klaga folk. Men kvar er det blitt av dei? Ut av kvar unggut i ungdomsavdelinga er det berre ytterst få som sler igjennom.

Eg håpar å få sett Rose og Howson nokre reservelagskampar i haust. Viser det seg at dei er gode nok, og hevar seg på det nivået, er det ein ting som tel: Leeds sitt førstelag.



- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

jarle

Re: Newell for Leeds
« Svar #23 på: Oktober 15, 2006, 04:40:19 »
Vi mangler tydeligvis totalt et Scouting team som har kontakter og overblikk...
Når hentet vi sist inn noe som var spennende ungt og ble til noe...

Tydeligvis er hele Scout teamet bosatt i Preston... men noe sier meg at det finnes andre steder i verden det spilles fotball...

Det er talenter å hente i hele verden...

Problemet vårt nå er at vi er i hengemyra CCC ligaen og den er en seig å komme seg ut av...

Vi trenger 3 ting mener jeg... det er tro, fart og hjertet på rett plass...

Vi må tro på oss selv... det virker som Leeds trøya hemmer spillerne??

Fart... Vi må ha fart i alle ledd. Forsvarspillere som tørr presse høyt pga stor fart trenger de ikke være redd for bakrom
Fart i midtbaneledd så vi kan komme rundt, plukke opp spillere når det trengs... komme tidlig inn i press... etc...
Fart og styrke i angrepsleddet så vi kan riste av oss forsvarspillere, samt true bakrom,...samt være dyktige førsteforsvarere...

Hjertet på rett plass...
det betyr ut med gamle spillere som hever pensjonistlønna si i Leeds...
please vekk med Gregan, Butler, vi trenger ungdommelig mot og kjærlighet...

Utrolig at vi beholder Gregan og selger Walton... (lurer på hvem som har best fremtid...)

Carson i målet
Killa / Walton som stoppere, Frazier / Parker på backene...
Lennon på flanken... Bakke på midten, Milner på høyre
Fyll på med en røver av en sentral midtbanespiller og et par målhungrige spisser og  vi er et Play off lag...// Unggutta inn på benken og match de frem

det hadde vært deilig samt varmet Leeds fansen... skapt entusiasme og glede... noe å være stolt over som Leeds supporter...

Vel... nei vi valgte å selge eller gi bort talentene våre og erstatte de med grå 40 åringer...

SveinArve

Re: Newell for Leeds
« Svar #24 på: Oktober 15, 2006, 06:12:56 »
hehe...Bakke...:)

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

SirOlsen

Re: Newell for Leeds
« Svar #25 på: Oktober 15, 2006, 13:52:22 »
Jarle: ja, du er inne på mye fornuftig der tror jeg.. Vi trenger en satsingsfaktor og mentalitet både på og utenfor banen.. Enten spillerne er gamle eller unge er det like viktig i alle ledd. Istedenfor haugevis av nødl¨ån, tror jeg og det er viktig at vi bygger en liten base som vi kan la unge spillere få slippe til rundt og gjøre seg "varm i trøya" som det heter.. Vi må mane frem gutsen i dem.. og ikke minst tørre å satse på de unge spillerne som VIL noe.. de som vil frem og opp.. de står som regel litt ekstra på..

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-