Skrevet av Emne: " As I Walk Through....."  (Lest 1881 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
" As I Walk Through....."
« på: Oktober 15, 2006, 07:47:06 »
God aften mine herre.

Denne posten kommer bare ut av meg i en tid av frusterasjon.

Vi står på randen...Ingen andre kan si noe. Dette er ikke bunne, detter er bare begynelsen av hullet. Og jeg vil ikke høre no prat om at ting ordner seg, det skjer ikke. Til alle som ville ha Blackwell bort. Ha! Det ble vel ikke noe bedre ELLER! HÆ?!

Det er greit at vi var skuffet etter Play Offen og at sesongen ikke ble helt som vi hadde venta. Men dette, Nei DETTE SIER JEG kan ingen i hele verden bortforklar eller komme med love ord. Her tæres ikke bare Leeds United Football Club opp innen og utenfra. Men også blant den majestetiske klubbens disipler.

Jeg innså det for en liten stund siden, og det er at de årene vi hadde fra 99 til 03. Aldri skjer igjen, nei, dette er ikke bare managere sin skyld, eller eiere. Men de som virkelig betyr noen, nemlig Leeds gutta. De er ikke så dårlige at de taper 0-4 hjeme, jeg NEKTER Ã… TRO DET, DET GÃ…R FAEN IKKE ANT. Det er som John Carver sa det "I have never been in a situation like this and it is a lonely place out there."

Satt for en liten stund også så på navnet MK Dons, eller som de fleste husker de Wimbeldon. Er det så ille? Er vi der? Og ingen be meg ta det med ro, og gi meg unnskyldninger som: det er tidlig i sesongen, vi har ikke ny manager på plass. Det er BULL, ingen taper på den måten. Jeg spiller tildaglig på et nivå mye dårligere en CCC, men faen, Jeg har i det minste kommet til å blø førr lage, skjort og ikke minst fansen.

Nei god natt fra en S****ns så sint kar. Nei kanskje ikke så sint, men trist og utslit kar. Helt siden O'Leary gikk har det vært en jævla lang nedtur. Og fjoråret var ikke noen opp tur, den Play offen var mer for å pine oss og håne oss en å gi oss en sjangse.

[:(]

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

SirOlsen

Re: " As I Walk Through....."
« Svar #1 på: Oktober 15, 2006, 08:28:04 »
Såså Mats-... trøst deg i allefall med at du ikke er alene i denne synkende skuta.. den drar med seg mange av oss.. :-/

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

stefan

Re: " As I Walk Through....."
« Svar #2 på: Oktober 15, 2006, 09:18:09 »
vi taper nok en kamp med rævva fotball og fortjener ikke bedre.Csrver har tiført oss nada. Ingen  som gidder å kjempe for drakten. Den beste var lewis, og han er rævva! Jeg håper vi ikke rykker ned.:(

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

SirOlsen

Re: " As I Walk Through....."
« Svar #3 på: Oktober 15, 2006, 11:25:53 »
quote:
Originally posted by stefan

vi taper nok en kamp med rævva fotball og fortjener ikke bedre.Csrver har tiført oss nada. Ingen  som gidder å kjempe for drakten. Den beste var lewis, og han er rævva! Jeg håper vi ikke rykker ned.:(

ehm hello?


Vi fortjente i allefall ikke å vinne idag, bedømt etter innsatsen, nei...
Vel, hvor mange kamper har Carver vært ved roret da?.. jeg, for min del, vil i allefall være litt varsom med å kakke han for mye i huet enda.. Men det kommer nok det og om ikke laget skjerper seg betraktelig.. Her var laget i sin helhet på banen tafatt og tragisk å se på...

Uff, ja vi får inderlig håpe at vi slipper å rykke ned i allefall.. ikke noe blir bedre av det i allefall [xx(]

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

raggen

Re: " As I Walk Through....."
« Svar #4 på: Oktober 15, 2006, 12:22:10 »
satt også å tenkte på navn som dons og wednesday faktisk etter kampen igår hvor jeg innså at dette ikke blir noe jubelsesong men en kamp i gjørma:(

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

Re: " As I Walk Through....."
« Svar #5 på: Oktober 15, 2006, 12:37:52 »
Nei, jubelsesong blir det nok i allefall ikke...

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

Mats-

  • Gjest
Re: " As I Walk Through....."
« Svar #6 på: Oktober 15, 2006, 18:45:30 »
Det skal være helt sikkert. Dette er tungt gutter, veldig tungt. Men jeg er glad at vis denne skuta synker, så synker jeg sammen med godtfolk som dere


--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

raffa

Re: " As I Walk Through....."
« Svar #7 på: Oktober 15, 2006, 19:01:16 »
iam stil proud

rune rafdal
rune rafdal